September 2010 uitgerekend !

28-12-2009 20:59 568 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie is er net als ik in september 2010 uitgerekend ??

Ik heb op 2e kerstdag een test gedaan... positief... en nu helemaal happy!

Het lijkt mij leuk om met andere meiden te praten over de voortgang van de zwangerschap e.d. !!

Dus hopelijk ontmoet ik hier op het forum wat leuke (zwangere) meiden!

SEPTEMBER 2010! Naam Leeftijd Kind nr. Uitgerekende datum Bijzonderheden Karlijn 33 2e 1 sep 13 jan echo gyn Larissa ? 2e 3 sep - Horizon 27 1e 3/5 sep 21 jan echo gyn, 1 feb afspraak verloskundige. Echo uitslag was 60% kans op miskraam, hartje was zwak/onregelmatig en dooierzak gezwollen. Woe 27jan nieuwe echo. MamaD 29 1e 4 sep VK 27 jan Zuster 29 1e 5 sep VK 29 jan Lindaatje 24 1e 6 sep 28 jan VK Cindeke 36 1e 7 sep 29 jan VK

11 feb echo Esmee ? ? 7 sep - Sterremaud 28 1e 8 sep echo was goed! 0,86cm en hartslag 114 bij 6.5 wk zwangerschap. Volgende echo 15 feb Woesjke 31 1e 9 sep 10 feb echo Sanne-A 28 1e 10 sep woont in India, echo 24 feb en 13 feb naar de gyn Vivaemma 32 1e 10 sep - Mayls 28 3e 10 sep 2 feb echo + VK Ronkel 31 1e 11 sep spontaan zwanger na 2 jaar en 7 maanden Quarantine 26 1e 11 sep - Jemma 35 2e 13 sep 3 feb verloskundige Minime 28 1e 15 sep Echo op 27 jan, zwanger mbv clomid 150mg Marjolijntje82 27 2e 15 sep ? Rijstkorreltje 31 2e 16 sep Echo 26 jan bij gyn, In 2009 3 miskramen gehad Boefje 29 1e 18 sep 12 feb vk + echo Marjolijntje 27 2e 18 sep ? Orion 25 1e 19 sep 24 feb VK + echo Jessie 34 3e 20 sep 1e echo 29 jan Mek 33 1e 20 sep VK 25 jan plukkie ? ? 22 sep ? DeSchrijfster 33 ? 22 sep – Plukkie 23 ? 22 sep 25 feb 1e echo Odi 29 1e 24 sep 17 feb VK fennah 25 25 sep echo 2 feb Chocolatelover ? ? 27 sep - Rosa78 31 1e ? 18 jan gyn Tijgervrouw 29 1e 21 aug 4 feb echo + uitslag erfelijkheidsonderzoek kip 24 1e ? sep 4 feb echo gyn, aug 2008 buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dec 2008 miskraam

misschien zwanger Naam Leeftijd Kind nr. Uitgerekende datum Bijzonderheden Selena ? ? ? sep - Zonneschijn 25 1e ? sep -

@minime: zoute drop helpt ook goed tegen de duizeligheid. Dat eet tenminste ook lekker makkelijk weg op je werk. En cup a soup met wat extra zout tussendoor, doet het bij mij ook goed (behalve als je een 'normaal' een hoge bloeddruk hebt, hè!)
Even een snelle update. Het zat gelukkig niet in de eileider, maar er is wel sprake van een miskraam helaas.

Later vanmiddag gesprek met gyn over hoe nu verder.

Dus meiden helaas geen september voor ons. Jullie allemaal heel veel geluk!
@Truffeltje, wat vreselijk naar voor je. Heel veel sterkte.
Jeetje truffeltje

Wat een naar bericht zeg...
Hey truffeltje; wat een rot bericht! Heel veel sterkte. En mocht je nog iets willen weten over hoe en wat nu, nadat je met de gyn hebt gesproken dan moet je het maar laten weten. Ik ben, helaas, ervaringsdeskundige. Mochten ze een curretage voorstellen; ik vond dat, lichamelijk gezien, echt reuze meevallen.
Hè Truffeltje, wat vreselijk toch! Heel veel sterke met alles...
truffeltje
knuffel voor truffel!
Truffeltje, heel veel sterkte!
Sterkte Truffel, helaas ook hier een ervaringsdeskundige.
Sterkte truffeltje!!
:( knuffel voor truffel!!!
Ik zie dat mijn bericht niet is geplaatst...

@ Truffeltje heel veel sterkte...naar om te lezen...maar voor jou echt vreselijk.

knuffel

Hier een update:

Ik voel me moe, zwak, duizelig en misselijk. das wel de samenvatting haha. Af en toe erg akelig moet ik zeggen.

Net als vele van jullie kan ik niet wachten tot die eerste echo. Volgende week naar de VK en 3 weken laten pas echo...

Ik slik wel extra vitaminen voor tijdens de zwangerschap (dus met foliumzuur) maar volgens de huisarts was dat niet echt nodig.

Met wijn laten staan heb ik geen moeite. Ik ben normaal een echte wijndrinker maar heb er nu niet eens zin in gelukkig :-)

Fijn om hier steeds jullie verhalen te lezen.
He meiden

truffeltje: wat vreselijk k*t voor je zeg, heel veel sterkte! xx

ik slik zelf geen extra vitaminen, wel foliumzuur.

ik eet ook braaf uit de schijf van 5 ... denk dat dit wel genoeg is? Ik vraag het mijn VK anders nog wel 1 feb.

ik heb vooral week 4 heel veel last gehad van duizeligheid, nu heb ik het soms nog eventjes.. van die korte momenten van duizeligheid, het gevoel dat ik mij dan ff vast moet houden..

verder merk ik dat ik bij een lege maag echt misselijk wordt.. dus dan eet ik maar weer wat. Ik heb wel veel honger.
rijstkorreltje en sterremaud: morgen echo !

karlijn ? echo al gehad?
Truffeltje, heel veel sterkte! Ik vind het echt heel erg voor je.

Hier alles ok. Misselijkheid valt mee, soms met vlagen. Ben wel MOE zeg, echt heel irritant. Maar goed, het is voor een goed doel.

De echo is verplaatst naar donderdag, manlief kon morgen niet. Dus nog een dagje extra wachten....
horizon@ heb een vaginale echo gehad vorige week, was toen 6 weken en 6 dagen en we zagen een hartje kloppen, dus weer een stapje verder. Nu met 10 weken weer een echo. Ben dus op 2 september uitgerekend, maar ze wou dat met 10 weken nog een keer bekijken.

Jij overmorgen? en SterreMaud ook. spannend!
Truffeltje.... Wat naar voor je meis. Ik weet precies hoe je je voelt. Mocht je vragen hebben of je hart willen luchten kun je me altijd even een berichtje sturen!

Bedankt meiden voor jullie leuke reactie's!

Ik heb inderdaad heel veel meegemaakt, en ben ook af en toe wel een beetje gespannen. Ik probeer ontzettend te genieten, want ik heb namelijkw el het idee dat het nu allemaal goed is. De vorige keren was ik veel nerveuzer en banger. Het is echt waar, je voelt gewoon wanneer het niet goed zit. Ik hoop dat mijn goede gevoel nu ook goed zit:)

Toen ik die miskraam na die buitenbaarmoederlijke was ik op mijn werk. Ik werk in het ziekenhuis en de gyn zit 2 verdiepingen lager dan waar ik werk. Ik mocht meteen terecht. Had helder bloedverlies en buikpijn. Ik voelde dat het mis was.

Ik kreeg een inwendige echo, en zag een koffieboontje met een kloppend hartje. Hij feliciteerde me, en zei dat alles goed was en ik me geen zorgen hoefde te maken, dat bloedverlies wel eens vaker voorkomt.

Iedereen was blij, behalve ik, want ik voelde dat het niet goed was. Snachts weer terug gegaan naar het ziekenhuis waar ik het inderdaad ben verloren.

Nouja meiden, ik hoop dat het ons allemaal goed afgaat. Laten we duimen voor elkaar:)

X
even snel, heb loge die nog van niks weet!

truffeltje wat verschrikkelijk voor je! ik wens je heel heel veel sterkte!!
Truffeltje
@ Truffeltje:

@ Quarantine: hier ook een nieuwsgierig iemand...kan ook niet wachten hoor! Dat van die vitamine pillen heb ik op een site gelezen, vandaar ook nog niet mee begonnen. Slik alleen foliumzuur.

@ Horizon: Dat met een lege maag misselijk worden heb ik ook. Ik heb ook meer trek voor mijn gevoel. Maar eet wel kleinere porties, vaker op de dag....tot nu toe nog geen kilootje extra aangekomen.... En snoepen of snaaien daar taal ik niet naar (gelukkig)

Hier gaat het de laatste dagen aardig goed. Niet meer zo veel misselijk. Drink regelmatig een opkikker en daarbij een cracker met kaas. Dat bevalt erg goed. En voor ik naar bed ga een bak yoghurt met cruesli om 's nachts niet wakker te worden van de honger...

Ben wel super moe. Veel slapen....weinig in huis doen enzo...

@ Kippetje: hoe voel je je? Veel klachten?

X Zus
Dank voor alle knuffels!

Nog steeds thuis. Heb nog steeds last van erge pijn rechtsonder. Als het snel minder wordt dan ga ik de HA maar eens bellen. Want ja als het nu toch eens een blinde darm is?

VK was super gister. Bij een volgende zwangerschap moet ik me zsm melden en dan gaar ze me al met 7 weken voor een echo sturen. Ik zie het maar als een klein lichtpuntje ondanks alles.
Meisjes pijn is volgens mij helemaal niet erg. Er moet van alles oprekken en plaatsmaken. Mijn klachten zijn overigens weer terug (HOERA!)

Tijgervoruw ik ben echt gek o wijn, maar die zin kan ik nu wel weerstaan. Met oudjaar heb ik een half glaasje bubbels gedronken en dat smaakte me helemaal niet. Alleen bij uit eten gaan is het zo saai!

Woesjke ik denk dat ik een meisje krijg, maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerd!

Ik ben benieuwd hoeveel van ons het straks goed hebben. Ik wil het overigens wel weten met de 20 weken echo. Ik dacht dat het volstaat op een compleet zwangerschapspilletje te slikken?

Zuster, verkoopt MvM dat zelf door?

Hey Sanne, ik had met 5w5d een echo en inderdaad op het scherm zagen we wat flikkeren en de echoscopist zag wat het was, maar op de foto snappen wij niet wat we zien. Dat is met 11 weken wel anders! Dan zie je een kindje met een wipneusje en handjes… ik kan niet wachten!

Van harte kippetje en welkom bij de club!

Minime ik kan alleen meer hele lelijke dingen zeggen over die tekst op sterrekind, dus ik houd het even voor me!

Karlijn in alle zwangerschapsvitaminen zit foliumzuur dacht ik, dat hoef je niet los te slikken.

Gefeliciteerd marjolijntje!

Truffeltjes: wat ontzettend naar! sterkte!
Hallo & gefeliciteerd allemaal!

Ik heb eergisteren en gisteren positief getest! Volgens internet zou ik 24/9 uitgerekend zijn.

Heel spannend, ik ben 29 en dit was uberhaupt de 1e keer dat ik een zwangerschapstest heb gedaan in m'n leven! Het was gelijk een overduidelijke streep. Het is niet gepland, maar we zijn redelijk onvoorzichtig geweest zonder dat we daar spijt van hadden, en het is ontzettend welkom. Ik ben nu ong. 4,5e week.

Ergens nog wel fijner dan maanden proberen en dan elke keer dat je ongesteld wordt, teleurgesteld zijn.

Vanmorgen de vk gebeld en ik kan 17/2 terecht voor een intake + echo. Kon ook een week eerder, maar ze gaf aan dat de kans dat je het hartje dan kon vinden de 17e veel groter was. Dus een weekje langer in spanning. Heb me vanmorgen ook aangemeld bij MvM.

Verder weinig last, alleen soms opeens een ontzettend leeg gevoel en dus meer trek dan normaal. Minibeetje buikpijn en gevoelige, grotere borsten (niet fijn, heb al cup E en m'n bh's zitten nu een beetje strakkig).

Wij gaan het vanavond aan m'n ouders vertellen en vriendinnen die ik zie, ga ik het ook vertellen. Ik ben zo'n beetje de laatste van mijn vriendinnen, en iedereen zit maar telkens te hinten. Denk wel dat ze heel verrast zijn (net als ik), kan niet wachten om het te vertellen

Wel moeilijk om te lezen dat het fout is gegaan bij sommigen, heel veel sterkte voor jullie
@ Odi, jij natuurlijk ook gefeliciteerd en van harte welkom.

@ MamaD, ook hier zijn de klachten ineens weer terug. Na een paar rustige dagen, ineens weer overal steekjes en prikjes. Het voelt inderdaad of er van alles aan het rekken en groeien is. En aan het eind van de dag zitten sommige broeken ineens toch best strak.

Ik merk trouwens wel dat de vermoeidheid steeds erger wordt. En juist nu heeft zoonlief blijkbaar besloten dat 's ochtends zes uur wakker ook echt zes uur wakker is. Voorheen gaven we hem wat te drinken en sliep hij nog een paar uur door, maar nu is dat ineens helemaal over.

Ik snap eigenlijk iets niet over die vitamines, of ik heb er over heen gelezen, dat kan natuurlijk ook. Want als je los foliumzuur slikt, moet je daar in de tiende week mee stoppen. Hoe zit dat dan met die zwangerschapsvitaminen als het daar gewoon in zit. Mag je die dan ook maar tien weken slikken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven