Speelhuis of trampoline

22-05-2020 20:22 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie
1 dochter van over een maand vier
1 dochter van vier maanden

We willen graag wat tofs te spelen in eigen tuin gezien alleen naar de speeltuintjes in de wijk nog even niet kan voorlopig. ( veel water hier en ze rijden als gekken door de wijk)

Nu hebben veel tuinen in onze straat een trampoline waar dochter ook regelmatig op mag springen. Ze vind dat geweldig maar in principe is een trampoline dus al best vaak beschikbaar. Natuurlijk is die niet eigen dus het kan niet altijd.

We hebben een zeer ruime tuin.
Nu dachten wij om zelf een speelhuis neer te zetten met glijbaan. We hebben al een zandbak en er komt sowieso een schommel.

https://www.topbuitenspeelgoed.nl/houte ... ppelgroen/

Maar ergens blijf ik twijfelen of dat nog een paar jaar leuk blijft of dat we beter een trampoline kunnen doen.

Graag hoor ik van anderen met kinderen wat bij jullie favoriet is

Trampoline of speelhuis

Totaal aantal stemmen: 52

Trampoline (88%)
Speelhuis (12%)
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2020 20:47
Dan kunnen die kruiwagen, poppenwagen, , zes voetballen, opblaasbadje, rolschaatsen en andere zooi er in 😄😄
:idee:
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Hands down voor een trampoline.
Vroeger toen mijn ouders nog samen waren hebben ze een grote trampoline gekocht, waar ik en mijn broers dagen/jaren/uren van gebruik van hebben gemaakt.

Fast forward naar nu: een scheiding, nieuw huwelijk, 20 jaar en 2 zusjes later is de trampoline mee verhuisd, en nog steeds word hij dagelijks gebruikt. Ik waag mezelf er nog steeds op, met risico voor eigen leven, maar blijft leuk!
Speelhuis, zand en watertafel enz. Allemaal top.

Trampoline vind ik een onding. Echt ieder kind dat ik ken met zo'n ding in de tuin is gewond geraakt. Vaak valt het wel mee maar ook nare breuken.
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2020 21:03
Afbeelding
Dat is gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
22-05-2020 23:08
Dat is gaaf!
Ja, he. Had ik jaren geleden moeten weten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Aanvulling op de rest: een nest schommel is bij ons een dikke hit. Vooral omdat je er ook gewoon even in kan liggen en een beetje een boek lezen, als hangmat bijna ( oudste van negen).
Mijn collega heeft hem ook, baby en peuter kunnen er ook al in.

Ik heb hem gewoon bij de Lidl gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
22-05-2020 23:31
Aanvulling op de rest: een nest schommel is bij ons een dikke hit. Vooral omdat je er ook gewoon even in kan liggen en een beetje een boek lezen, als hangmat bijna ( oudste van negen).
Mijn collega heeft hem ook, baby en peuter kunnen er ook al in.

Ik heb hem gewoon bij de Lidl gekocht.
Deze hebben wij inderdaad sinds 2 weken, ook bij de Lidl gekocht. Zelf kan ik er ook heerlijk in hangen met baby en peuter, echt een fijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
22-05-2020 23:31
als hangmat bijna ( oudste van negen).
Zo gebruiken wij de ingegraven trampoline. Ik lig er zelf weleens op te zonnen, oudste heeft er weleens op overnacht, jongste deed er als peuter middagdutjes op (wel met een zonneschermpje voor schaduw), echt heerlijk. Ligt superlekker.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties!

Blijfgewoonbianca wat een leuke ideeën allemaal!

De ruimte is t probleem niet tuin is 17 bij 9 meter maar partner is heel stellig of het een of het ander niet en en.

Mijn twijfel zat er vooral in dat de trampoline eigenlijk al voor handen is bij de buren. Maar ik lees dat de meerderheid toch wel gaat voor een trampoline.

Soms moet je knopen door hakken anders komt er niks van😅

Dank voor het mee denken
where ever you go, go with your heart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven