Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
quote:lilalore schreef op 11 maart 2010 @ 23:14:

Ik vind Dim er nu ook te groot voor, maar daarnaast krijgen ze ze ook gewoon niet open als ze moeten plassen 's nachts. En dat is het me dan ook weer niet waard, dat kontje .

Nee, ik heb geen gap-broeken. Of nou ja, eentje, maar die is eigenlijk net te kort. Is denk ik bedoeld als 7/8 maar dan voor mensen die niet zo klein zijn als ik (of jij ). Maar ik draag ook maar weinig broeken omdat ik geen goede kan vinden met die steeds wisselende maat van mij.LLL, ik heb ondanks mijn lengte van welliefst 1.63, wel een lengtemaat van 32/regular size van Gap. Als ik de short neem, vallen ze bij mij als hoogwater? Is dan niet de S size niets voor jou?
quote:lilalore schreef op 11 maart 2010 @ 23:16:

Maar krijgt Mannie die rits zelf open Pammie? Ik ben ook altijd bang dat hun piemeltjes ertussen gaan komen . Nee, geen onesies meer hier.AUW!
En VS broeken vallen echt heel mooi! Zeker de Christie fit en kosten niets.

Broeken
Die vlindertjes hé, die vond ik ook zo snoezig. Die slipons, zit dat een beetje? Hier hebben ze de good-old-veter-allstars, zeker voor Mini wel fijn want die heeft smalle voetjes. Mannie heeft nog geen strikdiploma en de gastouder wordt gek van steeds die gympies aan en uit doen dus die slipons zouden dan wel een oplossing zijn.
Jullie zullen me wel van het topic verbannen, maar ik hoop dat Poppetje van de zomer deze past, die vind ik zo leuk!

quote:lilalore schreef op 11 maart 2010 @ 23:21:

Jullie zullen me wel van het topic verbannen, maar ik hoop dat Poppetje van de zomer deze past, die vind ik zo leuk!

[afbeelding]Nee, voor kleintjes vinnik ze echt snoezig. Loeder had de pasteroze glimmertjes MJ's en die waren echt lief.
Voor Poppetjes kan het nog wel
Nou, als ze eenmaal aan zijn gaat het prima, maar nu je het vraagt weet ik weer dat ze helemaal niet zo makkelijk aangingen, het kinderdagverblijf klaagde er zelfs over. Je hebt ook hele leuke allstars met klitteband...
Meisjes, ik krijg een verzoek van Vrolijkerd of ik meega naar boven om Masterchef te kijken

Truste!
Haha, ik val bijna van de bank Vrolijk, ik dacht echt dat uggs en crocs in dezelfde categorie vielen . En ik hoef ze zelf ook niet hoor Pammie, hoewel ik hier laatst op een topic wel hele leuke slippers van crocs zag. Maar die waren niet van plastic.
Ja ik ga ook naar bed, is het pvd alweer half twaalf. Truste!
Blij dat ik het nog even vraag Mannie had van de week zijn kaki Conversesjes aan, baggy spijkerbroek (die van de Gap) en een lichtblauw overhempje. Om op te vreten!
Trusten buufkes.
Ik kom even heeeel snel (illegaal want vanaf het werk) binnenwapperen om slingers voor Drop op te hangen. Sorry meis, beter laat dan nooit hoop ik. Gefeclitieerd met je 24e verjaardag!!

*smak link* * smak rechts* * smak links*

Verder heb ik heel snel even bijgelezen/gescrolld (ok, laatste bladzijde met kledingdinges niet ). Balen Drop, van je auto! Altijd k*** dat soort dingen. En LLL ook al steeds autoproblemen, dat lijkt me ook rete-irritant als mankementen maar blijven terugkomen. Vrolijk: goed dat Loeder nu toch afzwemproof is. Heerlijk, straks een aantal malen van zwemlesgezeik af!

LLL: het is teveel toeval, maar ja, wat je schrijft over je collega m.b.t. taart klopt. Als hij in plaats N woont en ook nog een dochter L heeft die in mei 5 wordt, dan is het inderdaad dezelfde. Wat maf! Ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar jullie werkachtergrond!

Ik ga gauw verder. Chaos ende gedoe hier na vorige week woensdag, ik kon op donderdag niet eens normaal door de stad lopen, overal cameraploegen en microfoons ontwijken.

Dag lieverds, kus, ik ben er snel weer uitgebreider!
Onee, toch geen zwemlesloze maanden voor Vrolijk, zie ik nu ineens. Grrrr dat C-diploma zou afgeschaft moeten worden! De zwemlessen hier voor C zijn van 17:30-18:30, dat is toch ook geen tijd!

Kan ze niet via schoolzwemmen voor C gaan? Bij ons kan dat wel.
O trouwens LLL, als het nou echt inderdaad jouw collega is (waar het wel op lijkt) en je had er nog niks over laten vallen hoef je wat mij betreft niet te zeggen dat we elkaar van dit forum kennen. Heb weleens gehad dat mensen n.a.v. zoiets echt op zoek gingen en da hoef'k nie zo.

Wel grappig overigens, dat de wereld dan weer zo klein blijkt!
quote:athena schreef op 12 maart 2010 @ 12:20:

O trouwens LLL, als het nou echt inderdaad jouw collega is (waar het wel op lijkt) en je had er nog niks over laten vallen hoef je wat mij betreft niet te zeggen dat we elkaar van dit forum kennen. Heb weleens gehad dat mensen n.a.v. zoiets echt op zoek gingen en da hoef'k nie zo.

Wel grappig overigens, dat de wereld dan weer zo klein blijkt!

Yep, that's him. En tuurlijk zeg ik er niks over, ik heb niet eens laten merken dat ik jou kende. Maar na jouw verhaal hier, en zijn beschrijving van degene die de taart gemaakt had ging er wel een belletje rinkelen. Wil ook absoluut niet dat mensen weten dat ik hier schrijf, dus geen zorgen.

Maar nu weet je in ieder geval dat ze er echt heel blij mee waren! .
Haha, jemig, gewoon geen toeval dus.

Als ik iets over jullie zeg, dan zijn jullie altijd kennissen van me of vriendinnen die ik niet nader bij naam noem .

Leuk om via jou dan nog te horen dat ze er zo blij mee waren, ik ben eerlijk gezegd wel heel verrast dat mensen over zoiets als een taart dan klaarblijkelijk op hun werk zelfs vertellen en de maker gaan beschrijven.

Ik heb geen zin meer om te werken. Gisteren ultiem fanatiek gepumpt en nu al spierpijn (dat belooft wat voor morgen) en dus vanavond op de bank met vent in elk geval de herhaling van wie is de mol kijken.
En ik vergeet steeds te zeggen dat ik crocs normaliter verschrikkelijk vind, maar die rode meisjesexemplaren dan toch wel weer ultiem cute!

Schurk heeft ze in maat 21, dat is ook nog wel te doen. Hij vindt ze zo geweldig dat ik de hele winter al moet soebatten dat het nu toch echt te koud is voor die dingen en dat - NEE - je ze ook niet in bed aanmag
Nou bizar he, ik vind het wel echt heel grappig. En hij is helemaal niet zo erg van het over thuis vertellen, dit was ook het enige wat hij verder over de verjaardag van zijn dochter zei. Enioge reden dat hij jou beschreef was denk ik vanwege gerelateerde werk, en het feit dat het wel grappig is dat iemand met jouw vak ook taarten maakt .

En ik heb ook jongens die verliefd zijn op hun crocs. Letterlijk zelfs, toen Sum ze een tijdje geleden onderin zijn kast vond (ik had ze verstopt ) ging hij ze kusjes geven .

Maar heb nu bedacht dat ik van de zomer deze voor ze ga kopen:

Die lijken tenminste niet zo erg op crocs, maar zitten vast net zo lekker.
Oh en Athena, zullen we dan ook doen dat jij niet aan opdrachtgeefster vertelt over dit toeval, want het zou ook weer heel raar zijn als collega via zijn schoonzus hoort dat ik jou ken. Omdat ie het zeg maar niet van mij gehoord heeft.

Pff, wat een gedoe zo'n toevalligheidje .
Kleine wereld dames! Wat een toeval zeg, maar wat een moeite om te verzekeren dat jullie elkaar niet verlinken per ongeluk

Ik wist niet eens dat Crocs weer van die schoenen had! Leuk zeg! Crocs is leuk bij kleintjes. Voor Loeder en Mormel vind ik het al niet leuk meer want dan is het weer te lomp ofzo.

Ik heb wel echt superleuke schoenen voor Mormel gevonden:

Dacht even leuke te hebben gezien voor Loeder van Red Rags, maar kreeg bijna een rolling van de prijs: 105 euro! Zelfs voor Red Rags vind ik dat echt een boel geld! Djeez....zo bijzonder zijn ze ook weer niet hoor.

Verder echt een megadrukke dag op werk gehad en ben er helemaal klaar mee. Het is tijd voor weekend! Canelonni was echt heerlijk dus ik ga zo voor een glaasje wijn
Die zijn leuk Vrolijk, maar krijgt ie daar niet onwijze zweetvoeten in? Ik hou niet van sokken in schoenen onder een korte broek, daarom vind ik crocs wel oke, kunnen ze tenminste met blote voeten aan. Maar vind Dim er nu ook wel te groot voor worden, vandaar het gympie-model. Maar misschien koop ik weer gewoon teva's, heeft ie ook gehad en vind ik ook leuk. Eigenlijk zou ik wel birkenstocks voor hem willen, maar niet slippers want daar kan ie vast niet op rennen. En de modellen met een extra bandje vind ik echt té lelijk.

Je kunt maar ergens druk mee zijn he?
Ik koop in de zomer 2 paar voor de kinderen: 1 dicht paar en 1 paar sandaaltjes. Ik koop vaak van die ballerina's voor Loeder en dan teva's/Birkenstocks voor meiden met glim/blingbling.

Voor mormel idem, alleen dan gympies aangezien ik met regen in voorjaar wel zielig vind als ze blote kakkies hebben in de Teva's. En vaak in de zomer hebben ze ook nog hun flip flops.

Ik ben heel oppervlakkig
Leuke schoenen vrolijk, maar ik zat me ook af te vragen hoe je dat zonder sok doet. Of je moet van die enkelsokjes aandoen, maar daar gruwen de jongens hier van.

LLL: ik spreek de opdrachtgeefster niet vaak, is vriendin van een vriendin, dus I'll keep my mouth shut. Komt goed

Wat gemeen ben jij trouwens om kindercrocs te verstoppen! Echt, dat kan niet hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven