Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Oei, ik heb gisteren de prik gehaald. Krijg ik nu ook zo'n mexicaantje?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:stukje_cake schreef op 17 november 2009 @ 06:47:

[...]

De zuster zal maar zeggen: gefeliciteerd met uw sombrero, alles zit erop en eraan..

hoe krijg je taco's door een speen? Heb wel een blender, maar of die fijn genoeg maalt..
Ai, Carrera, ik vrees het ergste...

De kans op zo'n Mexicaantje is overigens niet zo heel groot, tenzij je man ook nog eens sambaballen heeft...

(Geeft wel weer een feestelijk tintje aan de verwekking!)

En Cake, die sombrero's gaan helemaal goedkomen, je hebt alleen een kleine kans dat je buik er zo uit gaat zien als je zwanger bent van zo'n sombrero:

Vera, ik lach nu om je plaatjes, dus je bent niet meer eenzaam
Goeiemorgen deze morgen!

Ik ben hellige hel gewoon weer ziek. Gisteravond voelde ik me al wat misselijk, maar vannacht begon het weer hoor! Die Sjaak houdt me aardig bezig.

Meiden, mexicaanse babies, brrrrrrrrr die zijn zo harig!

Hier alvast een rompertje:

Ik ga mijn dochter entertainen, ben vandaag niet zo in lolbroekenstemming. Kom vanmiddag nog wel even buurten!
Wat een gelolbroek weer hier op de vroege morgen.

Jeetje Marielle, beterschap! Hopelijk ben je snel weer beter.

Ik ga nu weer druk aan het werk, kom misschien vanmiddag nog even bij jullie kijken.

Fijne dag allemaal!
Zo, mijn eerste werk zit er al weer op, even pauze...

(telefoon tussendoor: afmelding van een klant... nog langer pauze!!)

Marielle, schiet nog niet echt op he?

Beterschap!

Dit een ideetje voor je gesnotter?

quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 09:14:

De kans op zo'n Mexicaantje is overigens niet zo heel groot, tenzij je man ook nog eens sambaballen heeft...

[afbeelding]

Dat wordt een feestelijke boel onder de kerstboom straks!

Vera, ik lach nu om je plaatjes, dus je bent niet meer eenzaam dankje
Marielle, beterschap!

Ik ga me ook even nuttig maken voor de maatschappij. Tot straks.
Jeetje wat saai hier. Ik verveel me dood.

KOM TERUG!!!!!!!!!!!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
*hoort Carrera uit de verte roepen, komt als een razende aangesneld*

*kijkt verwilderd om zich heen... niks te beleven???*

*sluipt teleurgesteld weer weg...*
Ik ben er wel hoor. Echt waar.

*wanhopig*
Ik zie ook wel dat je er bent...

Maar vertel dan ook even wat leuks!

Nieuws, roddels, grapjes...

(moet wel helemaal wennen aan je nieuwe avatar, vond de vorige zo leuk!)
Sorrie van mijn avatar dan, wilde een beetje in de Sinterklaasstemming komen. Nog 3 weekjes dan is de oude weer terug hoor.

Iets leuks.. Mmmm...even denken hoor.

Heb gisteren een uur buiten in de rij gestaan om die K*Tprik te halen. Er werd binnen zelfs gevochten.
Zit nu Sex & the city maar te kijken, want er is overdag niets op tv. Hoe doen al die thuiszitters dat toch de hele dag vraag ik me af?

Een k*tprik???

(heeft weer ernstige levendige voorstellingen...)

Een gevochten daarbinnen? Ben je nog een beetje heel gebleven? Kun je nog zitten???

(Sorry, lijk Marielle wel, maar moet nu zo hard om mezelf lachen! )
quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 10:46:

Een k*tprik???

(heeft weer ernstige levendige voorstellingen...)

Een gevochten daarbinnen? Ben je nog een beetje heel gebleven? Kun je nog zitten???

(Sorry, lijk Marielle wel, maar moet nu zo hard om mezelf lachen! )

Ik had mijn bodyguard bij me gelukkig:

Heel gek, niemand durfde bij me in de buurt te komen.

Maar ff serieus: er werd dus giga voorgedrongen en mensen gingen met elkaar op de vuist daardoor. Ook een stel dubbelparkeerders werd uit de auto getrokken. Wel geinig om van een afstandje te zien hoor.

(Fijn toch, dat je zoveel plezier hebt in je 1tje? Hoewel je technisch gezien natuurlijk al met z'n tweeen bent.)

heb geschud,enige geluid wat ik hoorde wat van boze vriend :-) beschildering komt (gelukkig) ook niet overeen

En Cake, die sombrero's gaan helemaal goedkomen, je hebt alleen een kleine kans dat je buik er zo uit gaat zien als je zwanger bent van zo'n sombrero:

Je zult maar zo'n lelijke buik krijgen:S volgens mij zit daar echt een sombrero in Denk overigens niet dat ik zo'n enorme uitpuilende navel ga krijgen aangezien er meer dan een half pinkkootje in past..

Vera, ik lach nu om je plaatjes, dus je bent niet meer eenzaam

moest ook erg lachen!
Carrera, waar had je die bodyguard dan verstopt daarbinnen??

Of is het een kabouter-prikprak-grootte??

Cake, de kans op een mexiaantje lijkt bij jou dus kleiner...

(Mag ik vragen hoe de beschildering er dan wél uit ziet???)
quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 11:12:

Carrera, waar had je die bodyguard dan verstopt daarbinnen??

Of is het een kabouter-prikprak-grootte??

Oh, eenmaal binnen heb ik 'm in mijn handtas gedaan.
quote:Carrera schreef op 17 november 2009 @ 10:44:

Heb gisteren een uur buiten in de rij gestaan om die K*Tprik te halen.

ben blij dat ik mijn dokter heb, ik kreeg hem gewoon in mijn bovenarm! Er werd binnen zelfs gevochten.Ik stond 5 minuten in de rij voor die prik, de gewone prik bijna 15 min, ze hadden er bij de mexprik gelukkig rekening mee gehouden dat het druk zou worden, 3 studenten om je naam te noteren, 2 assistenten om te prikken en 3 studenten? om de prik klaar te maken, lopende band werk.

waarom werd er eigenlijk gevochten? Wel handig om te vechten bij de dokter, kun je zsm hechtingen krijgen indien nodig.
heb er zaterdag een sinterklaas tafereel op geschilderd... t is helaas geen watervaste verf :(
Hahahaha, Carrera, je snapt nog steeds niet wat ik "daarbinnen" bedoel

(Aangezien het een k*tprik was!!!!)

Cake: Een Sinterklaastafereel?? Hoe groot zijn die van hem????
quote:stukje_cake schreef op 17 november 2009 @ 11:16:

[...]

Ik stond 5 minuten in de rij voor die prik, de gewone prik bijna 15 min, ze hadden er bij de mexprik gelukkig rekening mee gehouden dat het druk zou worden, 3 studenten om je naam te noteren, 2 assistenten om te prikken en 3 studenten? om de prik klaar te maken, lopende band werk.

waarom werd er eigenlijk gevochten? Wel handig om te vechten bij de dokter, kun je zsm hechtingen krijgen indien nodig.

Er werd enorm voorgedrongen. 1 iemand om de brieven in te nemen en 3 om te prikken. Gemiddeld 200 mensen in de rij die buiten tot om de hoek doorliep. Duurde dus errug lang.

Het waren geen dokters volgens mij maar GGD personeel, ze hadden geeneens handschoenen aan...
quote:Sproet schreef op 17 november 2009 @ 11:23:

Hahahaha, Carrera, je snapt nog steeds niet wat ik "daarbinnen" bedoel

(Aangezien het een k*tprik was!!!!)

Ja, ben een beetje traag van begrip. Had ik mezelf al voorgesteld trouwens?

Mijn echte naam is Hannie en ik houd van breien en kantklossen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven