Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 12 november 2009 om 14:14
quote:Marielle1410 schreef op 12 november 2009 @ 12:15:
[...]
Zo goed om te horen Naski! Het dak eraf!
Schoolmediatheek... mmm wat moet ik me daarbij voorstellen?
Alles duurt lang als je graag zwanger wilt worden. Weet er alles van. Persoonlijke vraag;
Bewuste keuze "zo laat" nog moeder of is er een andere reden?
- lukte niet
- kerel pas laat tegen gekomen
- kerel wilde gewoon niet eerder?
Antwoord is uiteraard niet verplicht, maar was zomaar eens nieuwsgierig!
Vraag 1: - projectcollecties samenstellen, boeken aanvragen voor leerlingen en docenten bij andere bibliotheken, boekpromoties in de klas, mediatheeklessen geven, aanschaf van dvd's, boeken en tijdschriften, contact met boekhandels, andere schoolmediathecarissen etc.
Vraag 2: Ik kwam mijn vriend pas tegen toen ik 33 was.
Vlak daarna had ik een fout uitstrijkje (Pap 3b), moest dus een laserbehandeling om foute cellen weg te laseren en een herstelperiode inlassen, kreeg vervolgens 3 spontane klaplongen en een heftige longoperatie, vriend moest deze kant op verhuizen (zat 200 km tussen onze woonplaatsen) en toen we er eindelijk klaar voor waren werd mijn vriend ontslagen. Inmiddels was ik 37 toen ik de pil weggegooid heb. Jammergenoeg werd ik het eerste jaar niet zwanger en het tweede jaar (dit jaar) wel 2 keer, maar is het dus 2x een miskraam geworden. Zo, dat is in het kort mijn afgelopen 5 jaar .
[...]
Zo goed om te horen Naski! Het dak eraf!
Schoolmediatheek... mmm wat moet ik me daarbij voorstellen?
Alles duurt lang als je graag zwanger wilt worden. Weet er alles van. Persoonlijke vraag;
Bewuste keuze "zo laat" nog moeder of is er een andere reden?
- lukte niet
- kerel pas laat tegen gekomen
- kerel wilde gewoon niet eerder?
Antwoord is uiteraard niet verplicht, maar was zomaar eens nieuwsgierig!
Vraag 1: - projectcollecties samenstellen, boeken aanvragen voor leerlingen en docenten bij andere bibliotheken, boekpromoties in de klas, mediatheeklessen geven, aanschaf van dvd's, boeken en tijdschriften, contact met boekhandels, andere schoolmediathecarissen etc.
Vraag 2: Ik kwam mijn vriend pas tegen toen ik 33 was.
Vlak daarna had ik een fout uitstrijkje (Pap 3b), moest dus een laserbehandeling om foute cellen weg te laseren en een herstelperiode inlassen, kreeg vervolgens 3 spontane klaplongen en een heftige longoperatie, vriend moest deze kant op verhuizen (zat 200 km tussen onze woonplaatsen) en toen we er eindelijk klaar voor waren werd mijn vriend ontslagen. Inmiddels was ik 37 toen ik de pil weggegooid heb. Jammergenoeg werd ik het eerste jaar niet zwanger en het tweede jaar (dit jaar) wel 2 keer, maar is het dus 2x een miskraam geworden. Zo, dat is in het kort mijn afgelopen 5 jaar .
donderdag 12 november 2009 om 14:28
Heb zelfs geen eens zin om onder de docuhe te stappen. Moet toch niet gekker worden. Ben het Sinterklaascadeau voor mijn moeder in elkaar aan het flansen. Gepersonaliseerde agenda van de Hema. Maar zelfs daar kan ik me amper toe zetten.
Iemand nog iets lekker grofs te vertellen? Lichtelijk agressief ben ik wel namelijk!
Iemand nog iets lekker grofs te vertellen? Lichtelijk agressief ben ik wel namelijk!
donderdag 12 november 2009 om 14:34
Pfff alweer zoveel verhalen. Dit is niet bij te houden.
Sproet gefeliciteerd met je goede echo. Hopelijk blijft alles ook goed gaan.
Ik weet niet of ik weer zo'n vroede echo zou willen hebben. Toch eerst de blijdschap en daarna kreeg ik ineens een grote teleurstelling. Maar we gaan van het positieve uit he
Jeee mijn lekkere man staat in de tabel!!
Sproet gefeliciteerd met je goede echo. Hopelijk blijft alles ook goed gaan.
Ik weet niet of ik weer zo'n vroede echo zou willen hebben. Toch eerst de blijdschap en daarna kreeg ik ineens een grote teleurstelling. Maar we gaan van het positieve uit he
Jeee mijn lekkere man staat in de tabel!!