Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Spannend Snok. Ik duim voor je!

Iedereen fijne paasdagen! Wij gaan morgenmiddag voor de paas naar mijn schoonouders. Hier is trouwens nog geen sneeuw te bekennen... wel veel wind en koud brrrr.
Dametje gefeliciteerd! Een meisje leuk hoor en nog belangrijker alles is goed!

Snok ben erg benieuwd dit weekend!

Summer wanneer ga jij nu naar italie? Zal voor jou en je zus wel weer even wennen zijn niet meer zo dicht bij elkaar!

De spanning stijgt hier flink. Aan de ene kant weet ik zeker dat het raak is en aan de andere kant weer net zo zeker dat het nooit lukt! Morgen weten we meer, gelukkig.................
Bij jou dus ook spannend Pluis! Ben benieuwd morgen...hopelijk 2 zwangeren erbij
Ik ben benieuwd Snok en Pluis.........Kom maar op met die positieve testen!!!
Dames? Ik ga jullie NIET teleurstellen!!!!! Ik ben ZWANGER!!!!!!!!! Vrijdag had ik al vage streep en vandaag dikke vette streep!!!!

Spannend.....

x
SNOK!!!!!!!!!!!! WHOEEEEEEEHOEEEEEEEEEEE Gefeliciteerd meid!! Wat super!!

Dametje, gefeliciteerd met je goede echo. En een dochter! Super hoor!! Geniet ervan! Erg leuk dat je broer ook een dochter krijgt. Leuk hoor!

Pluis ik ben heel hard aan het duimen voor je.

Hier verder alles goed, ik ben nu 12 weken zwanger, en nog steeds weinig tot geen kwaaltjes. Nooit geweten dat je ook zo zwanger kan zijn.
Snok..mijn zus kwam meteen naar boven rennen toen ze het las, je bent zwanger!!!!!!!!!!

En we gunnen het je zo!!

Gefeliciteerd meid, wat spannend!! Ben echt helemaal blij
Pluis als het goed is gaan we volgende week al. Het is altijd een beetje wennen..Ook weer om daar te wonen enzo.

Ik duim ook voor jou!

Lady_bug wat ontzettend fijn en heerlijk dat je weinig kwaaltjes hebt!
Helaas hier gewoon weer 1 streep en vele tranen heb er zo langzamerhand geen vertrouwen meer in!

Ben geneigd m deze week naar de HA te gaan en gewoon weer een spiraal te zetten.

Snok super gefeliciteerd
@Snok, VAN HARTE GEFELICITEERD!! Spannend joh! Hoe voel je je??

@Pluis, lieve pluis, wat oneerlijk. Vreugde en verdriet liggen hier zo dicht bij elkaar. Hele dikke knuffel!!!!

Hier alles prima. Morgen alweer 7 weken. Nu komt er een beetje schot in de zaak. Voel me prima. Niet al te veel kwaaltjes, alleen die vreselijke moeheid en die borsten he.
O ja dametje, van gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk zeg, nu kun je ook doelgerichter kleertjes etc. gaan kopen. Hier zelf een lichte voorkeur voor een jongetje, maar het moet natuurlijk voornamelijk gezond zijn!!
ach lieve Pluis... Dikke knuffel voor jou...

Summer bijna naar Italie. Lekker hoor!!! Het is daar geloof ik nu in iedergeval warmer dan hier.

Liubi ook alweer 7 weken en ook weinig kwaaltjes. Lekker hoor.

Voorkeur voor een jongen/meisje heb ik niet. Het maakt me echt niet uit wat het is. Ik ben wel heel benieuwd, en mijn gevoel gaat meer naar een jongen. Maar ook dat wisselt nogal.

13 Mei heb ik de 20 weken echo, dus dan kunnen ze het vast zien.
WHAAAAAA Snok Gefeliciteerd!
Lieve Lieve Pluis Ik weet hoe het voelt, maar niet opgeven hoor meisje. Echt onze tijd komt ook nog wel, ook al kan je het je nu moeilijk voorstellen. En het is helemaal niet erg om even flink te huilen, verdrietig te zijn en er van te balen, dat is je goed recht!
Liubi 7 weken alweer, gelukkig niet al te veel kwaaltjes. Ik kan me voorstellen dat een paar kwaaltjes wel zo lekker is in deze fase, merk je tenminste nog ergens aan dat je zwanger bent Wanneer mocht je nou weer voor een echo?

Summer Alweer bijna richting Italië. De weersverandering lijkt me heerlijk, maar inderdaad wel weer een hele omschakeling natuurlijk.

Lady Bug Fijn dat de zwangerschap zo voorspoedig gaat! Had je bij je vorige zwangerschappen zoveel meer kwaaltjes dan? 12 weken alweer, toch een soort van mijlpaal. Heb je het al aan je omgeving vertelt of komt die fase er nu aan?
He Snok, Wat een top nieuws! Gefeliciteerd zeg, hartstikke leuk! Dat gaat ook weer snel goed toch...fijn hoor.

En Dametje, van harte met je meisje, leuk dat je dat met ons deelt.

Pluis..kop op, het komt echt wel..laat je niet misleiden door anderen, iedereen is uniek.

Ik mag een poes uitzoeken van mijn vent...hij voelde zich wat schuldig door de laatste tijd. Ik vind dat heel leuk want ik had altijd poezen, maar India-man vond het niks dus kwam er geen poes. En nu opeens...Dus, ik word nu poezenmoeder, haha.
Pluis echt klote!! Kan me voorstellen dat je vreselijk baalt!

Bedankt voor alle leuke/lieve reacties...Voel me goed op gevoelige borsten na en wat steekjes in buik...Maar eerst eens ff aankomende week doorkomen en dan die week erna ga ik wel eens b ellen naar Gyn. AFspraak maken voor als ik wat verder ben denk ik maar. Ja en dan hopen op goede echo...Posititief denken wordt ff lastig denk ik soms maar ga mn best doen....
YAHOOO!!! Snok, gefeliciteerd! Geniet ervan!

Ach en lieve Pluis, wat baal ik verschrikkelijk voor jou! Deze is voor jou Geef de moed niet op hoor!

Snok, ik zal de naam van het kindje van onze vrienden op het priveforum zetten. Ik heb geen idee of zij ook op Viva schrijft/leest.

Beer, ik heb nog geen gesprek weer gehad met m'n leidinggevende. Ze de afgelopen dagen niet bepaald een feestmuts op (viel ook andere collega's op...). Maar goed, mijn eis staat vast, ik wil per 1 mei minder werken en ik wil binnen 2 weken weten of ik een contract binnen het bedrijf krijg, anders neem ik ontslag. (Ik kan per dag weg, want ik werk via uitzendbureau)

Heb je lekker genoten van het weekendje met je man?

Plukkie, jammer dat je de vruchtbare dagen niet gebruikt hebt. Ik herken het wel om daar dan van te balen.

Freddie, je klinkt druk inderdaad! hihi! Ook de tijd nemen om van je zwangerschap te genieten he!?

Summer, ja ik ben ook begonnen met pilletjes. Geen teunisbloemolie, maar andere waar de werkzame stof van de teunisbloemolie (GLA) veel meer in zit. Ik hoop dat het bij mij niet zo goed werkt!

Ging ik gister trouwens die pilletjes kopen en ook prentalpilletjes (ipv de etospillen), toen ik in de winkel kwam was er niemand, dus ik kon rustig hardop zeggen wat ik wilde hebben. Maar in de tussentijd kwamen er meer mensen, zegt die doos achter de kassa: Nou succes met zwanger worden he! Grrrrrr! Er had wel een bekende achter me kunnen staan! De hele wereld hoeft nog niet te weten dat ik hiermee bezig ben.

ZusvanSummer, wauw! Bij 13 dagen al een positieve ovualtietest! Goed zeg! Die pilletjes slaan bij jou dus echt aan!Maar uhm... je wekker zetten om te temperaturen? Ik ben daar ook mee begonnen, maar steekt dat zo nauw, dat je er een wekker voor moet zetten?

Dametje, een meisje! Wat leuk zeg! Gefeliciteerd en wat fijn dat je echo goed was. Hoe vond je vriend het nieuws van een meisje?

Lady_bug, heerlijk toch, dat je zwanger kunt zijn zonder allerlei gekke kwaaltjes! Begrijp ik goed dat je met de 20 weken echo wilt weten wat het wordt? En ga je dat ons ook vertellen?

India, haha, poezenmoeder klinkt ook heel schattig! Wanneer ga je 1 uitzoeken?

Liubi, 7 weken alweer, gaat best snel vind je niet? lekker dat je zo weinig kwaaltjes hebt!
Oh ja, nou vergeet ik nog te zeggen:

Ik heb het schema aangepast.

Ik heb iedereen die nog niet zwanger is op volgorde van NOD gezet. Is dat handig? Of hebben jullie liever op volgorde van hoe lang men bezig is?

Ik heb de kleurtjes ook veranderd (verticaal ipv horizontaal), zo kan ik makkelijker hele regels knippen en plakken. Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Doeg!
Snok, super gefeliciteerd, wat fijn voor je en blijf positief denken!

Pluis, niet opgeven hoor, bij jou gaat het echt goed komen, jij gaat ook snel zwanger worden, dikke

Wat staat blijdschap en verdriet zo even dicht bij elkaar zeg.....

Mibb, schema ziet er goed uit, hij lijkt nu wat kleiner, maar het is nog steeds goed leesbaar. Lekker handig van die winkel om dat zo door de zaak te roepen, dat doe je toch niet?!

India, ook leuk poezenmoeder, een kleintje of uit het asiel?

Lady_bug, heb jij al een datum voor de 20 weken echo? Ik zal wel bij de volgende vk-afspraak van 7 april die afspraak maken, dat zal dus ergens vanaf 2 mei zijn. We willen waarschijnlijk niet weten wat het wordt, we houden het spannend. Kom je het hier vertellen?!

Liubi, ook bij jou vallen de kwaaltjes dus mee, alleen borsten en vermoeidheid, dat is ook wel prettig hoor. Je hoort soms verhalen dat vrouwen echt niet meer kunnen functioneren en de hele dag boven de wc hangen. Voor de bevestiging zou je het willen, maar bij mij zeiden de borsten en de vermoeidheid genoeg.....

Dametje, gefeliciteerd met je meisje!! Is je vriend ook helemaal blij ermee? Onze verhuizing is waarschijnlijk rond 1 aug, we krijgen 1 juli sleutel en we willen wel een en ander doen, nieuwe keuken en voor de rest veel schilderen. Zal zo eens even kijken hoe mooi jouw buik al is!

Summer, wat heerlijk dat jullie weer gaan lijkt me. Ben je niet heel erg toe aan even een nieuwe omgeving, na de afgelopen weken?

Zus, super dat er nu die regelmaat in je cyclus zit. En wat goed van je dat je je wekker zet! Gaan jullie elkaar niet heel erg missen als Summer weg is? Volgens mij zijn jullie erg close!

Gisteren heerlijk uiteten geweest met mijn ouders, en ik heb een half glaasje witte wijn gedronken, heeeerlijk, mag natuurlijk niet, weet ik ook wel, maar zowel de huisarts als de verloskundige zei dat het best wel een keertje mag, zolang het maar geen hele fles is, haha. Vandaag lekker thuis aangerommeld, schoongemaakt etc, morgen weer hard aan de studie...

liefs

Freddy
SNOK hiep hiep hoera!!! Gefeliciteerd ik las het en ging idd meteen naar boven hollen naar zus.

Arme Pluis... Ben je ook al ongi? Het is echt echt zo vreselijk klote als je negatief test. Al die spanning die je er toch wel van hebt... Nou zet m op hoor! En lekker uithuilen dat mag best.

India leuk een katje!! Ik heb er drie heel gezellig.

Ik weet trouwens niet helemaal zeker of die ovulatietesten positief waren maar wel een hele duidelijke streep (al drie dagen nu) alleen ik twijfel een beetje of ze echt wel net zo donker zijn als de controlestreep. In ieder geval bijna tot net zo donker en ik begin ook weer wat buiksteekjes te voelen.

Wat wel heel raar was was dat ik haast niet meer durfde omdat het nu zo gericht klussen is. Het werd ineens zo "echt" denk ik dat ik even koudwatervrees had ofzo.

Mibb ik heb de neiging tot 11-12 uur te slapen in het weekend en mijn temp is dan altijd al heel erg gestegen. Dus dan heb ik het gevoel dat het niet zoveel nut meer heeft. Hopen dat jouw pilletjes het ook zo goed doen. O ja ik zal mn NOD doorgeven zodra de temp is gestegen.

Freddy 1 half glaasje wijn kan wel hoor. Lekker toch. Ik denk ook dat het pas erg zou worden als je dat vaker zou doen maar zo een keertje...

Ja summer en ik gaan elkaar zeker missen maar zusman en ik gaan voor mei al een ticket boeken en dan misschien later nog een keer. Jammer dat we huis gaan verbouwen wat dat betreft. Ik ben vorig jaar drie keer geweest.
HOERA, weer een zwanger erbij!!! Gefeliciteerd Snok!!

Het zullen inderdaad spannende weken voor je worden.

@pluis: balen zeg.

@mibb: mooi schema! de lettertjes mogen van mij wel ietsje groter maar het is erg overzichtelijk.

Ik moet trouwens 16 april weer naar de VK en 14 april heb ik de 20 weken echo (ook al ben ik dan al ruim 22 weken).

@india: katten zijn leuk, we hebben er zelf ook 2. De katten vinden Floor wat minder leuk dus die gaan nog lol hebben als er straks nog zo'n blaag bijkomt.

De afgelopen week was ik weer erg moe. Ik lees wel steeds bij maar heb vaak niet de puf om uitgebreid te reageren.

Ik leef wel heel erg mee met alle ovulatietesten, pijnlijke borsten en alle koetjes en kalfjes.
Hallo dames,

Ja mijn vriend is ook helemaal blij, volgens mij had hij een stiekeme voorkeur voor een meisje. En alles was goed dus hij kon met een gerust hart naar het midden-oosten. Pff voel me alleen echt niet lekker, net op een verjaardag helemaal niet goed geworden. Ik ga nu in een warm bed en bed! Maar ik had mijn vader beloofd morgen een leuk dagje uit te doen en hij is daar zo aan toe. Baal baal, ik weet het niet..

@Pluis, lieverd, wat vervelend dat je geduld zo op de proef wordt gesteld. Het kan alle kanten op, wie weet krijg je over een jaar wel een drieling.

@India, fijn een poes, gezellig. Gaat ie wel mee uitzoeken?

@Snok, van harte! Wat fijn dat het zo snel al weer raak is. Ik gun het je ontzettend. (New york is gewoon een hele gunstige factor )

@Pebbles, Nog steeds zo moe, jeetje. Heb je het al met de verloskundige besproken, misschien is je ijzer of je bloeddruk laag?
Dames wederom bedankt voor lieve reacties....

Mibb voor schema; als alles goed mag gaan is het of 30 nov/1 of 2 dec uitgerekend denk ik zo....Hoor ik wel over paar weken...

Holland next top mother gaat naar bed want ben beetje moe

Pebbles hoop dat je je snel wat minder moe voelt...
Mibb, prima tabel zo. Idd een beetje klein, maar dat geeft niks, we hoeven er niet mee te werken :-). Ik vind op NOD datum wel erg handig, hoef je tm niet te zoeken.

Wat de poes betreft, ik heb al een beetje gekeken op de asiel-pagina's en op marktplaats. Het is nu natuurlijk "vakantie" dus ik moet nog even geduld hebben. Dat geeft ook niet, heb genoeg andere dingen die ik MOET doen (bleh). Ik vind kittens ook schattig natuurlijk, maar weet uit ervaring dat dat veel werk kost en ze best veel kunnen slopen. We hebben net de banken opnieuw bekleed dus...ik weet dat nog niet zo zeker. Misschien is een rustige, volwassen poes handiger. We wonen ook nog op 3-hoog.

Ik ga aan de slag, ben daar nl vroeg voor opgestaan.

Toedeloe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven