**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
.. sorry, moet gewoon even lachen om Sax

Grootste kerstirritatie denk ik
Haha sorry Sax moest ook ff lachen :-) Hoop dat het leed inmiddels geleden is...
Nee hoor, kerstgedachte is hier ver te zoeken, hahaha. Alle lampjes er weer uit gehaald en in de prullenbak gemikt. Man heeft ze er weer uit gevist, stopt ze in het stopcontact en ze doen het!!! 5 minuten later overigens niet. Draadje los denk ik.

Goed excuus om morgen naar de Makro te gaan voor nieuwe lampjes Koop ik gelijk zo'n net, is een stuk minder gepriegel.

Wil overigens ook voor op het werk een espresso-apparaat kopen. Hebben nu een gewoon koffiezetapparaatje, maar met steeds meer personeel grijpen we steeds vaker mis. Heeft iemand een goede tip, want er zijn zoveel verschillende! Ben er al wel uit dat ik met koffiebonen of gemalen koffie wil. Moet espresso, capuccino, latte machiato en gewone koffie kunnen zetten (ik drink zelf alleen maar gewone koffie nml). Ze zijn reteduur, dus het moet wel iets goeds zijn.
Heerlijk om zo'n excuus te hebben he Sax. Het zal best een grappig gezicht zijn geweest . Geloof ook dat de duvel er mee speelt dat dat soort dingen het dan bij mannen opeens wel doen, en op hun beurt doen ze dan weer of jij compleet gestekkert bent . Veel plezier met shoppen.
Lynx, hoe is het bevallen jullie kleine man een dagje bij oma?
Huh, jouw kleine man ging toch een dagje naar oma, Kwimmie, of ben ik nu in de bonen?

Het lampjesverhaal is goed afgelopen. Ik bedacht me opeens dat ik het vorig jaar ook zo'n gedoe vond en 2 van die netten had gekocht. Die lagen inderdaad ergens in een doos. Kortom: de kerstboom is versierd. Zoonlief was vanochtend helemaal onder de indruk. Heeft er inmiddels wel 3 kerstballen uitgelopen (zijn stuiterproof, dus ze leven nog).

Hoe is het met de rest?

Visje, klinkt trouwens of Silje grotendeels dezelfde klachten heeft als babysax. Moet zeggen dat met de tips van de fysio en het inbakeren het erg goed gaat. Vraag me af of ik nog wel naar de kinderarts moet gaan. Even afwachten maar. Hebben pas 23 december een afspraak, dus tot die tijd kunnen we het aankijken.

Hoe gaat het bij jullie met de strijd tegen de kilo's? Hier nog steeds 5 kilo te gaan helaas. Ik vind het ook wel lastig met al die lekkere dingen deze maand. Mijn valkuil is echt de avond. Als ik dan in mijn eentje beneden zit te wachten om de laatste fles te geven, dan is de verleiding te groot.
Haha Sax geweldig! Eerst vette kerstboomstress om er vervolgens achter te komen dat je toch nog ergens netten hebt

Wat betreft de strijd tegen de kilo's....gaat hier ook bagger. Het hardlopen komt er niet van en heb dan ook maar besloten om heel cliche vanaf 1 januari te gaan starten. Blijf ook op de laatste 5 kilo hangen, maar wil er minimaal 10 afhebben.

Kwimmie het beviel Nick wel goed bij oma, mama iets minder. Vond het zo vervelend dat ik gewoon thuis was en hij daar. Ze heeft zich gelukkig wel aan ons schema gehouden. Hij is trouwens vrijdag voor het eerst een paar uurtjes op het KDV geweest...o weet zo goed hoe jij je donderdag voelde. Wat een rot gevoel! Dinsdag moet ik trouwens weer beginnen te werken. Gelukkig maar 2 dagen deze week. Kijk er naar uit en zie er tegenop. Erg dubbel.

Finn gaat vandaag naar oma toch?

Wij gaan straks naar mijn schoonmoeder de kerstboom versieren. Kan haar nu niet alles alleen laten doen. Ze ziet er al zo tegenop om dit jaar voor het eerst alles alleen te moeten doen. Daarna lekker geen plannen en lekker thuis.
hoi hoi,

het drukke gedeelte van het weekend is voorbij. Vrijdag verjaardag van vriendin gehad. Mijn zus heeft opgepast. Ging helemaal goed. braaf gaan slapen en niets aan het handje. Gister hadden we een personeelsfeestje en ging Thijs logeren bij oma. Toen we weggingen lag hij te huilen in bed. (vreemd en voor het eerst in het campingbedje) Dus na een uur even gebeld...was mooi niet gaan slapen....na de fles van 19 uur wel...gelukkig maar. was mama ook een stuk relaxter.

Hij is nu al 2 nachten rond 3 uur wakker en eet bijna een fles leeg...raar.....we waren er al zo aan gewend dat hij doorsliep en nu ineens niet...

hahahaha ik zie het al voor me met die lampjes in de kerstboom sax....grrr frustrerend..lust geen koffie dus ik kan je niet adviseren voor een apparaat..

ik weet niet wat ik nu precies weeg...maar moet nog zeker 5 kilo.....denk dat die lang gaan duren...

kwimmie hoe gaat het vandaag??? Tot 15 uur is gewoon een hele dag hoor.....vind ik ook....

Verder geen plannen hier. Lekker op de bank. Nog voetbalvrouwen kijken...openhaard aan....hmm...relaxte zondag dus..

x
Ha ha ha, moest wel lachen om je verhaal hoor sax Ik heb ook zo'n schurft hekel aan die lampjes. Bij ons staat de boom sinds gisteren ook en gelukkig heeft vriendlief de lampjes erin gehangen. Silje is helemaal weg van de boom. Al die lichtjes, haar geluk kan niet op.

Straks gaan we naar de verjaardag van mijn halfzusje. Ze wordt vier. We hebben barbie kapsalon voor haar gekocht.

Ik vindt trouwens ook dat Silje en saxbaby veel gemeen hebben sax. Zou graag eens die oefeningen van de Fysio willen zien.

Ik denk trouwens dat ik ook na kerst pas begin met lijnen. Ik kan echt niet al die lekkers laten staan. Ik ben zwak...

fijne dag iedereen!
Ik zal kijken of ik ze via hyves naar je kan doorsturen Visje. Het zijn hele eenvoudige dingen, maar ik merk dat er veel spierspanning weg gaat als je het consequent toepast.

Niks mis mee toch, Lynx, om op 1 januari te beginnen? Kun je in ieder geval nog wat lekkers eten deze maand

Ik probeer wel om de decembermaand het meeste lekkers te weerstaan. Begin me wel echt ongelukkig te voelen met mijn lijf en wil dus niet nog 3 weken wachten met afvallen. Ik heb nog nooit hoeven lijnen, dus ik ben benieuwd hoe snel het er af gaat.

Linda, was je met de laatste fles niet over gestapt naar 50/50 ipv alleen voor hongerige baby's? Misschien komt het daardoor. Was het een leuk personeelsfeestje trouwens? Van jou of van je man?

Dus jouw dochter heeft zometeen een tante die 4 jaar ouder is, grappig!

Hier lekker geshopt bij de Makro. Natuurlijk teveel geld uitgegeven. Ben met mijn moeder en de kids geweest. Man moet met een bandje spelen. Valt hij in, terwijl hij het geen leuk bandje vindt. Is er de laatste en komende weekenden veel te veel tijd mee kwijt naar mijn zin. Ik vind dat we echt te weinig tijd voor elkaar hebben, maar vind ook weer dat ik het hem niet kan verbieden. Dilemma, dilemma! Ga de gebruiksaanwijzing van het nieuwe espresso-apparaat maar eens bestuderen.
hoihoi,

Gister gewerkt en savonds lekker niks. net even crea bea gedaan. heb een kerststuk voor op de eettafel gemaakt, maar mis nog iets, dus morgen even naar het tuincentrum voor de finishing touch. straks hebben we bij vrienden een traditioneel kerstdiner. ben benieuwd, Zal vast lekker zijn. Mn zus met vriend passen hier op de kleintjes. morgen de prik halen en met B. naar de osteopaat... eigenlijk vind ik het niet meer nodig, of inieder geval heb niet het idee dat het nog echt nodig is. ach we zien wel..

hihi, die lampjes sax. tja.... toch goed gekomen lees ik. Wij doen dit jaar geen boom. die box staat al in de weg. laat staan nog een boom erbij. Ik heb voor het raam een grote tak met ballen en dus nu een stuk op tafel. genoeg sfeer..;-)

verder niet veel bijgelezen.. jullie schrijven echt veel. helemaal als ik 2 dagen achter elkaar heb gewerkt, is het niet bij te houden.

fijn weekend nog.. morgen zal ik er wel weer even zijn.

x
Ja inderdaad Sax, mijn halfzusjes van net 4 en net 8 jaar zijn tante. En trots dat ze erop zijn joh! Echt leuk.
Nou, nou wat is het stil hier. Ben ik niet van jullie gewend hoor dames!

Ik dacht ga nog even gezellig hier even bijlezen voor ik naar bed ga... Misschien maar beter ook, ik moet naar bed. Morgen gaat weer veel te vroeg de wekker.

Truste!
ja er zijn weer veel meide aan het werk denk ik...het is hier best rustig.

vannacht wederom wakker...al om 23.30 e om 4.30...pfffff wanneer gaat hij weer doorslapen????

heb om 19.30 een forte voeding gegeven...en dat werkte niet....al dronk hij de flessen niet volledig leeg. hij begon er wel heel gulzig aan.

ik ga zo thijs naar mijn schoonzus brengen...ik ga naar de kapper!!! en daarna even boodschappen doen...

sax het was een bedrijfsfeestje van klant van man..super gezellig!

ik zou jou man wel zeggen dat hij zoveel weg is en dat je het leuk vind als hij meer thuis is....

bij de makro zie je vaak veel leuke dingen..wat heb je gekocht?

x
Makro is altijd schrikken bij de kassa Je koopt daar altijd veeeeeeeeel te veel!

Nou Linda: hier ook nog niks van doorslapen hoor!

Tis nu: 8 uur, 2 uur en 8 uur. Op zich prima, dat is nou al een dag of 3. maar kanmorgen zomaar weer anders zijn.

Kilo's hier ook nog te veel (denk een kilo of 6) Ach....Gaat heus wel weer weg.

Net op het CB geweest. Moesten jullie ook allemaal huilen na de prikjes? Ik hield me daar wel goed, maar toen ik thuis kwam en mijn man belde moest ik toch brullen

Hij was zo lief aan het lachen naar die mevrouw en lekker brabbelen en ineens: PATS die prik erin! en toen nog 1. Dacht dat het er maar 1 was. DIe mevrouw was wel lief hoor, maar toch.....

Voor de tabel: 9 wkn,5dagen: 5465 gram, 57 cm en zijn hoofdje is 39.5

We wachten toch nog heel eventjes met nummer 4. Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en we zijn in oktober uitgenodigd om mee te gaan naar Curacao. Nou... daar zeggen we geen nee tegen toch?!

En we hebben nog wat leuks..... We gaan oud en nieuw vieren in dubai. Ook daar zijn we uitgenodigd. Alleen gaat Kees niet mee. Dus ik vind het wel heel dubbel. Aan de ene kant leuk maar aan de andere kant heb ik een vreselijke knoop in mijn maag. Zou voor het eerst zijn dat ik hem wegbreng..... Zal ook wel weer brullen worden. Tis maar 4 dagen... maar toch....

Fijne dag allemaal nog! Ik ga weer verhuisdozen inpakken enzo
Vandaag gaan we voor de 2e prik...brrr...haha...Het is vandaag ook officieel mijn laatste vrije dag. Morgen moet ik er weer aan geloven. Wat zal dat wennen zijn dat om half 6! mijn wekker weer gaat. Gelukkig deze week maar 2 dagen om te beginnen.

Kwimmie hoe is het gegaan met Finn bij je schoonmoeder?

Linda een nieuwe coupe laten aanmeten? Kan het zijn dat het een sprongetje is van Thijs? Nick krijgt om 23.00u nog standaard een fles dus kan niet vergelijken.

Sax al de nieuwe expresso machine getest? Welke heb je?

Misschien kan je het je man niet verbieden nee, maar je kan het er toch met hem overhebben? Snap best dat je ook tijd samen door wil brengen. Ik verbied vriend ook niets, maar zeg het wel als ik het iets teveel vind worden.

Lies hebben jullie de sleutel al? Misschien had je al gezegd en heb ik er over heen gelezen. Ahhhh wat is Kees nog een kleintje zeg.

Naar Curacao en Dubai? Klinkt allebei echt super! Snap wel dat het dubbel is dat Kees niet mee gaat naar Dubai. Hoop dat je er toch van kan genieten.

MamaSax al iets gevonden voor je crea bea stuk? Heb je er een leuke foto van gemaakt? Ik ga straks nog aan een stuk beginnen,maar heb op het moment weinig inspiratie. Komt misschien nog als ik er aan begin.

Nadine en Choca leuk weekend gehad?
hoihoi,

vanochtend de prik gehaald(toch maar wel). Lijn moest deze keer hartverscheurend huilen(vorige keer helemaal niet) en zei toen heel stellig door de tranen heen: mmaaammaa ook.. ja, schat, mama neemt hem ook. ach, de jas was aan en ze hoorde K3 op de radio. toen was het ook weer snel klaar.

helaas nog niet naar het tuincemtrum geweest lynx, dus het is og steeds niet helemaal klaar. Ik ben gister gewoon begonnen met het groen. steekschuim lekker vullen en dan kom je wel tot een idee succes, ik ben benieuwd. zal als ie af is een foto op mn hyves zetten... jij ook?!

Lies: flink aant inpakken. ppff.. trouwens leuke vooruitzichten. heerlijk zeg curacao en dubai. Niet verkeerd zeg ik ;)

Linda: en? is het een hele andere coupe geworden?

nu even lekker op de bank met een tijdschrift.(had een abonementje kinderen gekregen in mn kraammand van mn schoonmoeder) en vamiddag naar de osteopaat met B. morgen weer aant werk... Niet teveel schrijven hoor
Het is hartstikke goed gegaan met Finn bij schoonmams, daar was ik ook niet bang voor eigenlijk. Sax je bent niet in de bomen hoor, Finn gaat op dinsdag naar schoonmams en op maandag en donderdag naar het kdv.

Lynx irritant he dat dubbele gevoel, dat de hele dag thuiszitten met die kleine is het niet, maar als je gaat werken moet je m missen en dat is het ook niet. Misschien moeten we het allemaal even ervaren en een plekje geven. Ben dus super benieuwd wat jij ervan gaat vinden morgen.

Lies lekker hoor curacao en dubai . Hier geen tranen bij de prikjes, maar verder jank ik meer dan genoeg . De sluizen staan vaak open, ga er vanuit dat dit wel zal verbeteren nog, hoop het stiekem ook want dit is niks.

Later meer, typt moeilijk met 1 hand en zoonlief is graag bij mama vandaag.
Hé dames, ik ben ook weer thuis!

Wat een heerlijk en relaxed weekend hebben we gehad! Lekker alle tijd voor onze oudste en voor elkaar. Goed en lang geslapen dus echt ff bij kunnen tanken. Luuk had het bij opa en oma ook super gedaan dus daar hebben we geen zorgen over gehad!

Het doorslapen is nu wel een feit hier. Zeker nu we gisteren met de rijstebloem door de laatste fles zijn begonnen! Hopelijk kunnen we nu ook snel de laatste fles gaan vervroegen; zou mooi zijn als we weer eens eerder dan 23.30-0.00 uur in bed liggen (nou ja, een van ons dan...)

@ Lieselotje, hier geen tranen om de prikjes. Tis sneu, dat ben ik met je eens maar ik hoef er niet om te huilen hoor!

@ Saxmania, wat heb ik moeten lachen om je lampjes-verhaal!

@ mamasax, hoe was het bij de osteopaat?

Oh, kleine man heeft weer honger! Ik ga maar weer eens voeden!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
En ik ben ook weer terug!

Het was heerlijk: lekker met z'n viertjes echt samen geweest en we hadden een supermooi huisje met sauna, bubbelbad, zonnenbank dus we hebben 's avonds goed gerelaxed met z'n tweetjes en ik heb eindelijk ook weer eens wat kleur! Was ook erg fijn om lekker zoveel samen te kletsen, lukt thuis niet altijd met tv aan en man die druk is met z'n werk...

Dochter is helaas gistermiddag wel btje ziek geworden (39,6' koorts en loopoor, bleh) dus liggen nu met z'n drietjes op de bank - man had korte meeting en is over uurtje weer thuis. Ik lees straks even bij en reageer dan later even op alles - hopelijk kan ik m'n jaloezie goed verbergen Lies Goede vooruitzichten!!! En ik wil ook naar de kapper, btje veel grijze uitgroei en wil ook echt weer wat model en kleur erin - laatste keer was week voor de bevalling (schaamsmiley). Denk dat ik voor goudblond/bruin ga want dat kleurt mooi bij Tom's knaloranje haar En dan kijken mensen me misschien ook wat minder vragend aan (doen ze echt, zo van: die is wel heel rood en jullie zijn blond/bruin)!

Tot later!!!
2x: sorry!
Choca: wedden dat ik je nog jaloerser krijg ........

Ik het net de mamaponcho besteld!!!!!!!!!!!!!!!! Veel te duur dat kreng, maar zoooooooooooo leuk

Beterschap met je dochtertje. En wat lekker zo met zijn viertjes er even tussenuit. Lekker hoor, heb oook wel zin in een kleurtje. Nou ben ik helaas nog niet bikiniproof als ik naar Dubai ga, maar ja.... tis niet anders Als het koppie maar een kleurtje krijgt dan.

ij alweer de tweede prik Lynx.... bah :( En morgen werken. jammer he?! Ik werk al een tijd weer, zo'n twee dagen in de week. Vind het ook wel zat. Tis gelukkig niet druk met de crisis.. die heeft ons ook geraakt Bij manlief gelukkig niet, want die werkt genoeg voor ons allebei. DUs goed geregeld zo.

Sax: lekker zo;n koffiezetapparaat. Ik wil ook ziets in mijn nwe huis, maar waarschijnlijk wat kleiner dan jij hebt. Moet me er ook eens in gaan verdiepen.

Keesje huilt, dus ik moet weer gaan. Probeer later op de rest te reageren.

Sax: ga jij nog naar Zuid-Afrika trouwens? Durf het haast niet te zeggen maar wij gaan rond 14 juni geloof ik. Zou wel grappig zijn als jij er ook bent, maar jij ging voor het voetbal geloof ik he? Klinkt allemaal wel leuk zo die reisjes, maar de kindjes kunnen niet mee (behalve Curacao) en daar heb ik best moeite mee eigenlijk. Maar ja... ik mag mee met manlief en je kan een gegeven paard ook niet in de bek kijken he?! En hij gaat toch wel..... Dus ja... ga ikmaar mee hahahahaha
Ahhh Lieselotje! Ik ben jaloers. Wat heerlijk zeg Dubai en Curacao ( en stiekem vind ik het erg jammer dat we nu niet weer samen zwanger kunnen worden ) Spannend hoor verhuizen. Wel enorme stress zeker. Maar wel ontzettend leuk natuurlijk.

Ik moet ook weer hoog nodig naar de kapper. Ben ik niet meer geweest sinds twee weken voor mijn bevalling Gelukkig heb ik lang haar dan zie je het niet zo goed.

Straks komt een electricien. Wij willen toch een box in huis, maar dat betekend dat we de opstelling van de woonkamer moeten omgooien. Wat weer betekend dat we de TV kabel door moeten trekken naar de andere kant. Hij komt even een offerte maken. Ben benieuwd hoeveel dit grapje ons gaat kosten.
Nou Visje:... het is niet dat we heel lang gaan wachten hoor

Denk dat het nu april/mei ofzo gaat worden. Dan ben ik hooguit 6 maanden zwanger als ik op vakantie ga, En dan moet het dus ook direct raakt zijn. Daar ga ik sowieso niet vanuit. maar ja... je weet het nooit, dus vandaar dat we nog heeeeeeeeel effies wachten.

En een box is retehandig hoor!!!

kees heeft ook zo'n speelkleed van FisherPrice. Vindt tie helemaal geweldig

En dames: goed voor jezelf blijven zorgen he! Lekker naar de kapper enzo. Hebben we wel verdiend toch?!!!
ja lekker hoor bij de kapper...een flink stuk korter en highlights....was ook al wel de laatste keer in de zomer geweest...Had het wel verdiend.

hier ook de 2e prik gehaald.....hoop dat ik er minder last van zal hebben....

lies: ik zou 8-2-8 ook al prima vinden.....we waren gewoon verwent...

ik ben ook wel jaloers op jouw aankomende tripjes...al zou ik het ook jammer vinden om het zonder de kleine te moeten doen.

lynx: succes morgen!!

mamasax hoe was het bij de osteopaat?? ik heb soms ook het idee dat thijs er klaar mee is...volgens mij moeten wij het nu hebben van de fysio...

nadine wat fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad.....en nu maar hopen dat die fles naar 8 uur gaat ofzo..hoe lang slaapt hij al door?

choca: heerlijk hoor zo'n luxe huisje....lekker relaxen...

beterschap voor de kleine!!

visje heb je geen handige man die het snoer kan verleggen???

en nu lekker de openhaard flink stoken...en met de voetjes op de bank.

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven