Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
ben blij ( nou ja gerustgesteld) dat jullie ook zoveel last hebben van afscheiding. Maakte me een beetje zorgen :-)

wel gezellig zo met zijn allen op de tribune, gelukkig weten we zeker wanneer de trouwdag van ka is en verder afwachten maar vanaf nu wel elke maand minimaal een baby.

Was nu bij een gezin thuis op visite meiden waren 3,5 en 1,5 erg leuk.

Heb werk 13 jaar gedaan en dan kindeeren tussen de 0 en 4 jaar dus de oudsten zijn nu 17, mal idee hoor blijven kleintjes in mijn beleving.

Deed deze week een rondleiding op werk en die mevrouw vertelde dat ze het wle moeilijk vond om kleintje zo meteen achter te laten op kdv. Hoorde het verhaal met tranen aan en kon me helemaal voorstellen hoe ik dat ooit moet doen. En dan bedenken dat ik de leidsters daar goed ken, weet hoe de instelling is en binnen 5 minuten bij mijn kindje kan zijn.

En vroeger zag ik het wel en dachtt ik ach we zorgen toch goed voor je kindje, probeerde ouders altijd wel snel een vertrouwd gevoel te geven en dat lukte altijd wel heel goed.
hey pluis, ben ik blij dat jij gerustgesteld bent :-) leuk he als kleine kinderen groot worden, was vandaag bij oma op visite en foto's gekeken van mijn vader en zijn broer en zus. erg grappig. nog een heel leuk jasje gekregen voor de baby.

trouwens dametje niet gezien vandaag....

hier vandaag veel geslapen, heerlijk.
net even op augustus-topic gekeken, dametje is daar wel geweest... de bevallingen daar schieten trouwens als paddestoelen uit de grond. worden jullie er al zenuwachtig van pebbles en dametje?
Ha, wat gezellig hier en wat een drukte op de tribune, spannend!!

Hier even wat te druk voor de tribune, sinds gisteren samen met man trotse bezitters van ons eerste echte huis! Al 2 dagen aan het werk, behang afhalen, schilderen en met 33 weken zwanger is dat best zwaar.... Net thuis, snel gedoucht en nu lekker naar bed, morgen weer vroeg op!

Probeer later op iedereen te reageren, maar nu even geen energie meer. In ieder geval voor Dametje, heel veel succes, ik hoop dat het snel gaat gebeuren!!

liefs

Freddy
Freddy, gefeliciteerd met je eerste echte huis!

Pebbles, je zit gewoon met mij in de augustus arena hoor..

Snok, weet dat het op de tribune ook hard werken is om te kwalificeren.

Pluis, You're not alone, twee onderbroeken per dag.

Vlinder, zenuwachtig, vast... als het eenmaal begint. Nu vooral ongeduldig, heb het enorm gehad met wachten.
Pluis, kan het me helemaal voorstellen hoor. Wij hebben van de week ook een rondleiding gehad in de creche en hoewel alles er helemal top uitziet greeg ik ook wel een wee gevoel in mijn maag bij de gedachte dat we straks ons kindje daar achter gaan laten. Jij hebt daar dus ook al last van. Zal de eerste keer wel dikke tranen zijn. Collega's die net kleine kindjes hebben zeggen dat het na een paar keer wel gaat wennen. En als je op een gegeven moment gaat zien dat ze het daar helemaal naar hun zin hebben dan is het prima.

Vlinder, leuk he al die kadootjes die je krijgt.

Freddy, super zeg dat jullie nu de sleutel hebben. Inderdaad best pittig om behang te krabben met 33 weken zwangerschap. Hebben jullie een beetje veel hulp? Wanneer willen jullie gaan verhuizen?

Dametje, niet zo raar toch dat je nu ongeduldig gaat worden. Kom maar......

Kon je niet slapen gisteravond?

Wij hebben gisteravond een feestje gehad. Hartstikke leuk. Iedereen wilde alles weten van het zwanger zijn. Wij zijn namelijk de eerste binnen de vriendenkring die een kindje krijgen. Vond het nog best lastig. Hoewel we nu al helemaal trots en blij zijn met ons kindje op komst willen we het er ook niet de hele tijd over hebben. Anders krijg je over een poosje, oh daar heb je hen weer met kindverhalen. Het viel allleen wel heel erg op dat elke keer als ik het geprek een andere wending wilde geven ze via een omweg weer bij de baby uit kwamen. Oftwel het leeft dus erg en niet alleen bij ons.

Haha manlief had lekker stoer gedaaan en veel te veel biertjes gedronken. Tjeetje wat was die dronken zeg. Heb me echt rot gelachen.
plukkie, wat leuk dat je vrienden zo geintereseerd zijn.

freddy, ik zou wel willen aanbieden om te komen helpen met klussen maar heb niet zo veel energie dus ik blijf in mijn relaxstoel op de tribune toekijken hoe jij staat te zwoegen :-) als je behoefte hebt aan wat te drinken moet je maar even bij ons neerploffen. succes en sterkte met het verbouwen, moet er veel gebeuren voor jullie erin kunnen?

begrijpelijk dat je het wachten zat bent, dametje, t kan nooit meer echt lang duren, al voelt het waarschijnlijk anders. hoop dat je je meisje snel in je armen mag houden.

die vriendin van mijn moeder die van de wek bevallen was zit ook bij ons in de kerk, vanochtend was haar man er met foto's (wat een enorm kind!) erg leuk stond ik daar met nog twee zwangere meiden de vooruitzichten te bekijken.
freddy tjee nu klussen heb bewondering voor je! Wanneer willen jullie echt verhuizen, moet er veel gebeuren?

plukkie herken het wel dat vrienden alles willen weten en dat ik ook zoiets heb van wil niet de geen zijn die later wordt benoenmd met die heeft het alleen maar over haar kindje. Terwijl de omgeving er niet genoeg van kan krijgen.

Hoeveel dagen kdv willen jullie gaan doen plukkie?

Weet uit ervaring van de andere zijde dat het ook echt snel went maar het idee nu.............................

Hebben gister het eerste stoere setje jongenskleertjes gekocht kan niet wachten totdat we het aan kunnen doen.

Dametje spannnend hoor bij jullie kan me voorstellen dat je het hebt gehad en nu gewoon wil bevallen en jullie meisje wil zien!

pebbles ben jij het ook al zat, en klaar voor de bevalling?
Pluis, wij gaan voor 2 of 3 dagen KDV ligt er een beetje aan hoe wij een en ander op mijn werk kan regelen. Wat gaan jullie doen?

Leuk he al die stoere jongeskleertjes. Je zou er zo hele tassen vol van kopen. Gelukkig kan ik me nog wel beheersen en heb ik vandaag vooral leuke dingen voor mezelf gekocht
Wij gaan voor 2 dagen kdv en de 3e dag gaan de oma's om en om oppassen.

plukkie leuk wat heb je allemaal voor jezelf geshopt? Heb me gister ook echt moeten inhouden met shoppen. Voordeel is wle dat ik nu ook weleens op het internet mezelf verlekker en dan niets wil kopen daar ik winkelen te leuk vind.

vandaag een echte hormonen dag. zo huilen, dan boos en dan weer blij, hopelijk morgen weer over.
Dag lieve dames. Ben hier niet zo veel. Merk dat het als het over 20,25 weken bevallingen, mooie bewegende kindjes, buggy's etc. gaat het helaas zo ver van me bed show is en dat steekt. Maar als het hier lekker over niets gaat (nou ja niet ook belangrijk) zoals comfortabele tribune's kom ik hier graag hoor. En hou het ook zeker in de gaten hier.
aruba zeer begrijpelijk! Hoe gaat het nu verder met jou?
Lief dat je het vraagt Pluis We leven hier heel erg naar de uitslagen van alle onderzoeken toe en naar de kijkoperatie. Want daarna willen we er weer voor gaan. Dus we zitten nu echt (voor de zoveelste keer) in de wachtstand. Soms lukt het me heel goed om nuchter te denken en soms zie ik de worst case scenario's voor me vwb de uitslagen van de onderzoeken.

Helaas niet zulke comfortabele wachtbanken als de tribune dus Maar ja tijd gaat vanzelf dus we komen er wel!
lastig is dat he aruba, met dit topic is toch anders dan een topic met uitegerekendedatums. ik hoop dat iedereen die hier nog niet zwanger is (bezig of on hold) heel snel zwanger mag worden. vervelend dat wachten voelt soms wel eindeloos. nog een paar weken toch? en dan dus hopen op een goede uitslag, ik hoop dat alles goed is en dat je snel weer zwanger mag worden, een gezond 2009 kindje voor jou! en tijdens het wachten mag je best op onze lounche tribune komen zitten :-) coktail erbij?

plukkie en pluis, dat lijkt me nu zo'n heerlijk voordeel als je wel weet wat er in je buik zwemt... jullie kunnen lekker stoere jongens kleren kopen. wij willen het niet weten maar ik vindt de meeste beige, gele dingetjes niet zo leuk. heb nu besloten 2 leuke dingen voor jongetje te kopen en 2 leuke dingen voor meisje wat mijn kindje dan niet kan dragen geef ik wel weer weg.

hoe is het met de rest?
Hee lieve dames..schuif eens op!! Kom ik ook weer zitten....Had ff beetje druk weekend maar zie dat er weer kindjes zijn geboren .....wachten is op dametje...pebbles

Freddy wat een powerwijf ben jij.....loopt nog lekker te klussen

Aruba klote he je "leven" zo in wacht? Geen controle...

Pluis voel je je vandaag weer wat lekkerder?
hey snok, kom dr bij *geeft de chocolaatjes door*... hier nog steeds wachten op de eerste kindjes, ik hoop stiekum dat er nog iets op het veld gaat gebeuren voor ik de tribune moet verlaten voor mijn vacans.... hoe is het verder met jou, snok?
dames, ik heb op het moment thuis even geen internet en kan dus alleen op het werk het forum checken. Heb ook vakantie gehad dus toen even helemaal niet...vandaar dat jullie me even hebben moeten missen.

Ik zie dat het spannend is hier en dat het echte aftellen is begonnen.

Kan iemand mij het adres van het priveforum mailen, want dat ben ik ook kwijt...

Ik heb vandaag niet echt tijd om bij te lezen en uitgebreid te reageren. Ik hoop dat het internet thuis weer snel op de rit is. Zit toch minder gemakkelijk op je werk.
P.S. ik ben trouwens afgelopen vrijdag ongesteld geworden dus voor mij is de volgende ronde weer ingegaan...
Ben toevallig net hier: en weer verwijderd....
Reuze spannend hier idd, de eerste babies zijn in aantocht!!

Freddy, tjemig, nu nog klussen! Maar ja, wel handiger dan na de bevalling.... Laat in ieder geval de anderen zoveel mogelijk doen en geef vooral aanwijzingen

Spannend en leuk, alle nieuwe dingen kopen, zoals kleertjes!. En er is wel wat aan unisex kleertjes te vinden hoor, is alleen soms lastig te vinden.... Inderdaad wit en beige, maar ik had ook wel blauw en rood en groen, gaat ook prima. Ik kreeg meteen na de bevallig trouwens heel veel kleertjes van de kraamvisite, en dat was wel typisch meisjeskleding....

en kdv, dochter gaat 2 hele dagen (achter elkaar) en mijn vriend is 1 dag bij huis (hij werkt dan 4 x 9 uur). En ik dan dus 2 dagen thuis. Bevalt prima (en vriend weet meteen dat het niet een beetje thuis zitten is...)
Beer bedankt! Ik heb de link genoteerd, dus je kan hem weer verwijderen.
Vlinder gaat helemaal goed met me....eind augustus bloed prikken en controle internist...maar voel me top dus gaan maar van goede uit Daarna hoop ik dat ik snel weer mee mag doen .....Enne ik bedank voor chocolade...hahahahah ff wat kilos dumpen. Hoe gaat het met jou Vlindertje?

Link van prive forum neerzetten niet handig? .;-)
bloem bale nzeg

aruba dikke voor jou heb bewondering voor hoe je ermee omgaat hoop dat je snel al het goede nieuws krijgt wat je verdient!

vlinder slim je winkel idee voor elk 2 stelletjes. En ach bedenk je spaart jou nu een hoop geld uit!

Denk dat ik ziek wordt of zoiets. Heel de dag overgeven niets bleef binnen, moe. , hoofdpijn, duizelig, darmkrampen. Is doordat ik echt moest werken vandaag maar anders....................

dametje hoe gaat het?
Pluis, heb een heel setje gekocht, jurkje, legging en nieuwe laarzen.

Pluis, gaat jouw kindje straks naar een bekend KDV? of naar een andere?

Aruba, Knuffel meis. Dat zal vast niet makkelijk zijn om alle positieve verhalen elke keer te lezen, terwijl jullie het zelf zo moeilijk hebben. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.

Vlinder, jaha heel handig om te weten dat het een jongetje is. Er zijn inderdaad best veel leuke unisexpakjes, Maar om alles nu unisex te kopen lijkt mij ook niet zo leuk. Straks krijg je gelukkig een boel en dan is ook voor jullie bekend of het roze of blauw mag worden.

Bloem, wat is dat weer balen zeg. Op naar de volgende keer en goede moed houden hooor. Het kan nu echt niet lang meer duren.

Pluis, pas je wel een beetje op jezelf. Ziek is ziek hoor.

Beer, handig dat je man ook een dag thuis is. Heel goed om mee te maken dat je niet de hele dag koffie aan het drinken ben met de buurvrouw als je thuis bent.

Snokkie, merk je wat aan bijverschijnselen van je medicijnen?
@Bloem

@ Aruba, is er al een datum voor de kijkoperatie?

@Ka nog maar twee nachtjes slapen.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven