**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Hey hallo,

gisteren kwam er even niets meer van reageren. Dikke onenigheid met schoonloeden die vind dat zij recht heeft haar oppaasdag doortezetten in mijn verlof en dus vind dat ik dan geen tijd met de oudste mag doorbrengen. Lees: bij alles is het kom maar bij oma, ga maar met oma spelen, je hoeft niet bij mama te zitten etc. Zelfs zo erg dat hij mij een kusje voor zijn middagslaapje wilde geven en zij doodleuk negeerde en hem naar bovenbracht, Dus hier een kleine ontploffing gehad en vriend gezegd dat ik haar hier even niet meer wil zien.

pffffffffffffff tot zo ver d eegomodus.

Lies: eensch met sax, heel heel heel heel zwaar aanzetten morgen en erop staan dat ze je helpen. Desnoods heel veel drop enzo eten en ff druk maken zodat je bloeddruk wat hoger is (nou ja......... doe maar niet)

Ben het ff allemaal kwijt hoor, dus niet boos zijn als ik namen door elkaar haal enzo.

Wie zag er nu ook al weer op tegen het moment dat de kraamhulp weg is (dacht lynx of Linda??) enniewee, had ik bij beide keren ook last van. Vond het vreselijk, wat op zich stom is, want toen ze er waren voeld ik mij heel goed en hoefden ze niet veel te doen, maar ja, het alleen zijn...... uiteindelijk viel het mee, was ook wel weer lekker.

Sax: ohhhhhh mannen en wasmachines het zou verboden moeten worden., Die willen echt overal gadgets en snufjes op hebben, dus duur. Nou ja, mag hij toch ook lekker de was doen haha.

Shosh:geen zorgen over het shoppen, heb je straks een heul goed excuus om helemaal los te gaan haha.

Lies: tja, wat kunnen mannen een andere mening over buitenzijn hebben he. moest echt vreselijk lachen om je. Enne, je mag hier gewoon lekker klagen en miepen, want het is gewoon ruk om overtijd te lopen. Maar het gaat nu echt niet meer lang duren en dan is de laatste septober baby er en kun je ook zwitsal snuiven, knuffelen en cocoonen hoor.

Hier vandaag een bijzondere dag: eerst naar een nieuwe auto gekeken (mijn auto moet over 4 maanden uit de lease en dus moeten we nu al voorbereiden ivm aanvragen, administratie bij werk en levertijd. Wordt wrs een Seat Exeo station, keuze vooral van vriend, want deze auto bestaat volledig uit audi onderdelen en das wel zo leuk vind hij (maar ik mag de kleur kiezen ha, wnt het is wel mijn auto!) en verder een rillerig dagje, want omdat de verwarming op zolder omgelegd moet worden is de verwarming er af en dus loop ik in een dik vest, oudste lekker op de warme creche en Sander onder een dikke deken te slapen (hij lijkt dan weer nergens last van te hebben)

Gelukkig vanochtend nog wel even heerlijk warm gedouched (met Sander die het echt heerlijk vindt onder de douch, valt hij gelijk in slaap haha) en verder warm gehouden met shoppen. Stoere gaastra jas voor de oudste, op marktplaats 16,- ) heerlijk en dure buitenspeeljas haha)

Nou, ga kopje thee zetten en vanavond snel de kachel weer aanzetten.

dagdag
Hier ben ik weer. Voel me vandaag voor het eerst weer wat beter. Jeetje nooit gedacht dat een bevalling zoveel impact op je kan hebben. Gelukkig heb ik het geestelijke deel van me af kunnen praten met kraamzorg en vriendlief. Merkte dat het erg hoog zat bij mij en dat ik het moeilijk los kan laten. Nu gaat dat gelukkig beter. Zou fijn zijn als ik mij lichamelijk ook weer wat beter ga voelen.

Heb het gevoel dat het down under nooit meer goed komt. Had ik net wat vertrouwen, sprong er vanochtend met het afvegen (sorry) een hechting. Weer behoorlijk wat bloed, ik weer paniek (drama queen). Volgens VK en kraamzorg kan het niet open gaan. Binnenkant was al dicht. Maar toch....blijf er zo onzeker over.

Nick doet het gelukkig super! Geef geen borstvoeding, dat was 1 groot drama, en fv bevalt goed. Hij komt om de 3 uur en 'snachts maar 1x. Vanochtend zat hij al boven zijn geboorte gewicht.

Linda mocht jij al naar buiten? Hier moet ik wachten tot het navelstompje er is afgevallen. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet op zit te wachten hoor. Voel me nog zo onzeker. Wat grappig dat onze kindjes bijna gelijktijdig zijn geboren.

Sax haha leuk verhaal over je wasmachine. Heb je nu vast wel een superwasmachine. Jij ziet er totaal niet tegenop om alleen te zijn?

Lieselotje: Ik hoop echt voor je dat ze je morgen gaan helpen. Weet zo goed hoe je je voelt nu. En het ziekenhuis is op zich niet vervelend hoor. Ik was wel blij dat ik daar was. Ik ga aan je denken morgen. Knuf!

Ga nu eerst de rest bijlezen en reageren. Kan allemaal niet onthouden wat er is geschreven. Geheugen als een zeef haha.
Hoi!

Heb het megadruk, maandag heb ik tentamen en tussen de leermomenten en voedingen volg ik verplichte lessen en lever ik opdrachten in.

Ben net terug van Practicum Klinische Vaardigheden, lekker nat geregend. Minieman is met Miniemeisje bij de huisarts geweest, het arme schaapje heeft spruw. We kwamen erachter doordat mijn tepels op ontploffen staan. Bij elke voeding springen de tranen me in de ogen, terwijl ik eerst bij wijze van niet eens voelde dat ze aanhapte.

Hebben een spulletje voor haar (Nystatine Labaz) en een spulletje voor mij (Miconazolnitraat). Moet het snel mee over zijn.
Lies ik ga hard voor je duimen morgenvroeg!!! Ik hoop het zo voor je....

sax dat is idd een dure wasmachine...maar hij is vast heel erg goed....hopen dat ie dan ook gewoon lang mee gaat.

bietletje: loos je woede hier maar hoor!!! het is ook super irritant als iemand denkt te kunnen bepalen wat jij moet doen..

ik denk idd dat het ook wel weer lekker is als de kraamhulp er niet meer is...maar dat is dan na het weekend pas...morgen lekker even wandelen en babymassage met de kraamhulp..

lynx: ik herken je gevoelend heel goed...al ben ik blij dat het vandaag iets beter met me gaat.

vanmorgen heeft de vk bij mij de hechtingen eruit gehaald. dat is een hele opluchting...het trekkende gevoel is nu gewoon weg...kan het verder allemaal rustig genezen..je merkt meteen dat je wat mobieler bent.

wij mochten idd naar buiten als hij boven zijn geboortegewicht was. Al is gister ook het stompje eraf gevallen. Zo krijgt iedereen een andere reden opgedragen..nog ff en dan kan jij ook een blokje om.

ik denk niet dat ik lang bezig ben met de bv. hooguit een maand. wil gewoon niet al teveel tijd stoppen in het kolven enzo...pfff wat een gedoe....ik doe het alleen omdat het nu zo goed is voor hem....maar van fv worden ze ook gezond groot...

wat hebben jullie de kraamhulp gegeven als bedankje??? ik kan niet zo goed iets bedenken...maar wil haar wel bedanken.

x
Bieteltje, jouw schoonloeder spant wel de kroon volgens mij. Pffff! Om gek van te worden toch?

Lynx, ik zie er inderdaad absoluut niet tegenop om alleen te zijn. Morgen is saxzoon naar het KDV, dus dat is lekker rustig. Donderdag zal het wel aanpoten zijn, maar dat is niet anders. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als er iemand in mijn huis rond loopt en continu roept dat ik rustig aan moet doen, maar zelf dan bijv niet saxzoon zijn kleren verschoont als-ie zich heeft ondergepoept. En ik denk echt dat het bij een 2e anders is als bij de 1e. Hoewel ik het toen ook wel fijn vond toen de kraam weer vertrok.

Vervelend Minie, spruw. Het schijnt met dat spul wel razendsnel over te gaan. Het is maar goed dat jij jong moeder bent geworden, want wij oudjes zouden de energie niet hebben om alles te doen wat jij doet!

Linda, ik heb een theepakket gegeven met allerlei lekkere dingen. Ben vergeten een foto van saxzoon en saxbaby uit te printen. Dat had ik de vorige keer er wel bij gedaan.

O, saxman roept: moet oudste in bad doen.
Jeetje Bieteltje, wat er met jouw schoonloeder gebeurd, is dus mijn grootste angst he. Mopper hier maar lekker van je af hoor, heb een beetje het gevoel dat wij het hier allemaal een beetje hetzelfde ervaren. Ik voel ook een ontzettend schuldgevoel naar mijn eigen moeder toe op dit moment, dat ik zover van ze vandaan woon en schoonmoeder aan de overkant. Iets zegt me dat dat het gevoel versterkt.

Sax, jouw wasmachine klinkt als een droom hoor met die 2 kleine doerakken .

Lynx en Linda ook ik herken jullie gevoel hoor. Er gaat zo verschrikkelijk veel door je heen zo vlak na de geboorte. Maar ik kan jullie vertellen dat dat allemaal zakt tot je af en toe nog een momentje hebt.
Zet hem op Lies!!! Ik hoop dat je ze weet te overtuigen. Ik zou de operatie van je zoon ook als argument gebruiken! Vandaag bevallen, zodat je man morgen bij hem kan zijn en er kraamhulp is die ook naar je zoon kan omkijken. Enneh..... misschien een leugentje om bestwil: zeggen dat je een bandgevoel hebt onder je middenrif ter hoogte van je lever (duidt op pre-eclampsie). Ik hoop zo voor je dat je het voor elkaar krijgt.
Zo en weer even wat reageren. Moet tenslotte aardig bijlezen :-)

Choca: wat klink je heerlijk fit. Wilde ik eerst bevallen, nu wil ik mij ook weer fit voelen. Ach ben gewoon te ongeduldig.

Sax: wat een verhaal van jouw bevalling zeg. Daar was ik ook even stil van. Tuurlijk is het allemaal waard, maar neemt niet weg dat het erg heftig kan zijn. Heb je het wel een plekje gegeven nu?

Minie: Je klinkt inderdaad heel erg druk, maar wat een energie zeg. Petje af hoor. Wat zielig voor Miniemeis, haar eerste doktersbezoek.

Shoshiva: Kan me best voorstellen dat je baalt van je KS, maar moet eerlijk bekennen dat ik de bevalling ook geen pretje vond hoor.

En inmiddels is het de volgende dag. Internet vloog eruit. Gelukkig had ik dit deel opgeslagen. We gaan gewoon vrolijk weer verder lezen en reageren :-)
Lieselotje: Ben hier hard aan het duimen voor je. Hoop zo op positief nieuws.

Bieteltje: pffff wat een verhaal van je schoonloeder. Kan me heel goed voorstellen dat je haar voorlopig even niet kan/wil zien. Toch lijkt het mij ook moeilijk.

Je auto klinkt wel helemaal top. Al enig idee wat voor kleur je zou willen?

De onzekerheid is hier erg groot merk ik. Hoe lang hebben jullie last van down under gehad? Merk dat ik daar behoorlijk mee zit.

Nog een vraagje: wat doen jullie tegen de krampjes? Sorry voor de onzekerheid van deze kant.
Lynx, ik heb nu natuurlijk geen schade aan de onderkant, maar bij mijn vorige bevalling heb ik een knip gehad en daar best lang last van gehad. Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen. Ik weet nog dat ik na 5 weken weer aan het werk ging en dat het toen eigenlijk net weer goed te doen was.

Vervelend hè die krampjes. Er is niet zo heel veel tegen te doen. Wat hier helpt: saxbaby vouw ik in foetushouding, zodat-ie zich niet kan overstrekken. Lopen, lopen, lopen (al wiegend). Warme kruik tegen zijn buikje. Bij oudste ben ik op een gegeven moment begonnen met orthiflor start. Dit zou ervoor zorgen dat de darmflora eerder ontwikkeld is. Ik had toen het idee dat-ie er baat bij had, maar zeker weten doe je het nooit. Na 3 mnd verdwijnt het zoiezo vanzelf.

Ik heb sinds 2 dagen behoorlijk meer pijn aan mijn buik. Heb net ook 2 keer bloederige diarree gehad, dus begin me een beetje zorgen te maken.
Lynx, ik zit nu op de 3 weken en hoewel het nog niet helemaal goed is voel ik me sinds gisteren een heel stuk fitter. Heb vannacht een hele goede nacht gehad met 1 voeding om kwart voor 4 en net heerlijk lang onder de douche gestaan. Kortom na 3 weekies voel ik me echt een heel stuk beter. Ik was net zo ongeduldig als jou hoor, maar gewoon even verstandig zijn en dan gaat het snel weer beter. Goed je bekkenbodemspieren trainen werkt ook als een trein.

Wat de krampjes betreft, kun je de voetjes het beste vastpakken, tegendruk geven en zachtjes heen en weer bewegen. Wij hebben 1 of ander wondermiddeltje hier bij een apotheek gehaald dat moet je op voetjes en rond het naveltje smeren en bij 9 van de 10 kindjes werkt het als een trein. Vanuit heel Nederland komen ze het halen schijnbaar.

Sax, balen van je buik zeg, snap dat je je zorgen maakt. Misschien toch even met de huisarts bellen, ik weet dat er buikgriep heerst, maar bloederige diarree is niet helemaal het juiste symptoom lijkt me.
Kwimmie, wat is dat voor spul dan? Werkte het bij Finn ook? Fijn trouwens dat je je weer beter voelt. Ik wacht het bezoek van de huisarts vanmiddag/vanavond af. Ze komt zoiezo nog langs, want ze doet de nazorg ipv de VK.
Kom even inbreken, want kreeg net een sms van Lieselotje!

Lig in het ziekenhuis. Met strippen 3 cm en ze gaan zo de vliezen breken. Kees komt eraan! X

Zal jullie op de hoogte houden. Ben dan wel op mijn werk, maar hou m'n mobiel in mijn broekzak, veeels te nieuwsgierig
37 weken zwanger!
Ow wat spannend!!! Ik duim voor jullie & een voorspoedige pijnloze bevalling en een gezonde Kees!!!
Gelukkig maar voor Lies! Fijn dat je ons op de hoogte houdt Fennah.
Hier een btje een offday vandaag:

- man is twee dagen weg voor cursus, gisteren heeft ie tot na 12en gewerkt en vanochtend vertrokken naar cursus en pas morgenavond laat (22u) thuis

- dochter is verkouden

- rookmelder piept en lukt me niet om batterij eruit te krijgen(volgende keer ff goed meekijken, buurman komt me straks verlossen maar die is er pas rond uur of vijf)

- Tom wil overdag niet veel slapen, hele ochtend mee in m'n armen gezeten - niet echt handig met visite...

- Net gezellige maar wel drukke visite gehad

- allebei de kids hebben ontstoken oogjes, kan straks zalfje ophalen... Kriebelt ook bij mezelf nu dus zal het ook wel krijgen...

- visite gisteren was pas laat weg: ben nu zoooo moe!

Ga nu proberen te slapen, dochter wilde niet (bijna 2 en zegt heel vaak NEE!) maar slaapt nu toch en Tom slaapt op mijn buik... Moet eigenlijk nog wat dingen doen (rekeningen betalen en opruimen) maar dat moet maar ff wachten...

Vraagje: slapen jullie kindjes overdag veel en waar? Tom ligt overdag veel in de box maar slaapt daar bijna niet. In bedje gelegd af en toe maar dan slaapt ie ook niet, wel als ie in m'n armen ligt... Hoe doen jullie dat? 's nachts gaat ie wel gemakkelijk slapen, btje vreemd...

Truste, ga straks weer ff kijken en hopelijk dan babynieuws!!!

En dan reageer ik ook op de andere reacties... Sorry voor groot egobericht: lucht wel op!
Sax, het is spul wat de apotheker zelf maakt. Volgens mij is het een hindoestaanse man die het receptje uit zijn thuisland heeft meegenomen. Wat wij vooral prettig vonden is dat Finn het spul niet hoeft in te nemen. Bij hem werkt het iig, al heeft hij nog geen extreme krampjes gehad.

voor Choca, ik hoop dat je even een paar uurtjes lekker kunt slapen en dat het daarna wat beter gaat.

Finn ligt overdag of in de kinderwagen of in de wieg in zijn kamertje te slapen. Vandaag is het een keurig kind maar gisteren wilde hij ook niet, bleef maar jengelen. Kwam maar net aan stofzuigen toe, ach en dat huishouden komt wel hoor. Steeds een klein beetje
Oeh, net op tijd bijgelezen!

Miniemeis slaapt overdag in de box (want ik leer beneden in de woonkamer en vind het niet fijn als ik haar niet kan zien) en 's nachts gewoon in haar bedje. Alleen de afgelopen nacht lag ze bij ons in bed... Ze huilde na de voeding van 23:00 uur zo hartverscheurend dat ik haar in ons bed heb gelegd en we zijn alledrie in slaap gevallen. Toen begon mevrouw te piepen voor een schone luier en voeding, man en ik slepen ons uit bed, opeens valt mijn oog op de wekker: "Lief! Het is al 5 uur! Ze heeft bijna 6 uur geslapen!" En toen was het een minifeestje voor 3 in Miniebed. En om kwart over 5 ging sowieso de wekker voor Minieman, dus ach. Miniemeis en ik hebben doorgeslapen tot 8 uur.

Lynx, ik kon na 2 weken weer fatsoenlijk zitten, toen waren de hechtingen opgelost, de beurse plek was weg en ik had nog maar 2 kleine wondjes, en met 3 weken waren alle wondjes dicht. Het hielp bij mij heel goed om ijskompressen te gebruiken. Maandverbandjes in 3 stukken knippen (indien zoals bij mij maatje heul groot) en doordrenken met water. In boterhamzakje in de vriezer doen en als ze bevroren zijn in een wegwerpwashandje stoppen en tegen de gevoelige plek houden. Ik gebruikte wegwerpwashandjes omdat die niet te dik (minder verkoeling) of te dun (bevroren huid) zijn, en vanwege de hygiëne.
spannend lies..hoop dat het voorspoedig gaat!

lynx: ik gebruik infacol tegen de krampjes. werkt erg goed vind ik!

sax: hoe laat komt de huisarts? diarree met b loed is niet prettig....

choca denk je ook aan jezelf? je bent erg druk of niet? ik moet er niet aan denken om 2 dagen alleen te zijn....

thijs slaapt of in de box of in zijn bedje. de box gaat soms beter denk door de geluiden om hem heen.

vandaag met de kraamverzorgster wezen wandelen...morgen wil ik even naar de winkelcentrum in de buurt. wat extra kleertjes kopen in maat 56 ofzo..ook een klein lesje in babymassage gehad. erg leuk om te doen.

lies zet m op!!

x
lynx de vk heeft gister bij mij de hechtingen verwijderd..voelt meteen een stuk beter!
Wat goed Lies eindelijk! Ik hoop dat je bevalling voorspoedig verloopt. Ik denk aan je.

Als eerste mijn excuses dat ik zo weinig schrijf. Ik lees wel elke dag mee, maar heb nauwelijks puf om te schrijven. Sinds gisteren voel ik me eigenlijk weer een beetje de oude. Voel me nu zowel lichamelijk als psychisch weer ok. Minder labiel zeg maar.

Sax: Wat zei je huisarts over de bloederige diaree? Dat is toch geen goed teken?

Lynx: Ik heb gelukkig nauwelijks last van mijn hechtingen. Ze zijn nog niet allemaal opgelost, maar trekken gelukkig nauwelijks. Het meeste last heb ik gehad van mijn aambeien gelukkig zijn die nou ook al bijna weg. Die pijn overheerste de eerste twee weken zo erg dat de pijn in mijn vooronder in het niets viel. Curanol is echt een aanrader voor diegene die er ook last van hebben!

Een voor Choca op haar off-day. Voel je je al wat beter? Kan me voorstellen dat je je zo naar voelt als ik dat allemaal lees. Echt zo vervelend trouwens, visite die blijven plakken. Wij hadden vorige week mijn schoonfamilie op bezoek en die bleven ook zo plakken. Ik was echt helemaal op, maar durf er ook niets van te zeggen. Heb ze wel een soort van de deur uit gekeken, waar ik me later dan ook wel schuldig over voelde.

Silje slaapt trouwens overdag heel veel, bijna de hele dag. Ze is echt een heel tevreden lief en rustig meisje. We moeten haar overdags echt wakker maken voor de voedingen. Soms maak ik me hier wel zorgen over. Is ze niet te lusteloos?

Linda babymassage wil ik ook gaan doen. Heb je die cursus van Careijn gedaan?

Minie: Wat een energie heb jij zeg! Petje af! Je werkt trouwens in hetzelfde ziekenhuis als waar ik bevallen ben, als ik dat berichtje van Lies lees. Grappig, misschien zijn we elkaar nog tegengekomen

Verder heb ik niet zoveel te melden. De dagen zien er nu een beetje hetzelfde uit. De borstvoeding loopt nog steeds erg slecht. de productie komt maar niet op gang en ik ben het echt helemaal zat om te kolven. Ik ga morgen dan ook met de lactatiedeskundige bespreken of ik niet beter kan stoppen. Heb nu echt het idee dat ik alleen nog maar met voeding bezig ben. Wordt er eerlijk gezegd ook gefrustreerd van als ik zie hoe weinig melk ik produceer, voel me dan eigenlijk een soort van slechte moeder, die nog geen eens melk voor haar kindje heeft terwijl Silje het juist zo lekker vind om aan de borst te liggen. Alleen zij wordt ook gefrustreerd als er dan niks uitkomt.

Wij hebben gelukkig ook maar een nachtvoeding, mijn vriend geeft om elf uur haar laatste flesje van de dag. Ik geef dan rond 03.30 haar nachtflesje. Die duurt echter wel altijd erg lang zo'n 1,5 uur omdat madame daarna niet kan slapen. Ze is dan klaarwakker en blijft maar mopperen dat ze op de arm wilt of op mijn pink sabbelen, maar ja ik blijf ook geen uur naast haar ledikantje staan met mijn pink in haar mond. In bed nemen vinden ik en mijn vriend eng. We zijn zo bang dat we op haar rollen. De kraamverzorgster zei dat we dat wel af en toe mochten doen als haar zuigbehoefte zo groot was. Dan moesten we haar op de verzorgingskussen tussen ons in leggen en dan konden we niet op haar rollen. Dat hebben we wel twee keer gedaan, maar dat was omdat de wekker toch over een uurtje zou gaan en ook toen hebben we niet echt geslapen, maar je kan wel even rusten want zij viel wel gelijk in slaap met mijn pink in haar mond.

Morgen is ze alweer drie weken wat gaat de tijd toch snel! We zijn zo trots op ons meisje en kunnen echt geen genoeg van haar krijgen. Mijn vriend zei ook al " we hebben geen TV meer nodig. Ik kan zo uren naar haar staren". Echt leuk om te zien hoe verliefd hij op haar is.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Doet me toch goed om te weten. Word eerlijk gezegd een beetje gek van die onzekerheid. Net weer de VK gebeld. Heb nu voor het eerst een stolsel verloren ter grootte van een pingpongbal. Maak ik me daar weer zorgen over...zucht...Vind het zo raar dat ik dat na een week pas heb en vraag me dan ook gelijk af of dat geen kwaad kan.

Sax ik snap dat je je zorgen maakt hoor. Zou ik ook hebben gehad. Voel je je verder wel goed? Anders toch maar even de huisarts bellen.

Choca een knuf voor jou. Doet het altijd goed op een off day.

Linda haal je infacol gewoon bij de drogist? Wat lekker dat je weer bent wezen wandelen. Als alles goed gaat mogen wij vrijdag ook. Kijk er zo naar uit. Word het binnenzitten nu wel zat hoor.

Kwimmie hoe vaak train jij de bekkenbodemspieren? En doe je dat gewoon als je zit of ligt?

Lieselotje: go meid! Eindelijk is je kleine man onderweg. Ben heel blij voor je en kan niet wachten je te lezen.

Nick slaapt hier overdag meestal in de box en na de voeding van 19u gaat hij naar zijn bed.Gelukkig slaapt meneer zowel in de box als in zijn bedje tot dusver erg goed. Vind het wel fijn om hem overdag bij me te hebben, anders zie ik hem zo weinig.

Kraamzorg was vandaag voor het laatst. Nu moeten we het zelf doen, gelukkig heeft vriendlief nu vakantie. Lekker genieten van elkaar.
quote:visje81 schreef op 07 oktober 2009 @ 17:02:

Minie: Wat een energie heb jij zeg! Petje af! Je werkt trouwens in hetzelfde ziekenhuis als waar ik bevallen ben, als ik dat berichtje van Lies lees. Grappig, misschien zijn we elkaar nog tegengekomen

Ik werk in het algemene deel hoor, niet in het kinderdeel. Of tenminste, ik werk op een bepaalde afdeling door het hele complex maar tot nu toe pas 1x op de kinderafdeling gestaan. En ik begin pas over een week of 6 weer.

Ik ben daar zelf ook bevallen.

*neus weer in boeken*
wat fijn dat iedereen hier gewoon kan zeggen hoe ze zich voelt...we herkennen erg veel van onze gevoelend bij elkaar!

visje: fijn dat het nu iets beter gaat...ik heb ook echt de eerste week er nu opzitten en merk dat het elke dag iets beter gaat.

ik heb geen cursus gedaan. de kraamverzorgster heeft een cursus gedaan en mij de kneepjes laten zien.

verstandig dat je de lactatiedeskundige gaat vragen of je niet beter kan stoppen. het moet jou wel een goed gevoel geven. baby's worden ook met de fles groot. mijnleven bestaat nu ook uit voeden en kolven. pfff...kost veel tijd en energie...dus ik ga dit ook zeker niet maanden volhouden. Wil gewoon mijzelf kunnen zijn.

ik hoop ook snel 1 nachtvoeding te hebben....

lynx die stolsels zijn normaal hoor. kan je elk moment nog hebben. maar je mag ten aller tijden de vk bellen toc h?? ook als alles afgesloten is he?? bij mij tenminste wel...dat geeft veel rust.

ja infacol kan je kopen bij de drogist.

x
Om 18.10 uur is Lieselotje's zoon geboren En het is natuurlijk de allermooiste baby van de wereld
37 weken zwanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven