Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Roos ik duim ook voor je!



Confi, kwijl..........
Alle reacties Link kopieren
Heb ik net een nieuwe tent gekocht, weg reserves dus..... Gaat de wasmachine stuk Damn It!
quote:gierzwaluw33 schreef op 15 september 2011 @ 11:59:

Dat is niet leuk Mag! Maar het weer is veels te mooi om te gaan winkelen. Heb je geen zin om lekker langs het strand te gaan wandelen? Het is daar perfect weer voor!Hier is het nogal bewolkt. En ik woonde vroeger praktisch op het strand met een moeder die nogal een zonaanbidster is (ik niet) dus ik heb het strand eigenlijk al veel vaker gezien dan goed voor me is
@Vien, fijn dat je de bemiddelende taak op je wil nemen.



@Kus, dat zul je altijd net zien. Ik heb die van mij nog in de garage staan. Verder heb ik veel laten staan of weggegooid toen ik ging verhuizen naar Roosman. Maar die krengen zijn altijd zo duur.



Als ik toch een advies mag geven: Miele of een Bauknecht. Wel duur, maar ze gaan ook jaaaren mee.
quote:kusunum schreef op 15 september 2011 @ 12:01:

Heb ik net een nieuwe tent gekocht, weg reserves dus..... Gaat de wasmachine stuk Damn It!Ai Kus, zul je altijd zien. Misschien valt t ding nog te repareren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 15 september 2011 @ 12:04:

[...]





Hier is het nogal bewolkt. En ik woonde vroeger praktisch op het strand met een moeder die nogal een zonaanbidster is (ik niet) dus ik heb het strand eigenlijk al veel vaker gezien dan goed voor me is



Hier is het strak blauw! Wat hoor ik dat vaak dat wanneer mensen vlakbij de zee wonen er nooit komen. En ik zou niets liever willen.

Maar aan de andere kant ik woon vlakbij bos en heide en daar kom ik dus bijna nooit



Kus das mooi klote van je wasmachine!
Alle reacties Link kopieren
@Confi, gefeliciteerd en een fijne dag gewenst! Dat moet haast wel lukken met zulke heerlijke taarten.
Alle reacties Link kopieren
Heb nu even pauze, het is weer een drukke dag op het werk, terwijl mijn motivatie ver te zoeken is. Het liefst zou ik naar huis gaan en in bed gaan liggen.
quote:Confiture schreef op 15 september 2011 @ 08:50:

Nien, als je mij een mailtje stuurt op confiture@live.nl zal ik je een linkje sturen.klopt je mailadres wel? ik krijg m'n mailtje terug
quote:gierzwaluw33 schreef op 15 september 2011 @ 12:07:

[...]



Hier is het strak blauw! Wat hoor ik dat vaak dat wanneer mensen vlakbij de zee wonen er nooit komen. En ik zou niets liever willen.

Maar aan de andere kant ik woon vlakbij bos en heide en daar kom ik dus bijna nooit



Bos, check

Duinen, check

Heide, check

Tenminste, wat er na al die bosbranden de afgelopen jaren nog van over is dan. Maar daar kom ik nog wel eens. T strand ook soms hoor, maar niet zo vaak meer als vroeger.



Denk dat we straks wel even een wandeling gaan maken. Magdaman zit alweer veel te lang binnen op zn krent haha
Ha wat is het hier weer gezellig!



Die Meet wordt een ramp hoor, want mijn stem is schel en fel, dus voor het eind van de avond slaan we elkaar zeker de hersens in, haha!



@ Confi: Van harte gefeliciteerd meid!

* pikt wat van die overheerlijke taart voor bij de koffie *



Maar naar dat je kat nog steeds weg is .



@ Hima: wat een heerlijke vakantie, nu weer walvissen kijken! Welke zijn het?



@ alle mensen met een ziek familielid: , woorden schieten tekort .



@ alle werklozen of mensen met een partner die werkloos is: , want geldgebrek is k*t!



Ik ga zo lekker de zon in, dat is dan wel weer het voordeel van geen werk hebben!
Gesprek hier ging goed, de vrouw kwam zelf uit de medische hoek dus ze begreep wat ik mankeer en hoe pijnlijk het allemaal geweest is. Dus ik denk dat ik wel in aanmerking kom voor de kneuzen-pas.



Iris, hopelijk is je stem niet te schel, daar krijg ik rillingen van.



Hier ook strakblauwe lucht. Ik ga eens even kijken of ik de tuin kan zitten.
quote:roosje4 schreef op 15 september 2011 @ 13:27:



Iris, hopelijk is je stem niet te schel, daar krijg ik rillingen van.



Haha ja ik ook, maar ik zal een valeriaantje nemen .
Gefeliciteerd met je verjaardag Confi. Die taart en de cake zien er lekker uit. Ik hoop dat je kat terug komt (dat zou een fantastisch verjaardagskado zijn).
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 15 september 2011 @ 13:24:



@ alle mensen met een ziek familielid: , woorden schieten tekort .



@ alle werklozen of mensen met een partner die werkloos is: , want geldgebrek is k*t!







Is het erg dat ik een beetje om je bewoording moet lachen?



@Magda, ik weet hoe het is om krap te zitten en hoe ontzettend irritant het is op elke cent te moeten kijken.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Wandelen heerlijk! Bos, duinen, strand, stad overal vind ik het heerlijk!



Kusuman mag aan de klus met de wasmachine zadat hij nog even mee kan, en dat we rustig voor een nieuwe kunnen sparen.
quote:EssentialBliss schreef op 15 september 2011 @ 13:53:

[...]





Is het erg dat ik een beetje om je bewoording moet lachen?





dat vind ik een beetje om te horen.



Alle reacties Link kopieren
Sorry mijn welgemeende excuses
I choose happy!
Ik zit me toch een partij te verbranden in mijn postzegeltuin.



Toch fijn zo, jusje ernaast, laptopje op schoot.
Alle reacties Link kopieren
Iba ik heb je verzoek op Facebook geaccepteerd maar als ik op die pagina van Gardens of time klik dan krijg ik een foutmelding.



Ik kijk er vanavond nog wel even naa goed? Ik krijg ineens last van migraine dus laptop gaat weer even uit
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 15 september 2011 @ 14:40:

Ik zit me toch een partij te verbranden in mijn postzegeltuin.



Toch fijn zo, jusje ernaast, laptopje op schoot.



stiekem een beetje jaloers

Zit nog aan de compu op mn werk... frietjes gehaad en overwerken vanavond! tja hoort erbij maar was toch liever om 5 uur gegaan en heerlijk in bad gaan liggen. wie weet komt t er nog van vanavond laat
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Ja het was inderdaad stralend weer vandaag!



Hopelijk is dat zaterdag ook zo, want dan doe ik hier aan mee:



17 september manifestatie Houtmanpad Haarlem
Net terug uit het ziekenhuis. Schoonmoeder had een complicatie en dat moest direct aangepakt worden. Zo sneu weer. Bah...
quote:gierzwaluw33 schreef op 15 september 2011 @ 16:40:

Iba ik heb je verzoek op Facebook geaccepteerd maar als ik op die pagina van Gardens of time klik dan krijg ik een foutmelding.



Ik kijk er vanavond nog wel even naa goed? Ik krijg ineens last van migraine dus laptop gaat weer even uit

Beterschap Gier.



Die foutmelding heb ik eerder vandaag ook gehad. Toen ik mijn browser opnieuw opstartte, was het goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven