Playmobil / lego / duplo opruimen

24-04-2020 22:04 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Even een topic voor ideetjes. Ik ben nogal ... bijzonder als het op opruimen aankomt en wil altijd het liefst alle speelgoed keurig gesorteerd opgeruimd hebben. Dat gaat over het algemeen goed, maar inmiddels begin ik door de opbergruimte heen te raken en wordt het steeds lastiger om speelgoed overzichtelijk op te bergen.

Ik ben dus op zoek naar tips voor met name speelgoed als Playmobil en Lego waar je veel kleine onderdeeltjes hebt. Het liefst zou ik zo'n kamer als in Lego Masters maken met voor elke kleur en elke soort een apart bakje, maar zo groot is mijn huis niet.

Hoe hebben jullie de Lego, Duplo, Playmobil, maar ook knutselspullen, Barbies met toebehoren etc opgeruimd en gesorteerd? En dan het liefst op een manier die er als er niet mee gespeeld wordt nog gezellig en stylish uitziet.
Am Yisrael Chai!
Mijn kinderen gooien alles binnen 10 minuten door elkaar. Ik heb zo'n hekel aan Lego opruimen. Dus ik heb een play&go zak gekocht en ga daar een groot deel van de Lego in doen.

Ook die Lego opbergvakken vind ik erg mooi. Die kun je ook opstapelen, en je hebt ze ook met laadjes dacht ik. Maar goed met beide nog geen ervaring het is onderweg.

Ik vind die gereedschapskisten wel een goed idee voor de belangrijkste onderdelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven