Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
He Mibb,

ja het was toch even een verrassing waar ik alleen visueel op kon reageren . Weet je vriend het al, is hij al thuis, heb je het al kunnen delen? Bij eerste echo komen ze er wel achter hoe ver je wel of niet bent.

@snok, nog even een reactie voor jou, beetje laat, maar het lijkt me wel fijn dat ze weten wat het is en er nu iets aan kunnen doen, ookal had je het natuulijk liever eerder geweten.

Hier is het een spannende dag. De baby is aan het indalen denk ik. Af en toe een golf van pijn en ook steken in mijn onderlichaam, dat was wel even schrikken toen het begon vanmorgen. En potver mijn vriend is vandaag naar Belgie vertrokken en komt maandag terug. Wat een rottiming. Ik gun hem zijn festivalplezier heel erg maar ik had hem nu wel graag bij me gehad. Ik moest wel even huilen net.

Mijn moeder is het buitenland op vakantie maar die heb ik toch gebeld, op dit soort momenten wil je even tegen je moeder 'zeuren'. (het indalen zegt niets over het tijdstip van de bevalling, het betekend dat het hoofdje in het bekken zakt)
Hoera wat een goed nieuws!!!

Gefeliciteerd Mibb!!

Als je al misselijk bent dan ben je vast al wat verder want vaak begint dat pas rond een week of 6.

Dat je zo lang geduldig bent geweest met testen zeg.

Ik sluit me verder aan bij Dametje wat de indalingsweeen/oefenweeen betreft. Het rommelt hier al de hele dag. Bij mij moet het nog wel minimaal 4 weken blijven zitten dus ik ga er maar vanuit dat het het echte werk nog niet is. Toch wel een beetje eng.
Mibb!!!!! Wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd meid.

Snok, voor jou ook wat meer duidelijkheid, maar nog niet echt veel begrijp ik... Hoop dat de tijd een beetje opschiet voor je!!

Hier gaat het wel, computer nog steeds niet gemaakt. ERG frustrerend, maar niets aan te doen...! Hoop snel weer langer te kunnen komen.

Weet trouwens ook het adres van het prive forum niet meer, die stond in mijn favorieten...grrrr.
Voor Summer: CENSUUR.
Ok dankje, nu weer weghalen hahaha.
Maakt niet uit, je hebt toch eerst een inlogcode nodig.
Dank voor de felicitaties!

Hoe gaat het met jou Summer, lang niks gehoord, balen van je pc zeg! Voel je je goed?

Pebbles, tja verder... het is óf 4,5 weken óf 8,5 weken. Als het 8,5 weken is, had ik dan niet al lang misselijk moeten zijn? Tja ik heb er nog niet zoveel verstand van hoor.

Dametje, Mibbman was thuis vanmiddag, dus die was erbij. Hij had eigenlijk niet zo'n zin om te testen, was erg moe en had absoluut niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar ik wilde toch wel erg graag vanmiddag testen, werd een beetje gek van die onzekerheid. Dus toch maar gedaan. Zijn oogjes stonden ineens niet zo moe meer, haha! Hij is ook helemaal blij en we blijven maar roepen dat we zo gezegend zijn en gelukkig mogen zijn dat het zo snel al weer gelukt is. Echt verbazingwekkend. Maar ik geloof er heilig in dat mijn oma hier iets mee te maken heeft.

Pluis, snel een echo krijgen is opzich leuk, maar ik wil ook voorkomen dat we onnodig in de stress zitten omdat er geen hartje te zien is. Wanneer zou dat te zien moeten zijn? Week of 6 à 7 dacht ik? Ben jij nog zo moe, of neemt het iets af?
Ja zit nu in het i´netcafe, maar die is voor gasten, dus steeds als er iemand voor komt, moet ik eraf. Daarom geen hele verhalen...

Pebbles, je kan je aanmelden voor dat forum. En dan krijg je automatisch een inlogcode, daar heb ik geen invloed op hahaha. Dus nu kan iedereen zich aanmelden!!!! Vandaar dat het internetadres geheim moet blijven.

Maar thanks, ik ben blij dat ik er weer op kan!!!

Mibb, vanaf 5 weken en ongeveer 4 dagen zou het hartje op gang moeten komen. Dat slaat het ongeveer 60 keer per minuut.
Dat wist ik niet, ik heb de link weggehaald.

@mibb: Als je een dikke vette streep had en misselijk bent dan zou ik eerder op 8,5 week gokken dan op 4,5 week.

Zo vroeg zijn de meesten nog niet misselijk. Bij een week of 6 a 7 begint het vaak. Hoelang heb je daar al last van dan?
Wow! 5 weken 4 dagen al? Dat is al snel. Maar kun je dat ook al zo snel zien op een echo?

Pebbles, tja ik ben wel vaker wat misselijk, maar de laatste dagen had ik bij het open trekken van de koelkast 's morgens wat meer last ervan. Vanochtend ook, erger dan eerder en dat is bijna de hele dag gebleven (weeig gevoel in de maag).

Ik heb een aantal weken geleden ook al gedacht dat ik zwanger was, maar toen was de test negatief. Maar in theorie zou het kunnen dat het al 8,5 weken is. Gek idee hoor als het zo zou zijn, krijg ik maar zo 2 maanden kado!

Ik weet nu ook niet zo goed wanneer ik de verloskundige moet bellen... pfff... gek dit, het dringt nog maar nauwelijks door. Haha!
Ik heb trouwens, voor wie dat leuk vindt om te zien, de foto van de test van vandaag op het priveforum gezet.
Ik had hem gezien Mibb, lijkt me overduidelijk!

Als je al een paar dagen extra misselijk bent kan ik me bijna niet voorstellen dat je pas 4,5 week zwanger bent. Dat zou betekenen dat je met 4 weken (als je nog maar net kan testen) al misselijk was. Het kan natuurlijk maar komt niet vaak voor omdat de hormonen dan nog te weinig aanwezig zijn om er echt veel van te merken.

Als ik jou was zou ik maandag meteen de VK even bellen. Ik heb beide keren de eerste afspraak gehad bij 8 weken.
Dat kun je zien op een inwendige echo Mibb!!! Ik had mijn echo met 6 weken ongeveer en toen was het te zien en te horen!!!

Ik zou gewoon lekker bellen en de situatie uitleggen.Waarschijnlijk kun je dan wel snel terecht en kunnen ze ook opmeten hoever je bent.

Ik heb je test bekeken, dat is natuurlijk wel erg duidelijk!!!!
Haha Pebbles,tegelijk!!
Volgens mij ben ik wel heel gevoelig voor misselijkheid. Ik heb dat ook wel als ik niet zwanger ben en de vorige keer had ik het ook al vrij snel en toen wist ik precies hoe lang ik zwanger was... Nou ja, blijft gokken.

Ik zal eens kijken vanaf hoe laat ik de VK-praktijk te pakken kan krijgen, moet namelijk gewoon werken volgende week en op mn werk bellen lijkt me geen strak plan.

Ik mocht deze keer wel eerder komen als 8/9 weken zeiden ze, omdat de vorige keer mis ging.
Haha, we zijn lekker bezig, nu zat ik weer tegelijk te tikken met jou Summer.

Wauw hee, horen en zien met 6 weken, ik ben benieuwd!
Jeee ik ben weer op de computer hahaha!!

De boel is nu gesloten, dus heb het rijk alleen. Maar nu zo moe dat ik zo naar huis ga!!

Mibb hoop echt dat je snel terecht kan en een mooie echo krijgt!

Heb echt vreselijke last van verstopping.. Af en toe krampen, daar word je niet goed van..

Ben net 3 dagen naar Rimini geweest met mijn vriend (maandag, dinsdag en woensdag), heerlijk in een hotelletje..Op het strand gelegen en beetje rondgelopen. Maar op de heenweg kreeg ik krampen, ik moest ervan huilen zo hevig.. Toen op de wc bij tankstation kwam er eindelijk ´iets´ uit maar nu begint het weer van voor af aan. Fatsoenlijk bruin brood kennen ze hier ook niet in deze streek, dus zit heerlijk aan de pruimen nu.

Misselijkheid gaat wel redelijk. Het is meer weinig eetlust met af en toe een golf van misselijkheid. Kan echt weinig verdragen. Mijn borsten daar en tegen zijn wel enorm gevoelig (en een stuk groter).

Nu snel mijn bedje in!!!!
@Mibb, jeeeeeeeeeeee!!!!!

Van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!

Komt helemaal goed!
Mibb Gefeliciteerd Ik sluit me aan bij de andere dames. Ik denk dat je wel een week of 6 zou kunnen zijn nu. Zo pik je ook nog eens even "gratis" 2 weken mee!
Goedemorgen dames.

Het begin nu pas echt goed door te dringen hoor, hihi!

6 weken zit er alleen volgens mij niet in, het is óf morgen 5 weken, óf 8,5 à 9 weken. Ik weet namelijk nog ongeveer wanneer we het gedaan hebben. Ik moet wel zeggen dat ik wel erg nieuwsgierig van wordt hoever ik nu ben, als jullie massaal denken dat het wel eens verder dan 5 weken zou kunnen zijn...

Bloem, jij hebt maandag je NOD, hoe voel jij je?

Summer, kun je niet wat bruine broden mee laten nemen uit Nederland en lekker invriezen? Misschien is er ook wel een middeltje wat de darmen wat beter zijn best laat doen? Lijkt me wel lastig en pijnlijk zo!
@Summer, ik heb heel erg veel last van verstopping en door mijn darmonsteking wordt het nog eens allemaal erger. Wat goed helpt: Kellogg's allbran eten, met aansluitend een appel of water. Zo, wedden dat je dan gelijk op de wc zit!
@Mibb, voor de tabel: wij mogen in het blauw!!! En de volgende afspraak is op 30 juli.

Dan krijg ik ook een glucosetest om te kijken of ik last heb van zwangersschapssuiker (hier ook standaard).

Ok, even mijn kind kalmeren want die zit flink te donderjagen van binnen.
Liubi, ik was gister al bezig met het schema te updaten, maar uiteindelijk is het erbij blijven liggen. Ik had je al blauw gemaakt!

Ik ben er nu weer mee bezig en zal het zo online zetten!

Oh, en vergeet jezelf er niet in te zetten he! Zo komt de meeting snel dichterbij (zoals het voorslag van Dametje, als iedereen minimaal 12 weken zwanger is!!)
mibb moet jij lekker gedroomd hebben vannacht!

summer ik drink elke dag een glas roosvice laxo en werkt hier super! misschien hebben ze dat daar ook.

Was gister bij een vriendin op visite en die vertelde dat ze zelf nu 9 weken zwanger is, is wel heel leuk en grappig!

Wel nu maar wat in het huis doen voordat de dag alweer voorbij is :-)

mibb voor het schema ik heb 24 juli een pretecho.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven