Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 12 november 2009 om 11:31
Ik ben 20 okt gecurreteerd en 30 okt nogmaals. Denk dat ik van de 20e uit moet gaan, omdat het de 2e x alleen nog om placenta ging. Na de laatste curretage hielden de bloedingen na 2 dagen op en begon ineens afgelopen zaterdag weer. Heb zkh gebeld en zij zeggen dat het een menstruatie kan zijn, al is het wat vroeg. Ga er niet van uit.
**wil nog steeds konijntjes**
Mooi huis trouwens!
**wil nog steeds konijntjes**
Mooi huis trouwens!
donderdag 12 november 2009 om 11:34
donderdag 12 november 2009 om 11:39
donderdag 12 november 2009 om 11:41
Mmm denk het ook niet. Volgens mij idd gewoon opruimactie. Maar als je het zekere voor het onzekere wil nemen moet je eigenkijk wel gewoon door rampetampen! Gewoon om de dag. Dan maar even door de viezigheid heen hoor! Weet je zeker dat je je sprong iig niet mist! Je moet er wat voor over hebben hoor! Of het is je eisprong! Daar wil bij mij ook nog wel eens wat bloed bij vrijkomen.
Koop die konijnen dan! Heb je met kerst ook wat lekkers op tafel!
Mooi huis? Thanx! Ben er zelf ook wel trots op. Hard voor gewerkt!
Koop die konijnen dan! Heb je met kerst ook wat lekkers op tafel!
Mooi huis? Thanx! Ben er zelf ook wel trots op. Hard voor gewerkt!
donderdag 12 november 2009 om 11:47
Zonnetje hahahahaha, nou veel succes met bijlezen dan. Niet dat je veel nuttige info tegenkomt. Maar inzet toon je wel! Goed jij bent dus ook een valsspeler. 5 juli uitgerekend. Heeft dus ook een pauze-pil nodig. Nog voorkeur voor een WV? Weet het je bent al zwanger, maar we hebben een spuitje met genetisch goedje waardoor je alsnog kind van WV kan krijgen.
We horen vanmiddag om 16.00 uur wel weer van je. Dan moet je toch wel uitgelezen zijn!
We horen vanmiddag om 16.00 uur wel weer van je. Dan moet je toch wel uitgelezen zijn!
donderdag 12 november 2009 om 12:00
Ik ben opgehouden op blz 10 en ga vanaf blz 51 gewoon weer lekker verder!
En ik ben een hartsikke vaslsspeler! Pauzepil, top idee! (niet tegen mijn werkgever zeggen dan he! Die vertel ik over een paar weken gewoon dat ik 5 julio ben uitgerekdn. 5 juni met verlof, en dan 2 maanden te laat. daarnja nog 10 weken verlof, top! Ik ga een relaxt jaar tegoemoet! heb er nu al zin in!
En ik ben een hartsikke vaslsspeler! Pauzepil, top idee! (niet tegen mijn werkgever zeggen dan he! Die vertel ik over een paar weken gewoon dat ik 5 julio ben uitgerekdn. 5 juni met verlof, en dan 2 maanden te laat. daarnja nog 10 weken verlof, top! Ik ga een relaxt jaar tegoemoet! heb er nu al zin in!
donderdag 12 november 2009 om 12:04
quote:Vera01 schreef op 12 november 2009 @ 11:58:
Wil het eigenlijk nog wel een beetje romantisch (en schoon) houden. Er wordt dus op dit moment in huize Vera niet gerampetampt. Ga naar mn werk. Ben er dus even tussenuit...
Tis 12u trwns, duimen draaien voor Sproet!!
Romantiek??? Wasda? Daar doen we hier niet aan. Het is puur, plastisch neuken met den hoofden afgewend van elkaar. Die lucht alleen al! Haha!
Werkze! Kan jij niet gewoon forummen op je werk?
Wil het eigenlijk nog wel een beetje romantisch (en schoon) houden. Er wordt dus op dit moment in huize Vera niet gerampetampt. Ga naar mn werk. Ben er dus even tussenuit...
Tis 12u trwns, duimen draaien voor Sproet!!
Romantiek??? Wasda? Daar doen we hier niet aan. Het is puur, plastisch neuken met den hoofden afgewend van elkaar. Die lucht alleen al! Haha!
Werkze! Kan jij niet gewoon forummen op je werk?
donderdag 12 november 2009 om 12:07
Leuk dat Pedro inspiratie bij ons heeft opgedaan, haha. Nou, als dit geen septemberbaby wordt dan weet ik het niet meer. De vonken vlogen eraf en de champagne heeft geknald
Vanavond voor de zekerheid nog maar weer een keer, joepie! Ben zóóó blij met mijn ei. kan de hele dag wel dansen en zingen, maar dat zouden de leerlingen niet leuk vinden (ik werk in een schoolmediatheek).
Ik ben trouwens ook tien weken niet ongesteld geweest en dat is echt een eeuwigheid als je op mijn leeftijd nog een klein monstertje wilt.
Vanavond voor de zekerheid nog maar weer een keer, joepie! Ben zóóó blij met mijn ei. kan de hele dag wel dansen en zingen, maar dat zouden de leerlingen niet leuk vinden (ik werk in een schoolmediatheek).
Ik ben trouwens ook tien weken niet ongesteld geweest en dat is echt een eeuwigheid als je op mijn leeftijd nog een klein monstertje wilt.
donderdag 12 november 2009 om 12:07
quote:zonnetje1001 schreef op 12 november 2009 @ 12:00:
Nou nou, begint ze zo goed. Haakt ze na 10 pagina's alweer af. De leukste pagina's zijn de 41 tussenliggende!
Dus jou WV zijn Beckham en Law. Die Law heeft het ook maar druk hoor! Die loopt wel heel erg met zijn zaad te smijten.
Tuurlijk lieg je tegen je baas. Doen we toch allemaal???
Nou nou, begint ze zo goed. Haakt ze na 10 pagina's alweer af. De leukste pagina's zijn de 41 tussenliggende!
Dus jou WV zijn Beckham en Law. Die Law heeft het ook maar druk hoor! Die loopt wel heel erg met zijn zaad te smijten.
Tuurlijk lieg je tegen je baas. Doen we toch allemaal???
donderdag 12 november 2009 om 12:13
Hello allemaal!
Ik moet eigenlijk gaan douchen, maar dat doe ik zometeen wel....
Ik zat me vandaag te bedenken dat ik gewoon alweer bijna 7 weken thuis zit!!! En afgelopen week is mn verlof pas ingegaan en dan heb ik ook nog 4 weken vakantie erachteraan geplakt...denk dat ik niet eens meer weet hoe ik moet werken straks!
Ben vandaag niet zo van de gevatte humor ben ik bang, dus ik ben niet echt een aanwinst voor t gelul van vandaag
Ik zat me vandaag te bedenken dat ik gewoon alweer bijna 7 weken thuis zit!!! En afgelopen week is mn verlof pas ingegaan en dan heb ik ook nog 4 weken vakantie erachteraan geplakt...denk dat ik niet eens meer weet hoe ik moet werken straks!
Ben vandaag niet zo van de gevatte humor ben ik bang, dus ik ben niet echt een aanwinst voor t gelul van vandaag
donderdag 12 november 2009 om 12:15
quote:Naski schreef op 12 november 2009 @ 12:07:
Leuk dat Pedro inspiratie bij ons heeft opgedaan, haha. Nou, als dit geen septemberbaby wordt dan weet ik het niet meer. De vonken vlogen eraf en de champagne heeft geknald
Zo goed om te horen Naski! Het dak eraf!
Schoolmediatheek... mmm wat moet ik me daarbij voorstellen?
Alles duurt lang als je graag zwanger wilt worden. Weet er alles van. Persoonlijke vraag;
Bewuste keuze "zo laat" nog moeder of is er een andere reden?
- lukte niet
- kerel pas laat tegen gekomen
- kerel wilde gewoon niet eerder?
Antwoord is uiteraard niet verplicht, maar was zomaar eens nieuwsgierig!
Zo goed om te horen Naski! Het dak eraf!
Schoolmediatheek... mmm wat moet ik me daarbij voorstellen?
Alles duurt lang als je graag zwanger wilt worden. Weet er alles van. Persoonlijke vraag;
Bewuste keuze "zo laat" nog moeder of is er een andere reden?
- lukte niet
- kerel pas laat tegen gekomen
- kerel wilde gewoon niet eerder?
Antwoord is uiteraard niet verplicht, maar was zomaar eens nieuwsgierig!
donderdag 12 november 2009 om 12:18
quote:Riz schreef op 12 november 2009 @ 12:13:
Hello allemaal!
Geeft niks! Als het maar voor een beetje afleiding voor je zorgt toch?
Sjee, ja met zoveel verlof moet je straks inderdaad op een cursus "hoe werkte mijn baan ook alweer?".
Dat is verlof is voorbij voordat je boe of bah kan zeggen.
En die konijnen zijn voor Vera, Aruba!
Ik ga een broodje eten en een fruithapje maken. Kijken of ik daar van opknap.
Hello allemaal!
Geeft niks! Als het maar voor een beetje afleiding voor je zorgt toch?
Sjee, ja met zoveel verlof moet je straks inderdaad op een cursus "hoe werkte mijn baan ook alweer?".
Dat is verlof is voorbij voordat je boe of bah kan zeggen.
En die konijnen zijn voor Vera, Aruba!
Ik ga een broodje eten en een fruithapje maken. Kijken of ik daar van opknap.
donderdag 12 november 2009 om 12:51
Nou, deze lijkt me nog gelukt te zijn ook!!
Knap kind hoor! Een wurm met 4 knobbels er aan, voorbeeldig!
(En ik was/ben wel beroerd, maar nog niet zo beroerd als bij die andere twee, dus vertrouwde het echt nog niet helemaal!)
Zonnetje, sla je zomaar 41 pagina's hoogstaande dialogen over?? Wat is dat nou voor een instelling???
Vera, ga jij lekker romantisch rampetampen na deze vloedgolf! Zet hem op!
En Pedro, hou die duivenkwak bij je!!!
Knap kind hoor! Een wurm met 4 knobbels er aan, voorbeeldig!
(En ik was/ben wel beroerd, maar nog niet zo beroerd als bij die andere twee, dus vertrouwde het echt nog niet helemaal!)
Zonnetje, sla je zomaar 41 pagina's hoogstaande dialogen over?? Wat is dat nou voor een instelling???
Vera, ga jij lekker romantisch rampetampen na deze vloedgolf! Zet hem op!
En Pedro, hou die duivenkwak bij je!!!
donderdag 12 november 2009 om 12:59
Nou Sproet! Hartelijk gefeliciteerd met je kloppend hart!
Vooralsnog dus alles goed! Prachtig nieuws.
Ben zelf nog steeds terughoudend met overdreven blij zijn omdat ik helaas zelf aan den lijve heb ondervonden dat een eerste goede echo soms helemaal niks hoeft te zeggen.
Maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr, daar gaan we natuurlijk niet vanuit bij Sproet! Want dat is doemdenken en dat mag niet! Alles is roze en blij!!!! Ik ga alvast een portie pauze-pillen bestellen!
Vooralsnog dus alles goed! Prachtig nieuws.
Ben zelf nog steeds terughoudend met overdreven blij zijn omdat ik helaas zelf aan den lijve heb ondervonden dat een eerste goede echo soms helemaal niks hoeft te zeggen.
Maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr, daar gaan we natuurlijk niet vanuit bij Sproet! Want dat is doemdenken en dat mag niet! Alles is roze en blij!!!! Ik ga alvast een portie pauze-pillen bestellen!
donderdag 12 november 2009 om 13:29
even zonder dollen...
Ik ben ook zo realistisch hoor, Marielle, ik heb zelfs heel lang getwijfeld of ik deze echo uberhaupt wel wilde!
(Als ik eerst goed nieuws krijg, en daarna alsnog slecht nieuws, dan kun je me compleet opvegen, dan ben ik kapot.)
Maar tegelijk wilde ik niet weer de kans lopen 5 weken lang met een dood vruchtje in me rond te lopen, terwijl ik aan iedereen loop te verkondigen dat ik zwanger ben...
Dus dit is een opluchting, maar pas met 12 weken ben ik blij...
Ik ben ook zo realistisch hoor, Marielle, ik heb zelfs heel lang getwijfeld of ik deze echo uberhaupt wel wilde!
(Als ik eerst goed nieuws krijg, en daarna alsnog slecht nieuws, dan kun je me compleet opvegen, dan ben ik kapot.)
Maar tegelijk wilde ik niet weer de kans lopen 5 weken lang met een dood vruchtje in me rond te lopen, terwijl ik aan iedereen loop te verkondigen dat ik zwanger ben...
Dus dit is een opluchting, maar pas met 12 weken ben ik blij...
donderdag 12 november 2009 om 13:34
Nou nou, je mag nu ook wel blij zijn hoor! Zo erg ben ik dan ook weer niet. De kans op een mislukte is nu wel heel erg gekrompen.
Wij hadden dat dus wel eerst een goede echo en later blijkt dat het kindje alsnog doodgegaan is. Terwijl de vk al had gezegd dat het eigenlijk niet meer fout kon gaan. Ben gewoon een beetje voorzichtiger geworden. Maar nog niet verbitterd hoor! Wil de volgende keer ook gewoon met 8 a 9 weken weer een echo. Die blijdschap is ook fijn!
*Zo en nu serieuze modus weer uit*
Wij hadden dat dus wel eerst een goede echo en later blijkt dat het kindje alsnog doodgegaan is. Terwijl de vk al had gezegd dat het eigenlijk niet meer fout kon gaan. Ben gewoon een beetje voorzichtiger geworden. Maar nog niet verbitterd hoor! Wil de volgende keer ook gewoon met 8 a 9 weken weer een echo. Die blijdschap is ook fijn!
*Zo en nu serieuze modus weer uit*
donderdag 12 november 2009 om 13:55
Sproet, gefeliciteerd!! Een grote stap in de goeie richting. En natuurlijk kan het nog fout gaan (dat weten we helaas allemaal uit eigen ervaring), maar de kans dat het goed gaat is vele malen groter. En als we ons daar niet meer aan vast houden kunnen we er beter helemaal mee stopppen. Worden we van die verbitterde chagerijnige wijven, blehhh....
Wanneer is de volgende echo?
Wanneer is de volgende echo?
donderdag 12 november 2009 om 13:57
Sproet, Van harte met je goede echo.
Veel ervaringsdeskundigen hier met miskramen, dus we weten inderdaad dat zo'n eerste echo niet alles zegt. Maar je bent wel weer een vette hink-stap-sprong verder!! En dat is hartstikke mooi. Vier bobbels, klinkt precies goed. En een kloppend hartje erbij, neem ik aan?
Veel ervaringsdeskundigen hier met miskramen, dus we weten inderdaad dat zo'n eerste echo niet alles zegt. Maar je bent wel weer een vette hink-stap-sprong verder!! En dat is hartstikke mooi. Vier bobbels, klinkt precies goed. En een kloppend hartje erbij, neem ik aan?