Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Edit: ik heb het schema aangepast en in dit bericht wat geprobeerd. Nieuwe schema staat bovenin nu!
Alle reacties Link kopieren
Mibb!!! SUPER!!!! Gefeliciteerd meid! Ik ben heel benieuwd hoe ver je nu bent.

Schema ziet er goed uit zo.

Liubi wat leuk zeg een zoon!

Wil iemand misschien nog een keer het adres van het prive forum neerzetten of naar mij mailen? Doordat wij een nieuwe computer hebben ben ik hem dus ook kwijt...

Ik zit hier nu gewapend met een electrische vliegenmepper. Er zit een wesp op de muur en ik kom er net niet bij. Heb echt een hekel aan die beesten!
Pluis, ik heb vooral geslapen, ipv dromen! haha!

Lady_bug, ik zal je vanaf het prive forum een bericht sturen, dan krijg je denk ik de link wel in je mailbox!

Mibb YESS gefeliciteerd.

Echt super dat het van de ene op de andere dag weer helemaal kan veranderen he?

Het is je van harte gegund meis ik is blij voor je.
MIBB wat een geweldig nieuws.

Woehoe

Wat een super verrassing zeg. Helemaal Top!
Dametje, wat spannend allemaal bij jou. Jeetje je gaat nu wel merken dat je aan het einde van je zwangerschap begint te raken.

Pebbles en bij jou dus ook al volop gerommel. Stoer hoor.

Liubi, Wat leuk een jongetje. haha en ok het eerste (bekende) jongetje van dit topic.

en inderdaad weer een zwangere dichter bij een meeting.

Mibb had mijn echo met 7 weken en 3 dagen en toen was er ook al een kloppend hartje te zien.

bedankt voor het updaten en helemaal mooi maken van het schema.

Mijn uitgerekende datum is overigens 5 december. 11 december had ik zelf bedacht, maar ik was al een stukkie verder.

Bloem jouw NOD is bijna. voel je al 'rare'dingen?.
mibb ziet er goed uit het schema en hopelijk zijn de laatste 2 tabelletjes snel niet meer nodig!

pebbles en dametje bij jullie rommelt het gewoon al, nog heel even en jullie hebben je kindje in je armen!
quote:liubi schreef op 05 juli 2008 @ 10:48:

Oh, en vergeet jezelf er niet in te zetten he! Zo komt de meeting snel dichterbij (zoals het voorslag van Dametje, als iedereen minimaal 12 weken zwanger is!!)

Lekker bezig. Het Voorslag. Hoe bedoel je Duits.

Voorstel uiteraard. Ik begin echt mega vergeetachtig te worden. Weet nu al niet meer wat ik gisteren ook al weer deed.
wow...... ben er stil van! mibb super gefeliciteerd, wt=at geweldig! geniet ervan en schiet op met die echo want ik wordt plaats vervangend zenuwachtig.

summer goed van je te horen! lekker weekendje weggeweest (najah niet echt weekend maar goed) kwaaltjes zijn vervelend maar ikhou mij altijd maar vast aan het goede doel waar het voor is.

bloem hoe is het daar? ka en zus ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn! ik hoop op 3 mooie 2009-kindjes voor jullie

dametje en pebbles wat spannend allemaal, doe rustig aan.

lady, de wesp te pakken gekregen?

verder kan ik niet terug dus hier laten we het even bij. ga nu eten bij mijn ouders.

oh mibbje, ik ben zoooo blij

met mij alles goed heb het idee de baby iets vaker te voelen sinds vandaag. moet de hele dag naar de wc maar opzich krijg ik wat meer energie enzo dus goed.

ik ga doegies!
Vlinder, vertel mij wat, ik ben er ook nog stil van! Echt ontzettend verbaasd dat het nu alweer gelukt is, ben niet eens ongesteld geweest!

Wauw, bijzonder zeg, je baby al zoveel voelen! Ik dacht altijd dat dat pas later kwam, maar hoe eerder hoe beter!

Liubi, last van zwangerschapsdementie? Hihi!

Pluis, ik hoop ook dat die onderste 2 tabellen snel niet meer nodig zijn! Ik wil alleen maar 2 tabellen: geboren & zwanger!

Plukkie, ik heb je uitgerekende datum aangepast! Ik heb het schema nu niet meer in exel gemaakt. Dat was erg omslachtig, excel aanpassen, kopieren, fotoprogramma open, plakken, opslaan, photobucket openen, oude schema eruit, nieuwe erin... Nu kan ik gewoon op wijzigen klikken en gelijk alle wijzigingen doorvoeren en niet alleen achter mijn pc, maar overal.
Haha Mibb, moeilijk te bevatten he in het begin. Nou hopelijk ben je al begonnen met genieten. Zou leuk zijn als je weet hoe ver je inmiddels bent.

Klinkt allemaal veel handiger het nieuwe schema. Bedankt voor het aanpassen.

Vlinder, fijn dat je je weer wat beter aan het voelen bent.
Hee Plukkie, ik moet zeggen dat het besef er nu wel eerder is dan de vorige keer. Toen duurde dat een week. Op de een of andere manier is dat er nu meteen!

Al moet ik ook wel zeggen dat ik het wel spannend vind. Heb veel last van buikpijn. Veel krampen, maar volgens mij zijn dat vnl. mijn darmen/blaas, want als ik naar de wc ben geweest is het weg. Zal er wel bij horen denk ik? Maar dat maakt het wel spannend in de zin van, het zijn toch hopelijk geen krampen ten teken van een miskraam.

Nou ja... ik ben duidelijk zwanger hoor, vanmiddag nog een uur liggen slapen, dat doe ik normaal nooit overdag!

Hoe is het met jou? Schiet al lekker op he, bijna op de helft! Voel je je goed?
Gezellig dat je weer zo lekker enthousiast bent en zo veel schrijft mibb.
Voor de geinteresseerden. Het interview staat op de site.
Leuk interview Aruba!

Tja, gek he, hoe een streepje je leven zo op z'n kop kan zetten dat je meteen weer lekkerder in je vel zit en weer zin en puf hebt om te schrijven.

Hoe is het bij jou nou? Ik ben het even kwijt, hoe was het maandag in het ziekenhuis? Wat gaan de vervolg stappen zijn?
Hahaha inderdaad. Zo'n ininiminie dingetje en wat een impact. Wij hebben bloed afgegeven om te kijken of er een reden is voor de miskramen. En ik moet nu de komende maanden elke week bloedprikken om te kijken of het hcg onder de 0 blijft.
Mibb, vage pijntjes in je buik horen er helemaal bij hoor. Niets om je ongerust over te maken. Lekker proberen te genieten jullie hebben het allebei zo verdiend. En bedenk maar dat statistische gezien de kans erg groot is dat alles helemaal goed gaat. en nog even een bloemetje voor een extra felicitatie.

Hier alles goed. Zit nu op 18 weken. Over twee weken dus de 20 weken echo. ben benieuwd of alles dan weer helemaal ok is en of we de trotse papa en mama gaan worden van een jongen of een meisje.

Misselijkheid is sinds woensdag grotendeels verdwenen en ik krijg nu ook weer meer energie. Wel veel pijn gehad in mijn rug, billen en benen. Doe het dit weekend dus even rustig aan om te kijken of het een beetje weg wil gaan. Weet nu even niet zo goed of die pijn er bij hoort of dat dit toch richting bekkenpijn gaat.

Oh ja, ben flink geld aan het uitgeven want ik krijg nu ech een buik en pas niet meer in mijn broeken. Zowel vorige week als deze week dus al goed los gegaan. \\:-)//

Aruba ik heb denk ik even iets gemist. Wat voor interview?
Het forummer van de maand interview.
Aruba gelezen!, Leuk zeg.
Plukkie, goed om te lezen dat die pijntjes/krampen erbij horen.

Jullie willen dus weten wat het gaat worden? Mogen wij dat dan ook weten, of houden jullie het lekker voor jezelf?

Fijn dat je weer meer energie krijgt! Lekker genieten van de 2e helft van je zwangerschap dus!

Ik hoop voor je dat het geen bekkenpijn is. Misschien eens over hebben met de VK?

Jakkes Aruba, jij bent dus nog niet van de controles verlost Wat vervelend meid! Wanneer krijg je uitslag van het bloedonderzoek?
Leuk stukje Aruba,( vind ik )
aruba leuk intervieuw!

Mibb buikkrampen horen erbij heb ze soms nog houdt in dat alles groeit al kan ik me voorstellen dat je ze naar vindt!

Vandaag een babykamer en kinderwagen gekocht, helemaal leuk! Op het kamertje zit gewoon 4 maanden levertijd, echt lang, maar goed moeten nu eerst maar gaan verven en al dat soort dingen gaan doen.

Lag vanmiddag te slapen op de bank en droomde heerlijk hoe we stoer achter de wagen gaan lopen, was helemaal leuk!

Hebben jullie dat ook dat je nu zoveel droomt, leuk en niet leuk en wel of niet baby gerelateerd is soms echt niet normaal meer!
@plukkie: lijkt toch wel een beetje op bekkenpijn. Niet te lang mee doorlopen hoor. Mijn fysio heeft ervoor gezorgd dat de klachten veel minder zijn dus dat is zeker de moeite waard.

@pluis: als kinderwagenfreak wil ik natuurlijk weten welke kinderwagen jullie hebben gekocht?

Ik ga nu eerst even het interview van Aruba lezen.
Lekker bezig Pluis! 4 maanden levertijd, pffff dat is lang zeg!

Drukke nachten dus? Hier nog niet, maar zal misschien nog komen. Kan het me wel voorstellen dat je veel droomt als je zwanger bent, er verandert een hoop zowel lichamelijk als emotioneel, dat moet je toch op de één of andere manier verwerken.

Tja en die krampen... vind ze niet leuk, zeker niet omdat de vorige keer krampen betekende dat het mis ging. Maar ja, vandaag zijn de krampen wat minder, beetje zeurderig onderin de buik. Gekke is wel dat ik de vorige keer bijv. veel meer last had van zere borsten, dat heb ik nu veel minder. Dat zou ik dan wel weer willen voelen als bewijs dat het goed zit, al heb ik ook wel gelezen dat wel of geen last van je borsten eigenlijk niks zegt.

Morgen de VK maar eens bellen of wat nu verder en hoe we erachter gaan komen hoever ik nou eigenlijk ben (zal wel een echo worden).
Pebbles, crosspost.

Hoe gaat het nu bij jou met de bekkenpijn? Is het te doen ook met die kleine erbij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven