Puberzoon 14 wilt twee oorbellen.. wel of niet in meegaan?

zaterdag 16 mei 2020 om 15:34
Ik ben benieuwd naar jullie mening. Hij wilt het al zeker een jaar.
Ik neig naar er akkoord meegaan. Hij is druk zijn eigen identiteit te ontwikkelen en heeft drang om zich te onderscheiden van anderen. Wat ik juist waardeerd, zijn eigenheid, zelfvertrouwen, niet meegaan in de massa. Hoe denken jullie hierover?
Ik neig naar er akkoord meegaan. Hij is druk zijn eigen identiteit te ontwikkelen en heeft drang om zich te onderscheiden van anderen. Wat ik juist waardeerd, zijn eigenheid, zelfvertrouwen, niet meegaan in de massa. Hoe denken jullie hierover?
zaterdag 16 mei 2020 om 15:36
Dit!
Ze kunnen er ook weer uit.

zaterdag 16 mei 2020 om 15:38
Als hij het al ruim een jaar wilt dan zou ik het zeker toestaan. Het is geen opwelling omdat iemand anders ze nu ook toevallig heeft. Gaatjes kunnen altijd weer dichtgroeien, maar je blijft het wel zien. Als hij zich dat beseft zou ik geen reden zien waarom het niet mag.
Lach hard, duik diep, kom terug..

zaterdag 16 mei 2020 om 15:46
Waarom wel?

zaterdag 16 mei 2020 om 15:47
Omdat ik de oorbellen die ik voor ogen had (heb post inmiddels aangepast) afschuwelijk vind.
zaterdag 16 mei 2020 om 15:48

zaterdag 16 mei 2020 om 15:51
Mogen jouw kinderen dan alleen dragen wat jij mooi vindt?
Ze willen toch een eigen persoonlijkheid ontwikkelen?
Mijn kinderen dragen zoveel wat ik niet mooi vindt. En andersom

zaterdag 16 mei 2020 om 15:53
Het kan erger, tegenwoordig zien ze een opkomst in het oorschelp verwijderen, zodat je alleen het randje nog laat zitten.-Darkside- schreef: ↑16-05-2020 15:50Als hjj maar geen tunnels wil.
Afschuwelijk lelijk vind ik dat en als je ze eruit haalt groeit het niet meer dicht.