orgineel kraamcadeau.....
woensdag 27 mei 2009 om 18:57
hallo dames,
ik heb even een vraagje,,
mijn beste vriendin is gisteren bevallen van een kerngezonde dochter..
Nu wil ik graag een leuk en creatief/orgineel kraamcadeau geven..
maar ik weet niet wat..
ik vind namelijk die luiertaarten allemaal zo standaard..
ik wil iets speciaals geven aan haar..
hebben jullie mischien (creatieve) ideeen?
Ze heeft ook al een tweeling van anderhalf (jongen en meisje) dus ik wil er ook wel een cadeau voor hun bij doen..
Hoop dat jullie met iets leuks en aparts komen..
bedankt..
ik heb even een vraagje,,
mijn beste vriendin is gisteren bevallen van een kerngezonde dochter..
maar ik weet niet wat..
ik wil iets speciaals geven aan haar..
hebben jullie mischien (creatieve) ideeen?
Ze heeft ook al een tweeling van anderhalf (jongen en meisje) dus ik wil er ook wel een cadeau voor hun bij doen..
Hoop dat jullie met iets leuks en aparts komen..
bedankt..

woensdag 27 mei 2009 om 19:17
Ik vond het heel erg leuk om kadootjes te krijgen waarin de naam of geboortekaartje verwerkt was:
- Zilveren bestekje met naam
- Armbandje met naam
- Houten stoeltje met naam
- Shirtje met persoonlijke tekst (bijv. van www.simplycolors.nl) - kan je evt voor de tweeling ook doen: "grote broer/zus van ..."
- Geborduurde romper met naam
Kreeg van mijn neefje een setje kleine samba-ballen, beschilderd met een stukje tekst en figuurtjes van het geboortekaartje, heel gaaf!
- Zilveren bestekje met naam
- Armbandje met naam
- Houten stoeltje met naam
- Shirtje met persoonlijke tekst (bijv. van www.simplycolors.nl) - kan je evt voor de tweeling ook doen: "grote broer/zus van ..."
- Geborduurde romper met naam
Kreeg van mijn neefje een setje kleine samba-ballen, beschilderd met een stukje tekst en figuurtjes van het geboortekaartje, heel gaaf!
woensdag 27 mei 2009 om 19:36

woensdag 27 mei 2009 om 19:37
quote:bambino schreef op 27 mei 2009 @ 19:30:
Kreeg van mijn neefje een setje kleine samba-ballen, beschilderd met een stukje tekst en figuurtjes van het geboortekaartje, heel gaaf![/quote]
Weet jij waar ze dat vandaan hebben?, dat is echt een origineel kadootjeDie kun je prima zelf maken. Koop een paar sambaballetjes (Wereldwinkel, lokale toko, speelgoedwinkel) en ga aan de slag met verf en penseel. Veel persoonlijker!
Kreeg van mijn neefje een setje kleine samba-ballen, beschilderd met een stukje tekst en figuurtjes van het geboortekaartje, heel gaaf![/quote]
Weet jij waar ze dat vandaan hebben?, dat is echt een origineel kadootjeDie kun je prima zelf maken. Koop een paar sambaballetjes (Wereldwinkel, lokale toko, speelgoedwinkel) en ga aan de slag met verf en penseel. Veel persoonlijker!
woensdag 27 mei 2009 om 20:01
woensdag 27 mei 2009 om 20:38
quote:Zoete schreef op 27 mei 2009 @ 19:37:
[...]
Die kun je prima zelf maken. Koop een paar sambaballetjes (Wereldwinkel, lokale toko, speelgoedwinkel) en ga aan de slag met verf en penseel. Veel persoonlijker!
Klopt! Zij hadden ze bij (ik geloof) Dille&Kamille vandaan en een vriendin heeft ze beschilderd.
Maar als je zelf een beetje kan schilderen is dat natuurlijk nog leuker
[...]
Die kun je prima zelf maken. Koop een paar sambaballetjes (Wereldwinkel, lokale toko, speelgoedwinkel) en ga aan de slag met verf en penseel. Veel persoonlijker!
Klopt! Zij hadden ze bij (ik geloof) Dille&Kamille vandaan en een vriendin heeft ze beschilderd.
Maar als je zelf een beetje kan schilderen is dat natuurlijk nog leuker
donderdag 28 mei 2009 om 10:11
ik weet niet hoeveel je wilt uitgeven aan een cadeau, maar ik heb een dekenkist laten beschilderen met de print van het geboortekaartje.
Op het deksel staat de naam en geboortedatum... erg mooi al zeg ik het zelf.
Je kan dit in verschillende prijsklasses laten doen..
Op het deksel staat de naam en geboortedatum... erg mooi al zeg ik het zelf.
Je kan dit in verschillende prijsklasses laten doen..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 25 juni 2009 om 22:31
quote:Alinta schreef op 27 mei 2009 @ 18:57:
De vriendin is gisteren bevallen van een kerngezonde dochter..
maar ik weet niet wat..
Zo zie je maar wat voor de een niet bijzonder is, de ander op ideeen brengt. Ik kende het principe van luiertaarten niet en vooralsnog niemand in mijn omgeving. Maar wat is het een leuk idee!
En aangezien ik op zoek ben naar een kraamkado en een luiertaart in mijn omgeving juist niet gebruikelijk is, vind ik het in ieder geval een handige tip. Dankjewel!
De vriendin is gisteren bevallen van een kerngezonde dochter..
maar ik weet niet wat..
Zo zie je maar wat voor de een niet bijzonder is, de ander op ideeen brengt. Ik kende het principe van luiertaarten niet en vooralsnog niemand in mijn omgeving. Maar wat is het een leuk idee!
En aangezien ik op zoek ben naar een kraamkado en een luiertaart in mijn omgeving juist niet gebruikelijk is, vind ik het in ieder geval een handige tip. Dankjewel!