Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@Pipo: je hóeft niet persé iets te voelen om toch zwanger te zijn he? Volgens mij had Assie dat ook... Fijn dat er voordat Pman vertrekt toch nog wat 'nuttige copulatie' kan plaatsvinden Die gezelligheidswippies ook altijd.. tsssk

@Janine: kun je niet wat extra vakantie er aan vast plakken? Wel vreemd eigenlijk, dat je bij een tweeling niet wat langer verlof krijgt. Het is toch meer werk enzo. Fijn dat je schoonmoeder kan inspringen!

@Loesel: ik zou proberenom toch rond 4 april pas te testen, dan weet je het zeker. Wel moeilijk he
@Pauley: thanks voor je reactie. Ik begin stiekem best wel een beetje hoop te krijgen deze ronde. Ik voel me gewoon anders: raar gevoel in mn buik. Soms kriebels, beetje rommelig. En inderdaad, soms met eten ben ik na een paar happen klaar. Ik eet nu vaker op een dag, maar kleine beetjes. En soms heb ik een heeeeel kleine vlaag misselijkheid, maar misschien beeld ik me dat in omdat ik het zo graag wil haha. Afgelopen zondag was ik wel echt super misselijk. Mn boobies merk ik alleen niks aan.

(hmm, misschien toch inderdaad zondag testen. Of nog een weekje wachten, scheelt misschien een grote teleurstelling)

Oke, ik ga nu weer mn best doen om niet teveel hoop te krijgen. ;)
@Kippatat: Heeeeeeeeel moeilijk.... Maar ik ga wel mn best doen om me te bedwingen haha en inderdaad pas 2-3-4 april te gaan testen.
Nukje, gefeliciteerd!! Ze is er nu echt, en jeetje ja wat zal dat wennen zijn! Ben benieuwd naar je verhaal etc.

en AAAh, ik ben de volgende in de tabel die gaat bevallen! Spannend. Zit nu in het laatste trimester, 28 weken en 3 dagen en begin inderdaad steeds vaker over de bevalling na te denken, waar ik voorheen snel aan iets anders dacht...
@Loesel: Nou, die boobies had ik wel hoor! Zo merkte Pauley-man al aan mijn boobies dat het raak was, nog voordat ik kon testen! En hij had lol dat hij het eerder doorhad dan ikzelf
@kippatat: ja, dat heb ik geprobeerd.. een maand geleden al gevraagd of ik twee dagen erbij mocht plakken (dagen van vorig jaar). Maar dat kon toch echt niet.... tssssssss. Ze zijn zo moeilijk.

Ben lid van NVOM (tweelingen stichting zeg maar).. en daar staat in dat er in Nederland het verlof voor tweeling het slechtste is geregeld... elk land heeft daar een aparte regeling voor behalve in Nederland.. Natuurlijk! Fijn weer.

En daarbij zijn ze bij mij op het werk ook niet echt schappelijk.
@Janine: echt balen is dat! Het is toch logisch dat het een geval apart is als je een tweeling krijgt/hebt?! Twee keer zo veel werk. En dan heb je het nog niet eens over eventuele complicaties die er eerder zijn bij een tweeling spreekt dokter Kippatat Jammer dat ze bij je werk zo moeilijk doen. Misschien moet je ze eens een keer uitnodigen, kunnen ze met eigen ogen zien dat het niet zo makkelijk is als het lijkt.
Goeiemiddag!

Nou hier nog steeds niks hoor Terwijl ik soms wel buikkrampen heb en dan denk ik, ja het komt nu toch. Maar niks. Nog nooit uitgekeken naar mijn menstruatie! haha

@Janine, dat is balen dat ze op jouw werk niet echt meewerken!

@Loesel, spannend! Nog even een weekje wachten voor je mag testen.

@Pipo, wanneer is jouw NOD?

@Frutje, jammer hoor dat je een negatieve test had!
Janine, ik vind dat ook belachelijk van je werk. Heb je wel eens gedacht aan ouderschapsverlof? Is weliswaar vaak onbetaald, maar geeft je wel wat lucht. Ik denk dat je misschien recht hebt op 2x oudersch. verlof omdat je 2 kids hebt.

@vergeetmenietje: mijn NOD is volgende week zaterdag. (Staat ook in de tabel.) Ik hoop dat je snel een cyclus krijgt. Hoe was dat voorheen? Bij mij kwam het na 15 jaar pil gewoon weer terug zoals het was.

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr die zon. Mmmmmmmmmmmmmm. I love it. Net voor het eerst dit jaar buiten geluncht.
@ janine: Echt meelevend en meedenkend klinken ze ook niet op je werk... Moeilijk hoor... alsof je het nog niet zwaar genoeg hebt thuis... Zou inderdaad ook bijna zeggen, laat ze eens langskomen.. misschien brengt dat ze tot rede?

@ Frutje: Wat jammer zeg! Had ergens toch wel een beetje hoop voor je... Ben je wel vaker zo kort ongesteld? Ik was het altijd echt minimaal 5 dagen... Verder ben ik het met je eens, volgende keer gewoon die test alleen doen als hij positief is!

@ Loesel: Ik weet dat het super moeilijk en lastig is... maar probeer gewoon echt het testen zo lang mogelijk uit te stellen! Als je te vroeg test en het is negatief weet je eigenlijk nog niets... dan kan het nog gewoon raak zijn... En als je zwanger bent dan ben je dat een week later ook nog, sterker nog, dan is je test ook gelijk veel duidelijker! Hier negatief getest op dag 27 en vervolgens positief op dag 30. Had ook ergens het gevoel dat het gewoon raak moest zijn doordat ik van alles voelde, maar kon ook gek genoeg heel makkelijk het geduld opbrengen om te wachten met testen...

@ moimoi: Heel herkenbaar die gave huid! Had ik ook rond mn NOD... met de nadruk op had, want sinds deze week zit ik weer helemaal onder... zucht niet fijn als je je toch al niet lekker voelt en eruit ziet als een spook... Super dat je je verder nog goed voelt, geniet er van! Hier is het in week 6 mis gegaan, maar dat is zoals hier al te lezen is zo verschillend, ik hoop dat het zo blijft voor je!!

@ Pipo: Kom op meissie! Beetje positief! Je zei zelf tegen me dat je nog helemaal niks kon voelen, omdat het nog te vroeg was.. dus beetje vertrouwen er in! Je zit nog ruim een week voor je NOD dus je hoeft ook nog helemaal niets te voelen! En allemaal dingen voelen wil ook nog helemaal niets zeggen...

Zelfbescherming is goed, maar je moet ook weer niet doorslaan he!! Fijn dat het gister goed gegaan is op je werk!!

@ Zeelinde: In elk geval goed dat je nu weet dat je er kennelijk iets te veel over aan t praten was en dat dat bij hem juist averechts werkt.. Kom lekker hier kletsen en je hart luchten!!

@ Orchis: Ieeuw varkenshersenen... haha ik moet er niet aan denken... Krijg direct flashbacks van het koeienoog dat ik ooit moest ontleden.... Hoop dat je les goed gaat en dat je een mooie beoordeling krijgt, op naar dat vaste contract! Hoop ook dat je vandaag niet ineens wel helemaal leegloopt...

@ Orchid: Ahw wat lief! Zie het helemaal voor me, heerlijk samen buiten in de tuin!

@ Magz: vervelend zeg... zo zie je maar hoe snel dat weer kan veranderen.. Hoop dat je gauw weer goed nieuws krijgt..

@ Kippatat: Vervelend zeg.. die drukte! Kan me voorstellen dat je heel erg hard toe bent aan een paar dagen vrij en hoop dat je dat snel kunt regelen! Heb je dik en dik verdiend volgens mij! Zijn de plannen voor de keuken en de badkamer er al?

@ Assie: Hoe is t met jou vandaag? Druk op je werk weer? Heb je alweer leuke weekendplannen?

@ de rest:

Hier verder geen nieuws.. dus fijne dag allemaal!
ow, hou er maar over op... F zit ondertussen op mijn schoot een poepje eruit te persen, lekker hoor.

ik heb ook ouderschapsverlof. ik werk straks 28 uur, 3 om 4 dagen. april tot juli 3 om 3 dagen. heb een contract voor 32 uur maar werk 28 uur (de rest is ouderschapsverlof en idd x2). voordeel hiervan is dat je over 32 uur pensieon opbouwd en niet 28... dus een tip. Eerst wilde ze dit op mijn werk niet doen... tja, maar ik is lastig... en heb er recht op...
Hallo!

Vinden jullie het goed als ik met jullie ga meekletsen?

Ik ben begin maart gestopt met de pil.

Ik ben bijna 26, in september 10jaar een relatie,waarvan er bijna 2jaar getrouwd.

Zelf heb ik al wat langer een kinderwens,maar sinds een paar maandjes is mijn man er ook klaar voor.
@Nukje: Gefeliciteerd! Echt super leuk. Geniet van de tijd met jullie dochter!

Ondertussen ben ik zelf al weer 29 weken zwanger en ga over twee weken en een dag trouwen. Vanmorgen mn trouwjurk gepast en die wordt nu vermaakt. Had een paar maten groter gekocht dus die kon ingenomen worden. Ow krijg net kraampakket van de postbode, ga zo eens checken wat daar allemaal inzit.

@Magz: Wat vervelend van je schoonzusje. Duimen maar dat het allebei goed gaat.

@ pukkelprobleem: Toen ik stopte met de pil, zat ik na een maand of twee alweer onder. Toen werd het minder( denk dat de hormonen gewend waren) en toen werd ik zwanger ( van een meisje). Dus die kleine meid zorgt bij mij voor de pukkels. Ik hoop dat dat na de zwangerschap over is, voel me weer net 14.
@Pipo, je hebt gelijk. had niet naar het tabel gekeken. sorry.

Ook al denk je dat het weer niet raak is, ik blijf het toch spannend vinden. Ben benieuwd naar volgende week!

Vóór ik aan de pil ging was ik altijd regelmatig. Echt stipt elke 4 weken. Had het dus ook niet verwacht dat het nu niet zou komen. Maar ik lees hier al dat ik niet de enige ben. Maar toch blijft het balen.
Soheee en we gaan straks maar weer eens lekker op werk eten..

Iedereen alvast een fijne avond!
geeft-niet-vergeetmenietje! Die tabel is gewoon best handig

@Kippatat: ik vind je zielig, dus: voor jou. Misschien helpt het om jezelf een soort beloning voor te houden. Straks een lekker wijntje of dit weekend iets leuks voor jezelf kopen.

@Romo: je hebt gelijk. Het is nog veuls te vroeg om te speculeren. Hoe voel je je vandaag?
Pipo jottem! Ik ga op werk gewoon aan de wijn! Dank voor de knuffel!

@Vergeetmeniete: tis cliché en daarom waar, maar geduld is een schone zaak. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan en dat is ook weer een cliché

@Vk: heet je zoontje Sam of Sem?
ik zei toch dat de laatste tijd mn buik zo opgezet was en mn broeken te strak zaten?:

Nou ik ben gewoon flink aangekomen de laatste tijd, moet dus aan de lijn grrr!
Pfff... er wordt hier wel veel geschreven zeg! Bijna niet bij te houden, maar wel een bevestiging van een leuk clubje hier!

@ Nukje gefeliciteerd met je dochter!

@ Pipo, je kunt nog helemaal niets voelen volgens mij, dus houd de moed erin!

@ ik weet niet meer wie vroeg hoe lang mijn hele procedure met vriend duurde: alweer 6 jaar geleden heb ik het eens geopperd, omdat ik altijd al heb geweten dat ik ooit kinderen wilde. Omdat ik het daar echter nooit met vriend over gehad heb heb ik het toen gezegd. Wat serieuzer werd ik twee of drie jaar geleden ofzo. Vriend zag het echt niet zitten om er op korte termijn aan te beginnen, maar van de andere kant waren we toen op huizenjacht en hield hij met de aankoop wel rekening met kinderen. Maar ja, hij is soms nogal van "zoals het hoort", dus ik was er nog niet gerust op of hij nu serieus ooit kinderen in zijn toekomst zag. Of hij daar serieus al eens over nagedacht had. UIteindelijk die vraag een jaar geleden waar eens gesteld. Was vijf minuten gesprekje ofzo. Gewoon heel neutraal gevraagd of hij er eens over na wilde denken onafhnakelijk van mijn wens. Wil ik kinderen? WIl ik ze met Duup? En wanneer zou ik ze dan willen? En kom binnen een week met een voorstel waarop je me hier antwoord op gaat geven, dan heb ik het er niet meer over. UIteindelijk kwamen zijn antwoorden binnen een week en was zijn termijn ook snel "over een half jaar beginnen". Toen het eindelijk een half jaar verder was zag hij het toch niet zitten. Ik was boos en teleurgesteld natuurlijk maar vond dat hij dat wel zo moest kunnen zeggen. Vervolgens dezelfde vragen gesteld en weer was het antwoord "over een half jaar". Nu was ik er de afgelopen tijd natuurlijk niet echt gerust op... Hij zou zich zomaar weer kunnen bedenken.... Dit keer echter onterecht. Vorige maand zei hij ineens (4 maanden om, dus nog geen half jaar), in maart gaan we beginnen, zoals we afgesproken hebben.... Ik zeg maar niets dat hij nog twee maanden langer had kunnen wachten!

Nou ja, heel verhaal. Ik heb het druk. Reageer snel ook weer op jullie!

Ik voel van alles, maar weet ik veel of dit normaal is. Gelukkig erg druk op het werk en leuke dingen, dus ik houd het wel uit.
Kip, nu pas tijd... Eén lettergreep, en nog niet goed geraden
Seb?
Storm?
Senofonte?
Kip, wat een lange dagen maak je! Heb je trouwens een viva-e-mailadres? Mail ik je de naam en een foto van Verkadezoon. Ben je meteen helemaal bij
Haha, Senofonte???!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven