Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
ik heb een 'douwer' iodd. ik vond het stukje nog wel gaan, maar dat die mevrouw een 'speelgoeddeskundige' was, vond ik eigenlijk erger. als dat je doel in je leven moet zijn.

lekker dan, trouwens; slaapt je eigen kind eens een keer normaal, is je buurmeisje aan het spoken. klintk als dubbele Murphy; het enige voordeel was dat je er dit keer zélf niet uithoefde.

Ik vind Blokker trouwens ook geen denderende winkel en heb er eigenlijk nooit zoveel speelgoed aangetroffen
ogentest ging gelukkig goed. Poek was echt ongeveer bijna in paniek, maar de arts, die ook CB-arts is, kennen we goed en is erg aardig. en bij mij op schoot lukte het dit keer wel en zag ze gewoon goed.

toen ik er kwam, wist de secretaresse van geen afspraak maar na uitgebreid zoeken kwamen we toch op het juiste adres.
Fijn dat ogentest goed was

Bij ons achterin de blokker een enorme speelgoedafdeling.Handig hoor,

Lekker dan Miffy.. Not
Hi, ben weer terug. Vakantie was prima, wel ontzettend veel regen en wind, maar een week niet hoeven werken en haasten was een kadootje. Wel ontzettend hoestende kinderen en A-man en ik zijn ook niet zo fit (lees: snipverkouden). Ben niet bijgelezen en dat gaat de komende dagen ook niet meer lukken. Morgen rijden we om 6 uur weg voor operatie van Maby. Spannend. Ik heb er de afgelopen weken totaal niet aan gedacht, maar nu vind ik het toch wel spannend worden. Hoop wel dat ze geopereerd mag worden, want het kind hoest al een week de longen uit haar lijf. Gelukkig verder niet ziek ofzo. Ik hoop als ik weer terug ben uit ziekenhuis (woensdag of donderdag) hier te kunnen melden hoe alles gegaan is.
Heel erg veel succes Ank! En een dikke knuffel voor Maby. Ik hoop dat alles goed gaat en dat het allemaal meevalt.

Och arme Mif. Plezierig dat Pluis het een nachtje snapte, heb je dat buurmeisje weer...

Mijn nieuwe werkster belde af voor morgen en toen wilde ze donderdag komen. Maar ik heb geen zin om nog 3 dagen in een vies huis te wonen dus begint ze volgende week maar. Ik heb dus net, terwijl Pamman het riedeltje met de kinderen deed, de zolder en de 1e gezogen en de badkamer geschrobt. Nu beneden nog even opruimen en zuigen en dan vind ik het wel weer goed. Op het werk was het vandaag ook druk en mijn pc deed niet wat ik wilde (ding is gewoon te oud maar daar wil mijn directeur niet aan driewerf ). En omdat ik zoveel werk heb liggen raakte ik echt heul gefrustreerd. Ik heb momenteel geen tijd om dingen goed af te werken en daar baal ik echt enorm van. Maar goed. Morgen vroeg beginnen en wat langer werken, vandaag ook wat langer gewerkt en volgende week werk ik 4 dagen omdat collega op vakantie is, hopelijk loop ik het dan allemaal weer een beetje goed in.

Einde klaagzang, ik ga opruimen.
Pluis viel vanavond verdacht makkelijk in slaap. Meestal voorspelt dat weinig goeds voor de nacht, maar het is wel lekker om even op mijn kont te kunnen zitten zonder achtergrondherrie.

Oordopjes indoen durf ik nu niet omdat man weg is. Als hij thuis geweest was, was dat wel een oplossing geweest, want ik kan veel slechter tegen huilgeluiden dan hij.

Lekkere start van je nieuwe werkster, Pammie. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst!

Waar mijn ouders wonen heeft de Blokker ook een enorme speelgoedafdeling, maar hier in de buurt is de brabantiaprullenbakkenafdeling een stuk groter. Ik kom er eigenlijk zelden, want wat ze er verkopen vind ik meestal ook wel in de Hema of in de Albert Heijn. (Pluis kent nu twee winkels: boekwinkel en Hema. Dat zegt wat over mij )

Wel handig, zo'n blokker met speelgoed.

Anky, heel veel sterkte! Hopelijk zijn jullie heel snel weer thuis (maar wel pas na de operatie) , en gaat het allemaal heel soepel!
fijn dat jullie vakantie zo lekker was, Anky. Jammer van eht weer, maar een beetj kneuterig binnen zitten met regen buiten heeft ook wel wat, toch? en geen gestress al helemaal. heel veel succes met de eventuele operatie; kan me voorstellen dat je het knap spannend vindt

lekker dan, Pammie, zo'n werkster en zo'n PC. Wie weet valt het met je werkster wel mee, maar ik zou er ook een hard hoofd in hebben met zo'n start. en je hebt trouwens wel een druk schema voor de boeg, zo te lezen..

met kat naar dierenarts geweest, beest is weer goedgekeurd. Dierenarts was erg onder de indruk van mormel en dacht dat-ie misschien wel een beetje Mainecoon- of noorseboskat-bloed in zich had, vanwege zijn omvang en bepaalde uiterlijke kenmerken. Beest is al 11 jaar maar heb het nooit eerder gehoord. was wel leuk dat een dierenarts zo oprecht enthousiast is over je huisdier.
Wat schattig inderdaad Sok, dat je dierenarts zo'n vakidioot is Ben wel benieuwd hoe jullie mormel eruit ziet dan. Klinkt beetje angstaanjagend namelijk, Mainecoon en Noorse boskat.

Anky, veel succes morgen. Ik hoop dat het snel achter de rug is, en dat Maby er niet teveel last van gaat hebben.

Mif, HEMA was het eerste woord dat jongetje kon lezen. Hier Blokker trouwens ook met veel speelgoed. Maar er zijn ook nog 3 andere speelgoedketens, dus keus genoeg. Heb voorlopig alleen een mondharmonikaatje voor Kruimeltje. Ik duim voor je dat vannacht zowel Pluis als buurmeisje zich koest houden Mif.
Dat ís ook leuk, als iemand zo enthousiast is Sowieso als iemand enthousiast is over zijn vak. Wij zijn laatst bij mensen geweest met 2 Noorse boskatten, wat een beesten zijn dat zeg!

Mijn man is aan het stofzuigen, hij had beloofd dat hij na dwdd zou stofzuigen. Technically speaking is het nu nog steeds na dwdd maar ik zat me toch een béétje te ergeren. Vooral omdat ik de keuken nog heb staan boenen en de saus voor morgen heb gemaakt.

Sterkte vannacht Mif en als hij toch wakker wordt zou ik hem fijn bij me in bed nemen (nou ja, bij jou in bed dan ). Ik durf ook geen oordoppen in te doen, veel te bang dat ik iets mis. En man mist het zeker, zelfs zonder doppen
Mini kan ook heel goed HEMA lezen, en Esprit
Dat was ik ook al van plan, Pammie, hem bij de eerste kik in bed nemen. Ik vind het best gezellig, zo'n klein ventje dat tegen je aankruipt.

Ik had wel medelijden met de buren gisteren, want hun dochter moet echt heel hard gekrijsd hebben. We hebben echt heel behoorlijke muren hier.

Technisch houdt je vent zich inderdaad aan zijn belofte, Pammie. Ik heb vandaag de douchecabine geschrobd en dat was het, terwijl het huis toch echt best vies begint te worden. Dit weekend maar weer eens samen ons best doen.

Leuk, Sok, zo'n enthousiaste dierenarts. Wij moeten trouwens ook weer eens met het poezenbeest op pad.
Best knus hé, ook al is het dan volkomen onverantwoord

Hier was het ook vies aan het worden want aangezien nieuwe werkster zou komen had ik het afgelopen week met de Franse slag gedaan.

Ik heb net weer een cadeautje in een tekening ingepakt. Pamman heeft mijn opgeruimde huis net weer omver gegooid, zogenaamd heeft Piet dat gedaan
Ik gaat slapen. Ik wens jullie allemaal een rustige nacht.
Weltrusten Koek!
o, irritánt is dat: ik doe het zo-o en dan uren wachten. Terwijl je er niet meer aan hoeft te denken als je het direct doet. vrouwen, mannen, mars en Venus enzo

succes miffy, ik zal duimen dat pluis en buurkind hun klep houden vannacht.

ik ga ook tukken. millenium-deel-1 is uit: ik ga in een gat vallen denk ik. hoop dat collega deel 2 en drie morgen voor me meeneemt
Hij heeft het gedaan en dat is al heel wat. Mijn zus vond het ook verwennerij voor mij tot ze hoorde wat ik allemaal al had gedaan

Enne, had je het einde verwacht?
Ben erg benieuwd hoe je nacht is geweest Miffy. Hoop dat je lekker hebt kunnen slapen.

Esman heeft ook gezogen en gedweild. Ik hing op de bank te bellen met vriendin en toen werd ik met bank en al opzij geschoven, want hij moest dweilen .

Ik had overigens niet zo'n uitgebreid voorafgaand programma als Pammie hoor. Ik heb gewoon de Hema leeg gekocht haha. (met zeer nuttige dingen als sokken, panty's en zo)

Mannie wilde vanmorgen zijn naam schrijven. Ik voorgeschreven en hij schreef het in 1x keurig na! Wat kun je soms toch enorm trots zijn op je kind. Wat wordt hij groot...zucht... Daarna naam Mini en toen wilde hij Moppie. Daarvan wist hij de eerste letter en heb ik hem verteld welke letters uit zijn naam/Mini's naam moesten. Heb er nog eentje voorgeschreven en klaar was hij.
Oh ik was de eerste...Goedemorgen!
Goedemorgen!

Ik ben blij, lekker geslapen, vroeg begonnen vanmorgen en ik heel goed bezig, alles staat weer netjes op de rit, losse eindjes weggewerkt, wat vooruit gewerkt. Ik ben weer zen.

Mannie kwam thuis met een tekening waarop hij zelf de C - L - I had geschreven. Was net zo trots als jij Esmee

Om half 5 kwam de kleine meneer bij ons kruipen. Ik heb het maar half meegekregen want gelukkig sliep hij gewoon eens door naast mij. Ik voelde wel wat benen op mijn rug maar ik kon me er niet aan storen. Toen hij vanmorgen wakker werd kroop hij helemaal spinnend tegen me aan. Tis net zo'n tevreden kat dan, kleine kroel

Ik ga een sinaasappeltje eten.
Kom alleen even Anky sterkte wensen. Weinig (of eigenlijk, geen) tijd op het werk, maar ik smokkel heel even.

Moet van de week ook nog met de koopavonden in de weer dus hopelijk vind ik ergens tussendoor nog een gaatje, anders wordt eht onvrijwillig forumafkicken.

Concert was leuk gisteren, ik heb alleen heel toepasselijk nu geen stem meer, niet handig op het werk want ik moet voornamelijk praten.
Rustige middag hier zeg.

Bij ons is de dame zo'n kroelkip Pammie. Die zou het liefste iedere keer met iemand in bed liggen. Ze kan ook zó lief zeggen "wij zijn de meisjes in huis, hè mama". Dan smelt ik!

Mannie was helemaal verdrietig toen ik nog even bij hem lag vanavond. Hij had Sinterklaasfeest op BSO gehad, maar hij mocht niet naar voren komen. Ik proberen uit te leggen dat niet iedereen bij hem kon komen, maar het kwam niet aan. Hij bleef het oneerlijk vinden. Wel schattig.

Ik heb het vreselijk koud. Hoop dat het slaapgebrek is en geen opkomend griepje of zo.

Had net mail dat ons appartement voor de wintersport rond is. Ben er helemaal blij van!
Oeh, lekker vooruitzicht Esmee!

Mini kan er ook wat van hoor qua kroelen. Zij komt altijd zo lekker op je liggen. We beginnen de dag altijd met een lekker partijtje kroelen.

Ik heb de verwarming net ook wat hoger gezet. Het is buiten ook ineens een stuk kouder.

Pamman heeft bedacht dat we toch morgen met z'n allen die prik kunnen halen. En Mannie heeft beloofd dat hij niet gaat huilen. Hij zou in plaats daarvan wel boos worden op de dokter

Ik kijk The Transporter 2, die kerel is zo lekker
quote:Pammie schreef op 01 december 2009 @ 20:40:

Pamman heeft bedacht dat we toch morgen met z'n allen die prik kunnen halen. En Mannie heeft beloofd dat hij niet gaat huilen. Hij zou in plaats daarvan wel boos worden op de dokter

ik zit te wachten op inspiratie voor de Sintgedichten. zucht.
Misschien kan ik je op weg helpen met de rijmelarij van Mini...

Hoepetee - Hoepeta

Dat rijmt hè mama. Nee, schat dat niet. Maar Hoepeta - Tandpasta wel.

Volgende dag. Maham, Hoepetee - Tandenborstel, dat rijmt toch?

De vorige keer vond ik de prikken erg meevallen gelukkig. Ga volgende keer zo alleen, maar met z'n allen is wel zo gezellig.
Sint zat te denken

Wat hij dit jaar weer zou schenken

Daarom kocht hij zonder mokken

Een paar mooie sokken!

Sint en Piet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven