Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

slaap lekker allemaal, morgen weer een dag!
Eindelijk bijgelezen is iedereen pleite.. ook geen lol meer te beleven hier.

Goed gesprek gehad met vriendin. Ze begrijpt waarom ik boos was. En ach, ik vergeet ook weer snel.

@Riz, what doesn't kill you makes you stronger zeggen ze he, al is een beetje minder ellende af en toe ook wel fijn.

@Marielle, hoe zijn je gordijnen? Kerstboom al gekocht? Vind het wel een goed idee om vast te oefenen onder een boom. Denk dat ik manlief morgen ga verleiden, leg vast een kleedje onder onze varen (tis eigenlijk een andere plant, maar geen idee wat voor één) en hang er wat ballen in, kerst cd op, net echt.

@Sproet, ik miste je idd! Laptop aan voortaan, he!
8 weken.... tssss....

(Op een serieuze noot: wel prettig voor je lijf om weer even tijd te krijgen om "op gang" te komen!)
quote:Sproet schreef op 16 november 2009 @ 23:18:

8 weken.... tssss....

(Op een serieuze noot: wel prettig voor je lijf om weer even tijd te krijgen om "op gang" te komen!)Kan niet wachten tot dat lijf van mij weer op gang is.. Een eisprong wil ik en daarna heel veel sex.. hihi..
Haha, Vera, ik zal braaf vanaf nu weer vaker langskomen, speciaal voor jou!

Heb dit weekend goeddeels heerlijk lui (en lamlendig) in bed doorgebracht, met een goed boek, dus was even ergens anders met mijn hoofd...

Geef mij een goed boek en ik ben niet aanspreekbaar tot ik hem uit heb... of althans minimaal 48 uur nonstop gelezen heb, haha!
Wanneer verwacht je dat je lijf het weer gaat doen?
quote:stukje_cake schreef op 16 november 2009 @ 22:49:

p.s. cake moet nu stoppen om te oefenen zonder kerstboom. (getypt door vriend)Wel die condooms gebruiken Cake-man, anders komt er over 9 maanden een klein Mexicaantje uit met een grote sombrereo die alleen maar taco's lust.
quote:Sproet schreef op 16 november 2009 @ 23:22:

Wanneer verwacht je dat je lijf het weer gaat doen?Ik reken zelf op begin dec. Maar aangezien ik nu nog steeds bloedverlies heb is dat eigenlijk nergens op gebaseerd. En ik mag tot aan die hysterescopie sowieso niet zwanger worden.
Haha, wel lekker, Mexicaans eten!

Zou het trouwens?? Zoonliefs lievelingseten is "vleespannenkoekjes" (tortilla's...)

Hmmm...
Ohja, heerlijk is dat he. Als je er eenmaal in zit moet ie gewoon in een keer uit. Ik moet mezelf er altijd even toezetten. Maar op de vakantie lees ik er zo 3 weg.
Whahaha, Vera, ik moest je berichtje 3x lezen voordat ik snapte waar je het over had...

Ging heeeele andere dingen denken, voordat ik bij je laatste zin was

(Weet niet eens precies wat, maar goed, mijn geest is dan ook verpest...)
quote:Vera01 schreef op 16 november 2009 @ 23:25:

Ohja, heerlijk is dat he. Als je er eenmaal in zit moet ie gewoon in een keer uit. Ik moet mezelf er altijd even toezetten. whahah.. zo is ie leuk
een taco baby

@Cakeje, zorg iig dat het geen herfstkat wordt in combinatie met die mex griepprik..

Jouw geest is zieker dan de mijne!

Die Mexicaanse Taco-herfstkat is altijd nog beter dan dit:

Heb ik hier wel het ideale voorbeHOEDsmiddel tegen al die Mexicaanse creatuurtjes:

Sproet!! Waar heb je die vandaag gehaald??!! Dit ziet er echt ranzig uit.. hahahah..

Oh wat erg he, gaat echt helemaal nergens over. En jij moet naar bed, je bent hartstikke zwanger en moe. Moet ook naar bed, geen zin.
quote:Sproet schreef op 16 november 2009 @ 23:43:

Heb ik hier wel het ideale voorbeHOEDsmiddel tegen al die Mexicaanse creatuurtjes:

[afbeelding]
Ja, je hebt groot gelijk...

Slapen... heerlijke bezigheid, heb alleen nooit zin om te gaan...
(edit over dat voorbehoedsmiddels... lijkt me knap pijnlijk trouwens!!!)

Tot morgen! (over een kwartiertje vandaag, dus echt hoogste tijd!)
Mocht er sneeuw liggen 2e kerstdag is dit ook een optie ipv onder de kerstboom

Leuk idee voor een groepsfoto van al onze WV op 2e kerstdag

ik moet ook echt naar bed. wordt nu een beetje triest in mn eentje lachen om mn eigen plaatjes
quote:Vera01 schreef op 16 november 2009 @ 23:22:

[...]

Wel die condooms gebruiken Cake-man, anders komt er over 9 maanden een klein Mexicaantje uit met een grote sombrereo die alleen maar taco's lust.

euhm.. het zal door al dat vruchtwater hopelijk een buigzame sombrero worden, toch? Zie mezelf al zo'n ding uitpersen.. dan is de baby een peuleschil haha, die floept er dan zo bij achteraan, als het al niet in de sombrero verstopt zit..

De zuster zal maar zeggen: gefeliciteerd met uw sombrero, alles zit erop en eraan..

hoe krijg je taco's door een speen? Heb wel een blender, maar of die fijn genoeg maalt..
mocht 2 kijkjes in de mogelijke toekomst nemen:

mogelijk mijn zoontje

mogelijke dochter, snappen jullie nu dat ik ten zeerste hoop dat die hoed buigzaam is..

Ze wilden me nog even in spanning laten welk kind ik in september werp, vandaar 2 foto's..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven