Thuis
vrijdag 4 december 2009 om 16:57
Pffff... was stadten (liet vlak vantevoren nog een pak sap vallen, wat opensprong, da's niet tof... een liter frisdrank op de vloer, kastjes, overal ), geen goed idee zo vlak voor sinterklaas. Boodschappen gedaan, alles binnen. Nu is m'n plan eigenlijk nog om gevulde speculaas te maken, maar ik ben best uitgeteld, dus wie weet laat ik dat maar zitten
Hoest met de T-huis-meisjes?
Peas on earth!
vrijdag 4 december 2009 om 17:01
Druk met tot het laatste moment uitgestelde Sinterbezigheden, zoals surprises en gedichten.
Kut van frisdrank, lekker plakkerig ook. Ik eet gevulde speculaas uit de winkel nu. Misschien een idee
Wat gaan jullie allemaal doen met Sinterklaas trouwens (het feest dus, niet de beste man )
Kut van frisdrank, lekker plakkerig ook. Ik eet gevulde speculaas uit de winkel nu. Misschien een idee
Wat gaan jullie allemaal doen met Sinterklaas trouwens (het feest dus, niet de beste man )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 4 december 2009 om 17:04
Als je in de huiskamer loopt, verbrand je extra calorieën omdat je schoenen aan de vloer plakken inderdaad
Morgen even dweilen, maar nu geen puf meer.
Wij gaan morgen heul kneuterig Sinterklaas-gourmetten
En veel pepernoten eten en al dan niet gekochte/zelfgemaakte gevulde speculaas eten!
Vieren jullie bij Mille Sinterklaas Dani?
Morgen even dweilen, maar nu geen puf meer.
Wij gaan morgen heul kneuterig Sinterklaas-gourmetten
En veel pepernoten eten en al dan niet gekochte/zelfgemaakte gevulde speculaas eten!
Vieren jullie bij Mille Sinterklaas Dani?
Peas on earth!
vrijdag 4 december 2009 om 21:40
Lekker Erwt zelfgebakken speculaas, krijg er gewoon zin in! Iedereen druk met gedichten (geweest)...ik heb de mijne vorige week al ingeleverd en morgen gewoon Sinterklaasspel dus hoef geen inspiratie te zoeken. Al moet ik zeggen dat ik het altijd grappig vindt.
Star ziekjes? Arme jij, hopelijk morgen opgeknapt!
Star ziekjes? Arme jij, hopelijk morgen opgeknapt!
zaterdag 5 december 2009 om 12:27
Ja! Ik vind het wel een leuke dag! Heb vanmorgen toch nog wat cadeautjes gekocht, want vannacht bedacht ik me dat Vito helemaal leip is van Sneeuwwitje en die krijgt nu dus ook nog een sneeuwwitjebarbie met dieren en een 'zevendwergje', zoals Tony dat dan weer noemt. Voor Tony nog een kooksetje. En nu ben ik echt kláár. O nee, huis moet nog aan kant, hapjes, gemaakt, kinderen aangkleed (lopen nog in pyjama) en dan kan het festijn vanmiddag beginnen! Zin in!
Heel veel plezier allemaal!
Heel veel plezier allemaal!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 5 december 2009 om 13:07
quote:Star schreef op 05 december 2009 @ 12:27:
http://www.topgearlive.nl/
Cewl, daar wil ik wel heen Ik hoorde er al iets over op de radio en dacht meteen aan jou!
http://www.topgearlive.nl/
Cewl, daar wil ik wel heen Ik hoorde er al iets over op de radio en dacht meteen aan jou!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 5 december 2009 om 14:14
Jaaa vind ook een van de leukste tijden van het jaar. Geloof nog steeds stiekem in Sinterklaas, dat kunnen ze toch niet allemaal in scene zetten ?
Tssk niet leuk akkefiet met familielid, succes!
Rustig aan Star. Jullie zijn toch een keer naar Derek geweest, was dat de moeite waard?
Kess leuk metromannen in tha house met barbies en kookspullen. Komt helemaal goed.
Hier alles goed Erwt, nu nog rustig maar denk als familie is gearriveerd dat Nesta hyper gaat worden. Roept de hele tijd dat hij de Sint niet wil zien, denk trauma van gisteren op het kdv...
Tssk niet leuk akkefiet met familielid, succes!
Rustig aan Star. Jullie zijn toch een keer naar Derek geweest, was dat de moeite waard?
Kess leuk metromannen in tha house met barbies en kookspullen. Komt helemaal goed.
Hier alles goed Erwt, nu nog rustig maar denk als familie is gearriveerd dat Nesta hyper gaat worden. Roept de hele tijd dat hij de Sint niet wil zien, denk trauma van gisteren op het kdv...
zaterdag 5 december 2009 om 15:21
Oh, Vish, ik had jouw akkefietenbericht helemaal niet gezien! Kun je die ene persoon niet met de zak mee naar Spanje sturen? Hoop dat jullie toch een fijne middag hebben!
Ik lees net op ander topic dat Bram van der Vlugt er mee gaat stoppen. En dat vind ik Echt Heel Erg. Hoe moet dat nou volgende jaar, als de echt het niet meer doet? En krijgen we nu ook een show op tv van Nederland zoekt Klaas? One kinderen gaan dus opgroeien met een andere Sint dan de onze. Dzt zou toch niet moeten mogen? Ik ga Bram een brief schrijven, denk ik. Ik ben serieus over de zeik.
Ik lees net op ander topic dat Bram van der Vlugt er mee gaat stoppen. En dat vind ik Echt Heel Erg. Hoe moet dat nou volgende jaar, als de echt het niet meer doet? En krijgen we nu ook een show op tv van Nederland zoekt Klaas? One kinderen gaan dus opgroeien met een andere Sint dan de onze. Dzt zou toch niet moeten mogen? Ik ga Bram een brief schrijven, denk ik. Ik ben serieus over de zeik.
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 5 december 2009 om 15:42
Ik dacht trouwens dat Bram al dít jaar niet meer mee zou doen. Wat ik begreep, is dat Hans Kesting nu Sinterklaas zou spelen maar dat dit niet lukte omdat hij zijn enkel (?) gebroken had. Daarom deed Bram het nog een jaartje. Hmm... even googelen hoe ik aan deze info kom
*speculaas is er nog, maar gedeeltelijk verstopt voor Xan *
*speculaas is er nog, maar gedeeltelijk verstopt voor Xan *
Peas on earth!
zaterdag 5 december 2009 om 15:44
Ik zie wel dit http://www.at5.nl/artikel ... esting-valt-van-decorstuk , dus een gedeelte van mijn bericht klopt (grotendeels)
Peas on earth!
zaterdag 5 december 2009 om 20:39