Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Mag ik even een vraag stellen,

Moet as vrijdag op nacontrole bij de gyn. na curretage 03-12, ben net ongesteld geweest. Weten jullie wat er daar gebeurt> nog inwendige co? of zomaar vragen hoe het gaat, en niet belangrijk dus evt. afzeggen die afspraak?

Bedankt alvast!

Hoi Lucia BB.
Lieve allemaal,

Wat een excuses hier allemaal voor ego-stukjes. Nergens voor nodig hoor. We zijn hier toch ook juist om elkaar in tijden van twijfel en onzekerheid te helpen. Wat mij betreft dus geen enkel probleem hoor. We hebben allemaal zo onze momenten en de volgende keer is het weer iemand anders. Niets mis mee.

Tot zover de preek van juf Puck

Balen Pinder dat je toch ongie bent geworden na je laatste ei-vang poging. Had zo voor je gehoopt dat het zou lukken dit keer. Ook van mij een dikke knuf. Wel fijn dat je hier voorlopig even bij ons blijft, maar ook ik begrijp wel dat je misschien binnenkort helemaal geen zin meer hebt om te reageren.

Nala, weer druk geweest zo te lezen. Leuk dat je misschien tijdelijk met je oude collegaatje kunt samenwerken. Gezellig lijkt me. Al goed nieuws wat betreft de IUI?

Tos, begrijp zo goed hoe je je nu ongeveer moet voelen. Zoals ik al eerder zei, ben ik ook bang dat ik me zo zal voelen, als ik weer zwanger zou raken. Die onzekerheid dat het misschien weer mis kan gaan. Natuurlijk helpen al die doemscenario's helemaal niets om je beter te laten voelen, maar het lijkt mij ook hartstikke moeilijk om meteen echt te kunnen genieten. Ook voor jou een dikke knuf.

Lais, balen dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met je.

Traveler, heb dat ook met vakanties boeken hoor. We hebben nu voor mei geboekt en mocht ik deze maand zwanger raken (please, please) dan zou ik tegen die tijd een maand of 4 zijn, dus nog prima te doen met vliegen. Maar de zomervakantie is een ander verhaal. Omdat we nu gebonden zijn aan de schoolvakantie, zouden we eigenlijk al moeten boeken, maar op de één of andere manier stel ik dat liever toch even uit. Je weet immers maar nooit. Behoorlijk lastig hoor vind ik het. Onbewust ben je er toch constant mee bezig.

Toosje, ook opoe al niet uit de buurt van Caro's bankje kunnen houden. Echt niet leuk. Ik wist trouwens niet dat je al 6 jaar bezig bent. Misschien niet goed gelezen, maar je bent ongetwijfeld wel al eens naar het ZH geweest na zo lange tijd. Konden ze jullie daar niet verder helpen? Sorry als je het al tig keer verteld hebt, maar heb het echt even gemist.

Nut, ook jouw gevoelens zijn volgens mij zo herkenbaar. Zou dat ook echt hebben hoor. Vond de vorige keer toen ik niet eens wist dat ik een MK zou krijgen, al zo lang duren voor ik voor het eerst naar de VK mocht. Laat staan deze keer een 1e echo. Echt niet leuk meer. Blijf gewoon lekker je hart luchten hier, we slepen je er wel doorheen.

Hier vandaag mijn 1e ei-test gedaan van deze maand. Zit op dag 12 van mijn cyclus en verwachtte nog helemaal niets aan roze strepen te zien. Maar het tegendeel bleek waar. De test sloeg al gelijk positief uit. Snap er echt helemaal niets meer van, van mijn rare cyclus. Zou betekenen dat ik tussen nu en 48 uur mijn eisprong kan verwachten. Oeps, aan de slag dus vanavond

Vorige maand kleurde de stick pas bij dag 16 positief en met die Etos 'wonderpillen' zou mijn cyclus ook langer kunnen worden, dus kwam, tot say the least, tamelijk onverwacht. Ben ineens wel weer een beetje zenuwachtig. Slaat natuurlijk nergens op, want als ik de wel heel vroege MK in december even als gewone ongie zie, zou dit ronde 4 zijn, dus waarom zou die ineens bijzonder zijn? Maar toch, heb zo'n vlinderachtig gevoel in min buik. Heerlijk is dat. Kan ook door de zon komen, maar doe nu nog even alsof het door mijn naderende eisprong komt. Wel zo romantisch.

Hoe dan ook, ga mijn best doen om het ei deze week te vangen.

Vandaag voor de zoveelste keer met zoontje naar het ZH geweest. Hij heeft sinds hij 6 maanden is oorproblemen. Zal jullie de details besparen, maar daar word je niet bepaald vrolijk van. Nu moet hij de komende maanden weer een lichte antibiotica kuur om de winter door te komen. Zucht...arm ventje. Het meest trieste is nog wel dat hij precies weet wat ze gaan doen zodra we bij de arts binnen lopen. Hoe zo te vaak geweest!

Verder een gezellig weekend gehad. Gisteren met vrienden en alle kids een high tea gedaan. Was erg lekker. Ben dol op zoetigheid, dus genoeg suiker tot me genomen voor de komende weken. Maar oh zo heerlijk.

Oeps, moet nu dochter weer op gaan halen en naar de apotheek, dus misschien tot later en anders fijne avond.

Liefs,

Puck
Hoi Liselot,

Net toen ik weg wilde gaan las ik je berichtje. De nacontrole is om te kijken of je baarmoeder inderdaad schoon is en er geen restjes meer zitten van de MK. Ze doen dit m.b.v. een inwendige echo. Daarop is ook te zien hoe dik je baarmoederslijmvlies is.

De afspraak is dus best belangrijk, want je weet dan of alles er goed uitziet. Ik zou hem dan ook zeker niet skippen.

Groetjes,

Puck
oke, bedankt!

ik was het die de vraag stelde hoor, maar iig thanx
Hee Liselot, Gezellig dat je hier ook even langskomt. Als je zin hebt, schrijf gerust mee! Ik heb me hier ook min of meer 'opgedrongen', maar mij werd verteld dat iedereen welkom is op het topic waar niemand bij wil horen

Ik heb aan de huisarts gevraagd of ik nog een controle nodig heb, want ik ben helemaal niet bij een gyn ofzo geweest en volgens haar was t niet nodig. Maar als ik jou was zou ik zeker wel gaan, kan nooit kwaad toch? Weet je tenminste zeker dat alles weer goed zit.

groetjes!
Hoi,

Als eerste, Lucia, je hebt je niet opgedrongen! Zoals je al zegt tegen Liselot, iedereen is welkom!

Liselot, naar dat je een miskraam hebt gehad. Zoals Puck al zegt, afspraak moet je wel door laten gaan, dan weet je zeker dat alles goed weg is. Sterkte!

pinder, dikke superhug voor jou! Je mannetje zo lang weg! En dan ook nog vervelende opoe op bezoek!

Toosje, voor jou een een hele dikke superhug!! Je moet je opoe, nu ze toch binnen is maar uitleggen hoe ze hier moet komen de volgende keer, al komt ze maar tot het weiland, ver genoeg weg van jou!

6 jaar al! Wat een weg zeg! Ik ben ook even kwijt wat nu de bedoeling is, of je nog naar de gyn gaat. En hoe is het met de adoptie? Is dat nog steed aan de orde? Ik hoop toch zo dat het je nog gegunt is!

Puck, naar dat ej zoontje al zo lang problemen heeft met zijn oren! Beterschap voor hem.

Dedijk, spannend morgen echo! Ik duim heel hard voor je!!!!

Nut, Die hersenspinsels kun je niks aan doen helaas. Ik kan wel zeggen dat je je niet druk moet maken maar dat lukt toch niet. Ik hoop dat je het met je werk lekker druk hebt zodat de tijd voorbij vliegt en dat je dan een heel mooi kloppend hartje ziet!

Voor de rest ben ik alles een beetje kwijt maar dat nemen jullie me vast niet kwalijk......

Ik heb wel goed nieuws.....ben net even omgereden en:

Elise is mama geworden!!!!

En de info is in blauw, dus het is een jongetje!

Ik zal op de groep even vertellen hoe hij heet.

Verder gaat hier alles z'n gangetje. Vandaag weer gewerkt en ben nu kapot, ik had nog een beetje hoop dat vriend wat te eten zou hebben maar helaas, zelf ga ik niet koken (hij was de hele dag vrij dus hij had best wat kunnen maken) want dan krijg ik het toch niet naar binnen want misselijk ben ik nog steeds. Dus hier same old.......

Ik ga lekker luieren. Tot snel!

XXX Caro
hoi allemaal,

eerst even een dikke knuffel voor iedereen die m nodig heeft!

Gefeliciteerd Elise!! Wat leuk een kleine knul in jullie gezinnetje.

Mijn AJB kan op 6 februari gezet worden hoor. Ik gok deze datum maar iedere keer, aangezien ik zo regelmatig ben als de NS

Met vakanties speelt een mogelijke zwangerschap bij ons thuis ook mee hoor. We willen in september met vakantie met het vliegtuig en naar de zon. maar stel dat het deze maand raak is...dan mag ik volgens mij niet eens meer vliegen en vind ik de zon vast ook niet even lekker met mn dikke buikkie. Wij wachten dus tot maart/april met boeken. Gewoon voor de zekerheid. Wel een positieve insteek, bang om een MK in het buitenland te krijgen ben ik niet op dit moment.
Yes, eindelijk wordt ons lange wachten beloond. ELISE IS MAMA! Goed nieuws. En goed nieuws is hier altijd welkom, dus helemaal top. Ben wel nieuwsgierig hoe het allemaal gegaan is, dus hopelijk horen we binnenkort weer wat van haar.

Sorry Liselot dat ik de verkeerde naam gebruikte. Heb het inmiddels veranderd. En net als hier al gezegd is, je bent hier (helaas) altijd welkom, dus join the club!

Zo naar een 10 minuten gesprek over dochter. Ben benieuwd of er nog wat nieuws te melden is.

Liefs,

Puck
Oeps, vergeet ik Elise helemaal zelf te feliciteren. Dus bij dezen...lieve Elise gefeliciteerd met jullie zoon. Ben benieuwd naar de verhalen en natuurlijk 1e foto's. Hoop dat je er goed doorheen gekomen bent en dat je heerlijk zit te genieten.

Liefs,

Puck
enneh...Liselot (mocht je hier willen blijven kletsen) welkom!
Haha, Puck, daar had ik ook al last van.

Maar komt ie dan:

Elise, Van harte gefeliciteerd! Heel veel geluk samen!
Hejallemaal

Caro: Blij dat je er ook last van had ( voor mij dan, niet voor jou) Ik dacht echt dat ik de hele dag blij zou zijn.

Lais: Beterschap!

Pinder: Wat vreselijk balen dat de laatste actie mislukt is. Ik had het je zo enorm gegunt. Ik hoop dat je mee blijft schrijven!

Nala : eindelijk gelukt met de tabel! Wil je er in zetten dat ik zwanger ben en waarschijnlijk 16 september uitgerekend?~

Al nieuws?

Traveler: Dikke knuffel voor jou. Goed dat je niet meer zo boos en negatief bent, maar moeilijk blijft het wel

Toosje: Ook voor jou een hele dikke knuffel, het is zo oneerlijk verdeeld. Kan me voorstellen dat het steeds moeilijker wordt.

dedijk: Succes morgen!

Nut: Het begint hier langzamerhand een beetje door te dringen, ik ben soms ook bang dat het weer mis is. Ik kwam er vorige keer ook pas bij de echo achter. Dus ik snap heel goed wat je bedoelt. Maar we moeten niet vergeten dat we wel zwanger zijn!! En toch proberen te genieten.

Lucia: Moeilijk, die zwangere vriendin. Dat is zo confronterend.

Puck: Druk je ei aan het vangen?

Caro: Rust maar lekker uit!

Elise: GEFELICITEERD!!!!!!!!
Wow Elise, van -e gefeliciteerd met je zoontje!!!
hallo lieve meiden!!!

Daar ben ik ook weer een keer! Sorry dat ik hier niet zo vaak meer ben geweest, maar ik ben er even een maandje tussenuit geweest....baalde zo van het hele gebeuren allemaal. Heb 30-12 mn AJB gehad, zonder te testen vooraf en dat was wel eens lekker. Mn cyclus begint langzaam weer een beetje normaal te worden, elke maand 2 dagen korter, zit nu op 34 dagen.

Deze week is de goede week zeg maar en gaan we lekker vroeg naar bed ;)

Mijn AJB zal ergens rond begin februari zijn.

Gefeliciteerd voor alle zwangeren!!!! Wat een fantastisch nieuws!!! En spannend ook....ik duim voor jullie!!!

Welkom alle nieuwe meiden op dit topic....k hoop voor jullie ook snel positief nieuws.

We krijgen overmorgen de sleutel van ons huis, dus drukkere tijden, nog drukker....ik hoop maar dat ik jullie een beetje kan blijven volgen!

Voor de rest moet ik eerst een stuk of 15 pagina's bij lezen, dus wordt vervolgd ;)

xxxx
Wat een super nieuws op de groep! Elise van harte gefeliciteerd!

Ik zal straks op de groep ff een berichtje plaatsen over mijn nieuwe zh verhaal. Zat vandaag weer eens niet mee.

Toosje, weet nog nie wanneer ik de IUI ga krijgen. Eerst 2 onderzoeken afwachten

Hele dikke voor jou, omdat je weer ongi bent geworden.

Met m'n vader gaat het nog nie zo goed. Snel moe en niet lekker. Dus doet het echt nog rustig aan.

Mag pas 15 feb naar de cardioloog. Dat vind ik iets minder, maja.

Das moeilijk he Lucia, al die zwangere mensen. Ik liep bijna gelijk met mijn schoonzus. Die heeft nu een zoontje van alweer een half jaar.

Liselot, ik heb zelf gevraagd om een controle echo en die kreeg ik ook. Verder hebben we zitten kletsen. Is alweer een jaar geleden dus weet het niet psies.

Ik vond die controle wel ff prettig. Kan je er ook weer ff over praten, maar dat is voor iedereen natuurlijk persoonlijk. Sterkte ermee.

Sneu hoor Puck, voor je zoontje, dat hij zo vaak last heeft van z'n oren. Kan er helaas over meepraten...

Ging het 10 minuten gesprek?

Balen Caro, nog steeds zo misselijk.

Riz, veel plezier morgen.
I'm back....

Berlijn was weer fantasisch. Ik kan iedereen echt aanraden naar Berlijn te gaan, het is een geweldige stad vol gechiedenis, cultuur, architectuur, gezelligheid, shoppen en uitgaan! Kortom: voor ieder wat wils. We zaten in een super hotel. Ik heb nu nog pijnlijke benen en voeten van het lopen, maar het was het weer waard. Ik heb Knut de ijsbeer trouwens in het echt gezien, wat een lieverd! (En natuurlijk heb nog veel meer gezien, maar ik zal niet alles opschrijven dat wordt vast saai!)

Elise, gefeliciteerd!!!

Pinder, wat balen zeg!!! Echt niet leuk dat het zo gaat.

Traveler, dat is anders ook al een flinke tijd hoor. Daarbij vergeleken kom ik net kijken met m'n negen maanden...

Riz, ik kan me voorstellen dat je er soms van baalt, dat doe ik ook. Vervelend he?

Deze maand hebben we trouwens goed ons best gedaan. Dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga trouwens in juni op vakantie (waarheen weet ik nog niet), dus dat kan makkelijk ook al ben ik dan eventueel zwanger. Over twee weken heb ik ook carnaval... Met een aantal vrienden gaan we naar het zuiden, waar een vriendin vandaan komt. Leuk! (Ik ga trouwens als lieveheersbeestje, mijn pak is in Duitsland gekocht!) Maar goed, ook daar heb ik geen rekening gehouden met wel of niet zwanger zijn dan. Ik zie het wel. Voorlopig ga ik ervan uit dat ik gewoon kan meedrinken , en anders kan ik altijd een antibioticakuurtje verzinnen.

Maar toch zou het leuk zijn als het een keer wèl lukte... Maar ja, daar hopen we natuurlijk allemaal op.
Klote trouwens van je vader, Nala.
(Maar, maar, maar... Excuse me! Haha!)
Omdat er veel vragen hoe en wat over ziekenhuis, hier even een "verkorte"versie van ons zwanger worden avontuur.

In 2002 gestopt met de pil. We wilden er voor gaan. Niet te erg er op gebrand omdat een aantal mensen in mijn omgeving moeite hadden met zwanger worden. Dacht toen dat het zo'n vaart niet zou lopen. Liep het ook niet, haha.

Na 4,5 jaar was ik er aan toe naar arts te gaan. Manlief al eerder, maar wilde het gedoe niet, te veel ellende hiermee gezien.

Eenmaal in mmm bleek zaad niet goed. 3 maand wachten en zaad was prima.

Ik wachtte vorig jaar rond deze tijd op ongie omdat ik een baarmoederfoto (HSG) zou krijgen in die cyclus. Tot mijn frustratie werd ik niet ongie. Ik was erg gefrustreerd omdat de onderzoeken zoveel tijd kostten en het kwam pas na een week in me op om een test te doen. Tot mijn enorme verrassing bleek ik zwanger! Meteen zh gebeld en 2 week later mocht ik al voor de echo. DOlgelukkig ging ik op de stoel liggen, vol verwachting naar het kloppende hartje. Helaas geen kloppend hartje, geen vruchtje, helemaal niks te zien op de echo. Het was al mis gegaan zeiden ze. Ik voelde me op en top zwanger. Bloedgeprikt. 's middags telefoon. U moet direct naar het ziekenhuis komen. Hormoonwaardes waren erg hoog, wat een actieve zwangerschap inhield en dus zou ik een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben. Diezelde avond ben ik geopereerd dmv een kijkoperatie. Echter geen BBZ. Maar ook geen vrucht. Helemaal niks. Vrucht was spoorloos, maar wel ergens in mijn lijf. Afwachten, onzekerheid, hoop, alles ging door ons heen. Hormoonspiegel daalde en steeg weer. In totaal 3 keer afscheid genomen van het zwanger zijn en na een week of 2-3 is het vruchtje in z'n geheel er via de normale weg uit gekomen. Hoe en wat blijft een raadsel.

In september was ik weer zwanger, vlak voor de intake voor de IUI behandelingen die we zouden krijgen. Bij de echo bleek het niet te leven. Zat nu wel op de goede plek. Miskraam kwam niet volledig op gang, dus curretage in oktober.

Bij de nacontrole werden we weer naar huis gestuurd voor een jaar. Heb gezegd dat ik geen jaar ga wachten en na een half jaar weer aan de bel trek. Was ook goed. Voorlopig dus geen MMM.

De VIA (voorlichtingscursus interlandelijke adoptie) begint op 13 februari. Deze cursus is verplicht. Adoptie zetten we voorlopig gewoon door!

Zo even in het kort voor de nieuwkomers mijn verhaal. Een aantal kent het verhaal van de zwangerschap van het oktober 2007 topic waar ik toen schreef. Al weer bijna een jaar geleden.

RIng, flink je best gedaan! Go for it!

Riz, spannend een nieuw huis! Veel klusplezier!

Liselot, welkom! Bij de nacontrole gaan ze even een inwendige echo maken.

Zo heel verhaal getypt weer, mensen die het al kennen, scroll maar door hoor!

Nala, je pap knapt niet echt op, sterkte met hem.

Elise een zoon! Van harte! Heb je verhaal gelezen.

o heb even laten pendelen (geloof er niet zo in, maar vind het wel grappig om te zien of zoiets ook uitkomt of niet)

Maart 2008 een goede zwangerschap, jongen. Nou daar doen we het voor! haha
Elise YESS! van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een prachtige stoere naam las ik op de groep! Leuk, maar wat heb jij het zwaar gehad..

balans en rust gewenst voor deze weken

Toosje, ik kende je verhaal al, maar het blijft indrukwekkend...van mij mag jij het allereerst aan de beurt zijn hoor...

ik zou graag meer willen reageren maar ben zo druk...wie weet later!!

xx

L
Elise, van harte gefeliciteerd! Ik ga nog even op de groep lezen hoe en wat.

Toosje, wat een verhaal zeg.. Ik duim voor je dat maart 2008 uitkomt!! ( of februari, of januari.. )

groetjes
Riz, leuk dat je er weer bij bent en wel relaxt dat je het even gelaten hebt voor wat het was deze maand. Ook wel eens lekker toch, even niet die stress?

Leuk dat je binnenkort gaat verhuizen, maar ook dat levert natuurlijk de nodige stress op.

Nala, heb net je verhaal op de groep gelezen. Dat geloof je toch niet.... Ik snap soms echt niet hoe dat altijd maar weer mogelijk is hoor. Natuurlijk zijn het ook mensen die daar werken, maar snappen ze dan echt niet hoe belangrijk zoiets voor je is? Gelukkig krijg je nu morgen de uitslag. Hoef je tenminste niet nog weken te wachten. Spannend hoor. Hoop zo voor je dat alles ok is en het de volgende cyclus raak is.

Rot voor je dat je vader nog niet zoveel beter gaat. Naar hè om iemand van wie je houdt zo te zien? Sterkte ermee.

Het 10 minuten gesprek ging gisteren boven verwachting. Niet dat ik me nou zo zorgen maakte, maar dochter deed het eigenlijk nog beter dan we ons hadden kunnen wensen. In een aantal dingetjes (die me thuis vooral storen) was ze op school het tegenovergestelde van thuis, dus dat was wel grappig om te horen. Verder was ze vooral erg lief en sociaal en deed ze wat ze moest doen. Wij natuurlijk supertrots op onze kleine meid.

Ring, ben zelf`1x in Berlijn geweest, maar dat was voor een congres van mijn werk en dus 5 dagen buffelen. Heb een paar hotspots bewonderd en verder niets. Vond ik wel jammer, want daarna is het er nooit meer van gekomen. Maar het klinkt helemaal super zoals jij het beschrijft. Goed dat je zo genoten hebt.

En Knut die moet je natuurlijk gezien hebben als je daar toch bent.

Je hebt helemaal gelijk dat je nog niet zoveel rekening houdt met je mogelijke zwangerschap met het oog op carnaval. Mocht het toch zo zijn, dan kun je inderdaad altijd nog een supersmoesje uit je mouw schudden.

Ik probeer ook zo min mogelijk rekening te houden met een mogelijke zwangerschap, al lukt dat niet altijd even goed.

Toosje, wat een verhaal zeg. Bedankt dat je het nog een keer wilde vertellen. Je hebt ook het nodige meegemaakt zeg (naast natuurlijk de rest wat zich allemaal afspeelt in je familie). Hoop dat je inderdaad weer zwanger bent voor je weer het ZH traject ingaat. Gewoon heel sterk geloven in die pendel. Ik was ook altijd wat sceptisch wat dat betreft, maar er kwam altijd uit dat ik 2 meisjes en een jongen zou krijgen. Eerst een meisje, dan een jongen en dan weer een meisje. Toen ik echter zwanger was voor mijn MK kwam eruit dat ik 1 meisje en twee jongens zou krijgen. Hoe bizar is dat! Na de MK veranderde dat weer en ik hoop natuurlijk dat het nog uit mag komen.

Na mijn positieve ei-test van gisteren natuurlijk gelijk aan de klus gegaan. Heb wel gelachen met man, want stuurde hem ter voorbereiding een sms-je om hem mentaal voor te bereiden op de komende 'zware' dagen. Gelukkig kunnen we er dus ook nog gewoon om lachen, ondanks dat het toch met een bepaald doel is.

Vandaag was de ei-test vet negatief (lees: nagenoeg geen streep), dus hoop zo dat het gelukt is. Blijf nog wel even testen deze week. Heb nog 4 stripjes, dus kan die voor de zekerheid net zo goed opmaken. Maar vooralsnog is het zenuwachtige wachten weer begonnen.

De Dijk , je moest vandaag toch voor de echo, of vergis ik me nu? Hoop dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien.

Liefs,

Puck
Jeetje Toosje, wat een verhaal. Ik kende het niet helemaal trouwens. Wat knap dat je het allemaal zo nuchter neer zet hier. Het moet soms echt moeilijk voor je zijn... Dikke knuffel.

Puck, Berlijn is zeker aan te raden voor een uitgebreider bezoek. Als je ooit nog eens de kans krijgt: gaan!
Zo te lezen goed naar je zin gehad Ring!

Hoop het ook voor je Toosje, maart 2008 zwanger!

Thx voor jullie lieve reakties op de groep. Ben blij dat ik me verhaal bij jullie kwijt kan en iedereen begrijpt je hier ook zo goed.

Vanaaf op kraamvisite. Vind ik helemaal niet moeilijk. Zij staat wat verder bij mij vandaan, dus dat komt wel goed.

Morgen nog 1 dagje werken.

Oh ja, ik krijg het vaste contract voor dat zwangerschapsverlof van die collega! Heb dus (ongeveer) van april t/m sept 3 dagen in de week vast werk!!!!!!!!!
Toosje, een hele dikke Jij staat al vanaf het begin van dit topic op nr 1 om zwanger te worden! Maar goed, als we er dan toch op moeten wachten, dan vind ik maart wel een mooi alternatief. Oooh, het is je zo gegund!

En Elise; wat een feest! Een echte kerel erbij, gefeliciteerd! Geniet van jullie wonder.

En jawel, na een zenuwslopende dag, een echo vanmiddag met een KLOPPEND Oooh ik ben zo blij. Ik had die echoscopiste wel kunnen kussen! (Maar niet gedaan, wat een zelfbeheersing hé?)

X van een supergelukkige Dedijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven