Theehuis
dinsdag 1 september 2009 om 14:23
Brocci?! Ik heb een hekel aan zulke afkortingen. Bah! Hou daar es mee op
Xan doet dat ook: 'dat ligt in de woon (woonkamer), slaap (slaapkamer)' of (de allerergste) 'waar is de aa-bee (afstandsbediening)'. Bah!
En inderdaad, schiet es op Star, ik zit nu iedere ochtend te zoeken of je er nog bent
Xan doet dat ook: 'dat ligt in de woon (woonkamer), slaap (slaapkamer)' of (de allerergste) 'waar is de aa-bee (afstandsbediening)'. Bah!
En inderdaad, schiet es op Star, ik zit nu iedere ochtend te zoeken of je er nog bent
Peas on earth!
dinsdag 1 september 2009 om 17:53
quote:Kess schreef op 01 september 2009 @ 16:30:
Wij hebben ook een een aa-bee. Of eigenlijk een stuk of tien ofzo, geen idee waarvoor allemaal.
Kess verjaardagskadootjestip: zo'n multifunctionele aa-bee!. Heeft Xan ook, dat scheelt een hoop aa-bee's én ik snap eindelijk eens hoe alles werkt!
Zoiets hebben wij
Wij hebben ook een een aa-bee. Of eigenlijk een stuk of tien ofzo, geen idee waarvoor allemaal.
Kess verjaardagskadootjestip: zo'n multifunctionele aa-bee!. Heeft Xan ook, dat scheelt een hoop aa-bee's én ik snap eindelijk eens hoe alles werkt!
Zoiets hebben wij
Peas on earth!

dinsdag 1 september 2009 om 19:52
Ik vind strippen zo'n raar woord, en fenomeen trouwens. Hoop dat het niet nodig is, want hoor altijd dat dat pijn doet, brr.
Ik doe nog even een Sterren-weeëndansje
Ab en woon en slaap echt heel erg
Ik ben bezig met een geboortekaartje, wat een getut.
Heb jij al iets Star? En Dier?
Ik doe nog even een Sterren-weeëndansje
Ab en woon en slaap echt heel erg
Ik ben bezig met een geboortekaartje, wat een getut.
Heb jij al iets Star? En Dier?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 1 september 2009 om 21:14