Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 19 november 2009 om 09:01
Mogguh nut! en de rest natuurlijk...
T is hier supergezellig in huize cake, ik heb weer de halve nacht op de bank gelegen. Cake-man is gister ziek geworden en was een stookoven in bed. 1 zonder goede afvoer, heb om 6 uur het bed voor hem verschoond terwijl hij zich ging douchen.
Hij weet ook niet wie zijn dokter is (lekker handig) dus die kan ik ook niet bellen voor advies of t nou g of mg is..
Heb het boek van Claudia de Breij al uit
was gister toen ik ging slapen al op 3/4, vanmorgen tijd over om de rest te lezen. Leuk boek, weer wat geleerd! (mooie synoniemen en nieuwe woorden)
Cake-man is net begonnen in kluun-boek, had ik niet moeten geven!
Dames: dat boek pas geven als het al te laat is en jij zwanger bent! Niet dat hij nu gaat twijfelen, zijn "eierstokken" rammelen nog meer dan de mijne!
T is hier supergezellig in huize cake, ik heb weer de halve nacht op de bank gelegen. Cake-man is gister ziek geworden en was een stookoven in bed. 1 zonder goede afvoer, heb om 6 uur het bed voor hem verschoond terwijl hij zich ging douchen.
Hij weet ook niet wie zijn dokter is (lekker handig) dus die kan ik ook niet bellen voor advies of t nou g of mg is..
Heb het boek van Claudia de Breij al uit
Cake-man is net begonnen in kluun-boek, had ik niet moeten geven!
Dames: dat boek pas geven als het al te laat is en jij zwanger bent! Niet dat hij nu gaat twijfelen, zijn "eierstokken" rammelen nog meer dan de mijne!
donderdag 19 november 2009 om 09:38
donderdag 19 november 2009 om 10:43
donderdag 19 november 2009 om 11:32
Waar is iedereen? Allemaal hard aan het werk voor die septemberbaby? CQ juli-augustus koter?
Ik ben verdorie al 2 uur bezig met het uitschrijven van een proces-verbaal. Lastig verhaal met een net zo lastige kerel. Is nu gewoon een principekwestie geworden. Die bekeuring moet en zal goed zijn, want hij zal hem krijgen!
Ik ben verdorie al 2 uur bezig met het uitschrijven van een proces-verbaal. Lastig verhaal met een net zo lastige kerel. Is nu gewoon een principekwestie geworden. Die bekeuring moet en zal goed zijn, want hij zal hem krijgen!
donderdag 19 november 2009 om 11:42
Mexicoooooooooooo
Mexiiiiiiiicoooo
We wisten het zeker toen cakeman plots een snor kreeg..
Kregen een spoedpakket van de dokter:
Hoef bepaalde dingen ook niet meer te verven, die zijn uit zichzelf ook al verkleurd! En geen blauw paars en geel dit keer
Cakeman moest van mij de dokter bellen, was 90% zeker dat hij de mexicaantjes heeft...
Mexiiiiiiiicoooo
We wisten het zeker toen cakeman plots een snor kreeg..
Kregen een spoedpakket van de dokter:
Hoef bepaalde dingen ook niet meer te verven, die zijn uit zichzelf ook al verkleurd! En geen blauw paars en geel dit keer
Cakeman moest van mij de dokter bellen, was 90% zeker dat hij de mexicaantjes heeft...
donderdag 19 november 2009 om 11:54
Mogge, meiden van het zieligste én knapste topic!
Kom niet net mn bed uit hoor. Heb heel af en toe ook nog een leven naast jullie. Ja ik weet het, lang niet zo belangrijk. Maar er moet toch brood op de plank komen.
@ Marielle, is je oom nog vrijgezel? Zit er echt over te denken om mn WV te veranderen...
@ Cakie, lekkerrr hoorrr.. een man met een snor, kietelt lekker.
Kom niet net mn bed uit hoor. Heb heel af en toe ook nog een leven naast jullie. Ja ik weet het, lang niet zo belangrijk. Maar er moet toch brood op de plank komen.
@ Marielle, is je oom nog vrijgezel? Zit er echt over te denken om mn WV te veranderen...
@ Cakie, lekkerrr hoorrr.. een man met een snor, kietelt lekker.