Wat denken jullie?

27-06-2011 21:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik ben Sabrina 24 jaar en woon samen met mijn man 27 jaar en zoontje van 6,5 maand. Ik en mijn man hebben een grote kinderwens en we hebben er bewust voor gekozen om onveilig te vrijen na de bevalling.

Ik heb mijn zoontje voor 4 maanden borstvoeding gegeven.

Ik ben nu sinds 2,5 maand hiermee gestopt maar tot op heden nog niet ongesteld geworden.

We waren helemaal niet bezig met zwanger raken want we hadden zoiets we kijken hoe het gaat lopen tot dat ik op 14-juni-2011 een felle steek in mijn buik kreeg, Dit had ik bij mijn zoontje ook en dit bleek een innestelling te zijn.

Na die steek krijg ik allerlei symptomen zoals zeurderig gevoel in mijn onderbuik, misselijk met vlagen, moe, hoofdpijn, hartkloppingen, kort lontje, donkere tepelhoven, het gevoel hebben dat ik zwanger ben, de laatste 2 dagen lijkt net of ik regelmatig bandenpijn heb maar dit is toch nog veel te vroeg? Of is het bij een tweede zwangerschap altijd sneller.

Een aantal symptomen herken ik nog van de zwangerrschap van mijn zoontje.

Alleen nu komt het: Bij mijn zoontje bleven de urinetesten negatief ondanks dat ik weken overtijd en zwanger was. Uiteindelijk zijn we er door een bloedtest achter gekomen dat ik toch zwanger was.

Nu heb ik alweer een aantal testen gedaan en steeds om de 3/4 dagen maar elke keer negatief.

Ook zijn het testen van verschillende merken. Nu heb ik vanmorgen de laatste test gedaan en dit was er 1 van de kruidvat 2 voor 5 euro, maar helaas weer negatief.

Dit in inmiddels al 13 dagen na de mogelijk innestelling.

Van de dokter mocht ik bloed laten prikken en dit heb ik nu dus gedaan maar ik krijg hiervan pas de uitslag misschien morgen middag en anders woensdag middag.

Ik vind het echt heel erg om nog te moeten wachten omdat ik al zolang in onzekerheid zit.

Wat denken jullie ben ik zwanger of niet?

En wie heeft er ook ervaring met urine testen die negatief blijven ondanks een zwangerschap?

Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen.

Bedankt alvast.

Groetjes Sabrina
quote:poenk schreef op 27 juni 2011 @ 22:34:

@discovery: De innesteling vind plaatst 5 tot 7 dagen na een eisprong dus dit zou 7 juni mogelijk geweest zijn. Je menstruatie komt 2 weken na je eisprong dus dan zou ik eigenlijk 21 juni ongesteld hebben moeten worden en dit ben ik dus niet. Dus dat komt neer op morgen een week overtijd.

De meeste testen kan je doen vanaf je nod dag en dit was bij mij 21 juni. Vandaag 27 juni heb ik een test gedaan met ochtendurine en deze was negatief.

GroetjesDan maakte ik een rare berekening. Op de een of andere manier blijft het nooit zo goed hangen wanneer nou wat precies gebeurd in de cyclus
quote:_discovery_ schreef op 27 juni 2011 @ 22:43:

[...]

Dan maakte ik een rare berekening. Op de een of andere manier blijft het nooit zo goed hangen wanneer nou wat precies gebeurd in de cyclus

Maakt niet uit. Het is wat al die berekeningen.

Ik krijg misschien morgen de uitslag dat kon ze niet met zekerheid zeggen ik heb de uitslag zoiezo woensdag middag. Maar wachten duurt wel lang vind ik.

En ik vroeg gewoon wat jullie dachten wel of niet positief aan de hand van de symptomen die ik in het begintopic genoemd heb.
Mijn ouders hebben een soortgelijke situatie meegemaakt, uiteindelijk schelen ik en mijn broer maar erg weinig maar terugkijkend zeggen mijn ouders dat alleen maar leuk te hebben gevonden omdat we vaak samen dingen konden doen en in zelfde leeftijdsgroepen terecht kwamen enzo.

Om maar even ook een pluspuntje te noemen
Laat je ons morgen nog even weten wat de uitslag was?
Zodra ik de uitslag weet zet ik deze ook in dit topic.

Ik weet deze misschien vandaag en anders morgen zoiezo, ik kan tussen 11.30 en 12.00 bellen. Ben echt benieuwd.

Bedankt voor je pluspuntje chitchat dat lijkt me ook erg leuk dat ze in dezelfde leeftijdscategorie zijn.
Net contact gehad met de huisarts en de test bleek negatief te zijn terwijl ik toch duidelijk de zwangerschapssymptomen voel. Ik vind het zo vreemd en niet normaal dat je menstruatie 6,5 maand uitblijf.

De arts ging contact opnemen met de gynacoloog hoe lang je mensturatie uitblijft na het geven van borstvoeding omdat ik al 2,5 maand gestopt ben. Weet misschien iemand hoe lang dit kan duren?

Ik baal hier zo van, want mijn gevoel zij zo sterk dat ik zwanger was. Ik ga lekker spellen met de kleine man en even mijn gedachten op iets anders zetten.

Groetjes Sabrina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven