oppassen op kind
vrijdag 18 juni 2010 om 10:42
Help,
ik moet morgen oppassen op een kind van een kennis van me.
nu zou het mooi weer worden en hadden we bedacht dat we wel leuke dingen buiten konden doen.
Helaas, het wordt 14 graden en regen dus we zijn veroordeeld tot binnen blijven waarschijnlijk.
en wat nu? hoe kan ik een kind van 10 nou goed vermaken voor een uurtje of 4 bij mij thuis?
tips welkom hahahaha
ik moet morgen oppassen op een kind van een kennis van me.
nu zou het mooi weer worden en hadden we bedacht dat we wel leuke dingen buiten konden doen.
Helaas, het wordt 14 graden en regen dus we zijn veroordeeld tot binnen blijven waarschijnlijk.
en wat nu? hoe kan ik een kind van 10 nou goed vermaken voor een uurtje of 4 bij mij thuis?
tips welkom hahahaha
vrijdag 18 juni 2010 om 10:45
vrijdag 18 juni 2010 om 10:59
Ja voetbal kijken doen we sowieso. Hij ( het is dus een jongen hahah) komt om 9 uur, dus dan moet ik toch ruim 4 uur zien te overbruggen.
Geluk is dat het ventje mij leuk vindt. gebeurt nl ook niet vaak dat kinderen mij leuk vinden hahahaha, dus hopelijk vind hij alles leuk wat we samen doen
Ik heb wel een Wii, dus daarmee kan ik m misschien wel vermaken. en heb happy feet volgens mij nog op de band staan dus dat kunnen we misschien ook wel kijken.
Geluk is dat het ventje mij leuk vindt. gebeurt nl ook niet vaak dat kinderen mij leuk vinden hahahaha, dus hopelijk vind hij alles leuk wat we samen doen
Ik heb wel een Wii, dus daarmee kan ik m misschien wel vermaken. en heb happy feet volgens mij nog op de band staan dus dat kunnen we misschien ook wel kijken.
vrijdag 18 juni 2010 om 11:04
Tja, vind ik van niet hoor. als het droog is, vind ik ook dat hij best naar buiten kan. Hij woont wel bij mij in het dorp, en het plan was dat ik naar zijn huis zou gaan zodat hij met zn vriendjes evt kon spelen en dat ik er gewoon was mocht er iets zijn. blijkt nu dat plannen wat gewijzigd zijn en komt hij naar mij toe, daarom even de schrik van " wat moet ik in hemelsnaam met zo'n ventje doen?"
vrijdag 18 juni 2010 om 11:08
Als het droog is zou ik gewoon buiten spelen, anders de Wii voorstellen of een film kijken. Met een kind van 10 kun je wel wat overleggen hoor. Voor de sjeu zou ik ook iets leuks doen met het eten, poffertjes of pannenkoek bakken ofzo?
Kun je evt samen de ingredienten halen, heb je weer wat tijd vol.
Kun je evt samen de ingredienten halen, heb je weer wat tijd vol.
vrijdag 18 juni 2010 om 11:37
vrijdag 18 juni 2010 om 13:06