Wat denken jullie?

27-06-2011 21:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik ben Sabrina 24 jaar en woon samen met mijn man 27 jaar en zoontje van 6,5 maand. Ik en mijn man hebben een grote kinderwens en we hebben er bewust voor gekozen om onveilig te vrijen na de bevalling.

Ik heb mijn zoontje voor 4 maanden borstvoeding gegeven.

Ik ben nu sinds 2,5 maand hiermee gestopt maar tot op heden nog niet ongesteld geworden.

We waren helemaal niet bezig met zwanger raken want we hadden zoiets we kijken hoe het gaat lopen tot dat ik op 14-juni-2011 een felle steek in mijn buik kreeg, Dit had ik bij mijn zoontje ook en dit bleek een innestelling te zijn.

Na die steek krijg ik allerlei symptomen zoals zeurderig gevoel in mijn onderbuik, misselijk met vlagen, moe, hoofdpijn, hartkloppingen, kort lontje, donkere tepelhoven, het gevoel hebben dat ik zwanger ben, de laatste 2 dagen lijkt net of ik regelmatig bandenpijn heb maar dit is toch nog veel te vroeg? Of is het bij een tweede zwangerschap altijd sneller.

Een aantal symptomen herken ik nog van de zwangerrschap van mijn zoontje.

Alleen nu komt het: Bij mijn zoontje bleven de urinetesten negatief ondanks dat ik weken overtijd en zwanger was. Uiteindelijk zijn we er door een bloedtest achter gekomen dat ik toch zwanger was.

Nu heb ik alweer een aantal testen gedaan en steeds om de 3/4 dagen maar elke keer negatief.

Ook zijn het testen van verschillende merken. Nu heb ik vanmorgen de laatste test gedaan en dit was er 1 van de kruidvat 2 voor 5 euro, maar helaas weer negatief.

Dit in inmiddels al 13 dagen na de mogelijk innestelling.

Van de dokter mocht ik bloed laten prikken en dit heb ik nu dus gedaan maar ik krijg hiervan pas de uitslag misschien morgen middag en anders woensdag middag.

Ik vind het echt heel erg om nog te moeten wachten omdat ik al zolang in onzekerheid zit.

Wat denken jullie ben ik zwanger of niet?

En wie heeft er ook ervaring met urine testen die negatief blijven ondanks een zwangerschap?

Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen.

Bedankt alvast.

Groetjes Sabrina
Ik denk het wel.
Huh? Je hebt zelf ervaring met negatief testen terwijl je wel zwanger bent, je moet nu wachten op de uitslag van een bloedtest, en wat wil je nou nog van ons?
Nooit gehoord trouwens, dat zoveel testen negatief kunnen zijn en dan toch zwanger.
ik denk dat je vooral de bloedtest moet afwachten want:

* de urine testen werken blijkbaar bij jou niet, is je eigen ervaring

* en wij kunnen niet zien of je zwanger bent

succes ermee en ik hoop dat de bloedtest je zekerheid geeft
Maar jullie waren voor de rest helemaal niet bezig met zwanger raken.....dus........

Hoezo gerust stellen? Wat is het ergste dat er kan gebeuren dan? Dat je niet zwanger bent lijkt me.

Probeer je het vanavond toch nog een keertje? Veel plezier
Ik weet dat ik er ervaring mee heb, maar ik ben gewoon benieuwd of hier meer mensen ervaring mee hebben.

Ook hoop ik dat er mensen zijn die mij gerust kunnen stellen zodat ik mij eigen de komende dagen niet te druk ga maken met afwachten op de uitslag.

Alvast bedankt voor de reacties die geplaatst zijn, meer reacties zijn welkom.

Groetjes Sabrina
Jee joh, chill. Waarom wil je per se nu alweer zwanger zijn? Kan toch ook over een maandje/half jaar/jaar?
Je hoopt dus dat je wel zwanger bent?

Ik kan dat uit het verhaal niet zo goed opmaken.

Het lijkt mij wel snel, na de vorige. Wil je dat en is je lijf weer aangesterkt?

(voor het geval je niet zwanger blijkt te zijn dus)
Theoretisch ben je nog niet eens ontzwangerd... Mijn verloskundige raadde het lichamelijk gezien af om binnen een jaar weer zwanger te raken.

Waarom zo'n haast?
ik vind het trouwens persoonlijk geen aanrader, dan zit je straks met zoon in zijn terrible two fase en een baby erbij
er bestaat niet voor niks 9 maanden op, 9 maanden af, je lichaam moet je ook de tijd geven om te ontzwangeren he
Dat begrijp ik dat je je lichaam ook de rust moet gunnen om aan te sterken. Maar wij wilde graag twee kinderen die met elkaar zouden opgroeien van jongs af aan.

En ik begrijp dat het niet altijd makkelijk zal zijn maar we hebben hier niet voor niks voor gekozen. We hebben het er echt uitgebreid over gehad voordat we deze keuze maakte.

Ik en mijn man zouden het heel erg leuk vinden om weer zwanger te zijn. Ook al genieten we dagelijks van ons zoontje.

Groetjes Sabrina
quote:kraaltje1 schreef op 27 juni 2011 @ 21:24:

ik vind het trouwens persoonlijk geen aanrader, dan zit je straks met zoon in zijn terrible two fase en een baby erbij

Zo kun je voor elke leeftijd wel een reden bedenken die niet prettig te combineren is met een baby.

On topic; wacht de bloedtest af. Ook mij is het niet helder of je nu wél of juist niet zwanger wilt zijn.
anoniem_85734 wijzigde dit bericht op 27-06-2011 21:37
Reden: antwoord werd al gegeven
% gewijzigd
quote:kraaltje1 schreef op 27 juni 2011 @ 21:24:

er bestaat niet voor niks 9 maanden op, 9 maanden af, je lichaam moet je ook de tijd geven om te ontzwangeren heSterker nog, ik heb een onderzoek gelezen (zal zo even googelen en terugzoeken) waarin aangetoond werd, dat als je te snel weer zwanger raakt en baby2 is een meisje, dat je dochter grotere kans heeft op vruchtbaarheidsproblemen
En even een opsteker, tussen onze kinderen zit 13 maanden.

Bij ons was dit niet gepland overigens.

Ze zijn nu bijna 3 en bijna 4 en ze kunnen echt heel leuk samen spelen. Ik vind het heel gezellig dat ze zo dicht op elkaar zitten.

Dat ze echt gek op elkaar zijn en elkaar opzoeken in hun spel is pas iets van de laatste 7/ 8 maanden.
Dat is haar vraag toch niet?? Of het verstandig is om zo snel zwanger te raken?
Ik heb net mijn beginbericht gelezen en ik snap wat jullie bedoelen dat je er niet goed uit kan halen of ik graag zwanger wil worden of niet. Ik en mijn man zouden dit dolgraag willen, dus ik hoop ook op een positieve bloeduitslag ik hoop dat ze morgen de uitslag al hebben.

@wallace dat lijkt me ook heel leuk dat ze met elkaar opgroeien.

Het zou heus wel leuke maar ook moeilijke tijden met zich meebrengen maar dit is niet erg.
quote:Substanza_ schreef op 27 juni 2011 @ 21:44:

Dat is haar vraag toch niet?? Of het verstandig is om zo snel zwanger te raken?

Dat is waar dank je wel.

Mijn vraag is of dat jullie denken dat ik weer zwanger ben of niet? En of jullie me gerust kunnen stellen zodat het wachten op de uitslag van de bloedtest makkelijker voor mij is.
quote:Substanza_ schreef op 27 juni 2011 @ 21:44:

Dat is haar vraag toch niet?? Of het verstandig is om zo snel zwanger te raken?Tja, het is net het echte leven he, gesprekken dwalen al snel af.
Ik snap het niet. Kinderen van 4/5/6 en 2/3/4 kunnen toch ook leuk met elkaar spelen? Waarom willen jullie dat ze zo dicht op elkaar zitten? Willen jullie er 2 in totaal?

En sorry voor de erg offtopic vragen (ontopic: weet niet of je zwanger bent) maar ik ben gewoon erg benieuwd!
@ Hekje: Kinderen van die leeftijd zouden vast ook goed met elkaar kunnen spelen dat kan ik best geloven.

Het liefs zouden we 4 kinderen willen.

Het maakt niet uit dat je offtopic vragen stel, maar ik wil wel graag antwoord op de vragen die ik stelde in het begintopic.

Dit heb je nu gedaan dus bedankt daarvoor.
Maar als 14 juni de innesteling was, dan is het laten we zeggen nu 2 weken geleden dat je bent bevrucht. Met andere woorden als je wel normaal ongesteld zou zijn, dan had je nu ongeveer ongesteld moeten worden. Dus volgens mij ben je ook gewoon heel vroeg met testen en is het nu sowieso vrij logisch dat je nog niet positief test.

Of maak ik nu een hele rare berekening???
@discovery: De innesteling vind plaatst 5 tot 7 dagen na een eisprong dus dit zou 7 juni mogelijk geweest zijn. Je menstruatie komt 2 weken na je eisprong dus dan zou ik eigenlijk 21 juni ongesteld hebben moeten worden en dit ben ik dus niet. Dus dat komt neer op morgen een week overtijd.

De meeste testen kan je doen vanaf je nod dag en dit was bij mij 21 juni. Vandaag 27 juni heb ik een test gedaan met ochtendurine en deze was negatief.

Groetjes
quote:poenk schreef op 27 juni 2011 @ 21:46:

[...]

Dat is waar dank je wel.

Mijn vraag is of dat jullie denken dat ik weer zwanger ben of niet? En of jullie me gerust kunnen stellen zodat het wachten op de uitslag van de bloedtest makkelijker voor mij is.

Die uitslag krijg je morgen al en wachten is toch niet zo moeilijk? Tijd gaat vanzelf wel voorbij, dus je kunt net zo goed relaxen.

Of je nu zwanger bent of niet, er is echt geen haast bij lijkt me. Maw, er hangt dus niets vanaf.

Je kunt mij beter steunen; ik doe morgen rij-examen, dát is pas lastig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven