Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Nog een ruim een maand en dan is het al kerst. Vind het wel spannend worden hoor, komt zo dichtbij. Dan mogen we toch gewoon drinken en carapaccio eten he, met kerst en oud&nieuw? Die positieve test hebben we pas in januari.

Iemand nog leuke spulletjes gekocht? Babykamer al besteld?
quote:stukje_cake schreef op 15 november 2009 @ 10:17:

In België wordt geadviseerd om tot 2 weken na het vaccin niet zwanger te worden :S en ik lees ook al bij verschillende bronnen dat de "ingrediënten" apart ook al geen gevaar opleveren :SMisschien weet StefanieV hoe het zit, zij is toch Belgische?
Leuk man, in mezelf praten
Zit me te bedenken of ik vorig jaar gedronken heb met oud en nieuw. Waarschijnlijk niet want ik drink eigenlijk sowieso nooit. Wel weet ik nog precies wanneer Saba verwekt is

Fijn dat jullie even gaan praten Vera.

Volgens mij is BZV dat ze gaan kennis maken met de schoonfamilie van de vrouwen.

Marielle, frietjes!!!!
Saba is denk ik een sept baby he, kan jij ons misschien vertellen hoe en wanneer je dat gedaan hebt vorig jaar

Ohja leuk, kennis maken met de schoonfam! Ben benieuwd of ie dan wel iets zegt of ook alleen maar zit te lachen.
Wietse bedoel ik natuurlijk

In een voorstukje wat ik van Wietse zag had ik weer plaatsvervangende schaamte. Je zou die jongen toch een hete pook in zijn kont steken he.
Ik snap ook niet dat Neeltje zo weg van hem is. Komt over als een spontane meid. Ik zie al dat ik zo'n figuur mee zou moeten nemen naar mn vrienden en familie.

Misschien heeft ie wel liever die pook in zn kont dan dat ie met Neeltje verder moet..! Een homofiele boer, is dat algemeen geaccepteerd in de boerenbranche?
Neeltje is volgens mij helemaal niet weg van hem. Die wil gewoon niet af gaan op tv.

Een homoboer Tja, misschien is het wel een gat in de markt
Ik mag hopen dat haar vriendinnen haar waarschuwen.

Volgend jaar "Boer zoekt man", denk dat het veel kijkers treft!
Zusje is nu op visite.. heb de nieuwe echo's gezien (van 20 weken) wat superleuk! Ik wil ook!!

Ze hebben een hele leuke foto van de baby's profiel terwijl hij vruchtwater uitspuugt..

Gelukkig hebben ze hun trouwfoto's ook goedgekeurd, ze zijn vorige maand getrouwd en mijn vriend heeft hun foto's genomen..

----

Blij dat ik toch niet zoveel drink! Als we naar schoonouders gaan, ben ik vaak de bob..

Met oud en nieuw is het evt nog wel te faken haha.. vind de champagne niet zo lekker/ben de bob/voel me niet zo lekker en andere smoesjes..
quote:stukje_cake schreef op 15 november 2009 @ 10:17:

In België wordt geadviseerd om tot 2 weken na het vaccin niet zwanger te worden :S en ik lees ook al bij verschillende bronnen dat de "ingrediënten" apart ook al geen gevaar opleveren :S

Hier in Nederland zeggen ze 3 maanden. Ik hoor volgens de richtlijnen niet tot de risicogroep dus heb nog niet echt voor de keuze gestaan al zou het voor mijn werk wel goed zijn dat ik hem zou krijgen. Toch wil ik hem niet hebben. Dat vooral omdat ze 3 maanden zeggen en ik toch het liefst nu al zwanger zou willen zijn wil ik hem ook neit hebben.

Verder lekker rustig weekend hier en daar ga ik ook weer lekker mee verder.
8 weken geloof ik maliboo..

Zusje is weer weg.. hond gelukkig weer meegenomen, mijn 2 katten waren helemaal van de zeik wist niet dat mijn oudste zo'n mooie dikke staart op kon zetten en tegelijk zo nieuwsgierig kon zijn!

vriend (weet iemand een leukere naam?) zei net, terwijl ik op marktplaats aan het kijken was naar babyspul: jij bent er echt veel meer mee bezig dan ik..

Mijn reactie: ja duh, ik wil van tevoren weten wat alles kost en wat ik mooi vind en vrouwen zijn er toch altijd meer mee bezig dan mannen, waarom denk je dat we allemaal op een forum hangen, anders worden jullie gek van ons..

Misschien moet ik minder ermee bezig zijn als hij er is heb ook al een paar namen die ik leuk vind..
Zou ik ook zo'n buik krijgen straks met m'n 2-ling..

@Cakie, weet je zusje dat er een neefje/nichtje in de maak is? Wel leuk, zijn jullie straks misschien samen zwanger. Moet natuurlijk wel eerst dat spiraal eruit. Morgen de dokter bellen he. Over het algemeen zijn mannen er toch anders mee bezig dan vrouwen, maar dat geldt eigenlijk voor alles. Sommige dingetjes gewoon nog lekker voor jezelf houden.
Waar is iedereen...???!!!
quote:Vera01 schreef op 15 november 2009 @ 17:43:

@Cakie, weet je zusje dat er een neefje/nichtje in de maak is? Wel leuk, zijn jullie straks misschien samen zwanger. Moet natuurlijk wel eerst dat spiraal eruit. Morgen de dokter bellen he. Over het algemeen zijn mannen er toch anders mee bezig dan vrouwen, maar dat geldt eigenlijk voor alles. Sommige dingetjes gewoon nog lekker voor jezelf houden.

Ik ga morgen meteen de dokter bellen :-)

Mijn zusje is mijn allesje (klinkt zo kamper-achtig haha). Onze ouders zijn gescheiden toen zij 14 was en ik 18. Omdat onze vader een jaar weg was, zij nogal last had van de scheiding en onze moeder nu niet bepaald een goede moeder was (zusje mocht doen wat ze wilde, met wie ze wilde en tot hoe laat ze wilde) heb ik haar op sleeptouw genomen, mee uit genomen, gezorgd dat ze kleding had, geholpen met huiswerk etc.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik voor haar niets, maar dan ook niets geheim kan houden (en andersom, ik weet haar babynamen bijv. al :-) )

Zij weten (vriend inclusief) als enige dat we ook bezig gaan voor een baby, alhoewel, enige: 1 van de collega's van mijn vriend vroeg hoe lang we bij elkaar waren en of we al met kids bezig waren, vriend heeft toen ja gezegd.

We hadden het er vroeger al over hoe cool het zou zijn als we samen zwanger zouden zijn.. hoop dat dat gaat lukken! Lijkt me zo bijzonder!
Denk dat marielle patatjes aan het eten is :-)

moet zo ook koken, terwijl ik totaal geen honger heb
Ik kom ook weer even hier koekeloeren. De schoonfamilie uit Brabant is dit weekend bij ons geweest. Men, wat een schranspartij was het weer, zoals altijd. Ik ben bang dat ik minstens twee kilo aan ben gekomen. Het was heel gezellig, maar ben nu ook wel blij dat we weer alleen zijn. Vermoeiend hoor, zo´n weekend. Zijn ouders, zijn zus, zwager en twee kleine kinderen waren hier. Een heel geregel met logeerpartij en al.

Vera, ik heb wel gemerkt dat een miskraam heel wat emoties oproept bij jezelf en bij je omgeving. Niet iedereen kan daar goed mee omgaan. Ik heb ook ruzie gehad met mijn zus, omdat ze totaal geen belangstelling toonde, terwijl ik het juist van haar verwachtte. Bleek later dat zij dacht dat ik er moeite mee had om erover te praten en dat ze mij daarom met rust probeerde te laten. Dus een verhelderend gesprek met je vriendin is misschien wel een goed idee. Is het dezelfde vriendin die nu zwanger is?

Riz, gecondoleerd. Dat was ik de vorige keer nog vergeten te zeggen, maar ik had het wel gelezen.
Well hello!

Hahaha Vera! Die buik! Da's echt niet normaal meer! Ik dacht dat ik een grote buik had destijds, maar dit is echt niet goed hoor!

Naski is aan het nassen geweest dus. Meid maakt het uit. Die kilooooos komen er straks toch wel aan!

BZV:

Ik vind Wietse juist wel leuk! Hij is schattig en volgens mij praat hij in het echt echt wel meer. Neeltje vind ik ook leuk, ze passen goed bijelkaar. Volgens mij zijn ze echter niet meer samen.

Vind dat alle boeren een goed keuze hebben gemaakt. Maar heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat alleen Peter (Hou je bek en vreet je bak leeg) en Hanneke (hhihihihi (lees op manier paard hinnikt)) nog samen zijn. Dat is dan weer minder.

Vanmiddag zijn we naar het tuincentrum geweest (samen met de rest van Nederland). Mijn hemel, wat was het daar druk. Niet goed hoor. Maar goed, planten gekocht, potten gekocht en nog wat snuisterijtjes voor in de badkamer. Manlief is gek op die vrouwendingetjes. Moet ik ook maar eens na laten kijken.

Zooooooooo de patatjes waren weer lekker hoor! 2 frikadellen en een loempia erbij en nu met een heerlijk wijntje op de bank.

Meiden, we hebben 10 januari de met z'n allen synchroon-pies-over-test-dag. Tot die tijd mogen we uiteraard alles eten en drinken wat we blieven!

Plakkie: andere woorden voor vriend:

kerel

lamstraal

huissloof

pikkie

wederhelft

lief

schat

Ach alles als het maar geen hubbie is!

Hier is manlief gek geworden. Het krijgen/maken van september baby is zijn prio nummero 1 geworden. Hij heeft het nergens anders meer over. Ik voel me hier in huis straks de Renske van Voetbalvrouwen.

....Laat zich weer aan d'r haren naar boven slepen....
Marielle, grappig dat jij dat ene zinnetje van Peter noemt. Wij noemen hem thuis ook zo, Peter van ´Hou je bek en vreet die bak leeg´. Straks weer lekker kijken, leuk!

Was jij het trouwens met `De keuzes die je maakt` op je hyves? Zóóó´n mooi nummer, en zo´n goed tekst inderdaad. Heb het nummer al jaren geleden helemaal grijs gedraaid.
quote:Marielle1410 schreef op 15 november 2009 @ 20:10:

Plakkie: andere woorden voor vriend:

kerel----> juk

lamstraal----> niet zo positief

huissloof---> wast maar waar

pikkie---> gatver!

wederhelft---> voel me zelf heel en niet half

lief---> samen met schat nog de euh euh leukste

schat

Ach alles als het maar geen hubbie is!---> niet getrouwd en hebben ook geen matching trainingspakken :puke:

Hier is manlief gek geworden. Het krijgen/maken van september baby is zijn prio nummero 1 geworden. Hij heeft het nergens anders meer over. Ik voel me hier in huis straks de Renske van Voetbalvrouwen.

Je bent dus een broedmachine geworden?

....Laat zich weer aan d'r haren naar boven slepen....
quote:Naski schreef op 15 november 2009 @ 20:18:

Marielle, grappig dat jij dat ene zinnetje van Peter noemt. Wij noemen hem thuis ook zo, Peter van ´Hou je bek en vreet die bak leeg´. Straks weer lekker kijken, leuk!

Was jij het trouwens met `De keuzes die je maakt` op je hyves? Zóóó´n mooi nummer, en zo´n goed tekst inderdaad. Heb het nummer al jaren geleden helemaal grijs gedraaid.

Ja dat ben ik ja. Nummer ken ik ook al jaren, soms moet je mooie nummers van vroeger gewoon even op je hyves zetten.

Nou ik vond dit keer BZV tenenkrommend. Moet mijn mening over Wietse bijstellen. Hij is niet gemaakt om met een vrouw samen te zijn. Jos is leuk, maar een glijer eerste klas, Hans is een té goedzak, Wim is normaal die is gewoon echt normaal, en Peter loopt echt vreselijk naast zijn schoenen! Nou zal mij benieuwen volgende week. Maar waarom worden Hans en Audrey nou afgescheept met een weekendje Brugge terwijl de rest naar allerhande mooie locaties mogen???

Ik denk na de inseminatie van gisteravond alweer vanalles te voelen. Ja met pauzepil wordt dit een echte septemberbaby! Ik heb er zin in!!!!!!!!
quote:[message=4411716,noline]stukje_cake schreef op 15

Misschien is 30-09-10 ook wel leuk, dan is het nog een september kind :-) hoop dan niet dat hij/zij alles op de valreep gaat doen 30 september kindjes zijn de allermooiste!
quote:Marielle1410 schreef op 15 november 2009 @ 21:20:

Nou ik vond dit keer BZV tenenkrommend. Moet mijn mening over Wietse bijstellen. Hij is niet gemaakt om met een vrouw samen te zijn. Jos is leuk, maar een glijer eerste klas, Hans is een té goedzak, Wim is normaal die is gewoon echt normaal, en Peter loopt echt vreselijk naast zijn schoenen! Nou zal mij benieuwen volgende week. Maar waarom worden Hans en Audrey nou afgescheept met een weekendje Brugge terwijl de rest naar allerhande mooie locaties mogen???Die Wietse is toch echt zielig. Wil er al helemaal niet aan denken hoe afwachtend hij is in bed, ligt ie daar alleen maar met z'n brede grijns. Een beetje verlegen is schattig, maar hij is echt mensenschuw. Jos en Dycke vind ik een leuk setje, maar wat een glijer idd. En Wim is leuk!! Helemaal als ie z'n kaplaarzen onder z'n korte broek aan heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven