Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
maandag 16 november 2009 om 14:05
quote:Riz schreef op 16 november 2009 @ 13:58:
Oh Carrera, bereid je voor op een beurse arm!!!
Vrijdag prik gehaald en nu pas is t niet meer beurs.
Naalden ben ik met die injecties elke avond gelukkig behoorlijk aan gewend....doet me echt niets meer.
Ik krijg al de kriebels als ik zo'n naald zie aankomen. Maar dat komt omdat ik een groot trauma heb van bloedprikken. Dat lukt bij mij nooit omdat mijn aderen te diep liggen en flinterdun zijn. Elke keer dat ik weer moet, vertel ik dat maar het wordt nooit serieus genomen. Tot we een half uur verder zijn en ik 2 dikke armen heb. Het draait er dan steeds op uit dat ik bovenop mijn hand geprikt moet worden en dat doet pijn!
Maar gelukkig is het met een injectie gewoon rammen en klaar!
Bedankt voor de bemoedigende woorden trouwens.
Zit er trouwens over te denken om van huisartsenpraktijk te wisselen. Dit is niet het eerste akkefietje namelijk. Ook pas met die blaasontsteking hebben ze me te lang met klachten laten lopen. En zo zijn er nog wel meer dingen. Maar ja, je weet nooit wat je ervoor terug krijgt.
Oh Carrera, bereid je voor op een beurse arm!!!
Vrijdag prik gehaald en nu pas is t niet meer beurs.
Naalden ben ik met die injecties elke avond gelukkig behoorlijk aan gewend....doet me echt niets meer.
Ik krijg al de kriebels als ik zo'n naald zie aankomen. Maar dat komt omdat ik een groot trauma heb van bloedprikken. Dat lukt bij mij nooit omdat mijn aderen te diep liggen en flinterdun zijn. Elke keer dat ik weer moet, vertel ik dat maar het wordt nooit serieus genomen. Tot we een half uur verder zijn en ik 2 dikke armen heb. Het draait er dan steeds op uit dat ik bovenop mijn hand geprikt moet worden en dat doet pijn!
Maar gelukkig is het met een injectie gewoon rammen en klaar!
Bedankt voor de bemoedigende woorden trouwens.
Zit er trouwens over te denken om van huisartsenpraktijk te wisselen. Dit is niet het eerste akkefietje namelijk. Ook pas met die blaasontsteking hebben ze me te lang met klachten laten lopen. En zo zijn er nog wel meer dingen. Maar ja, je weet nooit wat je ervoor terug krijgt.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
maandag 16 november 2009 om 14:12
Oh, maar die beurse arm krijg je pas later, dus dan valt t mee toch? De prik zelf stelt echt niets voor....dunne naald, niet zo'n dik geval....hoeft niet heel diep, niet in een ader...valt echt reuze mee!
Lastig is dat als bloedprikken niet gaat
Vind mezelf af en toe ook best een beetje stoer hoor Maar soms ben ik ook gewoon een watje en ik heb ook mn buien dat ik t allemaal niet meer zie zitten...maar je moet door. Van sippen en sacherijnen is nog nooit iemand beter geworden.
Lastig is dat als bloedprikken niet gaat
Vind mezelf af en toe ook best een beetje stoer hoor Maar soms ben ik ook gewoon een watje en ik heb ook mn buien dat ik t allemaal niet meer zie zitten...maar je moet door. Van sippen en sacherijnen is nog nooit iemand beter geworden.
maandag 16 november 2009 om 14:19
Het valt ook best mee. Voel mezelf nu ineens ook wel een zeur omdat ik eigenlijk een enorme bofkont ben natuurlijk. Soms voelt dat alleen niet zo.
Vergeleken met anderen heb ik het maar makkelijk eigenlijk.
Alles al klaar voor de kleine meid (toch?) trouwens?
Vergeleken met anderen heb ik het maar makkelijk eigenlijk.
Alles al klaar voor de kleine meid (toch?) trouwens?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
maandag 16 november 2009 om 14:28
Dat mag je nooit zeggen Carrera! Iedereen heeft zn eigen ellende, en ik vind dat je niemand zn verdriet of ellende mag bagatelliseren. Iedereen gaat er anders mee om en voor sommige mensen is t al t einde van de wereld als ze een puistje hebben en andere hebben daar iets meer voor nodig gelukkig
Ja, alles is al helemaal klaar....nog een paar plankjes ophangen en mn tas klaarzetten
Ja, alles is al helemaal klaar....nog een paar plankjes ophangen en mn tas klaarzetten
maandag 16 november 2009 om 14:35
maandag 16 november 2009 om 14:42
We zij potsiedikkie met z'n allen hartstikke stoer! En we mogen klagen, grienen, lachen, scahteren, sarcastisch zijn wanneer we daar lekker zin in hebben!
Riz, het wordt echt spannend dus! Morgen 36 weken en je gaat de 38 niet meer halen.... Dan wordt het dus komende volgende week vrijdag of de maandag daarop! Oh ik ben zo nieuwsgierig!
Vooral na die namen-raad-show die we laatst gehad hebben.
Oooh Lien voert me pepernoten. Eentje voor mama, 3 voor Lien. Echt heel eerlijk haha!
Ze doet zo grappig vandaag. Hangt echt de clown uit. Als er niemand kijkt is ze serieus, maar als ze in de gaten heeft dat iemand naar haar kijkt, dan wordt de gekste bek uit de kast gehaald. Oh Lien is waarschijnlijk echt het leukste kind van de wereld! (Nu eventjes dan, straks haalt ze het bloed onder mijn nagels vandaan).
Riz, het wordt echt spannend dus! Morgen 36 weken en je gaat de 38 niet meer halen.... Dan wordt het dus komende volgende week vrijdag of de maandag daarop! Oh ik ben zo nieuwsgierig!
Vooral na die namen-raad-show die we laatst gehad hebben.
Oooh Lien voert me pepernoten. Eentje voor mama, 3 voor Lien. Echt heel eerlijk haha!
Ze doet zo grappig vandaag. Hangt echt de clown uit. Als er niemand kijkt is ze serieus, maar als ze in de gaten heeft dat iemand naar haar kijkt, dan wordt de gekste bek uit de kast gehaald. Oh Lien is waarschijnlijk echt het leukste kind van de wereld! (Nu eventjes dan, straks haalt ze het bloed onder mijn nagels vandaan).
maandag 16 november 2009 om 14:57
quote:nut schreef op 16 november 2009 @ 14:51:
Ik zet mijn geld (is niet zoveel hoor ) op 28 November bij Riz, jullie?Aangezien de 28e op een zaterdag valt, ga ik voor de 27e...
Ik zet mijn geld (is niet zoveel hoor ) op 28 November bij Riz, jullie?Aangezien de 28e op een zaterdag valt, ga ik voor de 27e...
maandag 16 november 2009 om 15:10
maandag 16 november 2009 om 17:07
maandag 16 november 2009 om 18:07
Nou jullie zijn allemaal wel heel positief hoor met die data! Ik hoop dat t zsm kan, maar we moeten afwachten hoe de kleine t doet...Zou wel echt super zijn als ze er met 38 weken al uit is...maar of k dat ga redden? Iig ben k met 38 weken niet meer thuis maar in t zh...dat weet ik wel zeker.
En verder ga k niets meer zeggen!
aruba, met 95 al over inleiden? Was je urine toen ook nog goed?
Waylon een glijer he? Ik val dus blijkbaar echt op gluiperds en glijers
En verder ga k niets meer zeggen!
aruba, met 95 al over inleiden? Was je urine toen ook nog goed?
Waylon een glijer he? Ik val dus blijkbaar echt op gluiperds en glijers
maandag 16 november 2009 om 22:06
Heeeeee!!!!!
Zo hee, 3 dagen mijn laptop niet aangehad, en een hoop bij te lezen!
Allereerst, Ris
En kalm aan met die bloeddruk! Al is het wel begrijpelijk, maar toch niet fijn!
Marielle weer een beetje opgeknapt?
Volgens mij mogen Lien en K2 elkaar wel, haha! Die van mij kan ook zo'n onmogelijk lief tutje zijn! (Om twee tellen later te veranderen in een gillend monster...)
Al begint zij te snappen dat ze met grote blauwe ogen en lief lachen vaak meer gedaan krijgt dan met krijsen, dus we gaan vooruit!!
Succes met de kerstboom! Pas je op voor de losse naalden?(auwie!!!!)
Zo hee, 3 dagen mijn laptop niet aangehad, en een hoop bij te lezen!
Allereerst, Ris
En kalm aan met die bloeddruk! Al is het wel begrijpelijk, maar toch niet fijn!
Marielle weer een beetje opgeknapt?
Volgens mij mogen Lien en K2 elkaar wel, haha! Die van mij kan ook zo'n onmogelijk lief tutje zijn! (Om twee tellen later te veranderen in een gillend monster...)
Al begint zij te snappen dat ze met grote blauwe ogen en lief lachen vaak meer gedaan krijgt dan met krijsen, dus we gaan vooruit!!
Succes met de kerstboom! Pas je op voor de losse naalden?(auwie!!!!)
maandag 16 november 2009 om 22:14
Cake, spiraaltje er nu eindelijk uit?
Jeeeuj!
Vera, blij dat jij en je vriendin het uitgesproken hebben, hoop dat het contact weer beter gaat!
Aruba, heerlijk he, logerende kindjes?
Mis nog een hoop berichten hier, maar hoe dan ook: we zijn er weer!
(werd zelfs al gemist, zag ik! sjee, word nog een keer beroemd!)
Jeeeuj!
Vera, blij dat jij en je vriendin het uitgesproken hebben, hoop dat het contact weer beter gaat!
Aruba, heerlijk he, logerende kindjes?
Mis nog een hoop berichten hier, maar hoe dan ook: we zijn er weer!
(werd zelfs al gemist, zag ik! sjee, word nog een keer beroemd!)
maandag 16 november 2009 om 22:49
sproet, hij gaat er woensdag uit 
@ Riz: Succes met de laatste loodjes, hoop dat je bloeddruk snel geen reden tot zorg meer is!
Marielle, heb je de kerstboom (de oefenkerstboom, misschien dat de echte tegen kerst al zonder naalden zal zitten als je em nu al opzet) al staan?
p.s. cake moet nu stoppen om te oefenen zonder kerstboom. (getypt door vriend)
@ Riz: Succes met de laatste loodjes, hoop dat je bloeddruk snel geen reden tot zorg meer is!
Marielle, heb je de kerstboom (de oefenkerstboom, misschien dat de echte tegen kerst al zonder naalden zal zitten als je em nu al opzet) al staan?
p.s. cake moet nu stoppen om te oefenen zonder kerstboom. (getypt door vriend)