pap bij borstvoeding, wanneer?

28-08-2008 17:32 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
even een ontzettend onnozel topic, je kan er maar mee zitten...

ik heb een grote dochter van 7 maanden (letterlijk groot), die veel eet en veel nodig heeft en nog bv krijgt, nu geven we haar savonds een bord pap, vindt ze heerlijk, en dat geven we met poedermelk. Ik heb geen zin om deze voeding af te kolven, vandaar. Maar zoals het nu gaat geef ik dan overdag 3 voedingen waarvan de laatste rond 4 uur. Dit is voor mijn produktie niet zo handig, liever zou ik in elk geval de ochtend en de avond en nacht voeding zelf geven, dan nog 1 of 2 op de dag en dan ergens die pap voeding. Maar wanneer? bij het ontbijt zit ze nog vol van de bv, bij het avondeten krijgt ze al groente en aardappel, tussen de middag dan maar? Hoe doen / deden jullie dit? Ik vind de pap handig om het haar goed vult, en ze het duidelijk lekker vindt. Over een maandje ofzo gaan we met brood beginnen, maar tot die tijd?
Waarom geef je nu nog geen brood? Volgens "mijn" cb mogen borstkindjes wel eerder aan het brood. Onze dochter is ietsje ouder dan die van jou en eet al een maand brood. Vindt ze heerlijk!

En anders zou ik het tussen de middag geven. Dan kun je de avond en ochtend voeding heerlijk zelf doen!
Jep!

Onze dochter zat met de 6-6,5 maand ook al aan een snee mik! (brood dus ) toen ook nog in combinatie met bv.

Vond ze heeeeeeeeeeeeeeerlijk!

Waarom nu al niet mee beginnen? Met de 7 maanden mogen ze het zowiezo hebben volgens ons CB folder..

Groetjes!
Zelfde mening als hierboven, pap lijkt mij onnodig hoor maar als ze het zo lekker vind kan je er een toetje van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven