Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
@assie: ow, lekker werkzaamheden opschuiven.. ik kan dat vandaag niet. Jammer genoeg. Ik merk dat het vrijdag is en geen zin meer heb.

@nukje: goed bezig.. stoppen met roken is altijd goed! Ik rook heel soms als ik een paar glazen alcoholische drank op heb.. (hooguit 2 per maand ofzo).. maar daar wil ik ook vanaf..

@frutje: Dan beginnen we niet gelijk! Maar aan de andere kant ook wel logisch.. al een nieuwe datum bedacht? of stort je je nu volop jullie bruiloft?

nou, hoppa weer even aan het werk.. bijna weekend! lekker
@assie: ow, lekker werkzaamheden opschuiven.. ik kan dat vandaag niet. Jammer genoeg. Ik merk dat het vrijdag is en geen zin meer heb.

@nukje: goed bezig.. stoppen met roken is altijd goed! Ik rook heel soms als ik een paar glazen alcoholische drank op heb.. (hooguit 2 per maand ofzo).. maar daar wil ik ook vanaf..

@frutje: Dan beginnen we niet gelijk! Maar aan de andere kant ook wel logisch.. al een nieuwe datum bedacht? of stort je je nu volop jullie bruiloft?

oeps macje heeft kuren post het perongeluk heel vaak.. hoe haal ik het weg?
Ik dacht even dat ik lekker veel posts bij kon lezen....haha....blijkt dat Janine helemaal "los" is gegaan!
Volgens mij kan je het bericht niet in z'n geheel verwijderen. Wel kan je de tekst weghalen en er nog 1 woord in laten staan....zoals dubbel.
Janine has spoken

Dan beginnen we niet gelijk nee, sorry! Ook wel weer jammer, maar geen doorslaggevende reden haha.

Nieuwe datum hangt samen met trouwdatum (half augustus). Ik heb (planner die ik ben) al uitgerekend dat ik de week voor/van het trouwen vruchtbaar ben als ik een cyclus houd van 28 dagen. Ik zeg: dat wordt een leuke huwelijksnacht! De bruidsuite hebben we trouwens al geboekt en is zó romantisch. Heb er zo'n zin in! En heb ook zo'n zin in het jurkenpassen!

@nukje

Hopelijk gaat je spiraaltje er snel uit!

@assie

Ik zit ook enorm mijn snor te drukken hier...
@frutje: ja, bruidsjurken passen is zo leuk. ben ooit meegeweest met een vriendin.. echt geweldig. Die vrouw was echt goed, ze keek ook ff naar mij (omdat we lekker verder tussen de jurken aan het kijken waren). En zag meteen: ow, jij hebt zo'n lichaam daar past dit goed bij.. en dit zal je goed staan.. echt zo gaaf. Maar goed, waarschijnlijk zou ik nooit trouwen, zo'n jurk lijkt me gaaf.

geen zin meer hier..
Bleeeeeh, nog vier uur (als ik op tijd wegga).

@janine

Het lijkt me ook zó ontzettend leuk! Vind alleen het gezeur er omheen vervelend van wie er mee moet, die kan niet, mams mag niet ontbreken etc... Pfft. Is wat gedoe over namelijk. Wat dat betreft zijn vriendinnen nog het gemakkelijkst: die voelen zich vooral vereerd dat ze mee mogen. Terwijl de family vindt dat ze daar recht op hebben. Snap ik wel, maar het is zo lastig plannen met verjaardagen, wintersporten en andere zaken...

Maja...

Geeeeen zihin!
Frutje, wanneer ga je jurken passen, is dat al binnenkort? Ben benieuwd hoe je dat gaat vinden! En of je DE jurk vindt, natuurlijk.

Vanmorgen met de ovulatietest positief getest. Spannend he?
Volg je gevoel frutje. Het kan ook lastig zijn om veel mensen mee te hebben, en anderen kunnen altijd nog een 2e of 3e keer passen mee. Dan heb je de jurk natuurlijk al uitgezocht, maar het lijkt me toch speciaal als je dan meemag. Dus moeder, evt schoonmoeder en zus als je die hebt?
@Nukje: eruit met dat ding! Stapje dichterbij is dat weer. Ik heb wel eens gezegd 'heb je last van je maag ofzo?' maar die hint werd niet eens opgepikt. Nouja, ik moet zeggen dat ik me kapot irriteer aan zo ongeveer alles, zelfs het typen van deze dame.

Ik heb gister een half pakje sigaretten opgerookt (ben een gezelligheidsroker en rook bijna nooit meer). Maar gister was ik bij een vriendin die rookt als een ketter en dan hou ik het ineens niet meer vol om niet te roken. Maar het bevalt me slecht!! Ik zal blij zijn als deze dag voorbij is, ben brak en kan me ook niet tot werken zetten.

@Janine: bericht wijzigen en de tekst weghalen is denk ik het enige wat je kunt doen om al je berichten te verwijderen.

@Frutje: ga je pas na het trouwen beginnen? Is dat dan in de zomer? Dat is ook al best snel en dat kun je optimaal van je feestje genieten!
Hier nog steeds duidelijk een geval van GEEEEN ZIN. Ik sluit me volledig aan bij Frutje.

Ik heb nooit gerookt.....heb het eigenlijk altijd vies gevonden. Mijn vader rookte vroeger wel, maar dat trokken we met z'n allen vieze gezichten....haha.....kan we er nog een paar herinneren!

Dus dat hoef ik niet af te leren. Alleen ben ik wel gezelligheids drinker. Zeker op vakanties en bij etentjes vind ik een wijntje wel errug lekker. Het is al wel afgebouwd.....thuis maak ik bijna nooit meer een fles open, omdat ik dan toch een groot deel kan weggooien. Maar volgens mij zal ik daar niet echt veel moeite mee hebben.

ben vandaag lopend naar mijn werk gegaan. Was vanochtend lekker.....maar nu is het van het druilerige weer....bah.

WEEKEND....KOMT U MAAR!!!
@verkademeisje: go for it vanavond! succes...

TOTAAL geen zin meer.. tijd kruipt voorbij... en heb geen leuke werkzaamheden...! getver. Heb zin in weekend! ben de hele tijd aan het surfen (erg he)...
@Janine & Assie: ik wil ook weekend. Ik roep even mee met Assie, misschien helpt dat:

WEEKEND KOMT U MAARRRRRRRRRRRRR
@verkademeisje

Zet hem op vanavond, spannend!

Ik ga de 13e jurken passen, maar dus juist niet met mams en zussen, maar met schoonmama (die alleen zoons heeft en door het dolle heen is) en vriendinnen. De familie volgt dus juist later. Ik heb er zin in!

@pipo

We trouwen (al) half augustus ja. Dus dat betekent nog vier maanden langer wachten dan gepland. Voordeel is dat ik niet zwak&misselijk&dik ben tijdens de bruiloft en dat ik gezellig kan mee feesten (ook op mijn 30e verjaardag en tijdens het WK). Heb een goed gevoel bij deze beslissing.

Hier ook totaal geen zin meer, ligt de server er net ook uit (update). Duuuurrt lang!
@Frutje: klinkt als een heule goede beslissing. WK zonder bier is als, tja, niet een echt WK in ieder geval!

Jurken passen lijkt me echt fantastisch... Leuk dat je dat gaat doen, supervoorpret lijkt me.
@pipo

Hihi, WK met bier is wel ietsje leuker, sprak de de alcoholist.
hoi dames,

sorry, ik ben meer een meelezer dan meeschrijven maar ik moet nu toch ff mn hart luchten...

Van de week weer het nieuws gekregen dat een vriendin zwanger is. Ik ben echt blij voor haar maar vind het ook zo ontzettend moeilijk! Ik voel me er echt rot bij, zelf omdat ik dus stiekem niet echt blij ben maar stikjaloers en dan voel ik me daar weer rot om.....Zo ontzettend dubbel allemaal...

:( :( :(
@moimoi: je bent blij voor haar maar gelijkertijd zou je zelf ook zo graag willen... ik snap het wel. Al ben ik niet snel jaloers, een vriendin van mij is ook zwanger en ik ben superblij voor haar. Alleen heb ik het wel met bepaalde mensen.. als bijv. een andere vriendin van me zwanger zou zijn, zou ik het minder leuk vinden.. maar das gewoon omdat ik het gevoel heb dat er een soort onderlinge competitie is. Wie heeft het eerst een huis, wie het eerst een vast contract etc. En ook wie is het eerst zwanger. Tenminste dat idee krijg ik altijd. Kan het ook mis hebben.

misschien moet ik wel WK vieren zonder alcohol maar dat heb ik er helemaal voor over... en ik ga in juli altijd naar een festival.. das ook nie zo leuk zonder bier denk ik...

ach voor een goed doel doe je alles!
@Moimoi: heel herkenbaar. Je gunt het je vriendin wel, maar je wil zelf ook zo graag en een zwangerschap van iemand die dichtbij staat confronteert je zo erg... Bij mezelf vind ik dat ik gewoon aan de beurt ben nu! Ik wacht al zo lang voor mijn gevoel...
Moimoi, ook voor mij herkenbaar. Maar wanneer het een goede vriendin zou zijn, zou ik het wel aan haar uitleggen. Dat ik het haar wel gun, maar dat ik het ook heel moeilijk vind omdat ik het zelf ook zo graag zou willen. Een oppervlakkige kennis, daar zou ik dit niet bij doen, maar bij een goede vriendin wel. Die zou het toch ook wel merken wanneer ik niet oprecht blij ben, dus dan kan ik het maar beter uitleggen, voordat er gedachten gevormd worden die niet kloppen.

@ alle anderen:

We hebben een nieuw bod gekregen! 5.000 euro erbij, dus nu komen we in de goede richting. We zijn er nog niet, maar ik heb goede hoop. Duim, duim, duim.
@janine

Ik hoop voor jou dat je met het WK aan het fris zit :)!

Ik heb afgelopen week een boekje van Martin Bril gelezen over vaderschap en ben nu bezig met Krijg nou tieten van Claudia de Breij. Heerlijk!

@verkademeisje

Wat goed! Spannend! Ik duim voor jullie.
@verkademeisje; spannende tijden! hopen dat het helemaal goed komt met de verkoop en de bevruchting uiteraard.. haha

@frutje: ja, ik hoop ook met het wk aan de fris te moeten.. zal ik niet erg vinden. Ow, krijg nou tieten die lijkt me zo leuk! heeft mijn schoonzusje zal es vragen of ik die mag lenen.
quote:pipo79 schreef op 26 februari 2010 @ 12:49:

@Nukje: eruit met dat ding! Stapje dichterbij is dat weer.

Inderdaad! Gisteren hadden we bezoek van vrienden en zij is zwanger. Uiteraard werd dat onderwerp uitgebreid besproken en de vrienden vertelden dat ze er, zonder zich bezig te houden met vruchtbare dagen etc., een jaar over hadden gedaan om zwanger te worden. Dat versterkt nu helemaal het gevoel bij mij dat mijn spiraal er NU uit moet. Want ik wil - zeker in het begin - ook niet bezig zijn met mijn vruchtbare dagen en mijn cyclus etc., dus hoe eerder ik anticonceptieloos ben, hoe beter

quote:janine20001 schreef op 27 februari 2010 @ 18:12:

@verkademeisje; spannende tijden! hopen dat het helemaal goed komt met de verkoop en de bevruchting uiteraard.. haha

"De Bevruchting" :-D, je laat het klinken als een zakelijke transactie, haha!

Stomme vraag: geloven jullie dat je het geslacht van je kindje kunt beinvloeden? Ik las er laatste een heel wetenschappelijk artikel over en je schijnt er dus invloed op uit te kunnen oefenen.... (niet dat ik dat wil overigens!!).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven