Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Ieeeeeeeeeeeuw Marielle, wat een enge foto heb je opgeduikeld. Ik mag toch hopen dat jij niet elke ochtend naast zo'n griezel wakker moet worden....

Ik ben geen eeuwige studente hoor, maar bezig mij om te scholen. Jong ben ik natuurlijk wel...
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Marielle1410 schreef op 16 november 2009 @ 09:44:

Tuurlijk Momo moet jij ook! Ik zal het nog een keer uitleggen...

We hebben hier ook een goedje dat je kan injecteren dat je ongeboren vrucht alsnog de uiterlijke kenmerken van WV krijgt.

ooooh, ov. hmmmmz lastig lastig. maar als ik de uiterlijke kenmerken mag kiezen.. die van mij wordt een meisje, anders doe ik postnatale abortus. welke WV moet ik dan nemen?? mag ik ook een vrouw kiezen, zeg, Doutzen?
Haha Marielle, wat lijkt ie er op zeg
Ik ga nu ff graven in mn hersens watvoor ww ik moet hebben....me nog niet uit de tabel flikkeren hoor!
en als het een meneer moet zijn, doe me dan maar deze

gru,mble, waarom lukt het plaatje plakken met toch weer niet...hier stond het goddelijke lichaam van Zambrotta.

Zo hier kan Nut het wel op....
quote:nut schreef op 16 november 2009 @ 13:02:

gru,mble, waarom lukt het plaatje plakken met toch weer niet...hier stond het goddelijke lichaam van Zambrotta.

Zo hier kan Nut het wel op....beetje hulp voor nut:

zambrotta, nuts wv
Hello!!!

Was ik ook weer even...de hele morgen in t zh gezeten ivm torenhoge bloeddruk, maar alles gelukkig in orde :-)

30 september is mn dochtertje geboren Lady bug (was t geloof ik die t vroeg)

Oh, ik heb een nieuwe wv...ik wissel Hugh om voor:

Heb vannacht over hem gedroomd en ik ben om....Hugh heeft echt definitief afgedaan bij deze..Waylon is the man!
Nut, echt? Oh, dat vind ik dan weer helemaal niets....
Postnatale abortus ! Zeker weten dat er moeders zijn die dat wel af en toe zouden willen.
Riz, bij een torenhoge bloeddruk is toch niet alles in orde?!
Nee, op zich niet, maar mn urine en bloed was perfect....dus ze kunnen verder niets. Moet t in de gaten houden.

Was 130 over 95...maar ik heb zoveel stress en ellende nu dat t wel verklaarbaar was.
O, dan is het dus wel verklaarbaar ja. 130 over 95 is gelukkig nog niet zorgwekkend hoog, toch? Kun je het zelf in de gaten houden of moet je nog een keer voor controle?
Nee, moet donderdag weer terugkomen en als ik voor die tijd iets niet vertrouw eerder. Maar dat advies heb ik sowieso al, en zit meestal al 3 keer in de week in t zh, dus er zal deze week weinig anders zijn

En 95 is niet heel hoog, maar omdat ik meestal rond de 65 zat was dit ineens alarmerend.

Had gelukkig net de groeiecho gehad en alles was goed met de kleine dus dan maak je je wat minder snel ongerust.
quote:Riz schreef op 16 november 2009 @ 13:29:

Nee, op zich niet, maar mn urine en bloed was perfect....dus ze kunnen verder niets. Moet t in de gaten houden.

Was 130 over 95...maar ik heb zoveel stress en ellende nu dat t wel verklaarbaar was.He gatver Riz. Dat komt er ook nog eens bij dus. Hoe ver ben je nu?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Een onderdruk van 95 vind ik trouwens wel aan de hoge kant hoor!
quote:Carrera schreef op 16 november 2009 @ 13:36:

[...]

He gatver Riz. Dat komt er ook nog eens bij dus. Hoe ver ben je nu?

Morgen 36 weken.

Ach, ik kan een hoop hebben tegenwoordig
quote:Riz schreef op 16 november 2009 @ 13:37:

[...]

Morgen 36 weken.

Ach, ik kan een hoop hebben tegenwoordig

De laatste loodjes dus nog? Word je ingeleid of moet je wachten tot het op gang komt?

Je blijft in elk geval positief onder alle ellende. Knap hoor!
Och worden er nu alweer WV ingewisseld? Ik ga straks als de gordijnenman (waar ik het overigens absoluut niet op zou kunnen) weg is de tabel wel weer even aanpassen. Momo je mag er twee hoor! Dus het lekkertje en Doutzen (goeie keuze) worden de WV van jou? Je wil er niks van jezelf inhebben??

Ik snap wel dat jouw bloeddruk zo hoog is hoor Riz. Doe je een beetje rustig en pas je goed op jezelf?? Is niet niks allemaal hoor!

Gelukkig Nut heeft ook een WV opgesnorkeld. Ook niet geheel mijn smaak, maar RIz, Waylon is ook absoluut mijn smaak niet. Maar goed ook. Anders lopen er straks allemaal dezelfde kindjes op de wereld. Ook zo saai!

Postnatale abortus? Hahaha! Ben je zo gek van meisjes Momo? Ik zeg je: Venijnige, vinnige serpenten kunnen het zijn! Maar ook heeeeel, lief en popperig!

Ik ga gordijnenboer weer even in de gaten houden. Was er al om 12.50 uur!!! Ik hoef helemaal niet te wachten!
Van 65 naar 95 is inderdaad een flinke stijging. Probeer het een beetje kalm aan te doen
Ik ga zo nog maar even een middagdutje doen denk ik.

Ben er vanochtend even op uit geweest en nu door mijn energie heen. Heb een kraamcadeautje gehaald voor een vriendin en geprobeerd de doktersassistente ervan te overtuigen dat ik zwanger ben en dus een oproep voor de griepprik had moeten krijgen. Die kreeg ik uiteindelijk mee. (Ik had eerder vanochtend al dezelfde discussie door de telefoon gevoerd, maar dat schoot niet op.)

Vanavond dus de prik gaan halen, heerlijk! Ben zo dol op naalden...
Nee Marielle, Waylon niets? Vind hem zo geil

Carrera, ik word ingeleid voor de 38 weken...nog even dus!

Ben echt al dagen aan t aftellen nu hoor! :-)

Weet je...als je heftige dingen meemaakt vallen veel andere dingen in t niet...en positief blijven moet je altijd, anders wordt alles ondraaglijk.
marielle, de vader en de moeder van mijn baby lijken toevallig spreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend op Doutzen en deze meneer (hoe heet ie eigenlijk). maar 'k vond het ook zo wat om een foto van onszelf op openbaar forum te knallen
Oh Carrera, bereid je voor op een beurse arm!!!

Vrijdag prik gehaald en nu pas is t niet meer beurs.

Naalden ben ik met die injecties elke avond gelukkig behoorlijk aan gewend....doet me echt niets meer.
quote:Riz schreef op 16 november 2009 @ 13:55:

Nee Marielle, Waylon niets? Vind hem zo geil

Carrera, ik word ingeleid voor de 38 weken...nog even dus!

Ben echt al dagen aan t aftellen nu hoor! :-)

Weet je...als je heftige dingen meemaakt vallen veel andere dingen in t niet...en positief blijven moet je altijd, anders wordt alles ondraaglijk.Ik vind jou wel een heel stoer wijf! Die twee weken vliegen om, dat zul je zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven