Wij beginnen eind 2007 / begin 2008
dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
vrijdag 1 augustus 2008 om 12:45
owh wat spannend/leuk dat de tribune er nu staat. Nou dan ik alvast verklappen dat ik gisteravond zulke verdachte krampen had dat ik echt even dacht dat ik aan de bak moest. Maarr ze gingen weer over, was best wel teleurgesteld maar zie het nu maar als een teken dat het toch echt niet tot 20 augustus hoeft te duren!!
@MIbb, hele hele fijne vakantie trouwens.
@Liubi, Duitsland, landklimaat natuurlijk, ik blaas even wat door.
@Vlinder, een negen ponder help! Mijn meisje is rond de uitgerekende datum op zes en een halve pond geschat, dat vind ik echt prima.
@Plukkie, waterschade, wat een gedoe! Gelukkig dat het weer is opgelost.
@Pluis, fijn dat het mag ik zou het liefst nu onmiddelijk naar je luisteren..
@Ka, van jou weten we tenminste zeker wanneer het grote feest is. Leuk, leuk.
@MIbb, hele hele fijne vakantie trouwens.
@Liubi, Duitsland, landklimaat natuurlijk, ik blaas even wat door.
@Vlinder, een negen ponder help! Mijn meisje is rond de uitgerekende datum op zes en een halve pond geschat, dat vind ik echt prima.
@Plukkie, waterschade, wat een gedoe! Gelukkig dat het weer is opgelost.
@Pluis, fijn dat het mag ik zou het liefst nu onmiddelijk naar je luisteren..
@Ka, van jou weten we tenminste zeker wanneer het grote feest is. Leuk, leuk.
vrijdag 1 augustus 2008 om 17:44
haha, geweldig! ik heb weer lol. lekker drankjes drinken en toekijken...
liubi, proost!
dametje 6,5 pond lijkt me voldoende hoor... tsjonge 9 pond...
vanmiddag bij vlos geweest, bloeddruk is nog meer gedaald was nu 95 over 50. is voor de baby niet erg maar ik blijf dus een beetje zwakjes en wiebelig daardoor. was ook niets aangekomen sinds de vorige keer, wat me echt verbaasde want voor mijn gevoel dij ik aan alle kanten uit. dus in totaal nu 2 kilo aangekomen met 20 weken zwangerschap. baby was erg goed te horen (bleef voor de verandering ook eens liggen toen naar het hartje geluisterd werd) maar besloot wel tegen dat apparaat te trappen. was erg grappig want het was goed te horen dat er een trap tegen gegeven werd en tegelijk kon ik het voelen. volgens de verloskundige krijgt de echoscopiste nog een zware taak aan onze kleine als die net zo wakker en actief is volgende week. (kan ik langer baby kijken dus wat mij betreft prima!)
lekker ego verhaal weer...
hoe is het met de rest?
liubi, proost!
dametje 6,5 pond lijkt me voldoende hoor... tsjonge 9 pond...
vanmiddag bij vlos geweest, bloeddruk is nog meer gedaald was nu 95 over 50. is voor de baby niet erg maar ik blijf dus een beetje zwakjes en wiebelig daardoor. was ook niets aangekomen sinds de vorige keer, wat me echt verbaasde want voor mijn gevoel dij ik aan alle kanten uit. dus in totaal nu 2 kilo aangekomen met 20 weken zwangerschap. baby was erg goed te horen (bleef voor de verandering ook eens liggen toen naar het hartje geluisterd werd) maar besloot wel tegen dat apparaat te trappen. was erg grappig want het was goed te horen dat er een trap tegen gegeven werd en tegelijk kon ik het voelen. volgens de verloskundige krijgt de echoscopiste nog een zware taak aan onze kleine als die net zo wakker en actief is volgende week. (kan ik langer baby kijken dus wat mij betreft prima!)
lekker ego verhaal weer...
hoe is het met de rest?
vrijdag 1 augustus 2008 om 19:01
Tribune ziet er goed uit, nu nog roze ballonnen erbij voor kindje van Dametje (spannend zeker die laatste dagen voor je uitgerekende datum)
Vlinder goede echo, grappig dat je kindje zo trapte...
Plukkie is je huis al weer opgedroogd, wat een ellende zeg
Pebbles hoe is het bij jou?
Mibb fijne vakantie..lekker genieten!!
Hier alles onder controle, nog 6 nachtjes slapen en dan ga ik trouwen............hoera! Zit helemaal op een roze wolk.
Vlinder goede echo, grappig dat je kindje zo trapte...
Plukkie is je huis al weer opgedroogd, wat een ellende zeg
Pebbles hoe is het bij jou?
Mibb fijne vakantie..lekker genieten!!
Hier alles onder controle, nog 6 nachtjes slapen en dan ga ik trouwen............hoera! Zit helemaal op een roze wolk.
vrijdag 1 augustus 2008 om 21:40
Hi allemaal,
doe mij ook maar een hele fles Jip en janneke champagne. Vanmorgen was de boel hier weer nat nat en nog eens nat. Jakkes. Ze zijn wel vandaag verder aan het dak gaan werken dus hopelijk is het nu echt gemaakt en kunnen we van het weekend beginnen met puinruimen.
Zo, dat moest er eerst even uit.
Mooie tribune. Ga nu wel voor de variant van Liubi.
Dametje, kan ik alvast gaan zitten of is het vanavond rustig? Je maakt het nu wel echt spannend hoor. 6 5 pond klinkt goed zeg.
Vlinder, wil jij eens ophouden met je horor verhalen van 9 ponders.
Balen dat je bloedruk nog wat lager is geworden. Hopelijk gaat het snel weer eeen klein beetje omhoog. Heerlijk he zo'n beweeglijk kindje in je buik.
2 kilo aangekomen bij 20 weken is toch best hele netjes? Zit nu zelf met 22 weken op 2,5 kilo en volgens de vlos is dat ok.
Vinden jullie het trouwens een idee om adresen uit te wisselen? Dametje heeft me aan het denken gezet, want het leek wel leuk om een kaartje te sturen als de kleine dame er straks is. Heb prive een nieuw onderwerp hiervoor geopend.
doe mij ook maar een hele fles Jip en janneke champagne. Vanmorgen was de boel hier weer nat nat en nog eens nat. Jakkes. Ze zijn wel vandaag verder aan het dak gaan werken dus hopelijk is het nu echt gemaakt en kunnen we van het weekend beginnen met puinruimen.
Zo, dat moest er eerst even uit.
Mooie tribune. Ga nu wel voor de variant van Liubi.
Dametje, kan ik alvast gaan zitten of is het vanavond rustig? Je maakt het nu wel echt spannend hoor. 6 5 pond klinkt goed zeg.
Vlinder, wil jij eens ophouden met je horor verhalen van 9 ponders.
Balen dat je bloedruk nog wat lager is geworden. Hopelijk gaat het snel weer eeen klein beetje omhoog. Heerlijk he zo'n beweeglijk kindje in je buik.
2 kilo aangekomen bij 20 weken is toch best hele netjes? Zit nu zelf met 22 weken op 2,5 kilo en volgens de vlos is dat ok.
Vinden jullie het trouwens een idee om adresen uit te wisselen? Dametje heeft me aan het denken gezet, want het leek wel leuk om een kaartje te sturen als de kleine dame er straks is. Heb prive een nieuw onderwerp hiervoor geopend.
vrijdag 1 augustus 2008 om 21:49
spannend hier!!!
Ik neem ook plaats op de tribune, die rode stoel van Liubi lijkt mij wel wat, heb je nog zo 1 voor mij?
Ik ben benieuwd wanneer de eerste baby zich aankondigd.
Dametje je maakt het wel heel spannend met de krampjes, ik hoop voor je dat ze snel doorzetten, en pebbles jij bent toch ook al 37 weken (geweest)?
Ik neem ook plaats op de tribune, die rode stoel van Liubi lijkt mij wel wat, heb je nog zo 1 voor mij?
Ik ben benieuwd wanneer de eerste baby zich aankondigd.
Dametje je maakt het wel heel spannend met de krampjes, ik hoop voor je dat ze snel doorzetten, en pebbles jij bent toch ook al 37 weken (geweest)?
vrijdag 1 augustus 2008 om 21:52
ja plukkie! kaartjes sturen lijkt me super!
jij wil je bezatten aan jip en janneke champagne? haha, succes, hoeveel flessen zal ik voor je inslaan? ik geniet echt van mijn kindje, ja. en ik moet er ook niet aan denken 9 pond. voorheen lette ik daar niet zo op op een geboortekaartje, leuk een jongetje, leuke naam, best. nu let je overal op.
jij wil je bezatten aan jip en janneke champagne? haha, succes, hoeveel flessen zal ik voor je inslaan? ik geniet echt van mijn kindje, ja. en ik moet er ook niet aan denken 9 pond. voorheen lette ik daar niet zo op op een geboortekaartje, leuk een jongetje, leuke naam, best. nu let je overal op.
vrijdag 1 augustus 2008 om 22:00
Hai vlinder,
Paar dagen terug geloof ik (of is dat echt al langer geleden) was ik nog even snel langs geweest.
Maar hier alles goed hoor, druk aan het werk vandaag mocht ik eerder naar huis toe, heerlijk!
De kleine doet het ook goed gelukkig, alweer 31 weken (morgen) en lekker druk.
Ga ik nu lekker in die rode ligstoel liggen (volgens mij val ik daarin in slaap) en me ook bezatten in de j&j champagne.
Ballonen in de aanslag. Ik ben er klaar voor!!
(ondertussen filmpje kijken, TBS geleend van een collega)
Hoe is het met jou? Jij zit zeker ook al bijna op de helft?
Paar dagen terug geloof ik (of is dat echt al langer geleden) was ik nog even snel langs geweest.
Maar hier alles goed hoor, druk aan het werk vandaag mocht ik eerder naar huis toe, heerlijk!
De kleine doet het ook goed gelukkig, alweer 31 weken (morgen) en lekker druk.
Ga ik nu lekker in die rode ligstoel liggen (volgens mij val ik daarin in slaap) en me ook bezatten in de j&j champagne.
Ballonen in de aanslag. Ik ben er klaar voor!!
(ondertussen filmpje kijken, TBS geleend van een collega)
Hoe is het met jou? Jij zit zeker ook al bijna op de helft?
vrijdag 1 augustus 2008 om 22:10
vrijdag 1 augustus 2008 om 22:15
Ziet er goed uit de tribune wil ik wel op zitten, glaasjje champagne, chocalaatje erbij en een ventilator voor de hitte want is binnen nog niet fijn!
Spanning stijgt hier wel!
Enne kaartjes sturen erg leuk, ga zo gelijk kijken.
plukkie balen zeg die lekkage wordt je niet blij van.
Even vragen aan jullie hebben jullie ook nog zoveel afscheiding? Is hier echt niet normaal meer!
Zit nu in de tuin met de labtop en is wle erg lekker
Zo leuk was vannochtend op visite bij kindjes van mijn vorige werk. Vooral met de oudste had ik echt een superband en die is er gewoon nog steeds, zo leuk!
ka is het nog gelukt om een leuk kapsel te vinden ben wel erg benieuwd
Fijn weekend allemaal nog plannen?
Spanning stijgt hier wel!
Enne kaartjes sturen erg leuk, ga zo gelijk kijken.
plukkie balen zeg die lekkage wordt je niet blij van.
Even vragen aan jullie hebben jullie ook nog zoveel afscheiding? Is hier echt niet normaal meer!
Zit nu in de tuin met de labtop en is wle erg lekker
Zo leuk was vannochtend op visite bij kindjes van mijn vorige werk. Vooral met de oudste had ik echt een superband en die is er gewoon nog steeds, zo leuk!
ka is het nog gelukt om een leuk kapsel te vinden ben wel erg benieuwd
Fijn weekend allemaal nog plannen?
vrijdag 1 augustus 2008 om 22:42
vrijdag 1 augustus 2008 om 22:46
Vlinder, leuk idee om ook geboortekaartjes naar elkaar te sturen.
Chocolaatjes, ijs en popcorn kunnen ons tribunefeestje compleet maken.
Pluis, hier ook meer afscheiding dan normaal. Weet het niet zeker, maar geloof dat dit gedurende je hele zwangerschap op kan treden.
Lekker zeg dat je nu nog in de tuin zit te laptoppen. 't weer is er inderdaad prima voor.
Kijk je nu anders tegen kindjes aan nu je zelf zwanger bent?
morgen hebben we een feestje van drie vrienden die 30 worden.
moet ophouden want baterij is bijna op
Chocolaatjes, ijs en popcorn kunnen ons tribunefeestje compleet maken.
Pluis, hier ook meer afscheiding dan normaal. Weet het niet zeker, maar geloof dat dit gedurende je hele zwangerschap op kan treden.
Lekker zeg dat je nu nog in de tuin zit te laptoppen. 't weer is er inderdaad prima voor.
Kijk je nu anders tegen kindjes aan nu je zelf zwanger bent?
morgen hebben we een feestje van drie vrienden die 30 worden.
moet ophouden want baterij is bijna op
vrijdag 1 augustus 2008 om 22:48
De champagne sla ik nog even over maar ik kom er graag nog even bij zitten. Ik neem wel ijsjes mee.
Officieel mag ik vanaf morgen thuis bevallen dus we gaan morgen even met de klossen aan de slag voor onder het bed.
Maar ik verwacht de komende 2 a 3 weken nog niks dus kan ik nog mooi Dametje aanmoedigen.
Wat de geboortekaartjes betreft moet ik even gaan tellen of ik er nog wel genoeg heb. Ik zal anders in ieder geval het kaartje als foto op de groep zetten maar misschien heb ik er nog wel genoeg.
Ik was vandaag vreselijk brak door de warmte vannacht dus ik ga zo lekker genieten van een hopelijk koelere slaapkamer.
Officieel mag ik vanaf morgen thuis bevallen dus we gaan morgen even met de klossen aan de slag voor onder het bed.
Maar ik verwacht de komende 2 a 3 weken nog niks dus kan ik nog mooi Dametje aanmoedigen.
Wat de geboortekaartjes betreft moet ik even gaan tellen of ik er nog wel genoeg heb. Ik zal anders in ieder geval het kaartje als foto op de groep zetten maar misschien heb ik er nog wel genoeg.
Ik was vandaag vreselijk brak door de warmte vannacht dus ik ga zo lekker genieten van een hopelijk koelere slaapkamer.
vrijdag 1 augustus 2008 om 22:54
pebbles, het is jipenjannekechampagne hoor, speciaal alcoholvrij voor de zwangeren. laten we ook een coktail klaar zetten voor de meiden die dat nog wel mogen. morgen 37 weken? schiet lekker op. hoop dat je vannacht beter slaapt, wij hebben de ventialtor naast ons bed staan anders is het hier ok niet te doen.
wij hebben trouwens vandaag ledikantje in elkaar gezet. weer een stapje verder.
wij hebben trouwens vandaag ledikantje in elkaar gezet. weer een stapje verder.
vrijdag 1 augustus 2008 om 23:02
haha, doe me dan maar een glaasje champagne. En over een paar weken zit ik met mijn cocktailtje op de volgende baby's te wachten.
De ventilator maakt hier ook al dagenlang overuren maar zelfs dat hielp vannacht niet.
Nou moest ik ook elke paar uur Floor wakker maken omdat ze op haar hoofd gevallen was en de dokter dacht dat het wel meeviel maar raadde dat voor de zekerheid toch aan.
De ventilator maakt hier ook al dagenlang overuren maar zelfs dat hielp vannacht niet.
Nou moest ik ook elke paar uur Floor wakker maken omdat ze op haar hoofd gevallen was en de dokter dacht dat het wel meeviel maar raadde dat voor de zekerheid toch aan.