Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@pipo: dank voor de meer helderheid!

En, geen idee of het meer gaat doorzetten, maar ik hoop dat een choco-vreetbui erbij helpt . Ik krijg wel een hoopvol buikpijntje nu. Zelden zo van genoten!

Wat een gezelligheid nog zo deze avond! Ik moet weer aan de bak voor school, dus ik laat me graag afleiden door jullie!
Orchis, eindelijk! Fijn, dat het begin er is. Er komt vast meer. En dan denk je: had het maar bij dat beetje gehouden
Dus Ochis, aan de slag jij! Gaan jullie nu meteen starten (nouja, als de menstruatie voorbij is)?
nou Orchis mijn menstruatie begint (normaal gesproken) de 1e dag ook met een beetje en de 2 dagen erna is het een stortvloed! Dus hopelijk voor jou ook!
@Nukje: Gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan.

@Moimoi: Jouw verhaal over Moiman geeft "de burger weer moed". Bedankt!

Hier verder nog geen nieuws, heb "het plan" nog niet aan hem voorgelegd. Hij is me nog té nukkig over het onderwerp kinderen....
Ja juf! Ik ga al aan de slag...

We gaan zo snel mogelijk starten, maar ik wil eigenlijk even afwachten of het na deze bloeding ook uit zichzelf komt. Anders kun je elke week blijven testen, lijkt me echt heel frustrerend...

Dus hopelijk starten we dan in mei. Liefst op onze romantische vakantie in Berlijn!

@vergeetmenietje: ik maak me op voor de stortvloed van morgen

@ Nukje : Gefeliciteerd!! Hopelijk kun je de gebeurtenissen snel een beetje laten bezinken en samen met Nukkeman genieten van jullie prachtige meisje! En stiekem ben ik natuurlijk ook wel errug nieuwsgierig welke naam jullie haar hebben gegeven...

@ Orchis : wat fijn, eindelijk wat vooruitgang voor je! Haha, toch mooi dat je ineens blij kunt zijn met bloed Met een beetje geluk wordt het nu wel wat regelmatiger, zodat jij ook snel een jompel in de tabel zult hebben.

@ Pipo : hoe is het afgelopen die spannende gebeurtenis? Hopelijk was het positief of niet heel erg negatief voor jou.. Maar goed, als het toch negatief zou zijn, krijg je vast positief nieuws bij de volgende gebeurtenis en een jompel

@ Frut : nou wordt het helemaal een beetje vreemd... Zou wel heel erg toevallig zijn, maar hoop het natuurlijk ontzettend voor je! Zou toch mooi zijn als je je zus al zo snel 'terug' kunt verrassen

Hier volop in mijn menstruatie... blegh. De laatste onttrekkingsbloeding van de nuva, die bij mij toch altijd wel behoorlijk heftig is.. Begin nu dus wel een klein beetje bang te worden wat me te wachten staat als het weer op de natuurlijke manier gaat Maar goed, eerst maar eens afwachten of het überhaupt komt! Dus ik neem de plaats van Orchis in, naast vergeetmenietje Koekje?

Daaaag!
@Orchis: Mooi moment om te starten. ;) Hopelijk is het snel raak!

@Lenne: Waardeloos die menstruatie toch! Ik hoop voor je dat het op de natuurlijke manier meevalt en dat je niet iedere maand doodziek bent (zoals ik vroeger, blegh). :(

Gesprek met Zeelindeman heeft plaatsgevonden... Zoals ik al dacht: de babymodus stond de laatste tijd teveel aan bij mij. Daardoor heeft hij nog meer antipathie (noem je dat zo? ) tegen het idee van kids. Maar ik heb wel redelijk goed kunnen duidelijk maken wat mijn gevoel er bij is. En ik snap hem ook wel. Maar toch, het frustreert wel.

Dus een nieuw onderdeel van mijn plan: even een tijd geen babygeklets.

@Iedereen op het wachtbankje: succes
@Zeelinde: een schrale troost: hier mag je zoveel kletsen als je wil!

@Lenne: ik had een belangrijk gesprek, en dat ging goed, dus ik ben opgelucht! Hopelijk pikt je lichaam je natuurlijke cyclus snel weer op.

Het is nog een beetje vroeg -i know- maar ik heb heel sterk het gevoel dat het weer niet raak is. Gewoon gevoel . Ik zal af moeten wachten, maar ik ga maar uit van wederom een teleurstelling kan het altijd nog meevallen.

@Moimoi: hier ook last van puistjes, grrrr. Hopelijk ben ik dus snel zwanger zodat mijn huid ook beter wordt

@Orchis: lekker bezig?
@Pipo: Dat is wel heel prettig. Het is wel fijn om je verhaal ergens kwijt te kunnen.

Balen dat je het gevoel hebt dat het niet raak is. Misschien zit je gevoel er toch naast? Ik hoop het voor je!
Zo, weer een hoop gedaan

Ik ga een paar zware weken tegemoet: ik neem een klas over van een zieke collega. En ik zit middenin mijn beoordelingstraject, dus heb hopelijk snel dat vaste contract binnen! Morgen weer een beoordelingsles. Ik ga de klas lekker op z'n kop zetten met varkenshersenen Ik hou van mijn vak

@Pipo: da's wel raar, hoe kun je dat gevoel nu al hebben? Kom op meid, positief! Die marathon was in ieder geval goed gepland!

@Zeelinde: balen... Klets idd de komende tijd maar beter hier, dan bij zeeman.

@Lenne: nou, lekker samen ongesteld dan . Ik had zeker de laatste maanden echt bijna geen bloedverlies meer met die nuvaring. Het kan blijkbaar nogal wisselen per persoon. Maar laten we hopen dat jouw lijf wel meteen in de gaten heeft dat het nu de cyclus weer zelf moet regelen!
Hoeraaaa Nukje, gefeliciteerd met je dochtertje!!! De eerste week is vaak heftig, logisch dat je nog moet wennen. Maar dat groeit vanzelf, in de komende maanden zul je haar steeds beter leren kennen - en zij jou - en zul je je steeds meer echt een moeder voelen. (Dat is althans mijn eigen ervaring). Ik wens jou, Nukkeman en Nukkebaby heel veel geluk en liefde!

@Orchis, en jij gefeliciteerd met je menstruatie!

Wat een heerlijk weer vandaag!! Heb een dik uur in de tuin gewerkt. Orchidmannetje heb ik naast me gezet in z'n wipstoeltje, lekker wat frisse lucht. Hij zat eerst geïnteresseerd toe te kijken, maar viel daarna al snel in een diepe slaap met z'n knuffeldoekje tussen z'n handjes geklemd .
Even snel vroeg in de ochtend: Met zwangerschap van schoonzusje gaat het weer bergafwaarts. Kreeg mail dat ze na de controle van gister in het ziekenhuis moet blijven, tot aan de bevalling aan toe. Ze is nu 7 maanden ongeveer, wanneer ze nu gaat bevallen, op de uitgerekende datum of eerder, weet ik nog niet.
Nukje gefeliciteerd! Een zondagskindje!
En frutje?? Getest?
Hallo dames,

Is hier nog plek om mee te kletsen? Ben zelf net gestopt met de pil en zou er de hele dag over kunnen praten, maar liever niet in mijn omgeving!
frut en en en
Goedemorgen,

Even een snel berichtje van mij want ik moet zo richting een afspraak.

Het antwoord is 'nee'.

Verrassend (grrr). En ik heb me heilig voorgenomen om de volgende keer alleen maar zo'n test te doen als hij positief is. Das veel leuker.

Verder Nukje!

Woehoeeee je bent mama! Supergoed gedaan!

@de rest

Later meer, nu ff geen tijd.
Frutje, wat ontzettend jammer. Nu maar op voor de volgende rondeeeeeeeee.

@Orchid: klinkt gezellig, samen tuinieren!

@Tijgertje: kun je wat meer over jezelf vertellen?

Ik ben erachter gekomend dat 1 van de komende rondes niet 'door kan gaan' omdat Pman dan op vakantie is. Daar baal ik echt van. Dan moet ik vanaf mei tot juli wachten voor we weer 'los' kunnen. Men, dat vind ik echt zonde maarja. Hopelijk dat het niet meer nodig is en het voor die tijd een keer raak is.
Goodmorning all,

@Frut: balen zeg Maar ik hoop dat je toch niet zo hoopte dat het raak zou zijn. Ik vind het een goed idee om alleen te testen als de test positief. Waarom zijn we daar niet eerder op gekomen??

@Nuk: ik ben ook benieuwd naar het bevallingsverhaal en de naam Maar take your time.

@VK: een korte jongensnaam met een S...Hoeveel lettergrepen?

Sam?

@Orchis: yay er is bloed! Ik zou denk ik ook eerst nog de volgende afwachten, ook al is dat moeilijk. Toch wel prettig om een idee te hebben wanneer de gezelligheidswippies vervangen kunnen worden door het échte werk

Varkenshersenen, wow ik wilde dat ik die vroeger moest ontleden bij biologie. Wij kregen alleen een rode poon. We moesten dan tekenen wat er in de maag zat. Bij die van ons helemaal niks behalve een steentje. Je begrijpt, mijn tekening was snel klaar.

@Magz: wat een tegenvaller weer van je schoonzusje. Sterkte.

@Zeelinde: daar is het forum voor! Wel jammer dat Zeeman er nu even genoeg van heeft. Maar waarschijnlijk wel wijs om het even te laten betijen. Wat zijn zijn argumenten tegen eigenlijk?

@Pipo: waarom heb je het gevoel dat het niet raak is eigenlijk? Kan ook zelfbescherming zijn.

Hoeveel bankjes zijn er nu eigenlijk? Ik zit dan op het pré-start bankje samen met .... Zeelinde denk ik? Sorry als ik iemand vergeet.

Verder niet veel te melden. Erg druk op werk blehg.. Gisteren tot 20u bezig geweest. Dan heb je ook niet veel aan je avonden. Ben ook hartstikke moe. Ik hoop ergens in april een paar dagen vrij te kunnen nemen om wat bij te tanken. Verbouwing gaat lekker vlot overigens. Binnenkort aan de bak voor de keuken en badkamer.

Liefs van Kippatat
@frutje: jammer...

ow, nog maar 1 week en dan moet ik weer aan het werk. Vind op zich werken wel leuk.. en gelukkig past mijn schoonmams de eerste maand nog op. Want ze zijn nog zo klein voor de creche vind ik. Zegt mijn vriend gisteren: gaan ze in mei al naar de creche? Zijn niet wat klein dan? Opeens vind ie het niet leuk volgens mij en veel te vroeg. Maar ja, de vrouw (en man) moet nu

eenmal werken he..

God, er begint er weer eentje te huilen...
@Nukje: GEFELICITEERD!! Lekker genieten nu! Die moeder-kind band komt snel genoeg, daar ben ik van overtuigd.

@Frut: Hmm... balen. Again! En inderdaad, die testen zouden alleen gebruikt mogen worden als ze positief zijn! Steeds die teleurstelling, daar zitten we niet op te wachten. Nou ja, je hoeft je er nu in ieder even niet meer druk om te maken. Op naar de volgende ronde voor jou.

@Janine: tjee, het klinkt echt wel zwaar hoor, zo met 2 meiden. Wel super gezellig denk ik, maar ook zwaar. Neem je af en toe ook wel even de tijd voor jezelf? Is ook heel belangrijk!

@Tijger: welkom! Ik schrijf zelf niet zo heel vaak, maar lees wel lekker mee. Ik praat er ook niet graag over in mn omgeving. Heb zelfs nog niemand verteld dat ik gestopt ben met de pil (vanaf november 2010). Mn moeder en zussen verwachten het allemaal wel hoor, maar ik wil het niet vertellen. Wil niet steeds de vraag krijgen of het al gelukt is enzo. En loeselman wil er ook niet altijd zo veel over praten, wil het liever zn beloop laten. Dus dit forum werkt prima daarvoor haha. Kun je iets meer vertellen over jouw situatie?

@Magz: dat is geen leuk nieuws, van je schoonzusje. Inmiddels al meer bekend?

@Pipo: gelukkig ging het goed. (en ja, ook ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig nu...)

Wat zouden jullie doen: mijn nod ligt tussen 28 mrt en 3 apr. Wanneer zouden jullie testen? En kun je een week voor je nod al symptomen hebben, of is dat veel te vroeg?
@kippatat: irritant he, dat je leven voor je gevoel soms alleen uit werken bestaat. Is er wel zicht op betere tijden? Goed idee om er een paar dagen uit te gaan dat wil ik ook.

@Loesel: ik test meestal veel te vroeg omdat ik geen geduld heb. Dus aan mijn advies heb je niks. Het beste is om je langste cyclus te nemen en dan die dag erna pas te testen.

@Janine: het lijkt me echt heel heftig voor je om weer te gaan werken. Hebben je collega's met je meegeleefd de afgelopen tijd?

O, fieuw! Opluchting. Ik was weer te doemdenkerig Vlak voor Pmans vertrek kunnen er nog wat wippies gemaakt worden!

Hm, misschien is het wel zelfbescherming dat ik denk dat het niet raak is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger ben. En bovendien voel ik niks. Maar dat is wellicht ook nog een beetje vroeg. (Geduld, geduld)
@pipo: pffffff, langste cyslus en dan nog een dag verder?? Dat zou 4 april pas zijn... Hmm, ik denk dat ik dan geduld ook niet heb... Haha. Ik wil het graag in een weekend doen. Stel dat het raak is, dan lijkt het me zo jammer als ik daarna naar mn werk moet. Dus ik denk dat het 2 of 3 april wordt. (Of misschien deze zondag alvast voor de zekerheid...)
@Loesel: Even snel, want moet zo weer weg... Ja hoor, je kunt een week voor je NOD al symptomen hebben. Ik was zo ongeveer vanaf de bevruchting al misselijk. Na drie happen eten hoefde ik niet meer, ik vond het zo raar! Maar ja, net de hond laten inslapen (25 december), ik dacht dus dat het van het verdriet kwam. Ik had op 3 januari pas mijn NOD. Op 30 december hield ik het niet meer en heb ik getest, negatief. Ik geloofde het niet, en op 31 december was-ie al positief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven