Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Was ik weer. Was een pittig gesprek gister en geen flauw idee wat mijn kansen zijn. Was een interne sollicitatie dus dat is wel mijn voordeel vooral daar mijn leidingevende echt een super goed woordje voor me heeft gedaan. Hoor komende dinsdag of ik door mag na de tweede ronde.

Wel weten ze nu dat ik graag wil dus wie weet als het nu niet is dan wel bij een volgende ronde. Was van te voren heel zenuwachtig en nu niet meer kan er niets meer aan veranderen.

Ben nu een weekend bij mijn ouders daar vriendlief vrijgezellenweekend heeft. Hebben we het lek over kinderen en dat mijn ouders wel verwachten dat wij er volgend jaar voor zullen gaan. Zou ik het liefst heel hard roepen we zijn al bezig. Moet dan echt mijn tong afbijten.

Summer wat balen van je menstruatie aan de andere kant maakt dit misschien wel duidelijk wat je wil en hoe je gevoelens liggen!
Hallootjes! Gisteravond de laatste pil genomen en ook al ruim 1 week bezig met foliumzuur. Nu nog even ongesteld worden en dan..gaan met die banaan..Verder alles goed hier. Vind mijn baan niet zo tof, maar goed, ik zal nog maar even volhouden. Ik baal er van dat ze me altijd in het weekend inplannen en mijn vrije dagen door de week geven. Wanneer heb ik dan een gezellig weekend met mijn man? Grrrr

@Pluis, spannned! Ik zal voor je duimen!
welcome back, summer, hihi. heb je het er al met je vriend over gehad? ik ben blij dat je mee blijft schrijven! ben ik ook niet zo alleen de jongste.

hopen op een mooie boodschap van je werk dinsdag, pluis. ik snap wel dat je het zou willen zeggen. nog even geduld. hopelijk kan je binnenkort met goed nieuws bij ze komen.

ik heb al drie dagen hoofdpijn, bel ik de huisarts, gaat ie een week op vakantie! nu heb ik wel erg vaak hoofpijn dus kan het opzich wel hebben maar dacht laat ik nu toch maar eens een afspraak gaan maken. misschien kan ik pillen krijgen voor migraine (heb ik namelijk ook last van).

tellen jullie ook af? ik moet nog 8,5 weken en dan gaan we beginnen! het is wel leuk want ik heb heel 2007 geen chocola gegeten en als mijn schoonvader (die ook erg graag chocola eet) vraagt hoe lang het nog duurt voor ik weer mee-eet, kan ik zeggen nog 9 weken. dat er na die negen weken nog wel meer veranderd....

liefs vlinder
Oeeeh spannend liubi haha, dan duurt het zoooo lang voor je weer ongesteld word! Ik snap je frustratie met je baan, ik ben ook begonnen aan een nieuwe baan. Sta nu ook steeds in het weekend, moet straks weer.

Pluis..ik duim met je mee voor dinsdag. Grappig dat je ouders zo zitten te gissen. Kan je ze straks lekker verrassen met blij nieuws hopelijk!!!

Vlinder, ook ik tel wel af..maar het zou eens goed kunnen dat we eerder dan januari beginnen. We laten het een beetje op zn beloop. Af en toe dat condoom links laten liggen. Wat bedoel je trouwens met die chocola? Vervelend die hoofdpijn..! :S bah!!!
hoi summer, ik heb vorig jaar met oud en nieuw tegen mijn moeder gezegd dat ik best een jaar geen chocola kon eten, met als gevolg dat ik dat dus ook niet gedaan heb. maar mijn schoonvader eet best vaak chocola en als ik daar dan ben vraagt hij steeds 'mag je ook alweer chocola eten?' ik ze dan nee nog acht en halve week. want dan is het oud en nieuw en mag ik weer chocola eten maar gaan wij ook beginnen. ik zou op 1 januari namelijk aan een nieuwe strip moeten beginnen maar dat doen we dan dus niet! werkse, trouwens, wat doe je voor werk?

dat van die condooms af en toe maar een laten liggen, betekend dat dat je vriend ook baalde dat je ongested was geworden en dat hij er ookeigenlijk nu voor wil gaan? wat goed!

liefs vlinder
Hai,

Was ik ook weer een keer, mega druk hier. Ik ben nu zo ongeveer bezig met het laatste gedeelte van mijn opleiding, allemaal verslagen... Maar ja, moet maar even!

Ik heb af en toe wel gelezen hier en ik zag dat er een paar nieuwe meiden bij zijn, leuk!!

Iedereen die een nieuwe baan heeft gefeliciteerd en succes natuurlijk!

Summer wat een moeilijk besluit zeg... Als je dan overtijd bent komt het natuurlijk wel heel dicht bij.

Verder weet ik zo niet meer wat er allemaal is geschreven.

Mijn dochter is inmiddels 2 geworden! Ze is erg vervend (met vooral veel meiden spul, erg leuk) Ze vond het wel vreemd allemaal, zoveel mensen en kadootjes, ze was er eerst echt stil van. Maar aan het eind van de dag begon ze ineens een "verjaardagsliedje" (op haar manier dan;o) ) te zingen en vond ze het allemaal erg leuk.

Verder hebben we besloten om in December er voor te gaan!!! We gaan eerst een weekje met vakantie, maar daarna laat ik het spiraaltje er uit halen (hier iemand trouwens ervaring mee?)

lief lady bug
Goedemorgen allemaal!

Het is inderdaad lekker druk hier. Zo te lezen zijn er een aantal al "per ongeluk" aan het klussen! Het is inmiddels eind 2007, dus ben benieuwd wanneer we de eerste zwangere hebben. Spannend.

Lady bug, gefeliciteerd met je dochter!

Pluis, afwachten dus. Hopen dat je door mag.

Summerbreeze, verwarrend allemaal zeg. Wij zitten ook in de fase van wel/niet, nu of over 2 maanden, aaaaahhhh. Om gek van te worden. Op dit moment neigt het bij ons ook wel naar volgende maand! Spannend.

Ga maar even genieten van mijn vrije zondag!

Groetjes
Goedemiddag!

Jeetje wat is er veel geschreven zeg! Ik wilde afgelopen week even buurten hier, maar ik kwam er niet op! Net als nu trouwens, ik wil de tweede pagina bekijken, maar dat lukt me niet! Grrrrr... kan dus niet alles terug lezen.

Ik wilde ook het schema aanpassen en de nieuwe dames erin zetten, maar dat lukt dus ook niet, omdat ik niet verder terug kan lezen. Straks nog eens proberen.

Ik ben trouwens vorige week zondag ongesteld geworden, dus deze maand helaas niet gelukt, op naar de volgende!

Nou ja, dan begin ik maar onder aan deze pagina:

Welkom nieuwe meiden! Ik zet jullie zsm in het schema!

Summerbreeze, lastige keuze zeg. Maar ik begrijp goed dat je toch blijft proberen? Zijn jullie al begonnen daarmee? Omdat er in het schema januari staat.

Ik denk trouwens dat je toch nooit kunt voorspellen hoe het leven loopt. Het kan mij net zo goed overkomen dat wanneer ik een kindje heb er iets gebeurt. Om nog maar te zwijgen over alle vrouwen die een postnatale depressie hebben.

Mimoo, ik had dat ook toen ik de pillen van de etos ging kopen, bang dat ik een bekende tegen kwam! En die doosjes zijn dan ook nog zo heerlijk fel roze (=herkenbaar) gekleurd!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben af en toe wel bezig met wanneer de kleine zal komen. Ik kijk regelmatig: als het nu gelukt is, dan zou ik dan en dan uitgerekend zijn. Maar dat is niet echt om te plannen ofzo, gewoon leuk om te weten.

Pluis, spannend die sollicitatie! Ik ga voor je duimen dinsdag!

Dametje, ook ongesteld geworden dus, shit zeg!

Liubi, ook spannend! Bijna beginnen!

Lady-bug, gefeliciteerd met je dochter! Je klinkt inderdaad nog erg druk, hoe lang denk je nog bezig te zijn met je opleiding? En een maand eerder beginnen! Leuk leuk leuk!

Ik ben ook zo benieuwd naar wie de eerste zwangere zal zijn! We zijn al een tijdje bezig, dus wordt tijd .

Goed ik ga nog eens proberen om op die 2e pagina te komen, om de nieuwe meiden in het schema te verwerken.

Fijne zondag verder!
Gelukt! Ik hoop dat ik alles goed heb verwerkt in het schema en niks vergeten ben, als ik dat wel ben, laat het maar even weten!

Doeg!
Hallo Dames,

Hier even een kort berichtje. Ik heb het erg druk momenteel vandaaar niet zo vaak een berichtje. Hoe gaat het met iedereen> Hier gaat alles al weer iets beter. Ik ga op de verjaardag van sinterklaas naar de gyn en dan maken we een plan voor de tweede JOEHOE. Dus hoe of wat verder weet ik nog niet maar dat horen we dan wel. Ben benieuwd, ik denk eerst een kuurtje voor de ongi en dan clomid dus of eind december ervoor of begin jan (dat denk ik eerder) want december wordt erg moeilijk omdat nog voor elkaar te krijgen

Liefs Kreta
Hoi Kreta en de andere dames,

Ik ben er nog hoor, maar zit even niet zo goed in mijn vel, blijf even een beetje op de achtergrond. Qua werk en zo gaat het niet goed.
lady bug spiraaltje verwijderen stelt echt niets voor! Vond zetten al niet heel bijzonder maar eruit halen was echt een eitje!

Afgelopen zaterdag had ik ook mijn vrijgezellenfeest. Komen we iemand tegen die tarot kaarten legt en al die meiden hadden zoiets van doen! Dus ik zitten koptelefoontje op want niemand mocht meeluisteren van haar. Zegt ze eerst wat dingen over het afgelopen jaar die echt helemaal klopten. Daarna zegt ze je bent bezig met een nnieuwe baan(klopt) om vervolgens te vragen ben je zwanger of bezig om het te worden? Ehhhhh ja. Zij nieuwe kaarten draaien en ja hoor de brenger van goed nieuws komt snel op mijn pad en alles zag er zeer rooskleurig uit. Was vrij nuchter toen ze begon maar na afloop was ik toch effe stil en zeer gelukkig dat de rest niet had meekunnen luisteren. Hecht er verder niet teveel waarde aan maar is toch maf dat mensen bepaalde dingen van je kunnen weten door zoiets. En dat waren ook geen dingen die iedereen klan hebben.
Pluis, kan me voorstellen dat je er dan toch wel een beetje in gaat geloven! Hoe nuchter je ook bent. Wie weet.....
Ja dat klopt, ik blijf gewoon meeschrijven en ga lekker verder met 'klussen'. En idd is het nu al welkom, we hebben niet perse meer een datum gekozen. Het leven valt toch niet te plannen hihi.

Wat is er aan de hand dametje, hoop dat het een beetje met je gaat. Sterkte ermee!!

Wat gaaf Pluis van dat tarotgedoe!!!! Ik geloof wel in dat soort dingen, waarom zou iemand anders zoiets zeggen? Leuk joh!! Al wat nieuws van je werk?
He plukkie jij had toch niet ook afgelopen zaterdag je vrijgezellenfeest? Kwam nl van de week iemand tegen die ook op die datum trouwt en volgens mij zijn dit niet de meest drukke trouwdata's die bestaan!

Hier morgen wat van die sollicitatie, door alle weekend drukte ne het ophalen van mijn jurk vandaag zou ik het bijna vergeten!

En idd summer er valt uiteindelijk niets te plannen en het komt wanneer de tijd daar klaar voor is.
Hi allemaal

Pluis wat spannend allemaal bij jou. Bijna trouwen, proberen een kindje maken en misschien ook een nieuwe baan, Whiehaa, stoer hoor.

Hebben jullie voor de bruiloft alles al geregeld?

Net als Lunja, ben ik erg nieuwsgierig naar wie straks het eerste zwanger zal zijn.

Ladybug, gefeliciteerd met je dochter. Lijkt me erg gezellig, zo'n babbelend meisje al wordt je erg soms ook wel eens een beetje gek van:-)

Haha, nee hoor Pluis, had afgelopen weekend niet mijn vrijgezellenfeestje. Was het maar zo. Vind het nu wel een beetje spannend worden. Niet omdat ik bang ebn dat ze me in de maling gaan nemen, maar meer omdat ik gewoon niet weet wanneer het is en of ik dan geen andere afspraken mis. Ach ja, ben nou eenmaal een control freak.

Kan me die Tarotkaarten helemaal voorstellen. Een maandje geleden heeft ook iemand dat bij mij gedaan en die vertelde toen dat ze kindjes in de toekomst zag en dat het sneller kan gaan dan ik zelf kon denken. Heel eng, vooral omdat niemand weet dat ik heel graag een kindje zou willen.

Dametje, van hier effies een dikke knuf. Hopelijk zit je snel weer lekker in je velletje.

Hier verder alles goed. Heb ook weer helemaal vertrouwen in mijn mannetje en dat we 'snel'kunnen beginnen. Hoewel het wel een raadsel blijft waarom ie het allemaal zo eng vindt. Zal gewoon nog een klein beetje geduld moeten hebben en helaas is dat niet mijn sterkste eigenschap.

Doei doei
Mijn mannetje vindt het ook allemaal maar eng hoor Plukkie. Hij balanceert soms op het randje, wel/niet/wel/niet...

Ik ga hem zeker niet pushen op zo'n twijfelmomentje. Wat komt dat komt. En ik neem zijn twijfels heel serieus en praat erover en zeg dan dat ik ook twijfels heb. Dat helpt veel meer dan lopen drammen haha.

Maar aan de andere kant..hij gaat ook met me naar bed zonder condoom, dus dat zegt wel weer genoeg denk ik.
Ooooooooooooooooh ik wil NU zwanger zijn!!!!!!!!! Ik wil dat heerlijke gevoel ervaren dat er een kindje in mijn buik groeit, dat is toch prachtig?

Ik hoop maar dat het allemaal voor ons is weggelegd! Zijn jullie soms ook zo bang dat het niet lukt?
wat een drukte hier vandaag!

ik hoop dat het snel weer een beetje beter met je gaat, dametje, hiervandaan ook een knuffie!!

nog gefeliciteerd lady-bug, en succes met het afronden van je studie!

hoi Lunja, ik ben ook wel benieuwd wie er als eerste zwanger is, lijkt me zo leuk!

jammer mibb, dat het deze maand niet gelukt is. op naar de volgende maand!

spannend kreta, nog een paar weken, hopelijk krijg je 5 december een leuk 'cadeautje'. weet iemand dat je er naar toe gaat of houdt je het geheim?

je jurk thuis is weer een stapje dichterbij je bruiloft, pluis! wat heb je gedaan op je vrijgezellenfeest? ik heb met mijn vrijgezellenfeest een proefduikles gehad met vriendinnen, was erg leuk! succes morgen met je sollicitatie!

summer, ik ben het helemaal eens met je laatste berichtje, hihi. het lijkt me super om een leventje in mijn buik te voelen groeien. ik ben eigenlijk niet zo bang dat het niet zal lukken, misschien wel eerder dat het allemaal te snel gaat... soms denk ik wel wat komt het dichtbij!

wij hebben hier GROTE opruiming gehouden in huis, echt heel veel weggegooid. ook van de rommel/studeer/baby-kamer. nu hij bijna helemaal leeggehaald is, is het best groot, haha! ik denk dat er best een leuk kamertje van te maken is. zaterdag wezen winkelen met hubbie, wilde hij zelf even in een babywinkel kijken! gewoon even kijken wat er allemaal is en wat hij mooi vond. ook liep er iemand langs met een kinderwagen zegt hubbie 'die vind ik dus niet mooi'. ik vind het wel leuk dat hij er ook zo mee bezig is.

liefs Vlinder
Goeiemorgen. Heb vandaag en morgen vrij maar moet dan uiteraard wel weer in het weekend werken grrr. Ben trouwens aan het tellen geslagen maar ik word er niet zo wijs uit. Vroegah, voordat ik aan de pil begon, had ik een cyclus van 21 dagen ipv 28 dagen (elke 3 weken ongesteld --> erg balen was dat). Ik hoop uiteraard dat zich dat niet zo doorzet. Ook had ik erg veel pijn, dat was de hoofdreden dat ik aan de pil ben gegaan. De eerste dag van de laatste menstruatie is vandaag of morgen, dus dat betekent dat mijn NOD 21 of 22 nov is of anders een week later als het regelmatig is? Ben nog helemaal niet thuis in het tellen

Anyway, wij gaan er gewoon voor en ik hoop ook dat het snel lukt. Ik ga er niet van uit dat dat in de 1e ronde is, maar ik hoop toch wel in de 2e of 3e of 4e.

@Summerbreeze, de gedachte dat het niet lukt heb ik ook wel eens. En steeds sterker nu we er aan beginnen. Ik heb een vriendin die 2 jaar bezig was (nu wel zwanger van de 2e). Maar ik wil er nu nog niet teveel aan denken. Over adoptie hebben we ook gesproken en mocht het niet lukken dan is dat ook een optie.

Zijn zwangerschapstesten in NL ook zo prijzig? Hier in Duitsland kosten ze gemiddeld 8 euro. Ik wil met oud en nieuw naar NL, misschien moet ik ze daar maar kopen?
Als je er ff niet uitkomt liubi, kijk dan ff op http://www.predictor.nl/content.asp?page=641 daar staat een handig programmaatje om te meten!!

Zwangersschapstesten zijn hier net zo duur, dus heeft geen zin haha! Kijk voor vergelijking maar eens op sites als www.drogist.nl etc..

Wat leuk zeg Vlinder, dat je vriendje zo meedenkt over de spulletjes en lekker met je wil kijken! Gezellig!!

Drukke dag achter de rug, gewerkt en ben nu moe. Gelukkig ben ik morgen heerlijk vrij en ga ik helemaal niets doen! Daarna donderdag, vrijdag en zaterdag weer aan het werk. Pfioew!

Nu ga ik heerlijk patatjes met een broodje kroket eten met een heerlijke klodder mayonaise!
Heey wat gek..kunnen jullie mijn berichtjes wel lezen? Bij mij in de lijst staat dat de laatste reactie van Liubi is??
Summerbreeze, ik zie je reactie hoor! Bedankt voor de link! Als ik uitga van mijn 21 dagen cyclus kan ik al positief testen op 28 november! Ik vind het allemaal spannend!
Toch wel fijn dan, een 21dagencyclus! ;)
Yes ben door naar de tweede gespreksronde van mijn sollicitatie. Ze moeten alleen nog kijken wanneer ik het gesprek mag doen. Gesprekken zijn eigenlijk 16-11 maar ja dan trouw ik en om nou in mijn jurk effe langs te komen......................

Maar spannend blijft het wel!

Zag net dat een oude bekende een dochtertje had gekregen dan kriebelt het toch wel hoor. Kan niet wachten tot het zover is, maar ja dat zullen jullie ook hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven