Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 18 november 2009 om 19:46
woensdag 18 november 2009 om 19:50
woensdag 18 november 2009 om 19:53
woensdag 18 november 2009 om 22:52
Neeeeeeheeeee! Morgen pas weer. We doseren het zaad voor extra goeie kansen!
Wat is dat toch met mannen dat ze meteen denken dat ze dekhengsten zijn als ze raak geschoten hebben?
Wat dacht je van die supereierstokken van de moeders?
Die zijn niet voor de poes hoor. Ik ben denk ik verliefd op mijn eigen eieren. Daar komen zulke mooie kinders van!
Wat is dat toch met mannen dat ze meteen denken dat ze dekhengsten zijn als ze raak geschoten hebben?
Wat dacht je van die supereierstokken van de moeders?
Die zijn niet voor de poes hoor. Ik ben denk ik verliefd op mijn eigen eieren. Daar komen zulke mooie kinders van!
woensdag 18 november 2009 om 22:56
quote:Sproet schreef op 18 november 2009 @ 22:54:
Nut, wat nou alleen???
Sjee, die begint na 4 minuten geen reactie al te miepen...Ja jemig niet normaal he??? Zullen de hormonen wel zijn ofzo. Tjeeees zeg! Ik loop hier een uur tegen mezelf te miepen en Nut is het na 4 minuten al zat. Zucht.... sommige vrouwen!
Nut, wat nou alleen???
Sjee, die begint na 4 minuten geen reactie al te miepen...Ja jemig niet normaal he??? Zullen de hormonen wel zijn ofzo. Tjeeees zeg! Ik loop hier een uur tegen mezelf te miepen en Nut is het na 4 minuten al zat. Zucht.... sommige vrouwen!