Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Ieeeeeeeeeeeuw Marielle, wat een enge foto heb je opgeduikeld. Ik mag toch hopen dat jij niet elke ochtend naast zo'n griezel wakker moet worden....

Ik ben geen eeuwige studente hoor, maar bezig mij om te scholen. Jong ben ik natuurlijk wel...
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Marielle1410 schreef op 16 november 2009 @ 09:44:

Tuurlijk Momo moet jij ook! Ik zal het nog een keer uitleggen...

We hebben hier ook een goedje dat je kan injecteren dat je ongeboren vrucht alsnog de uiterlijke kenmerken van WV krijgt.

ooooh, ov. hmmmmz lastig lastig. maar als ik de uiterlijke kenmerken mag kiezen.. die van mij wordt een meisje, anders doe ik postnatale abortus. welke WV moet ik dan nemen?? mag ik ook een vrouw kiezen, zeg, Doutzen?
Haha Marielle, wat lijkt ie er op zeg
Ik ga nu ff graven in mn hersens watvoor ww ik moet hebben....me nog niet uit de tabel flikkeren hoor!
en als het een meneer moet zijn, doe me dan maar deze

gru,mble, waarom lukt het plaatje plakken met toch weer niet...hier stond het goddelijke lichaam van Zambrotta.

Zo hier kan Nut het wel op....
quote:nut schreef op 16 november 2009 @ 13:02:

gru,mble, waarom lukt het plaatje plakken met toch weer niet...hier stond het goddelijke lichaam van Zambrotta.

Zo hier kan Nut het wel op....beetje hulp voor nut:

zambrotta, nuts wv
Hello!!!