Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Ja mijn eigenste avater weer. Zo kennen mensen me tenminste weer.

Maar Malibooo, jij bent mijn bekende hoor. Doei anonimiteit
You what? Kennen jullie elkaar IRL? Kewl! Vertel!
huh Aruba? Ik ken jou niet hoor??
Nee is ook wat overdreven maar we hebben in dezelfde plaats gewoond en op dezelfde school gezeten.
Oh het wordt een soap. Misschien is ze wel de ex van jou vriend!
He bummer, hoopte op een sappig verhaal!
Ahhh is dat het....maar we kennen elkaar verder niet toch?
Ahhh is dat het....maar we kennen elkaar verder niet toch?
Nee, maar je schrok he?
Haha toch best wel eng ja...Ook een beetje omdat niemand om mij heen wist dat ik zwanger was en dat ook graag zo wil houden. Verder heb ik niets te verbergen natuurlijk
Maar wel grappig dat je op dezelfde school hebt gezeten.
@Allen: bijna weekend!!!
Jaaaa Bijna weekend, moet nog 1 uurtje werken en dan heerlijk lang weekend want ben maandag ook lekker thuis.

Dus genoeg tijn voor baby shoppen
Oh Riz d'r schoonmoeder is vandaag overleden....

Sterkte Riz!
Heel veel sterkte Riz!
Jeetje Riz, jullie blijft ook niks bespaard.. sterkte!
Spanning bij Jompels en Foppies, daar wordt live-baby geboren
Meiden ik ga lekker naar huis, ben lekker klaar en heb nu heerlijk weekend!

Misschien kom ik vanavond nog even langs maar ik beloof niets.
Ik ben er niet vanavond. Duik vroeg mijn bed in. Eerst even met lief tv kijken.

Morgenavond weer present!
Vera, ik heb je toegevoegd op hyves, leuk!

Marielle, beterschap zeg! Ik stuur nog wat extra vitamines met Pedro mee, oké? Hou je haaks.
Hi Naski, had vanmiddag al een x gekeken, dacht misschien durf je niet Was zelf veel te bang een bekende tegen te komen.

Meiden, ga vanavond naar een vriendin. Eigenlijk voor het eerst na m'n mk. Heb wel even zin om een wijntje te drinken.

Kom daarna nog wel even langs.
Dames dames dames, ik heb helemaal geen tijd om te volgen hier. Ik zie iets van hyves staan, mss moet ik mijn hyves weer eens gaan gebruiken :P
Oh maar 3 berichtjes bij te lezen! Dat valt best mee!

Heb net weer even voetbalvrouwen gekeken. Ik vond deze aflevering alweer beter dan de vorige 2, maar man wat een wanstaltige serie is het toch! Zou het liefste Gooische Vrouwen terug zien komen.

Man ligt weer eens op de bank te slapen. Niet erg, kan ik weer even forummen.

De badgasten zijn trouwens ook pretty stom!

Ja nieuw plan! Misschien moeten we dit topic gaan verfilmen! Zorgt in ieder geval voor de nodige hilariteit!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Nou, dat was mijn gezellige avond bij een vriendin. Voor de vorm nam ze ook een glas wijn, na mijn 2e glas had zij net 2 slokken genomen. Een paar uur later (ik had inmiddels de fles leeg) kwam het hoge woord eruit. Vriendin blijkt zwanger te zijn van de 2e. Ik een traantje gelaten, zij ook. Eenmaal thuis een pakje zakdoekjes leeg gehuild. Zó, dat lucht op!
anoniem_89221 wijzigde dit bericht op 14-11-2009 02:38
Reden: iets te veel wijn..
% gewijzigd
Kunnen ook de 1e zwangerschapssymptomen zijn.[/quote]

late reactie, maar spiraaltje zit er nog in :-) was het maar waar haha.. mijn zusje belde gisteren en ze krijgt een jongetje :-)

voelde me gisteren niet zo bijzonder lekker, ben na het eten naar bed gegaan en nu dus al 3 uur wakker.. kan ik mooi even bijlezen..

Zo misschien de griepprik halen, maar voor ze hem erin rammen eerst maar eens vragen of t wel mag als je je al ziekig voelt.. kan overigens ook een gewone verkoudheid zijn, maar hij verloopt wel anders dan anders..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven