welk voedingskussen?

31-08-2008 16:22 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

nu het slapen op mn zij wat slechter gaat, wil ik een groot voedingskussen kopen. Bij prenatal heb ik er een van doomo gezien met "korreltjes" van binnen als vulling. Deze was alleen wel erg duur (65 eur). Bij de hema hebben ze nu ook een voedingskussen in de aanbieding, maar dan met de vulling zoals je in synthetische kussens/dekbedden hebt. Het lijkt mij minder prettig (minder ondersteuning, 'zweterig' door het syntethische) maar ik heb er natuurlijk geen ervaring mee.

Waar ging jullie voorkeur naar uit (en zijn er nog aanraders qua adresjes om zo'n ding te kopen? 2e hands is in ieder geval geen optie vind ik)

groetjes,

Mer!
Ik heb zelf een kussen van het volgende:

Een werelds slaapidee

En ben hier zeeeeeeer blij mee....of hihi ik slaap er erg goed mee!

Vulling van die korrels en een badstoffen hoes...

Hier te koop...
anoniem_37252 wijzigde dit bericht op 31-08-2008 16:47
Reden: Even een link toevoegen...
% gewijzigd
Ha Merder!

Ik heb zo'n korreltjesgeval, weet alleen niet meer van welk merk. Hij was ook zo'n 65 Euro en ik heb hem bij een borstvoedingscentrum gekocht. Superduur, maar wat een geweldig ding! Ik heb hem tijdens de zwangerschap gebruikt om op de bank op te liggen (niet in bed, daar vind ik 'm te groot voor) en gebruik hem nu nog steeds om lekker in te hangen als ik tv kijk. En natuurlijk ook voor het voeden van de kleine, zowel met de fles als borst, maar dat is eigenlijk bijzaak, het is vooral mijn heerlijke hangkussen geworden
hoi,

Heb een week of 2 geleden er 1 bij de prenatal gekocht, toen in de aanbieding voor 35 euro en slaapt echt super lekker!

Weet dat mijn zus die van de hema ooit had gekocht maar daar niet zo blij mee was.

succes met zoeken
Voor slapen weet ik het niet, maar voor borstvoeding geven vind ik de "boppy" een absolute aanrader!! www.boppy.com
Ik heb er ook 1 van de Hema, met zo'n korreltjesvulling en ben er supertevreden over hoor. Ik heb hem tijdens mijn vorige zwangerschap en tijdens de bv periode intensief gebruikt en nu ik weer zwanger ben ligt hij weer in mijn bed om lekker tegenaan te kunnen liggen.
Ik heb er eentje van de HEMA, met zo'n zelfde vulling als een gewoon kussen. Op zich ok, vooral als je er een badstof hoes omheen koopt, maar waar ik mij aan stoor is dat ik na een aantal weken gebruik nu elke avond dat ding moet 'opkloppen' omdat alle vulling uit het midden steeds verdwijnt. Ik ga denk ik morgen kijken voor zo'n korreltjesgeval...
Ik heb er drie gehad (ze werden steeds aangevallen door een van mijn katten ) behalve degene die ik nu heb, gek genoeg. ik had als eerste een dure van babymax, en daarna een goedkopere van de hema. Ik merkte dat verschil wel hoor, die van de hema was toch een stuk kleiner en dunner. Nu bij deze zwangerschap heb ik weer een dure bij babymax gekocht en ik vind hem heerlijk groot! En de kat lust hem niet, ook een pluspunt!
Ik heb er ook zo een met korrels, van werelds slaapidee geloof ik. Ik vind het een onding: de korrels gaan naar de zijkanten tijdens het voeden en het kussen is te groot: als de einden tegen de bank aanzitten, kan de voorkant niet tegen mijn buik (en ik ben toch een flinke dame: 1,86 met nog flink wat zwangerschapsgewicht...) Heb hem gelukkig gekregen van de kraamzorg. Met slapen geen ervaring, had geen plek meer in bed met vriendlief, ikzelf en buik:)

Ik heb voor het slapen kleine kussentjes gekocht bij de Ikea (een tussen mijn knieen en 1 onder mijn buik), en voor het voeden een langwerpig kussen ook van Ikea. Die van boppy ziet er wel handig uit trouwens, compact en stevig.
ik heb er een met "korreltjes" en ik vind m elke euro waard die je er aan besteed.

nu 24 weken zwanger en met dat kussen kan ik een stuk comfortabeler slapen met de bekkeninstabiliteit....
spam
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2013 21:31
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
quote:belly schreef op 31 augustus 2008 @ 19:42:

Voor slapen weet ik het niet, maar voor borstvoeding geven vind ik de "boppy" een absolute aanrader!! www.boppy.com@belly: heb jij je boppy in Nederland gekocht? Ik kan 'm hier namelijk nergens vinden en zou graag een tweede hebben. Dus als je een adresje hebt...
Hier ook geen ervaring met slapen, maar voor voeden is deze echt top

http://www.mybrestfriend.com/

Niet heel charmant, maar veel prettiger voeden dan zo´n kussen met korreltjes, die bij mij altijd wegzakken zeg maar.

Voor slapen gebruikte ik ook losse kleine kussentjes, tussen mijn knieen en onder mijn buik. Anders zou er geen ruimte overgebleven zijn voor manlief.
Het voedingskussen, ideaal. gebruik het echt veel.

Ook handig wanneer je zelf sávonds nog op bed tv wilt kijken, voor onder je hoofd en schouders.

Gekocht van een wereld slaap idee

www.daspasslapen.nl

Snelle levering en betrouwbaar.
umm penkeeks,

Beetje late reactie, maar ik heb m door iemand laten kopen die in de VS was....

2e hands wel op MP te verkrijgen, wel goed zoeken, worden niet vaak aangeboden. Die van mij heeft een vriendin en die is voorlopig nog wel even aan t borstvoeden....
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 12-03-2010 14:25
Reden: reclame
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven