Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
dinsdag 24 november 2009 om 15:42
Naski, Mijn cyclus was altijd precies 28 dagen...dat was afgelopen woensdag. Morgen dus een week ''overtijd''. Maar goed testje gedaan en die is negatief dus mijn lichaam is gewoon overhoop. Kon ook wel een week of 6 duren hoor had de gyn verteld maar toch, je zit er toch op te wachten.....of juist niet eigenlijk
dinsdag 24 november 2009 om 16:17
Ik werd er ook gestoord van. En omdat ik die zwangerschapstesten te duur vond, heb ik een paar keer een ovulatietest gebruikt (zo heb ik de laatste keer ook ontdekt dat ik zwanger was). Want je gaat gewoon aan jezelf twijfelen: ben ik nou zwanger of komt die menstruatie niet op gang, zou ik wel een eisprong hebben etc... Ik vond 10 weken ook echt een beproeving hoor. Hoop echt dat jij binnenkort uit de onzekerheid bent.
dinsdag 24 november 2009 om 16:27
dinsdag 24 november 2009 om 16:34
Maliboo, een ovulatietest test naast het LH-hormoon ook HCG. Daarom kun je ook een ovulatietest gebruiken om te kijken of je zwanger bent. Bij mij werkte dat in ieder geval prima.
Je kunt het andersom trouwens niet gebruiken: een zwangerschapstest meet absoluut geen druppel LH.
En ja, laten we lekker een potje gaan janken. Soms lucht het op. Ik doe het wel eens als ik alleen thuis ben of héél soms als ik in vriends armen lig (vooral zaterdagmorgen is bij mij favoriet, geen idee waarom). Dit is er wel een dag voor. Ik denk aan jullie en aan mijn twee mislukte in de speeltuin
Je kunt het andersom trouwens niet gebruiken: een zwangerschapstest meet absoluut geen druppel LH.
En ja, laten we lekker een potje gaan janken. Soms lucht het op. Ik doe het wel eens als ik alleen thuis ben of héél soms als ik in vriends armen lig (vooral zaterdagmorgen is bij mij favoriet, geen idee waarom). Dit is er wel een dag voor. Ik denk aan jullie en aan mijn twee mislukte in de speeltuin
dinsdag 24 november 2009 om 16:47
Jeetje, ik moet werken, maar er komt echt helemaal niks uit me. Al die nare berichten.. Hebben verder nog niets van Melody gehoord he, volgens mij zei ze gister dat ze ook nog 'ns een drukke dag had vandaag. Hoop dat ze eea af heeft kunnen zeggen.
Voor degene die wachten op hun menstruatie (of dus eigenlijk niet), breng ons ajb goed nieuws! Dat kunnen we wel gebruiken hier.
Als we nu dan toch zo lekker emotioneel bezig zijn wil ik nog wel iets kwijt:
Ik ben van nature niet zo'n prater als het over m'n gevoel en alle narigheid van de afgelopen maanden gaat, iig niet naar m'n vriendinnen en werkgever. Sinds ik hier meeschrijf merk ik echt dat, als ik een rotmoment heb en het hier even kan luchten om vervolgens weer slap te ouwehoeren en ranzige plaatsje te plakken, het weer beter gaat.
Thanx daarvoor!
Grote mond, maar een klein hartje is wel van toepassing voor ons he
Voor degene die wachten op hun menstruatie (of dus eigenlijk niet), breng ons ajb goed nieuws! Dat kunnen we wel gebruiken hier.
Als we nu dan toch zo lekker emotioneel bezig zijn wil ik nog wel iets kwijt:
Ik ben van nature niet zo'n prater als het over m'n gevoel en alle narigheid van de afgelopen maanden gaat, iig niet naar m'n vriendinnen en werkgever. Sinds ik hier meeschrijf merk ik echt dat, als ik een rotmoment heb en het hier even kan luchten om vervolgens weer slap te ouwehoeren en ranzige plaatsje te plakken, het weer beter gaat.
Thanx daarvoor!
Grote mond, maar een klein hartje is wel van toepassing voor ons he