Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Kunnen ze niet in de droger? Goed van Mini zeg!

Het was mijn eigen dikke schuld hoor, dat ik zo ziek ben. Het was wel onwijs gezellig. We hebben net friet gegeten en dat helpt. Ben nu echt niet meer misselijk en de waas is uit mijn hoofd. En nu heb ik nog meer honger.

Pamman gaat een stukje rijden, het is hier vanmiddag opgeklaard en nu is het prachtig weer. Kan ik ongegeneerd sentimenteel doen bij Extreme Home Makeover
We hadden trouwens geen oppas gisteravond, voor het eerst sinds het debacle dat Mini wakker was geworden en wij dat niet gehoord hadden. Gistermorgen zei Mini zelf dat ik mijn telefoon maar naast haar bed moest leggen en dat ze me zou bellen als er iets was. Ik heb ook de babyfoon bij haar neergezet uiteraard en we zijn ieder half uur gaan kijken (wij zaten bij de buren). Eén keer heeft ze Pamman gebeld dat ze bang was en hij is toen meteen naar huis gegaan. Vond het echt knap van haar.
Fijn Pammie dat het zo goed is gegaan gisteren. Met haar dan, niet met jou

Denk dat Mini morgen op haar regenlaarzen naar het kdv gaat voor het gemak. Esman is klaar met fohnen en ik ga er niet aan beginnen.

Heb snaaitrek, maar heb al genoeg slechte dingen gegeten.
Wow, Pammie, toen jij uit bed kwam, had ik er al 10 uur op zitten En natuurlijk hield het op met regenen toen de laatste deelnemer binnen was.

Sok, beetje lullig getimed zo net na je schoonmoeder misschien, maar als de klachten waarvoor je antidepressiva bent gaan nemen te maken hadden met hormonale instabiliteit zo kort na de bevalling, zou het dan ook kunnen dat je ze nu eigenlijk niet meer nodig hebt, ondertussen, of probeer je dat liever niet?

Nip, drinkt Nipje flessenmelk ook koud? (Pluis vertikte het met BV, maar met poedermelk deed hij het wel.) Dan is een flesje niet echt moeilijker dan zelf voeden.

Remma, te laat, maar veel plezier op vakantie!
Ik gooi schoenen altijd in de droger. Hier lopen ze 's zomers trouwens alleen maar op hun nep-crocs en die drogen heel snel .

Wat knap trouwens van Mini. Ot was toch echt een jaar ouder, eer dat hij überhaupt aan zindelijk zijn begon te denken. En in tijden van verstopping gaat poepen nog regelmatig mis. Gekke is dat hij 's nachts volledig droog is, terwijl dat bij Sien weer regelmatig mis gaat.

Knap ook van jouw Mini Pammie en mooi dat je je weer wat beter voelt. Heeft Pamman zijn knurftstatus van gisteren toch weer mooi overruled vandaag .
Heeft ze maar 1 paar? Morgen wordt het lekker weer kan ze geen slippertjes aan ofzo?

Ik heb ook trek, wordt aan gewerkt
Ha Miffy, ik bedacht me net dat ik nog wou vragen hoe jouw dag was verlopen. Nat dus....Zonde, voor alles en iedereen . Gelukkig was de temperatuur nog wel oké.
Pamman is held van de dag wat mij betreft . Hij had zelf ook het nodige op en lag er nog 3 uur later in dan ik.

Hier hebben ze meerdere paren; gewone schoenen, sandalen, slippertjes. Altijd wel iets wat ze aankunnen.

Es, hoe gaat het bij jullie? Mini is vanavond voor het eerst weer eens alleen gaan slapen. Na wat gemekker uiteraard.
Mini heeft ook nog slippers maar ik dacht dat het daar morgen te koud voor zou zijn. Verder heeft ze nog enorm kakineuze leren instappers, maar die zijn niet echt geschikt voor een dagje spelen op het kdv.

Mif, ben jij ook zo super sportief joh?

Ik heb vanmiddag even heerlijk geslapen. Esman had vanmorgen uitgeslapen dus ik 'mocht' vanmiddag even bijtanken.
Esmee, nee, ik ben bij lange na niet zo sportief. Het ontbreekt mij echt compleet aan talent, maar dat weerhoudt me er niet van toch gewoon te gaan sporten. Vandaag alleen niet, want ik was alleen maar aan het organiseren, niet zelf aan het sporten.

Pluis is probleemloos gaan slapen, jippie! Steken ze elkaar aan, die mutsenkinders?
Ik heb echt niet gemerkt dat ik twee keer op send drukte!
Wentworth zit in de aflevering van Medium!
Dat scheelt enorm Miffy, het ontbreekt mij aan doorzettingsvermogen dat is erger om te missen dan talent denk ik...

Fijn dat het slapen goed gaat vanavond. Ik vind dat vroeg op niet fijn, maar van gebroken avonden krijg ik een punthoofd. Vind het knap dat jullie zo beheerst kunnen blijven.
Beheerst? Wie zegt dat wij beheerst zijn?
Knap dan dat jullie het zo beheerst beschrijven
Grappig. Gister kwam ik een moeder van school tegen. Heel gezellig mee staan kletsen. Toen zei ik iets over boos zijn. kijkt ze me heel verbaasd aan, jij boos? Ik vroeg nog of ze een grapje maakte of het serieus meende maar nee, ze dacht écht dat ik zo kalm ben.

Ik ga me inschrijven voor de toneelschool
Je hoeft dus niet meer naar de toneelschool joh. Schrijf je meteen in bij een castingbureau, valt geld mee te verdienen haha.
hier zijn de ergste puinhopen van een geslaagd feestje opgeruimd; Poek is erg verwend en het was heel geslaagd. Poek was met vriendje aan het 'vissen', de BBQ was erg lekker, het meeste eten is opgegaan (goed, OK, we eten morgen nog wel wat kip)alleen was Slof in een pestbui en heeft het merendeel van de tijd gejankt. beetje jammer.

klinkt als een klassieke kater, Pammie. Ik ben nog liever ziek dan een echte kater, want dan voel ik me veel beroerder, eigen schuld of niet. Maar wel lief dat Pamman zoveel opgevangen heeft, zijn druif-van-de-zaterdag-award is bij deze ingetrokken.

Miffy: actief hoor, zo'n evenement. en wat betreft die AD: ik merk gewoon nog elke dag dat ik baat heb bij ze; ik ben rustiger, ik pieker minder, ik schiet niet snel uit mijn slof en ben beduidend minder emotioneel. Mijn leven is een stuk leuker met AD dus no way dat ik stop. Ik denk dat ik, omdat ik niet tot de domsten van de samenleving behoor, ik altijd wel in staat ben geweest mijn angsten en paniek weg te redeneren, maar anders zou ik waarschijnlijker wel eerder hebben gekregen.
ja, ze steken elkaar wel aan, want Maby was ook klaarwakker vanavond. Ze had tot 15 uur geslapen en dat was duidelijk te laat. Nog maar even een uurtje beneden laten spelen en nu is ze gelukkig stil.

Miffy, afgezien van de regen verder alles goed gegaan vandaag. Die regen is echt balen, we hadden hier deze winter ook een evenement en daar was het weer zo ongelooflijk slecht. Echt jammer, iedereen was gelukkig heel enthousiast, maar met zon is het natuurlijk nog veel leuker.

Ga nu maar eens was vouwen. Het is hier nu ook eindelijk mooi weer.
Ja, ik vind het ook knap dat jullie sommige dingen zo beheerst op kunnen schrijven. Ik kan dat duidelijk niet, moet hier ook soms echt dingen van me af schrijven (en dan achteraf denk ik weer "Ank, houd jezelf toch eens in ").
Leuk Sokje, klinkt als een geslaagd weekeinde. Wel jammer van huilende Slof.
Potverdrie, ik zit hier zo te kletsen dat ik vergeet te bieden op mijn konijnenhok . (jaja, ik zit weer op Ebay.de).
Ah, nieuwe kans over 20 min. Eerst dus nog snel even was vouwen.
Interessant hè, deze info .
Succes met het konijnenhok, Anky!

Door de regen is er vandaag wel wat meer gestuiterd dan bij mooi weer, dus de EHBO had zowaar wat te doen, maar gelukkig niks echt ernstigs, en wel veel enthousiaste reacties, dus ondanks de regen was het leuk.

Sok, ga je ervanuit dat je de rest van je leven AD slikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven