Puberzoon 14 wilt twee oorbellen.. wel of niet in meegaan?

zaterdag 16 mei 2020 om 15:34
Ik ben benieuwd naar jullie mening. Hij wilt het al zeker een jaar.
Ik neig naar er akkoord meegaan. Hij is druk zijn eigen identiteit te ontwikkelen en heeft drang om zich te onderscheiden van anderen. Wat ik juist waardeerd, zijn eigenheid, zelfvertrouwen, niet meegaan in de massa. Hoe denken jullie hierover?
Ik neig naar er akkoord meegaan. Hij is druk zijn eigen identiteit te ontwikkelen en heeft drang om zich te onderscheiden van anderen. Wat ik juist waardeerd, zijn eigenheid, zelfvertrouwen, niet meegaan in de massa. Hoe denken jullie hierover?

zaterdag 16 mei 2020 om 23:49
Maar van degene bij wie je het niet ziet weet je ook niet dat ze er geweest zijn.
Alle mannen, op kind na, in mijn omgeving hebben een of meerdere oorbellen gehad en bij geen van allen zie ik nog de gaatjes.

zaterdag 16 mei 2020 om 23:57
Het verbaast mij dat jij geen vooroordeel hebt.
Die heeft iedereen namelijk.
zondag 17 mei 2020 om 08:15
Dat zei mijn moeder ook vroeger, heeft inderdaad een tijdje geholpen.
Toen ik eenmaal toch de tondeuse van m'n vader te pakken had gekregen en niet alles egaal gemillimeterd had, heeft ze me geholpen het te fatsoeneren.
Het is haar, het groeit weer aan. Waarom zou je als ouder daar je veto over uitspreken?
zondag 17 mei 2020 om 09:56
Ooit, tijdens een gesprek met een schooldirecteur in keurig pak, dacht ik te zien dat hij ooit 3 gaatjes in zijn oorlel had.
Ik durfde het niet uitgebreid te bestuderen, dus ik ben er niet zeker van, maar ik vond het vooral daardoor een leukere man.
Nou mocht ik hem sowieso al, dat zal mss schelen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 17 mei 2020 om 10:05
Over een oorbel die iemand ooit in zijn jonge jaren heeft gehad? Nee, dat heb ik niet.Georgia19zoveel schreef: ↑16-05-2020 23:57Het verbaast mij dat jij geen vooroordeel hebt.
Die heeft iedereen namelijk.
zondag 17 mei 2020 om 11:05
Amarog schreef: ↑17-05-2020 08:15Dat zei mijn moeder ook vroeger, heeft inderdaad een tijdje geholpen.
Toen ik eenmaal toch de tondeuse van m'n vader te pakken had gekregen en niet alles egaal gemillimeterd had, heeft ze me geholpen het te fatsoeneren.
Het is haar, het groeit weer aan. Waarom zou je als ouder daar je veto over uitspreken?

Eens hoor. Ze doen wat ze zelf willen en helemaal prima ook.