Oktober 2007 # 3

26-05-2007 09:36 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de groep is te vinden op: http://groups.msn.com/oktober2007/homepage

hoi!

nitro: sterkte met je oma! wat moeilijk zo dicht op elkaar zoveel geluk en zoveel verdriet dan...

dat kussen tussen mijn benen doe ik wel af en toe maar het helpt bij mij niets alleen tegen plakbenen van de hitte hihi wel een betere nacht gehad gelukkig maar ik blijf veel moe.

crini: benieuwd of je je baby als cadeautje voor je verjaardag gehad hebt!

groetjes eef
hee

nee geen baby nog, maar nu wil ik het ook even laten zitten tot woensdag graag (vanwege huis weet je wel)

Nitro, wat moeilijk inderdaad van je oma. Veel sterkte!

Ben weer weg,

liefs crini
Whatever, I do what I want
@Eef: fijn dat je toch een iets betere nacht hebt gehad. Ja het gaat op en af, dat heb ik ook. De ene nacht slaap ik beter als de andere.

@Nitro: sterkte met je oma, erg vervelend nieuws, zeker nu. Knuf van mij.

Trouwens, fijn dat je een schemaatje hebt gemaakt, hebben we beter overzicht nu.

Enne, vervelend van de afwasmachine, als je er een gewend bent en ineens zonder zit, is niet fijn.

@Crini: leuke dag gehad gisteren?

@Dokkie: ook jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, alweer over de helft. En wat ontzettend rot voor toosje, idd is het niet altijd eerlijk verdeeld over de wereld. Ik hoop zo dat haar geluk heel snel komt.

En hopelijk zet de zwangerschap van Nicolette goed door en mag ze over 8 maandjes genieten van een klein babytje.

Bedankt voor de updates.

Hoe zou het met Blink zijn???? Ben wel benieuwd of het nu heeft doorgezet of dat het kindje gehaald is.

Met mij nog altijd hetzelfde, dus eigenlijk niets bijzonders.

Morgenvroeg weer ff naar de vlos.

Liefs van mij
hallo,

had net al iets getypt, maar ging naar boven kijken om te reageren, weg tekst; hij is fijn.

opnieuw

Nitro; heel vervelend van je oma! Had ook zo;n lieve oma (helaas ook overleden), begrijp goed je verdriet. Strerkte voor jullie!!

Super trouwens van het schema, hebben we weer wat overzicht..

Ben je zelf weer wat opgeknapt?

Dokkie; geweldig voor jullie hoor!! heel veel succes de komende tijd!

Luna; (gebruik ook maar je echte naam hihi); geweldig hoor!! lekker genieten met z;n allen, heerlijk voor jullie!

Crini; nog geen baby dus, bijzonder zeg dat het zo allemala weer af kan zakken! En wat een vreemd gedoe met die notaris!! echt ongelovelijk! Hoop dat je er gewoon bij kunt zijn, anders kost het inderdaad weer zoveel, zo zonde! Maar begrip echt niet dat ze zo moeilijk doen (envooral ook zeggen dat het eerst anders kan..) Maar goed; je hebt ermee te makenhe..

en (alsnog van harte met je verjaardag!!)

Hier alles rustig. Zal allemaal nog wel even duren denk ofzo. Dochter is echt een beetje ziek geworden, erg vervelend. Dus als dat eerst nou even overgaat; zou mooi zijn!

Moet vrijdag pas weer naar het ziekenhuis, dus duurt ook nog even..

ga nu ff lekker plat, tot later
Hola chica's!

Eef, wat bij mij ook wel helpt zijn middagdutjes. Op een of andere manier slaap ik dan veel beter dan 's nachts. En van zo'n uurtje rust je ook lekker uit.

Crini, ben benieuwd of je baby blijft zitten. Heb mijne net toegsproken dat ie moet blijven zitten tot na de begrafenis (wanneer dat ook moge zijn)

Cip en Margreet, bij jullie dus alles rustig.Ook wel lekker toch. Hier ook een rustige buik gelukkig.

Ben ook erg benieuwd naar nieuws van Blink. En ook naar Colleke en Monky. Hoop dat we snel wat horen!

Ben vanmiddag naar mn oma geweest. Was echt heel naar. Ze is wel bij/wakker, maar niet aanspreekbaar eigenlijk. Zegt alleen wat woordjes na en roept "help me" echt heel naar. Aangezien ze sinds donderdag al niet meer eet of drinkt zal ze waarschijnlijk het eind van de week niet meer halen.

Wel heel raar hoor, met weggaan. dat je echt weet dat dit de laaste keer is dat je iemand ziet...

maar ben wel blij dat ik in iedergeval nog afscheid van haar heb kunnen nemen.

En net met schoonpapa afgesproken dat mocht overlijden van mn oma samenvallen met de bevalling dat zij dat op dochter gaan passen (dat zouden mijn ouders doen). Dus dat is in iedergeval wel fijn.

Ladies, fijne avond!
Hallo allemaal,

Ik wilde even vertellen dat ik zaterdagavond ben bevallen van een zoon!

Zijn naam is Vincent en het is een prachtig kereltje van 6.5 pond en 50 cm lang.

Het was heel zwaar, maar het is ons gelukt.

Ik houd het even kort... spreek jullie snel weer.

Voor alle andere dames veel succes!!
He Blink!!!

Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hoop dat alles goed met jullie gaat, en geniet van je mannetje!

liefs, NItro
Colleke, wat een leuke foto's op de groep!
blink, gefeleiciteerd!!
ladies, het is OKTOBER!!! we mogen bevallen !!!
Blink en Blinkman, Gefeliciteerd!! Hoop dat het allemaal goed gaat.

Nitro, wat rot voor jullie en vooral voor je oma. Sterkte meis.

Crini, heb je een leuke verjaardag gehad? Wat een gedoe met die notaris. Hoop voor je dat de bevalling nu even tot donderdag wordt uitgesteld. Hoelang duurt het normaal gesproken voordat na strippen er wat gebeurd? Of denk je dat dat geen effect heeft gehad?

Cip, is je dochter alweer een beetje opgeknapt? Wij hadden het allemaal te pakken joh, maar gelukkig voelen wij ons weer fit.

Ik zag trouwens dat MH een update op de babysite heeft geplaatst. Best heftig allemaal. Hoop dat ze zich hier ook weer snel kan melden..

-X-
@Blink: van HARTE GEFELICITEERD met jullie zoon Vincent. Geniet ervan!!

@Nitro: erg superrot van je oma, ik kan het me goed voorstellen dat het een raar gevoel geeft als je weggaat bij je oma. Het kan de laatste keer zijn. Ik hoop dat het allemaal niet samenvalt met je bevalling, maar helaas hebben we daar weinig over te zeggen.

@Cip: hopelijk is je dochter snel weer wat aan de betere hand.

Ik ben net terug van de vlos, alles weer in orde. Bloeddruk was 140/85, dus onderdruk blijft stabiel gelukkig.

Ze kon de vormen van het kindje in m'n buik niet goed voelen omdat ik dus best vaak al harde buiken heb, zo ook vanochtend. Maar het hartje klonk goed. Tja en meer dan die harde buiken heb ik nog niet. Vlos vertelde dat het ook zo ineens kon beginnen zonder specifieke dingen die je kunt voelen van te voren.

Maar ik zeg maar zo over maximaal 3 weken en 3 dagen hebben we toch ons kindje in de armen.

Ik denk dat ik nog ff lekker onder de wol kruip, is toch vroeg zo zonder dat ik iets hoef te doen.

Liefs van mij!
He ladies

Allereerst, Blink+man van harte gefeliciteerd met Vincent, wat een supermooie naam, stond hier ook op het lijstje maar op nummer 2 dus wordt het niet. En op mijn verjaardag, leuke dag haha. Balen dat het zo zwaar was, ik weet er alles van helaas, 't is ook niet mijn hobby. Maar hee, nu kun je je knulletje eindelijk in je armen houden; geniet ervan!

Hoe gaat het met de rest van de kersverse moeders en baby's? Al gewend aan de gebroken nachten? En lekker aan 't genieten?

Hier heb ik beeb nog binnen weten te houden, dus moet het ook wel lukken tot we morgen weer thuis zijn van overdracht toch? (rond 18.00uur)

Ben er niet rustig op en rust heb je toch nodig om te bevallen he

Gisterochtend heeft het weer lekker lopen rommelen, maar nu is het rustig op het zware gevoel na, alsof je ongesteld gaat worden zeg maar. Maar goed, dat gerommel is nu al sinds dinsdag, bijna een week, dus dat zegt niks. En nee, ik denk niet dat het strippen zin heeft gehad, want anders had het kind er al moeten zijn (binnen 24 uur na strippen). Komt het nu alsnog dan komt het niet van het strippen.

Maar ik laat me donderdag gewoon vrolijk weer strippen wanneer ik bij de vk ben. Wil nu ook gewoon echt dat het blijft zitten en we morgen gewoon de overdracht kunnen hebben, anders is het wel heel ongunstig. En als het dan toch blijft zitten, dan graag tot 5 oktober, mijn uitgerekende datum, is ook wel eens leuk om gewoon echt op dé dag te bevallen toch? Nee maar, reden is dat ons geboortekaartjesbedrijf als actie heeft dat wanneer je op de uitgerekende dag bevalt, je je geld terugkrijgt ook niet verkeerd toch?

Maar na de 2e mag beeb wat mij betreft gewoon komen hoor, heb ik wel lang genoeg gewacht en gerommeld.

Nitro, hoe is het nu met je oma?

Voor iedereen die nog niet bevallen is: suc6, het is oktober; we mogen!

liefs van crini
O, had niet gelezen dat je iets gepost had over je oma. Wat sneu dat ze steeds om hulp roept, lijkt me heel naar. Misschien is het maar beter dat het snel over is, hoe erg het gemis ook zal zijn. Heel veel sterkte!
Goedemorgen allemaal,

Even een snel berichtje:

donderdag 20 september ben ik bevallen van 2 dochters: Lotte en Sophie

(7 en 5 pond)

We zijn nu zonder hulp en doen ons best om alle signalen goed te leren kennen.

Ik probeer borstvoeding te geven, maar dat loopt nog niet zo goed en ben daarom een groot deel van de dag bezig met de voedingen. Gelukkig is manlief nog 3 weken vrij, heb ik hard nodig!!!

De bevalling viel (achteraf) mee. Door de gel en infuus, veel weeen achter elkaar, na een kleine 12 uur nog maar 2 tot 3 cm ontsluiting. Een ruggeprik hielp en ik kon tot rust komen (de nacht ervoor ook niet geslapen). 's Ochtends vroeg begonnen de persweeen en na 25 min. was Lotte er (6.55 uur), 20 min later Sophie. Zij werd snel weggehaald en gecontroleerd omdat het laatste stukje iets te lang had geduurd.

De dames worden weer wakker.

Iedereen die bevallen is: gefeliciteerd en veel geluk!

Iedereen die nog "moet": veel succes en alvast gefeliciteerd en veel geluk!!!
Jeetje! Ben ff 4 dgn offline en moet je eens kijken!

GEFELICITEERD meiden! Wat goed allemaal. Ik ga snel alles lezen. Hier alles nog rustig. Behalve t feit dat ik t heel druk heb gehad.

Nogmaals GEFELICITEERD EN SUCCES aan de rest.

Liefs bibi
GEFELICITEERD Monkey! Je hebt ons wel in spanning laten zitten hoor, maar begrijpelijk dat je het druk hebt met twee baby's. Leuke namen!

Geniet ervan en ook veel sterkte toegewenst.

liefs crini
Blink; van harte met jullie Vincent!! Wat ik zo lees allemaal niet zo makkelijk; maar hij is er!! En nu lekker genieten!! Heeeel veel geluk voor jullie!!

Monky: gelukkig dat je even wat hebt laten weten; Van harte meid en ook voor je man. Kan me voorstellen dat het wel zoeken is met voeden, met eentje vaak al, laat staan 2.. Heel veel geluk ook voor jullie!

Nitro; klinkt inderdaad heel rot van je oma; doet zeer om iemand die je lief hebt zo te zien worstelen.. Sterkte..

En wat het bevallen betreft; inderdaad; het mag !!!!

Crini; morgen ishet overschrijven? Dacht donderdag.. gelukkig, moet je zien te halen toch?! Strippen heeft dus geen invloed gehad, nou ja wie weet de volgende keer.. gaat het nog wel allemaal?

Margreet: fijn dat je bloeddruk nog steeds goed is! je kindje ligt wel goed toch? en die harde buiken; erg pijnlijk? Nou ja, gaat inderdaad geen maanden meer duren. Dat is het gewoon he; je weet neit wanneer! Als iemand nou zei; zaterdag is het er, dan beleef je deze dagen ook weer anders. maar het blijft wel spannend nu!

Ief; ga zo ook even kijken naar de site van MH; ze is hier ook nog niet geweest (denk ik?), dus moet wel heftig zijn.. Met jou alles verder oke?

De foto's op de group zijn inderdaad echt heel mooi!

Wie zal de volgende zijn??? Ben heel benieuwd!

Dochter is iets opgeknapt, is nu nog heel verkouden en hoesterig. Heb r op bed gelegd, maar ligt te huilen. Vind ik er erg sneu, maar ja, moet toch even slapen, toch?! Kijk wel even hoe lang het duurt. Mama gaat zo ook ff op tuk. Heb dat net als jij Nitro; dat uurtje is echt lekker!

Verder weinig nieuws. Dacht gisteren dat ik blaasontsteking had, zat zo;n druk op vanonder en plassen deed ook wat zeer. maar hoor net van de dokter dat dat het niet is. Zal er nu ook allemaal wel even mee te maken hebben..

Nou, spreek jullie later

veel liefs
quote:Cip2 schreef op 01 oktober 2007 @ 13:10:

Margreet: fijn dat je bloeddruk nog steeds goed is! je kindje ligt wel goed toch? en die harde buiken; erg pijnlijk? Nou ja, gaat inderdaad geen maanden meer duren. Dat is het gewoon he; je weet neit wanneer! Als iemand nou zei; zaterdag is het er, dan beleef je deze dagen ook weer anders. maar het blijft wel spannend nu!

Ons kindje ligt prima in mijn buik, goed ingedaald enzo. Die harde buiken die ik heb zijn abslouut niet pijnlijk. Het is gewoon een vervelend gevoel.

Gelukkig gaat het geen maanden meer duren idd. En spannend is het zeker.
Ha dames,

MONKY: gefeliciteerd met je 2 meiden!! Kan met goed voorstellen dat je het ontzettend druk hebt, maar heel fijn om wat van je te horen.

Ief, bij jou alles rustig?

Bibi, lekker druk geweest dus! voel je je goed verder?

Margreet, fijn dat je bloedruk stabiel blijft. En die harde buiken.. tja hoort erbij he, maar prettig is anders. Heb je nog even kunnen slapen?

Crini, ze zeggen dat als je echt nog niet wil door dit soort omstandigheden, je vaak ook niet van te voren gaat bevallen. Dus die anderhalve dag wil je kindje vast wel lekker binnen blijven.

Cip, zielig dat je meisje zich nog steeds niet goed voelt. maar slapen moet idd, is goed voor haar. En de rust ook voor jou!! Maar gelukkig geen blaasonsteking.

Wyfke, waar ben je?? stiekem aan het bevallen??

Vanochtend bij de gyn geweest. Bloeddruk voor mijn doen vrij hoog 110/80, maar verder ok. Door harde buiken kon ze hier ook niets voelen. Maar was ook een heel onsympathieke arts dus was blij dat ik weer buiten stond :-)

mag vrijdag weer.
Monky en Monkyman, gefeliciteerd met jullie meiden. Lotte is een flinke meid zeg! Fijn dat jullie je kleintjes al thuis hebben. Hoop dat het snel goed gaat met de bv.

Nitro, balen van die arts. Maar gelukkig mag je vrijdag weer. Ik ben benieuwd wanneer ik weer mag morgen heb ik controle maar ik mag misschien door de drukte weer na 1,5 week terug.. Ik heb nog steeds geen tekenen van een beginnende bevalling. Maar ik begin wel verschrikkelijk nieuwsgierig te worden naar de kleine. Ik ben altijd al een beetje ongeduldig en dan dat wachten... Wij hebben voor zaterdag nog een dinertje bij vrienden staan en voor maandag de 8e kaartjes voor theater. Als ik dan toch nog even moet wachten graag tot volgende week dinsdag..

-X-
Jeetje, wat wordt er veel geschreven zeg, iedereen is natuurlijk ook met verlof (denk ik). Zelf heb ik het de afgelopen week erg druk gehad, hebben mijn grotouders overgehuisd. Ik heb niet getild maar wel mee dozen in en uitgeruimd. Ik ga eerst maar eens even 5!!! pagina's bijlezen.

Luna van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Hoe is het er nu mee?

Colleke79, jullie natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!!!!

Blink, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

Monky, gefeliciteerd met julie dochters!!!!

Crini, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Nitro, veel sterkte ivm je oma

Cip2, Dat gevoel van die blaasonsteking heb ik ook, nou ja gehad, want vandaag is het gevoel alweer weg. Dadelijk nog maar even vragen bij de verloskundige.

O zie ineens dat het al bijna tijd is voor mij om te gaan. Kom snel weer terug.

Groetjes Stier18
Hier ben ik ook eindelijk weer! Ik ben zaterdagavond bevallen van een geweldige dochter: Lucia!!! 's Ochtends had ik af en toe een wee, maar nog niet erg pijnlijk en goed op te vangen. Ook verloor ik steeds beetjes vruchtwater. De weeën werden vanaf 14.00 uur steeds regelmatiger en frequenter en om 19.00 uur had ik voldoende ontsluiting om te mogen persen. Om 20.05 heb ik haar al op de wereld gezet. Het ging fantastisch dus ze is lekker gezellig thuis geboren. Ze is heel lief klein (47 centimeter) en ze weegt ruim 7 pond. Ze doet het ontzettend goed, ook de bv lukte meteen. Ze doet zo haar best en ik was meteen stapeldol op haar :-) We hebben ook nog eens een fantastische kraamhulp, klikt erg goed dus het is hier echt een gezellige tijd. Doe nog geen oog dicht 's nachts, maar voel me nog niet echt moe. Mijn roze wolkje sleept me er doorheen

Ik hoop dat met jullie ook alles een beetje goed gaat met de laatste loodjes en andere perikelen. Nitro sterkte toegewenst!!!
Allereerst Wyfke, stiekemerd supergefeliciteerd zeg! En wat een lekker kleintje. 't Is duidelijk dat je erg geniet, houwen zo! Wow, zo snel wil ik ook wel bevallen. Fijn dat alles goed gaat ook met de bv.

Ik heb een volmacht geregeld voor de notaris, hoef er dus niet bij te zijn. Manlief moet er dus wel heen, van 11.00uur tot pak em beet 18.00uur is ie morgen weg. Dus tussen die tijd moet er niks gebeuren en ook niet vlak voor die tijd natuurlijk. Vannacht mag wel, alleen is dat ook niet zo leuk dat ie dan zo snel alweer weg moet. Nouja, dan kan het misschien wel 1 dag worden uitgesteld. Iig hoef ik niet meer naar Eindhoven, FJOEW.

groetjes weer
Wyfke: VAN HARTE!! Jeetje; dat is snel gegaan, wat heerlijk voor jullie, en wat klink je goed zeg!! Alle geluk voor jullie, geniet ervan!!!!!!!!

Crini; dat heb je fijn geregeld! doe je goed, want ja stuk naar Eindhoven zit je ook niet meer op te wachten. en denk ook wel dat de baby op je man gaat wachten hoor!!

Stier; jij hebt het druk dus; maar dan voel je je goed. Lekker.

Ief; ja erg he dat wachten, ik heb ook het geduld van lik me vestje.. Maar ja; zit toch echt niets anders op..

Nitro; ga jij vaker als eens in de week voor controle? en dan ook nog eens zo;n stomme arts; bah! Heb je ook niets aan. Die bloeddruk die jij noemt heb ik al de hele zwangerschap.. maar ja zegt ook niets. Hij gaat bij jou dus wel iets omhoog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven