Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hans Kesting is om te kotsen en wij doen het ook nog

Kind verwend en zowaar niet eens zo hyper en is nu lief een mandarijntje aan het eten. Morgen nog naar opa en dan klaar voor dit jaar.
Hier ook enorme verwende kindekes. Verraste en blije snoetjes, zo mooi om te zien! Morgen lekker pyjamadagje en alleen maar spelen, spelen, spelen. En de kerstboom opzetten.
Loretta is De Mol. Punt.
Neeeeeeeeeeeeeeeee Kess scheer je weg! Da's veel te vroeg
Whahaha ik ga ook de kerstlichtjes alvast op zolder zoeken hoor!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Star check je msn ff.
Ik kom.
O je bent er niet.
Met deze oude MSN krijg ik geen eerdere berichten van je binnen.
quote:Vishnu schreef op 05 december 2009 @ 22:46:

Whahaha ik ga ook de kerstlichtjes alvast op zolder zoeken hoor!Zoeken? Nu al?
Er staan tientallen dozen op zolder, in 1 daarvan zitten de kerstspullen. Begin ik nu alvast met zoeken, ben ik voor Kerst wel klaar
Ooooh Kess, had uiteindelijk ook een rakettenpyjama binnen en wat staat het schattig!! Ik ga er meteen nog eentje bestellen, weet niet of jij ook nog wil?

Vandaag even een rondje door het gehucht lopen om te kijken waar de basisschool precies is want morgen kennismakingsgesprek.

Nu een kopje koffie met een broodje heerlijk in de nu best wel opgeruimde en bijna zoals ie zijn moet huiskamer
Nemo net zijn eerste daimpje op, dom van mij.
Dom, want? Nu wil hij er meer? Of zijn zijn tanden er spontaan uitgevallen?

Bram v. Hans = Brambrambram

Specu klinkt super, metromannen van Kess , belated beterschap voor de kotsers

Hier inderdaad bij Mille gevierd. Kinderen gruwelijk verwend. Mini, Nano en Chica erg schattig aan t zingen en spelen.

Ultieme kado vond Chica haar trouwjurk. Die verkopen ze bijna nergens en uiteindelijk online gevonden. Zal wel foto in put mikken als ik ze van Mille krijg.

En, aan het einde van de avond, terwijl we naar huis terugreden, hadden we een heel mooi magisch Winky-achtig moment, want Sinterklaas en een paar pieten kwamen zebrapad oplopen en zwaaien naar Chica terwijl ze overstaken. Ze vond het best vreemd dat ze daarna een auto instapten, dus bedacht dat Sint die geleend had en nu weer naar paard en boot gaat

Gelukkig was t een echte mooie Sint die waardig zwaaide en geen dronken baardloze versie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh, wat leuk dat jullie Sint uitgezwaaid hebben! Echt Winky, ja! Vind het jammer dat de Winky-dvd weer voor ene jaar de kast in moet!

Ai, stom van de daim, die moet je voortaan delen. Doos!

Lief rakettenpyjamatje, he? Vito is er echt totally opvretable in. En ja! Ik wil er dus nog wel eentje! Heb jij die link nog met alle soorten pyjamaatjes? Ik weet zo niet meer precies welke nog meer leuk waren. Vito heeft inmiddels genoeg pyjamaatjes, maar Tony kan er nog wel eentje gebruiken, in maat T5 dan, denk ik.

Ik heb net alle herfst- en sintspulletjes in een doos gemikt, en weggezet dus ik heb nu plaats voor de kerstboom en mijn wintertafereeltje.
Loretta is De Mol. Punt.

Leuk van leuke sint-avondjes!

Vish is dom want kan vanaf nu niet meer Daims in haar eentje opeten

Inad, ga jij in Putje snel eens even onbeantwoorde vraag beantwoorden
Peas on earth!
Vish dom ja want nu dus nooit meer in mijn eentje de daim op kunnen eten

Sint uitzwaaien is leuk! Nemo hoopte nog dat wij hem tegen zouden komen maar hij liep dus bij jullie

Sterrenkind, weet je al wat je doet morgen?

Kess ik zoek zo even die verkoper op voor je.
http://stores.ebay.com/icoee
Jammer hij heeft op het moment niet zoveel verschillende. Volgende week maar weer even kijken, verschilt erg veel.

School is 15 min. lopen maar volgens mij is er een binnendoorpaadje wat er wel 5 min af kan halen dus dat proberen we morgen op de terugweg. Zag dat er ook nog een rk school naast staat, daar nu even op googlen.
Er zijn er idd maar 3 in maat 5T, waarvan onderstaande de leukste is, als je de raketten niet mee telt.En deze is niet echt heel leuk, dus even wachten is prima.

Leuk, morgen gesprek bij school. Nemo gaat dus mee, begrijp ik?

http://cgi.ebay.com/5T-02 ... ain_0?hash=item3a538abf76
Loretta is De Mol. Punt.
Oja, nu moet je natuurlijkandere school zoeken, Vish?

Ja, hij liep hier, zomaar in t wild

Ier wil dit jaar eigenlijk geen kerstboom want verhuizen de 19e en 23 t/m 27 naar Ierland. Maar, er staan 3 oude bomen van vorige bewoners in de tuin dus we kunnen er zo een pakken

Kerst prullaria heb ik op ballen na niet dus dat scheelt Heb wel adventgebeuren van Ierenmoeder, maar omdat ik Christelijk verhaal niet van plan ben te vertellen, wel ooit in t kader van algemene ontwikkeling, maar vind haar nu nog te klein, blijft dat in de kast.

Erwt, ik kan t al raden, denk ik
Yep, Nemo mocht mee om te kijken dus ben benieuwd wat hij ervan vind (en ikzelf ook) Denk dat hij meteen wel wil blijven.

Je kunt ook nog bij de meisjespyjamaas kijken Kess, daar had hij er vorige keer een paar bijstaan die best neutraal waren.

Lokaliseren van de kerstdozen is gelukt maar geen puf om dat al te gaan doen. Eerst nog wat kasten aan muren verankeren, dan spullen erin stoppen en dan eindelijk wat ruimte in de keuken, staan nu nog allemaal klusspullen en dozen die moeten verdwijnen.
Er waren nog twee meisjespyjama's maar met wel erg veel roze erin. Helaas...

Ga je bij die andere school ook nog kijken? Spannend, het komt nu best wel dichtbij he, het naar school gaan!

Christelijk verhaal snappen ze best al hoor, Inad! Of is het meer een principekwestie van niet-vertellen?
Loretta is De Mol. Punt.
Ze hadden een hele leuke rood/witte met I Mom met een veelkleurig gestreepte broek, die wil ik.

Hier hebben we de adventkalender van Playmobil. Nemo noemt het de alle-dagen-feestkalender en dat is voorlopig wel oké
quote:Kess schreef op 06 december 2009 @ 14:55:

Christelijk verhaal snappen ze best al hoor, Inad! Of is het meer een principekwestie van niet-vertellen?

Oh, daar ben ik idd niet bang voor, ze snapt het denk ik maar al te goed. Maar, ze gelooft alles wat ik haar vertel, zoals bijv. over Sinterklaas, en om nou meteen erbij te vertellen dat het niet waar is? Waarom dan vertellen?

En vanwege Ierland hebben we Santaclaus al. Ik ben van meer van dew Pagan-goden zoals Santa, Sint en Bachus en Astarte Diana en Zeus en Athena Nike en zo
Inad

Vond nog 2 leuke teksten in boek wat ik laatst las.

'Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.' (Exodus 20:16 ). En: 'Legt daarom de leugen af en spreekt de waarheid, ieder met zijn naaste, omdat wij leden zijn van elkander.' (Efeze 4:25 )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven