Vakantie met kleine kinderen

13-08-2019 20:23 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar zijn we 10 dagen gaan kamperen. De kinderen hebben het super goed gedaan en zich ook geamuseerd (dreumes en peuter). Mama daarentegen is nú opnieuw toe aan vakantie :proud:

Oké, ik verwacht geen 6 boeken uit te lezen en elke dag 3 uur te relaxen want ik héb nu eenmaal kinderen ;) maar ik ga volgend jaar niet kamperen.

Wat waren jullie succes vakanties met kleine kinderen?
Hebben nu twee hotelvakanties meegemaakt. In het ene hotel een schuifdeur tussen onze bedden en het sofabed van de kinderen, in het andere hotel vier bedden naast elkaar in dezelfde ruimte.

Maakt op zich niet uit voor ons, in beide gevallen zaten we 's avonds buiten/op het balkon. Voor de kinderen was de kamer met schuifdeur prettiger om ons niet te zien.
Haasjehop schreef:
17-08-2019 08:38
Allemaal in 1 ruimte lijkt ons niks. Dan moet je na bedtijd muisstil zijn of de hele avond verplicht op het balkon zitten.
Dit lijkt ons ook wat onwenselijk, vandaar mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
17-08-2019 08:12
Ja als je die van mij z’n gang laat gaan kruipt hij zowat in me om te gaan slapen :P

Voor dit soort kinderen zou het ideaal zijn als wij ook buidels hadden :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven