Ontzettend moe!!
maandag 4 april 2011 om 14:05
Mijn dochter is nu bijna 11 maanden, de eerste maanden was ik erg moe (logisch). Maar nu ben ik sinds een paar weken weer verschrikkelijk moe en uitgeput, ik moet mezelf echt bij elkaar rapen om dingen te gaan doen. Ook heb ik erg last van mijn onderrug en nek.
Mijn dochter slaapt wel door, maar is vaak een paar keer per nacht wakker omdat ze dan haar speentje wil, dus mijn nachten zijn wel gebroken. Meestal als zij 's morgen rond tien uur even gaat slapen, ga ik ook even liggen. Maar het rusten helpt niks, ik blijf ontzettend moe!
Is het normaal dat ik zo verschrikkelijk moe ben?
En hebben meerdere moeders dit?
Mijn dochter slaapt wel door, maar is vaak een paar keer per nacht wakker omdat ze dan haar speentje wil, dus mijn nachten zijn wel gebroken. Meestal als zij 's morgen rond tien uur even gaat slapen, ga ik ook even liggen. Maar het rusten helpt niks, ik blijf ontzettend moe!
Is het normaal dat ik zo verschrikkelijk moe ben?
En hebben meerdere moeders dit?
dinsdag 5 april 2011 om 10:00
dinsdag 5 april 2011 om 10:10
Even een simpele oplossing voor de speen die hier super werkte: wij maakten een spuugdoekje met een lus (van de ikea) met dat lusje vast aan de speen. Als het kind de speen kwijt was, zocht ze dat doekje op en had ze haar speentje weer. Ging ze ook nog lief aaien aan dat doekje... *zucht* Zo lief.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
vrijdag 8 april 2011 om 20:12
Lieke, balen joh! Hopelijk is het geen medisch probleem, maar het ontbreken van nachtrust. Wel herkenbaar hoor. Hier is het niet anders. Wij hebben na dezelfde ellende met speentjes bij de eerste, de tweede nooit een speentje gegeven. Vond het ook altijd zo ellendig.
Hopelijk kun je inderdaad je kindje een paar nachten ergens laten logeren. Al ga je je dochter 's ochtends om 9 uur weer ophalen een paar nachten doorslapen kunnen wonderen doen. Sterkte.
Hopelijk kun je inderdaad je kindje een paar nachten ergens laten logeren. Al ga je je dochter 's ochtends om 9 uur weer ophalen een paar nachten doorslapen kunnen wonderen doen. Sterkte.
zondag 10 april 2011 om 19:50
Morgen ga ik bloed laten prikken, dus dan word ik op het een en ander getest! Afgelopen nacht is ze een nachtje uit logeren geweest, wel lekker hoor dat je gewoon even helemaal door en uit kan slapen! Maar natuurlijk nog niet uitgerust genoeg Weet niet of ik het al zie zitten om haar een paar nachten achter elkaar te laten logeren, dat vind ik eigenlijk nog iets te!!
Wij waren juist blij dat we aan het begin een speentje konden geven, omdat we daardoor juist wat meer rust kregen! Maarja, nu is het andersom dus
Wij waren juist blij dat we aan het begin een speentje konden geven, omdat we daardoor juist wat meer rust kregen! Maarja, nu is het andersom dus