Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
vrijdag 13 november 2009 om 20:13
vrijdag 13 november 2009 om 21:39
Oh maar 3 berichtjes bij te lezen! Dat valt best mee!
Heb net weer even voetbalvrouwen gekeken. Ik vond deze aflevering alweer beter dan de vorige 2, maar man wat een wanstaltige serie is het toch! Zou het liefste Gooische Vrouwen terug zien komen.
Man ligt weer eens op de bank te slapen. Niet erg, kan ik weer even forummen.
De badgasten zijn trouwens ook pretty stom!
Ja nieuw plan! Misschien moeten we dit topic gaan verfilmen! Zorgt in ieder geval voor de nodige hilariteit!
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Heb net weer even voetbalvrouwen gekeken. Ik vond deze aflevering alweer beter dan de vorige 2, maar man wat een wanstaltige serie is het toch! Zou het liefste Gooische Vrouwen terug zien komen.
Man ligt weer eens op de bank te slapen. Niet erg, kan ik weer even forummen.
De badgasten zijn trouwens ook pretty stom!
Ja nieuw plan! Misschien moeten we dit topic gaan verfilmen! Zorgt in ieder geval voor de nodige hilariteit!
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
zaterdag 14 november 2009 om 02:05
Nou, dat was mijn gezellige avond bij een vriendin. Voor de vorm nam ze ook een glas wijn, na mijn 2e glas had zij net 2 slokken genomen. Een paar uur later (ik had inmiddels de fles leeg) kwam het hoge woord eruit. Vriendin blijkt zwanger te zijn van de 2e. Ik een traantje gelaten, zij ook. Eenmaal thuis een pakje zakdoekjes leeg gehuild. Zó, dat lucht op!
anoniem_89221 wijzigde dit bericht op 14-11-2009 02:38
Reden: iets te veel wijn..
Reden: iets te veel wijn..
% gewijzigd
zaterdag 14 november 2009 om 06:09
Kunnen ook de 1e zwangerschapssymptomen zijn.[/quote]
late reactie, maar spiraaltje zit er nog in
was het maar waar haha.. mijn zusje belde gisteren en ze krijgt een jongetje 
voelde me gisteren niet zo bijzonder lekker, ben na het eten naar bed gegaan en nu dus al 3 uur wakker.. kan ik mooi even bijlezen..
Zo misschien de griepprik halen, maar voor ze hem erin rammen eerst maar eens vragen of t wel mag als je je al ziekig voelt.. kan overigens ook een gewone verkoudheid zijn, maar hij verloopt wel anders dan anders..
late reactie, maar spiraaltje zit er nog in
voelde me gisteren niet zo bijzonder lekker, ben na het eten naar bed gegaan en nu dus al 3 uur wakker.. kan ik mooi even bijlezen..
Zo misschien de griepprik halen, maar voor ze hem erin rammen eerst maar eens vragen of t wel mag als je je al ziekig voelt.. kan overigens ook een gewone verkoudheid zijn, maar hij verloopt wel anders dan anders..