**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lies!!! Ben echt super blij voor je. Eindelijk heb ook jij je kindje in je armen! Geniet ervan, maar dat zullen jullie zeker doen.
Hoera!! We zijn compleet!!! Lieselotje van harte gefeliciteerd met je zoon. Eindelijk kunnen jullie ook van elkaar gaan genieten.

Xx
Lieselotje, gefeliciteerd!

Dan kunnen we nu op oktober het stokje officieel overnemen
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Yeahhhhhhh Lies heeft ook haar mannetje! Gefeliciteerd! Ben echt zoooooooo blij voor je. Heerlijk en nu lekker verwennen!

Lynx: Tis echt niet vreemd dat je zoveel vragen hebt en dat er soms twijfels zijn. Het is de eerste keer dat je moeder bent, alles is vreemd en nieuw en een gebruiksaanwijzing is er gewoon niet,. Dus lekker blijven vragen hoor.

En ter info: Hier ook nog tot zeker 3 weken na de geboorte stolsels verloren (werden wel steeds veul kleiner hoor) en tot vorige week ook wat bledverlies, dus no worries!

Choca: Doe je wel even rustig, want volgens mij ben jij ook een activiaatje en moet je soms even tot jezelf geroepen worden. Ik zeg, boekje, kopje thee en banken!

Slapen:" oh ja slapen. Sander slaapt overdag wisselend in box bed en op mijn buik. Als de oudtste overdag in bed ligt slaapt Sander in de box (zoon slaapt dan wat lichter), maar anders gewoon zoveel mogelijk in zijn bed. Overdag met gordijnen open dat dan weer wel. Was eerst noodzaak omdat de slaapkamer het warmste was, verwarming werd verlegd en sinds gisteren doet ie het pas weer haha. En stofzuig enzo overdag dan ok gewoon zodat hij aan herrie went.

Owowowo kado voor kraamhulp, wij hadden een chocoladeboeket gekocht (je hebt van die thee boeketten, zien eruit als bloemenboeket maar dan van thee en die dan met chocolade ipv thee. Nou ja, lekker duidelijk weer, maar het was iets wat de delicatessenwinkel bij ons had en het zag er zo leuk uit.

Hier een vreemd dagje thuis. Sta ik met de oudste onder de douche, ineens koud water en alle lichten uit. Zoon in een handdoek op bed gezet, stoppen gecheckt, maar bleek buiten een kabel kapot te zijn (dus meer dan 2.5 uur zonder stroom), daarna relaxed met oudste gespeeld die wonderbaarlijk maar weinig wilde eten en elke 10 minuten riep: au hooffiestoote, kussieopenover......... mmmmmm was ook best rustig, veel boekjes lezen enzo. 's avond helpen met koken (lees:champignons in de pan gooien, pasta wassen en saus roeren) daarna eten maar voordat hij een hap nam alles onder gespuugd (huh dat doettieechtnooit!)

dus schoongepoetst, en toen wilde hij heel graag naar bed (ook zo bizar) net gekeken en hij heeft lichte verhoging, dus zetpil erin en hopen op het beste.

Hoop dat het morgen beter gaat, anders thuishouden van de creche en de kapper afzeggen (lekker belangrijk)

Nou, ga snel de spaanse droom kijken!
Joehoe, we zijn compleet!!!!!! Eindelijk dan hè Lieselotje. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat het bevallen in het zkh je is meegevallen.
Gefeliciteerd Lieselotje!!!

Wat heerlijk dat jullie nu ook kunnen genieten van jullie zoontje! :-)

Ik hoop dat de bevalling is meegevallen en ben erg benieuwd naar de naam van jullie langverwachte mannetje!
En bedankt voor alle knufs en goede adviezen dames! Heb straks een uurtje geslapen want dochter werd wakker vh hoesten. Buurman heeft de rookmelder gemaakt (batterij eruit gehaald bedoel ik). Ben alleen nog naar de apotheek geweest en verder nix gedaan! Lekker boerenkool op vd Appie (kant & klaar, lekker gemakkelijk) en daarna lekker dvd's gekeken met halfzieke dochter.. Half acht haar naar bed gebracht en lig er zelf in vanaf half negen Erg fijn!

Hele aanrecht staat nog vol en speelgoed niet opgeruimd maar morgen is er weer een dag! Tom heeft trouwens na de middag heeeeel goed geslapen, misschien voelde hij het aan dat ik dat nodig had..haha!

Ik ga nu weer verder slapen en morgen rustig aan doen, dochter is naar kdv (als ze niet ziek wordt tenminste, fingers crossed).

Hopelijk heb ik dan morgen tijd om wat bij te lezen en te reageren...

Bedankt in ieder geval voor het luisterende oor en adviezen: echt zo fijn dit forum! voor iedereen!
lies van harte gefeliciteerd!!!! hoop dat het allemaal meegevallen is en je nu kan gaan genieten. we horen je wel!

bieteltje; hoe is het met de oudste??? ziek geworden?? of kan je gewoon naar de kapper vandaag??

choca hoe gaat het vandaag?? goed kunnen slapen vannacht?? merk dat slaap echt wonderen verricht.

nou ik game douchen en aankleden. om 10 uur komt mams en gaan we even naar het winkelcentrum in de buurt..nog even kijken voor wat shirtjes voor de kleine man.

x
Nou Visje, as je schrijft, schrijf je gelijk veel Ik snap best dat je de puf af en toe niet hebt hoor! Wel fijn dat je je nu weer wat beter begint te voelen. Het is niet niks hè wat een bevalling met je doet en daarna is er opeens zo'n klein minimensje volkomen van je afhankelijk. Als het niet gaat met de BV zou ik zeker stoppen. Anders wordt het alleen maar een groot frustratiepunt. En je kan Silje altijd de fles geven terwijl je haar bloot op bloot legt, dat vinden ze vaak net zo fijn. Neemt ze i.p.v. jullie pink geen fopspeen? Is een stuk minder vermoeiend voor je armen weet ik uit ervaring, hahaha. Je moet hem er alleen af en toe terug in stoppen, maar kan verder zelf wel op een normale manier in bed liggen.

Lynx, ik denk dat iedereen die voor de 1e keer is bevallen dezelfde kopzorgen heeft als jij. Goed dat je ze uitspreekt, want het is vaak al een hele geruststelling als andere vrouwen dezelfde ervaringen hebben.

De kapper kan juist in je kraamperiode heel belangrijk zijn hoor, Bieteltje Ik word tenminste altijd superchaggie als mijn haar niet meer zit. Jij maakt nog al eens wat mee bij jouw thuis, hahaha.

Choca, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gisteren. Wel lekker dat de oudste naar het KDV is, scheelt een stuk.

Ben benieuwd met hoeveel kleertjes jij thuis komt, Linda. Als jij je zou kunnen inhouden kan oma dat vast niet! Ik ga denk ik ook de infacol maar proberen.

Sinds de geboorte van saxbaby slaapt saxzoon erg onrustig, vaak angstdromen., Echt zo zielig, want dan is-ie ontroostbaar. Gisteren om half twaalf saxbaby laatste fles en toen kwam-ie pas weer om 05.00 uur, maar van 01.00 tot 02.00 met oudste in de weer geweest. Dat is dan wel weer een beetje jammer. Moet vandaag de huisarts bellen om door te geven hoe het vandaag is met de ontlasting. Kan ik alleen geen antwoord op geven, want sinds gisteren niet meer gehad. Zelf dacht ze aan een buikgriep, maar dat bloed vond ze wel vreemd. Misschien inwendig een klein wondje of zo? Die toenemende wondpijn moest ik ook een beetje in de gaten houden. Weten jullie trouwens wat het beste moment is om weer met de pil te beginnen? Moet je daarvoor eerst een menstruatie afwachten? Niet dat ik op korte termijn aan sex denk hoor, maar ik wil ook geen derde! En we zijn niet zo van de condooms. Als je een menstruatie moet afwachten en daarna 1 pilstrip ben je toch al gauw 8-10 weken verder namelijk.
Gefeliciteerd Lies! Eindelijk!
Hoera Lieselotje! Gefeliciteerd!

Ben benieuwd hoe het is gegaan, rustig aan en genieten maar!

En de septemberbaby's zijn compleet, zet hem op Oktober!!

Nu weer snel naar babyshiv, hij heeft weer zo'n dag, komt om het uur voor de lekkere trek en weigert een complete voeding. Wordt er af en toe moedeloos van en ben jaloers op de flesvoeders, maar ga toch proberen het vol te houden...

Hopelijk later dus meer tijd om te reageren.

Iedereen die het nodig heeft: sterkte!
Gefeliciteerd Lies, eindelijk is het lange wachten dan beloond

Vanmorgen even langs gegaan op het werk en zoonlief heeft heel wat eierstokken doen rammelen geloof ik
Wat een rustig dagje hier. Iedereen aan het genieten van de kleintjes?

Hier een dagje vol bezoek. Erg gezellig, maar ook erg vermoeiend. Was ook de eerste dag zonder kraamhulp. En...joepie vandaag voor het eerst buiten geweest, samen met vriendlief, hond en de kleine een blokje om. Heerlijk om even buiten te zijn. Was ook erg lekker weer.

Down under is het ook een heel klein stukje beter. Al heb ik het gevoel als ik hoest het erg beurs en zwaar aanvoelt. Dan komt er toch een druk op. Hebben jullie ook dat het af en toe zo jeukt? Vooral 'snachts. Grrrrr....

Weet je ik ben zo blij met julliel. Super om alles hier neer te kunnen zetten en dan net de juiste dingen te horen te krijgen waar je wat mee kan. En je weer wat zekerder kan voelen.

Sax wat zei de huisarts? Wat zielig voor saxzoon. Hoop dat het gauw weer over is. Volgens mij voel je je echt machteloos als zo kleine zo'n verdriet heeft.

Shosiva: ik begrijp dat je bv geeft? Komt minishiv ook 'snachts om het uur?

Kwimmie: lekker showen met de kleine dus. Haha heerlijk al die verliefde blikken naar jouw kleine.
Yup hier ook jeuk hoor, je weet dat het een goed teken is omdat genezing nou eenmaal jeuk geeft, maar dat het bloedirritant is tja daar kan niemand omheen helaas.

Je voelt je gewoon nog trotser als iedereen zo verliefd naar je kleintje kijkt, heerlijk dat showen. Maar ook heerlijk om weer even over wat anders te kunnen praten hoor, het rommelt namelijk nogal bij ons op het werk en dat wil ik natuurlijk allemaal weten

Hier nog iemand die blij is met jullie . Je hebt werkelijk geen idee wat je allemaal te wachten staat. En hoewel ik me af en toe echt een zeikerd voel als ik het teruglees, weet ik ook dat het er allemaal bij hoort en ik voel me iedere dag zekerder worden.

Shiv, ik kan begrijpen dat je af en toe jaloers bent, flesvoeding is natuurlijk een stuk makkelijker. Maar aan de andere kant lijkt het me ook zo'n machtig gevoel dat je zelf je kindje kunt voeden, geniet er nog maar even lekker van
Hey Allemaal,

Hier ook een relaxte dag,. Gelukkig was de oudste vanochtend weer helemaal de oude (bleek op kdv dat deze week meer kinderen een kotsuurtje hebben gehad pfff) Dus heerlijk naar mams, Sander daar eten en tukken en ikke relaxt naar de kapper (meeeeeen wat heerlijk ene hip makkelijk kapsel ipv mijn luie mama slierten)

Daarna nog even kleertjes voor de jongens gescoort (tip: bij name it hebben ze heule stoere minimannen kleding) voor de oudste een jaren 80 grijze spijkerbroek met stoer Stones shirt en voor Sander heul lief gestreept truitje rood met een bruine broek.

Daarvoor nog met Sander bij mijn oom geweest die in een verpleeghuis ligt (47 jaar, hartsilstand, zuurstofgebrek bij reanimatie en kan nu niets meer) hij werd heel emotioneel en bleef Sander maar op zijn manier aaien, zo lief. Daarna er dik 20 minuten over gedaan om bij de uitgang te komen omdat de oudere bewoners allemaal Sander even wilde aaien/knuffelen/bewonderen en tja als je dan ziet hoe vrolijk die ouderen worden van 3 minuten baby, dan sta ik graag even stil (ben echt zo'n vreselijk watje haha)

Verder weinig te melden, ben erg benieuwd naar de naam van Lies' vent.

Lynx: heerlijk he even naar buiten. En het was mooi weer, dus genieten.

En (ook kwimmie) die jeuk, echt vreselijk irritant. Vond het een verademing om de lauwe douche erop te zetten haha.

Sax: VK raadde hier aan 6 weken te wachten met de pil ivm trombose gevaar, maar ben afgelopen week lekker begonnen. 1e 7 dagen zijn dan nog niet veilig, maar ja van naast elkaar liggen loop je toch geen risico

Nou, ga zo lekker met een boekje mijn mandje in.
En, Lynx, hoe was je eerste dag zonder kraamhulp?

Kwimmie, in welk opzicht rommelt het op je werk? Kan me goed indenken dat je het lekker vindt om daar weer even te zijn. Ik heb morgenochtend een patiënt staan die ik moet behandelen. Eigenlijk veel te vroeg. Heb er ook echt geen zin in! Pfff, moet ik met 2 mannetjes om 08.00 uur op mijn werk zien te komen. Nou ja, zal ook wel weer goed komen.

Hahaha, Bieteltje, ik zie je al van bejaarde naar bejaarde gaan met Sander. Een soort cliniclowngevoel, maar dan bij bejaarden

Oudste zoon was vandaag erg pieperig. Echt niks was goed, best frustrerend. Net was-ie ook weer helemaal overstuur wakker. Nou ja, zal zijn tijd wel nodig hebben. Vanmiddag de stad in geweest met de Phil&Ted's, super handig! Wat wel grappig is, is dat niemand in de gaten heeft dat er nog een baby onder ligt Ik heb heel wat patiënten gek zien kijken: die buik is wel weg, maar we zien geen baby! Alleen een peuter van bijna 2. Scheelt wel een hele hoop "kijktijd". Ik heb trouwens ook de infacol gekocht. Beetje jammer dat de hele fles er uit kwam na het eerste gebruik van die druppels. Hopelijk is het toeval. Zometeen nog maar eens proberen.

De kilo's vliegen er momenteel gelukkig af. Vorige week nog 12 kilo te gaan, nu nog 5. Hopelijk zet dit door.

Nou, ik ga de flessen voor vannacht en morgenochtend maken, dan laatste fles geven en lekker mijn mandje in.

Lies, ik hoop dat de ziekenhuisopname van je oudste zoon vandaag goed is verlopen en ik hoop snel meer te lezen over je nieuwste aanwinst en hoe het met jou gaat.
Even snel hoor Babyboy ligt net even te slapen. Pff... was even vergeten wat een werk die eerste dagen zijn.

Alles is hartstkke goed gegaan. Half 2 zijn mijn vliezen gebroken had ik 3cm ontsluiting. Vijf uur nog steeds maar 3 cm met een vreselijke weeenstorm. Pethedine (ofzo) gekrgen en daar werd een beetje stoned van. Heerlijk. Binnen een uur dus 10 cm ontsluiting en met 3 persweeen was hij er al! Helemaal goed. Geen hechtingen niks. Dus behalve dat ik helaas toch ziek ben geworden, 1 dag fllink overgegeven, echt niks geen klachten. Loop weer vrolijk rond.

Morgen meer. Want hij huilt weer :*
Oh dat klinkt goed Lieselotje! Druk is het hè? Lig je nog in het ziekenhuis?klinkt alsof je alweer thuis bent...

Hier net gevoed, kom later vandaag weer terug (op een normaler tijdstip, haha)...
Goedemorgen meiden,

pfff vind mijn wereldje wel erg klein...vandaag is de kraamhulp er voor het laatst. kan er wel aan wennen hoor dat er altijd iemand in huis is. hahaha....begrijp ook wel dat het lekker is als je weer aan het werk kan...voel me wel schuldig als ik dat zeg of denk.

heb gister 2 shirtjes gekocht voor Thijs. erg leuk...maar zag verder niet zoveel leuks....zo heeft hij in ieder geval iets extra's.

sax hoe is het met jou nu? dat moet toeval zijn dat de fles eruit kwam. heb juist het idee dat infacol erg goed spul is..

soshiva: pfff elk uur is idd vaak en erg zwaar....hoe gaat dat in de nacht?

lynx die jeuk is dat het heelt....het zware en beurse gevoel heb ik ook....erg vervelend..maar we mogen niet klagen dat we met een week alweer op de been zijn. Heerlijk dat je buiten bent geweest...doet een mens goed!

bieteltje: het klinkt erg lekker zo'n dag....ik wil ook graag naar de kapper....ga ook eens kijken wanneer er iemand op kan passen.

gisteravond hebben we een buikdrager gekocht. oma heeft even opgepast en de fles gegeven. lijkt me lekker om even een halve dag mijzelf te kunnen zijn.

lies van harte nogmaals. wat fijn dat het zo snel is gegaan....ik zag op de hyves dat daar de naam al staat. leuke naam!!

hoe is het met de operatie gegaan??

x
Goedemorgen dames,

Oei Lies, klinkt geweldig, nogmals gefeliciteerd enne die pethedine (heb ik bij de eerste gehad) geeft echt een heel gek stoned gevoel he. Toen ik het kreeg zei de vk (al wat ouder--->zelfde als ik bij Sander had) tja het voelt alsof je 3 joints achter elkaar hebt gerookt. mmmm zag er niet uit dat zij bevallen is in een tijd dat ze deze pijnstilling al gebruikte, en dan het vergelijk met joint, dus wij lachen want wij zagen haar al als stiekeme gebruikster haha. Nou, ga lekker genieten (eindelijk) en hopelijk snel naar buiten.

Linda: ken het gevoel vanhet kleine wereldje, maar dat gaat snel genoeg over hoor. Als je weer lekker veel naar buiten bent (naar de kapper bent geweest haha) dan voel je je snel weer top. Alleen nu thuis met baby, flesjes en luiers lijkt het ff piepklein (ik zeg Hulde aan alle thuisblijfmoeders, want ik zou mijn werk echt teveel missen. Heb echt ontzag voor de vrouwen die 100% gezin doen)

He en als je toevallig in de buurt van Leiden zit dan mag je gerust Thijs brengen hoor (alleen niet op maandag/woensdag want dan is de oudste ook thuis)haha.

Sax: gaaf he de P&T krijg hier ook heul verbaasde blikken dat er nog eentje "onder" ligt, maar vind het echt heel makkelijk omdat je niet breder of langer bent dan anders (nou ja, de wagen dan hihi) Heb hem nu even als enkele wagen voor Sander, maar dat gaat ook prima.

Linda: welke buikdrager heb je? Hier een minimonkey en een babybjorn, merk dat Sander beide echt fantastisch vind, alleen de BB is voor mijn gevoel makkelijker om te hangen, de MM vereist oefening en zonder deken onder hem ligt Sander er te diep in.

Nou, ga hollen, want met schoonzus afgesproken.

dagdag
Hoihoi!

Hier alles weer goed, Tom snapt ineens dat ie ook in z'n bedje kan slapen en valt er zelfs in slaap nu.. Hadden we bij dochter niet die moesten we er altijd slapend inleggen totdat we zijn gaan inbakeren... Maar met Tom ben ik sinds eergisteren begonnen met regelmaat in te bouwen en het werkt!

Ik voed als hij wakker wordt, dan even spelen/verschonen/wassen/ofzo en dan is hij na tijdje moe (1u wakker in totaal ongeveer) en dan leg ik 'm op bed voor ongeveer 2u en dan weer hetzelfde. Voelt wel goed want tijd is niet steeds hetzelfde maar zit nu wel wat meer regelmaat in op deze manier. Vannacht zat er ook meer tijd tussen de voedingen 23u-4u-7.30 dus dat was helemaal ideaal! Hopelijk blijft het zo voorlopig want dan kom ik zelf wat aan m'n rust toe en kan ik ook wat beter plannen...

Gisteren ook voor het eerst gekolfd: ging ook best lekker voor de eerste keer (60cc na een voeding). Kan ik binnenkort ook even uit m'n kleine wereldje en iets voor mezelf doen zonder kids-klinkt soms beetje hard maar lijkt me best fijn ff naar de film ofzo..

Over die draagzak: mogen ze al zo vroeg in een babybjorn? Dacht pas met 2-3 maanden ofzo..?

Ik 'moet' trouwens ook echt naar de kapper: mega-uitgroei en wil dat voor dochters verjaardag(volgend wknd) geverfd hebben want ziet er niet uit Misschien volgende week doen als m'n moeder er is of ik neem Tom mee, is alleen niet zo handig als hij dan gaat huilen ipv slapen....

Allebei de kindjes slapen dus ik ga ook nog een dutje doen, tot later vandaag!
Wow, Sax: dat gaat echt snel met die kilo's!!! Aan het lijnen of gaat het vanzelf? Ik zit nu nog op plus 3 à 4 kg en dat is nu al 1,5 week ofzo... Daarvan zitten er volgens mij bij m'n borsten al 1kg per borst... dus ben er ook bijna

Nog een vraagje: zweten jullie 's nachts ook zoveel? Ik wordt elke nacht zwetend als een otter en/of drijfnat wakker.... Bleh!

Over de pil Shiv; moet je even aan de ha vragen welke je mag want icm bv mag je niet alle pillen gebruiken. Ik wil weer een Mirena maar dat mag pas na 3 maanden de vorige keer... Moet ook nog niet echt aan sex denken en vloei soms nog een paar druppels... En anders toch maar condooms ofzo. Moet nog niet denken aan inbrengen spiraal maar grote voordelen = niet meer ongesteld en vijf jaar nergens aan denken wegen toch op tegen die korte pijn...denk ik :-s

Nu ga ik echt slapen!
Zo nu eindelijk lekker op de bank met laptop. Hadden vanochtend visite, daarna erg moe dus mijn middagdutje op tijd gedaan. Het was vanmiddag weer heerlijk weer en zijn even met Nick naar het winkelcentrum in de buurt gereden. Normaal is dit makkelijk lopend te doen, maar daar moet ik nog niet aan denken. Zijn in totaal uurtje weggeweest. Was heerlijk, maar was ook zooooo blij weer thuis te zijn.

Sax vind het zonder kraamhulp erg meevallen. Hoe lief ze ook was vind het stiekem erg lekker om eigen dingen weer te kunnen doen en te ontdekken. Merk wel dat ik met bepaalde dingen nog wat onzeker ben, maar daar heb ik vriendlief voor.

Hoe voel jij je vandaag?

Choca wat fijn dat jij je weer wat beter voelt. Ook fijn he om een beetje een ritme te vinden/krijgen. Kan me wel voorstellen dat je even wat tijd voor jezelf wilt hoor. Heb ook met een vriendin afgesproken (zij is 6maand geleden bevallen) om zodra ik weer kan samen wat te gaan doen zonder kids. Denk dat je dat af en toe ook nodig hebt.

Lieselotje: wow dat klinkt als een zeer voorspoedige bevalling. Stiekem ben ik daar wel een beetje jaloers op hoor. Het ziekenhuis is je dus meegevallen? Geniet maar lekker!

Linda: Ook hier een klein wereldje hoor. Hoogtepunt is af en toe een rondje buiten haha...Toch is net wat je al zei: we mogen niet klagen dat we alweer rondhobbelen. Al gaat het naar mijn zin ook te langzaam. Wil gewoon geen pijn meer! Ach het komt allemaal goed en voor we het weten is ook ons wereldje weer groter.

Bieteltje zit name it in Leiden? Dan moet ik daar maar eens heen als ik weer wat beter uit de voeten kan. Wil sowieso daar weer eens shoppen. Heerlijk hoor je dagje en dan de kapper......geen slierten en pieken meer...geweldig!

En de lauwe douche....heerlijk! Als die lauw warme straal erop komt..genieten. Doe het dan ook 3x per dag haha.

Ga even lekker op de bank tv kijken. Kids van vriend zijn er en die vinden het heerlijk om samen popstars te kijken. Dat gaan we dan maar even doen.

x
Lies wat heerlijk na dat lange wachten zo'n voorspoedige bevalling

Zo leuk om te lezen dat we echt allemaal hetzelfde doen. Hier ook een aantal keer per dag de lauwe kraan op het vooronder hoor.

Vandaag een leuk verhaal gehoord, een collega van het nichtje van vriendlief (vatten jullie m nog) is ook op 15 september bevallen van een zoon met jawel ook de naam Finn en om het nog specialer te maken stond op dat geboorte kaartje net als bij die van ons de naam in het strand geschreven. Ik kreeg er spontaan kippevel van

Vandaag een dagje bij mijn paps en mams gehad en dat was heerlijk maar gruwelijk vermoeiend. Ik ga nu dus ook lekker slapen, vriendlief doet de laatste voeding en ik de nacht (hopen dattie doorslaapt hihi) zo rond 4u dus dat valt super mee.

Ow enne dat zweten, same here. Ik heb het of bloedheet of ijskoud een tussenweg is er even niet, maar dat komt wel weer goed.

Slaap lekker meiden
Wat een toeval Kwimmie! Kan me voorstellen dat je er kippenvel van kreeg...

Rustig hier!! Iedereen een drukke kraamvisitedag? Hier wel maar nu lekker rustig op de bank hangen rest vd avond :-)

Hopelijk komt er nog wat leuks op!

Fijne avond allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven