Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Waar is iedereen? Joehoe ik ben er weer hoor!
Ik ga een nieuwe tabel maken. Deze is veelstugroot en niet meer leesbaar. Even knutselen hoor!
Marielle, welkom terug!

De tabel.....zet dan meteen mn nieuwe WV erin...mr waylon ipv Hugh!
Ik hier ook nog even.

Pfff ben zenuwachtig ...

Onrustig geslapen, nog een paar uurtjes en dan weet ik of alles goed zit.

En idd Mariëlle, volgens z2010 zit alles prima, ondanks bloedverlies.
Okidoki! Trek je het nog een beetje?
Ik ga voor je duimen Melody! Ben je misselijk? Voel je jezelf zwanger?
Nee, ben (zou bijna zeggen helaas) niet misselijk. Voel me wel zwanger, maar toch weer anders dan de andere keren.

Het kan voor mijn gevoel vanmiddag alle kanten opgaan.

Zag net trouwens op babybite iemand die met 6 weken een pretecho heeft laten maken ! Ongelovelijk, wat een rare mensen lopen er toch rond.
Wat moet jij in hemelsnaam op babybytes? Da's net zo erg als babybrabbel!

Ik duim voor je hoor! Komt vast goed!
Zo, het was even stil bij Festini en niet zonder reden. Even een ego berichtje.

Zondag kreeg ik erge pijn in mijn buik en ben maandag ochtend naar de HA gegaan. Mocht meteen door naar het zkh.

Bloedgeprikt, hcg was over de 12.000, en op de echo was een bbz links te zien die er niet goed uitzag. Moest meteen blijven en mocht niet meer naar huis. Gistermiddag ben ik geopereerd, ze zouden proberen om mijn eileider te sparen maar dit is helaas niet gelukt. Eileider is verwijderd. Omdat mijn andere verstopt zit is de kans op een natuurlijke zwangerschap nu zo goed als 0. Ben nu lekker thuis en ga nu goed de tijd nemen om alles te verwerken.

In het zkh was de gyn boos op de vk, dit had al eerder gezien moeten zijn. Volgens de gyn heb ik heel veel mazzel gehad dat hij niet gesprongen is.
Hahaha idd, je hebt gelijk, dat is erg, maar staan wel leuke foto's van hoe groot het is bij het aantal weken dat je zwanger bent.

Tja en toen las ik de berichtjes daar, fout fout fout.
Jeetje Festini !

Weet even niet wat ik moet zeggen.

En idd neem de tijd om alles te verwerken.

Heel veel sterkte.
Jeetje Festini.... Dat is schrikken zeg!
quote:Marielle1410 schreef op 24 november 2009 @ 11:16:

Okidoki! Trek je het nog een beetje?Ik doe mn best....echt aftellen! Nog max anderhalve week en dan is ze er echt wel!
Oh mijn hemel Festini, heb overal kippenvel op mijn lijf . Dat is toch niet normaal?! Oh wat oneerlijk. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Nou meid, doe maar rustig aan.

Ik zit al te denken wat je nog zou kunnen doen, maar daar moet je nu niet eens aan denken. Gatverdarrie wat een klap weer.

Een hele hele hele hele hele hele dikke kus en knuffel voor jou!
Nou, ik ben pleite. Op naar het ziekenhuis.... Pffffft! Toch wel spannend.
Heel veel sterkte Mariëlle !
Festini, wat erg voor je.. Het was dus helemaal geen mk. Een bbz op zich is al erg genoeg (weet er helaas zelf alles van), maar jouw verhaal... ik weet even niet meer wat te zeggen. Denk aan je
quote:Marielle1410 schreef op 24 november 2009 @ 11:33:

Nou, ik ben pleite. Op naar het ziekenhuis.... Pffffft! Toch wel spannend.Keep mij fingers crossed, hoop een goed bericht!!
Even een egoberichtje van mijn kant (aantal van jullie kennen het verhaal al van het andere topic).

Ik heb gister de hysterescopie gehad, eerder dan gepland wegens klachten. Er was littekenweefsel te zien. Het kan zijn dat m'n lichaam dat de komende weken nog gaat opschonen. Om die reden moet ik eind dec terugkomen voor weer een hysterescopie (vond het een naar onderzoek trouwens). Als dan blijkt dat het littekenweefsel niet vanzelf is weggegaan moet ik weer onder het mes. Middels een laparoscopie wordt het dan weggehaald. Daarna moet m'n menstruatie op gang gaan komen. Gebeurt dit niet en wordt ik niet zwanger volgt er weer een hysterescopie. Het zou kunnen zijn dat ik dan het Asherman syndroom heb (ontstaat door een té grondige curretage, baarmoederslijm hersteld zich dan niet). Ik mag proberen zwanger te raken de komende maand, maar de kans is nihil.

Weer een maand stil staan, pffff... word er een beetje moedeloos van....
Tjonge jonge, wat een nare berichten allemaal.

Ik ga hier de boel afsluiten, eten en hoop straks op een mooie echo.

Verder heeft iedereen hier wel een dikke knuffel verdient.

quote:Festini schreef op 24 november 2009 @ 11:24:

Omdat mijn andere verstopt zit is de kans op een natuurlijke zwangerschap nu zo goed als 0.

Ben ook maar een leek hoor, maar kan die niet doorgespoeld worden (zoiets lees je weleens). Weet dat je liever niet de medische molen in gaat, maar weet natuurlijk niet of dat een grote ingreep is.

Vind het heel erg voor je/juliie..
Jeee Festini....
Succes nu Melody.
Ik ben weer even thuis tussendoor.

Festini: ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Heb net het topic over die docu van Zembla gelezen en dit is weer een voorbeeld van de falende verloskundige zorg in dit land. Wat ontzettend rot voor je. Begrijp ik goed dat jij niet verder het medische traject in wilt gaan? Dan is het dubbel zuur natuurlijk, want zonder werkende eileiders is het praktisch een verloren zaak. Huil maar eens lekker uit. Is adoptie voor jullie nog een optie? Daar ben je misschien nog wel op tijd mee.

Marielle: veel sterkte in het ziekenhuis. Hopelijk komt er niets ernstigs uit en is het allemaal vette pech geweest.

Hier gaat het ook niet helemaal lekker. De oma van mijn vriend ligt op sterven (hoorden we gisteren) en het duurt allemaal veel te lang. Ik ben nu thuis, want het is wachten tot het afgelopen is. Kan niet lang meer duren. Vriend is er kapot van.

Weekendje weg gaat dus ook niet door, want begrafenis zal hoogstwaarschijnlijk vrijdag of maandag zijn. Annuleringsverzekering maar eens bellen als omaatje het eindelijk heeft opgegeven. Weet niet hoe het zit, want ik ben officieel nog geen familie natuurlijk.

('t Is geen goede week hier, dat zie ik al wel.)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Nou ik ben er weer hoor!

Bloed afgetapt. Uitslag komt pas over 2 maanden! Dat is toch niet normaal? Allemaal medische termen over bloedstolling en anti rhesus factoren weet ik niet wat naar mijn hoofd geslingerd gekregen. Ze vonden het raar dat lief niet mee was, die moest ook geprikt worden. Nou ja.... Heb ik een brief van ze gehad dat lief niet mee hoefde, omdat hij al bewezen had dat zijn zaad mij zwanger kan maken. (Uiteraard iets anders verwoord).

Er is toch een inwendige echo gedaan. En alles zag er prima uit! Geen rare vormen. Had mijn eisprong een dag of 6 geleden gehad zei ze. Nieuwe eitjes waren alweer in de maak. Mooie ronde baarmoeder. Eierstokken geen rarigheid. Niks om je zorgen over te maken. Ze moest erg lachen toen ik zei dat ik 3 weken zwanger ben en of ze dat kon zien. Als het al zo was, dan was het klompje cellen nu 0,1 mm. Kon ze nu dus nog niet zien. Maar het zou haar ook niet verbazen als het wel zo was. (oooh wat lief). Nu moet lief apart nog een keer heen. Die hoeft alleen maar bloed te prikken. Kon zelfs hier in het dorp, hoeft hij niet speciaal voor naar het ziekenhuis. Heb zo'n mooi formulier meegekregen. Nou ook weer gehad.

Afwachten maar. En natuurlijk mochten we doorgaan met proberen. Ze weet voor 85 procent zeker dat er niks gevonden wordt en dat het gewoon stomme pech is. Ik denk het ook. Risico op een miskraam is nu wel groter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven