Phil en Teds babynestje
maandag 1 maart 2010 om 12:01
maandag 1 maart 2010 om 12:33
Bedoel je de plastic regenkap? Die hangt er inderdaad gewoon overheen, maar is niet benauwder dan wanneer de regenkap gewoon over het zitje hangt, voor een ouder kind. Ik neem aan dat je de regenkap niet uuuren over de wagen hebt hangen?
Als je baby in de cocoon ligt, dan ligt het met de hoofdzijde aan jouw kant, dat weet je he?
Als je baby in de cocoon ligt, dan ligt het met de hoofdzijde aan jouw kant, dat weet je he?
maandag 1 maart 2010 om 12:38
maandag 1 maart 2010 om 12:41
Ik denk dat je het onnodig ingewikkeld maakt
Je loopt er zelf vlak achter en er is een opstaande rand en natuurlijk de zijkanten wat je kind beschermt. Als het echt keihard waait dan zou ik de volledige regenkap gebruiken. Weet niet precies wat voor beschermkapje jij dan hebt, zal wel een extra flap aan de achterkant zijn?
Je loopt er zelf vlak achter en er is een opstaande rand en natuurlijk de zijkanten wat je kind beschermt. Als het echt keihard waait dan zou ik de volledige regenkap gebruiken. Weet niet precies wat voor beschermkapje jij dan hebt, zal wel een extra flap aan de achterkant zijn?
maandag 1 maart 2010 om 12:41
maandag 1 maart 2010 om 12:42
quote:rin schreef op 01 maart 2010 @ 12:40:
mijn wagen ziet er trouwens wel iets anders uit (is een Kiwi), en ik bedoel het kapje tussen het babyhoofdje en mij.. als iemand het nog begrijpt...Oh sorry ik ging er automatisch vanuit dat je het over de Sports Double had, ik wist niet dat er meerdere soorten zijn met een cocoon. Gewoon even "google image" doen - phil & teds kiwi raincover, dan vind je vast wel een voorbeeld.
mijn wagen ziet er trouwens wel iets anders uit (is een Kiwi), en ik bedoel het kapje tussen het babyhoofdje en mij.. als iemand het nog begrijpt...Oh sorry ik ging er automatisch vanuit dat je het over de Sports Double had, ik wist niet dat er meerdere soorten zijn met een cocoon. Gewoon even "google image" doen - phil & teds kiwi raincover, dan vind je vast wel een voorbeeld.
maandag 1 maart 2010 om 12:50
Het is een fijn ding, hoor. Ik wilde er eerst niet aan, maar nu ben ik blij dat ik er eentje heb, ze zijn zoveel handiger dan die brede duowagens. Je krijgt wel heel veel opmerkingen a la 'oh, ligt er daar nog eentje?'
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 18 augustus 2010 om 13:36
Okee, via google kwam ik dus hier. Heb van het weekend eens gekeken naar deze Phil & Teds, zelfs op internet wat filmpjes gezien, maar dat babynestje is tot ca. 4 maanden volgens mij??
Nou dat vind ik wel heel krap.. mijn eerste baby zag er bij geboorte al uit als een baby van 3 maanden, als de 2e dat ook heeft, ben ik zo uitgenest in dat nestje...
Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Nou dat vind ik wel heel krap.. mijn eerste baby zag er bij geboorte al uit als een baby van 3 maanden, als de 2e dat ook heeft, ben ik zo uitgenest in dat nestje...
Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
DTEEZ!
woensdag 18 augustus 2010 om 13:39
Ja, na een paar maanden is het wel gebeurd. Ik legde het matrasje van de moses basket in die bak, en zo kon ze zonder die cocoon erin liggen (volgens mij kun je ook schapenvachtjes kopen die speciaal voor de P&T gemaakt worden). En met een maand of 5, 6 kunnen ze al wat rechterop (je hebt ritsen aan de zijkant, zodat de bak helemaal rechtop kan als dichtgeritst of nog half kan liggen als opengerists).
woensdag 18 augustus 2010 om 14:02
Hmm, ik kan het me even niet zo goed voorstellen Ainne.
Ik zou eigenlijk eens naar een winkel moeten gaan en daar moeten kijken. Maar ik weet wel dat mijn eigen baby, ook al is hij zo groot, na 6 maanden uit de reiswieg in de buggy ging en daar zit hij nog niet echt jofel zeg maar... vandaar dat ik wat twijfel bij dat ze al wat rechterop kunnen zitten. Heb geen idee of ze dan ondersteund worden, kunnen glijden of wat dan ook.
Daarom denk ik maar eens een keer zo'n wagen bekijken in een winkel..
Tnx Ainne!
Ik zou eigenlijk eens naar een winkel moeten gaan en daar moeten kijken. Maar ik weet wel dat mijn eigen baby, ook al is hij zo groot, na 6 maanden uit de reiswieg in de buggy ging en daar zit hij nog niet echt jofel zeg maar... vandaar dat ik wat twijfel bij dat ze al wat rechterop kunnen zitten. Heb geen idee of ze dan ondersteund worden, kunnen glijden of wat dan ook.
Daarom denk ik maar eens een keer zo'n wagen bekijken in een winkel..
Tnx Ainne!
DTEEZ!