Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 18 november 2009 om 19:00
OWEE... als die van 19:00 ook niet op komt dagen... heb al mijn krachten, moed en meer van dat soort dingen bijeengeraapt om hier te zitten achter mijn bureautje, in het donker...
Laten ze me zitten!!!
Had nu ook met mijn K's Sinterklaasliedjes kunnen zingen tijdens het schoenzetten...
Och, daar is ie!!
Ik ben weg!
Laten ze me zitten!!!
Had nu ook met mijn K's Sinterklaasliedjes kunnen zingen tijdens het schoenzetten...
Och, daar is ie!!
Ik ben weg!
woensdag 18 november 2009 om 19:31
O heb er nog een test tegenaan gegooid. Maar nu had ik een bakje gepiest (nou ja melkkannetje, die gebruiken we toch nooit en anders voor de visite )stickie erin, en jawel deze blijft de plus nog steeds zichtbaar.
Vent had nog gebeld...heb je nog nieuws? Nee hoor, hoezo? Zorg maar gewoon dat je vanavond op tijd thuis bent. Ben zo beniuwd naar zn hoofd
Vent had nog gebeld...heb je nog nieuws? Nee hoor, hoezo? Zorg maar gewoon dat je vanavond op tijd thuis bent. Ben zo beniuwd naar zn hoofd
woensdag 18 november 2009 om 19:35
woensdag 18 november 2009 om 19:37
quote:nut schreef op 18 november 2009 @ 19:31:
O heb er nog een test tegenaan gegooid. Maar nu had ik een bakje gepiest (nou ja melkkannetje, die gebruiken we toch nooit en anders voor de visite )stickie erin, en jawel deze blijft de plus nog steeds zichtbaar.
Vent had nog gebeld...heb je nog nieuws? Nee hoor, hoezo? Zorg maar gewoon dat je vanavond op tijd thuis bent. Ben zo beniuwd naar zn hoofd fotoooooo
Vent had nog gebeld...heb je nog nieuws? Nee hoor, hoezo? Zorg maar gewoon dat je vanavond op tijd thuis bent. Ben zo beniuwd naar zn hoofd fotoooooo
woensdag 18 november 2009 om 19:38
woensdag 18 november 2009 om 19:39
quote:nut schreef op 18 november 2009 @ 19:35:
[...]
welnee, das of nog zwangerschapsdementie OF je aankomende zwangerschapsdementie!
Ja zoontje van september 2008, en ja septemberkindjes zijn de mooiste!
Daarom ga ik ook voor September 2009/10 én 11
Maareehhhh... Je gaat deze keer September niet halen hoor
[...]
welnee, das of nog zwangerschapsdementie OF je aankomende zwangerschapsdementie!
Ja zoontje van september 2008, en ja septemberkindjes zijn de mooiste!
Daarom ga ik ook voor September 2009/10 én 11
Maareehhhh... Je gaat deze keer September niet halen hoor