Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
zondag 22 november 2009 om 20:56
quote:Vera01 schreef op 22 november 2009 @ 13:10:
Goeiemiddag.
Lekkere hangdag vandaag. Is het ook heerlijk weer voor.
Leuke foto's he, Carrera. Zal jou nog even een mail sturen met die anti hoofdpijnmiddeltjes. Heb ik jou op Hyves? Volgens mij niet he...Nee, ik zit niet op hyves. Mail is goed, hoe doen we dat?
Goeiemiddag.
Lekkere hangdag vandaag. Is het ook heerlijk weer voor.
Leuke foto's he, Carrera. Zal jou nog even een mail sturen met die anti hoofdpijnmiddeltjes. Heb ik jou op Hyves? Volgens mij niet he...Nee, ik zit niet op hyves. Mail is goed, hoe doen we dat?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
zondag 22 november 2009 om 21:03
Ik schaam me dood, ben hier weinig geweest dit weekend.
Zo moeeeeeeee, ga lekker vroeg naar bed vanavond. Even bijslapen, heerlijk!
Hopelijk vind ik morgen niet een topic met weer allemaal gore foto's. (Ja, Aruba, ik heb het tegen jou!)
Hopelijk vind ik morgen niet een topic met weer allemaal gore foto's. (Ja, Aruba, ik heb het tegen jou!)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
zondag 22 november 2009 om 21:34
quote:Carrera schreef op 22 november 2009 @ 21:03:
[afbeelding]
Hopelijk vind ik morgen niet een topic met weer allemaal gore foto's. (Ja, Aruba, ik heb het tegen jou!)Als we morgen tegelijk aanwezig zijn zet ik mn emailadres wel even neer. Slaap lekker.
[afbeelding]
Hopelijk vind ik morgen niet een topic met weer allemaal gore foto's. (Ja, Aruba, ik heb het tegen jou!)Als we morgen tegelijk aanwezig zijn zet ik mn emailadres wel even neer. Slaap lekker.
zondag 22 november 2009 om 21:45
zondag 22 november 2009 om 21:50
quote:Vera01 schreef op 22 november 2009 @ 21:46:
Zullen we nog een paar leuke foto's erbij zoeken voor Carrera voor morgenochtend
Ja, je dacht dat ik al sliep he? Betrapt!!! Zie ik nu mooi wie hier de aanstichter is.
Vera dus.
Ik lees morgen anders maar niet bij, durfiknietmeer.
En nu ga ik ECHT slapen. Klets ze!
Zullen we nog een paar leuke foto's erbij zoeken voor Carrera voor morgenochtend
Ja, je dacht dat ik al sliep he? Betrapt!!! Zie ik nu mooi wie hier de aanstichter is.
Vera dus.
Ik lees morgen anders maar niet bij, durfiknietmeer.
En nu ga ik ECHT slapen. Klets ze!
zondag 22 november 2009 om 22:10
zondag 22 november 2009 om 22:15
Even tussendoor hoor, maar heeft een van jullie Peter R de Vries op staan? Dit is echt verschrikkelijk. De kinderen van Kim van 24 van 9 mnd en jr zijn met 26 en 60 messteken om het leven gebracht en zij blijft volhouden dat een vreemde man heeft aangebeld en die kinderen heeft vermoord. Té bizar. Krijg er kippevel van.