Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Dankje Aruba, vond ik ook

Wij (mijn man en ik) houden niet zo van dure dingen in de schoen. En zo'n kalender vinden ze geweldig (oudste i.i.g.) Vanaf 1 dec elke dag een chocolaatje hahaha, hoe blij kun je ze maken.
Ik ben anti-BZV!!

(zo, is dat er ook eens uit!)

Ik kijk nu lekker Draadstaal!
Ik kijk niks, maar heb BZV ook niet gevolgd. Ben niet tegen das een groot woord, maar volgen nee dankje
o ja ik moet eigenlijk nog strijken, kan ik daar iemand een plezier mee doen ? Je mag het zo van mij overnemen.
Haha, anti is ook een groot woord hoor, maar kan eerlijk zeggen dat ik er nog nooit een aflevering van heb gekeken...
quote:Vera01 schreef op 22 november 2009 @ 13:10:

Goeiemiddag.

Lekkere hangdag vandaag. Is het ook heerlijk weer voor.

Leuke foto's he, Carrera. Zal jou nog even een mail sturen met die anti hoofdpijnmiddeltjes. Heb ik jou op Hyves? Volgens mij niet he...Nee, ik zit niet op hyves. Mail is goed, hoe doen we dat?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ik schaam me dood, ben hier weinig geweest dit weekend.

Zo moeeeeeeee, ga lekker vroeg naar bed vanavond. Even bijslapen, heerlijk!

Hopelijk vind ik morgen niet een topic met weer allemaal gore foto's. (Ja, Aruba, ik heb het tegen jou!)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Aruba schreef op 22 november 2009 @ 20:14:

Ben erg benieuwd naar Wietse en Neeltje hun weekendje.

Sorry hoor, maar die Wietse.. dat kan toch niet bestaan!!

Die jongen is echt zwaar contact gestoord.
quote:Carrera schreef op 22 november 2009 @ 21:03:

Ik schaam me dood, ben hier weinig geweest dit weekend.

Zo moeeeeeeee, ga lekker vroeg naar bed vanavond. Even bijslapen, heerlijk!

[afbeelding]

Hopelijk vind ik morgen niet een topic met weer allemaal gore foto's. (Ja, Aruba, ik heb het tegen jou!)Als we morgen tegelijk aanwezig zijn zet ik mn emailadres wel even neer. Slaap lekker.
Draadstaal is leuk! Vooral deze vind ik goed:

Even over BZV: Peter en Hanneke zijn toch echt een komisch stel..hahah.. a-romantisch, maar zo grappig..
Toch is hij niet zo naief als ik dacht, Wietse.

Neeltje wil al wel samenwonen maar hij loopt zelf niet niet zo hard van stapel.
Ja dat verbaasde mij ook! Ik dacht echt dat ie helemaal geen eigen mening had.
Vanaf september voor de eerste, wie ook deel 2

Er is weer een topic waar ik me aan irriteer. Weten jullie over welke andere topics ze het hebben? Kan nou niemand zich gewoon aan de forumregels wat dat betreft houden. Ik vind het zo onaardig die ledenstops.
Zullen we nog een paar leuke foto's erbij zoeken voor Carrera voor morgenochtend
ja ja ja, maar wat ..
nee, ken ik niet Aruba.

Is het erg ? Oftewel interessant genoeg om er ff te gluren
quote:Vera01 schreef op 22 november 2009 @ 21:46:

Zullen we nog een paar leuke foto's erbij zoeken voor Carrera voor morgenochtend

Ja, je dacht dat ik al sliep he? Betrapt!!! Zie ik nu mooi wie hier de aanstichter is.

Vera dus.

Ik lees morgen anders maar niet bij, durfiknietmeer.

En nu ga ik ECHT slapen. Klets ze!
Hahaha moest wel lachen Aruba,

Waar bemoei je je mee ! Hahaha tjonge jonge jonge snel op de teentjes getrapt daaro
Dan snappen ze het principe van een openbaar forum dus nog steeds niet.
hahah..carrera.. sorry geef het toe

***schaamt zich diep***
nog meiden/dames/vrouwen hier?

ben de hele dag met regelmaat aan het kijken, bijna niets en nu ik net het bammoeder topic heb doorgespit zijn er 3 pagina's bijgekomen!

Ranzig plaatje van kelly btw! echt zo'n mannenhoofd, 2 rondjes als tieten en voor de rest niet vrouwelijks!
kijk trouwens liever naar de nageboorte fotos dan naar een naakte kelly!
Even tussendoor hoor, maar heeft een van jullie Peter R de Vries op staan? Dit is echt verschrikkelijk. De kinderen van Kim van 24 van 9 mnd en jr zijn met 26 en 60 messteken om het leven gebracht en zij blijft volhouden dat een vreemde man heeft aangebeld en die kinderen heeft vermoord. Té bizar. Krijg er kippevel van.
quote:Aruba schreef op 22 november 2009 @ 21:57:

Dan snappen ze het principe van een openbaar forum dus nog steeds niet.Word je niet toegelaten Aruba? Rellen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven