Primolut
zaterdag 13 juni 2009 om 16:54
Hoi, ik heb een kuur Primolut van 10 dagen gekregen om menstruatie op te wekken. Ik ben na een jaar stoppen met de pil nog niet ongesteld geworden (heb anorexia verleden). Hormoonwaarden waren heel laag (LH, FSH en Oestrogeen). Nu zijn de waarden wel goed (ben ook weer goed op gewicht!), maar geen menstruatie. Ik hoop dat mijn cyclus na de primolutkuur weer zelf op gang komt. De gyn hoopt dat door als het ware te "resetten", mijn lichaam het zelf overneemt. Wie heeft er ervaring mee?
zaterdag 13 juni 2009 om 19:15
Ik heb het ook gebruikt. Geen anorexia maar pco, syndroom dat m'n eitjes niet springen. Toen ik de topic las, dacht ik ook meteen aan 'resetten'. Maar ook aan m'n hormoonhuishouding die compleet van slag was (huilen, depri gevoelens) en een ongesteldheid waar je U tegen zegt. Ik had wel echt een opgeruimd gevoel erna, heel raar. Helaas bleef een eisprong nog steeds uit dus zijn ze verder gaan zoeken. Maar dat dus over Primolut. Niet heel positief maar ik was er absoluut niet op voorbereid. Ik hoop dat het bij jou beter valt en dat je hier nog wat succesverhalen scoort. Succes drmee!